MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

hvad med et før og efter billed, gad godt se hvor de 21 kg sidder

Hehe, nu har jeg jo smidt de 4 af dem, så det er kun +17. :lol:

Til sommer, når jeg forhåbentlig er kommet ned på en passende fedtprocent, så skal der nok komme før og efter billeder :bigsmile:

Jeg er lidt stor og blød i øjeblikket (eller er det stor og lidt blød :blink: ), så det skinner ikke så tydeligt igennem - synes jeg.

Men billederne på side 1 er efter 1 års træning, 82kg og disse er et halv år og ca 10kg senere - det gik stærkt der :lol:

Jeg har lidt svært ved at se forskel på de billeder og dem jeg har taget efterfølgende, men kropsmålene er da gået stille og roligt frem alligevel og styrken ligeså.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man kan godt se det går frem af på de to gamle billeder, men det er også en kunst at ta muskel billeder, skygger gør mange gange at man ser større ud

Desværre har jeg hverken de helt store evner eller muligheder i den retning - regner med at hvis jeg vokser så meget jeg gerne vil så skal det nok kunne ses - at det måske ikke ses så tydeligt på billeder er da trist, men ikke noget jeg ligger søvnløs over :)

Dagen idag:

ca 6 timer i VK Ares i Rødovre til (OB)B/C DM :tongue: - min debut som tilskuer til et rigtigt styrkeløfterstævne :w00t:

Det var sgu fedt - især C-rækken faktisk var der mange rigtig seje løftere, blandt andre hele OBBC banden. Det er for sejt at se folk der bare løfter for vildt igennem (og Angel der vist ikke turde brænde helt igennem endnu, men det kommer nok :D , og det var flot uanset hvad) - det giver virkelig blod på tanden - og jeg skal da ikke udelukke at jeg også skal lege styrkeløftaaaaargh på et tidspunkt :devil:

B-rækket var en lidt mere broget blanding af løftere, fra 17 år til 81 :lol:

Imponerende at se en bessefar med så meget gang i den - og tænk at den lille gut på 17 år og 61kg løftede mere end mig i squat, lidt mindre i bænk - trods alt :devil: og lige så meget i død - SHIIIIT han bliver vild når han bliver stor :w00t:

Jeg tænkte det ikke kunne være rigtigt at jeg kunne opholde mig 6 timer omgivet af SÅ meget jern uden at løfte noget af det - så jeg måtte lige lave 8x16kg hammercurl og en enkelt chinup :lol: (udenfor mubsvet :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 5 (deload), dag 4, RBB (08-02-2004, 16.35-17.15)

Sidste deload dag

Power Clean

1 x 4 @ 60kg

1 x 4 @ 65kg

Efter første rep i første sæt kunne jeg ikke lade være med at lave lidt military. Det blev til 3 overaskende nemme reps før fornuften fik overtaget :)

Bent Over Barbell Rows

2 x 8 @ 55kg

Eeeeasy

Dødløft

10 x 1 @ 100kg

Superlet

Closegrip Pulldown

2 x 8 @ 65kg

Udmærket. tror bedre jeg kan lide CG PD ift det relativt brede overhåndsgreb. en vinklet close-grip ville nok være bedst.

Squat

2 x 5 @ 100kg

Lænden skulle lige gøre opmærksom på sig selv, men det gik ok - dog en smule tungt :blink:

Hammercurl

2 x 8/10 @ 14kg

Neeem

;)

Så står den på high-rep awbrænding i næste uge :devil:

:banana: :banana: :banana:

Gik og fanteserede over alt det lækre udstyr vi forhåbentlig snart skal være med til at købe :w00t:

Nu er det bare spændende hvor stor en pose penge vi får at lege med.

Link to comment
Share on other sites

Godt at se at MaxP har fået en stor :bootyshake: han bliver nu indstillet til "Powa to da Booty"-logen igen-igen :w00t: hvis du skulle være i tvivl om hvorfor er grunden dine tanker om fremtidig deltagelse i styrkeløft og størrelsen på din røver :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hyggeligt at se dig igen i går! Som jeg sagde til dig er det tydeligt du er blevet mere massiv at se på! :devil:

I lige måde til det første :)

Du har altid været et stort skrummel og det var der vist ikke ændret så meget ved :tongue:

Undtagen på de billeder med Siders og Gillingham, hvor du lignede en lille dreng :lol:

zoa -> :lol: Jeg skal bare lige være lidt større og lidt mere cuttet, så regner jeg med styrken får lidt højere prioritet :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Gik og fanteserede over alt det lækre udstyr vi forhåbentlig snart skal være med til at købe :w00t:

Nu er det bare spændende hvor stor en pose penge vi får at lege med.

Må jeg være med i udvælgelsen, selvom jeg (endnu) ikke er medlem af den privilegerede pseudo-bestyrelse? Hvor skal udstyret købes henne?

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg ikke se noget problem i - i hvert fald på uofficielt plan.

Endnu ved vi ikke hvor mange penge vi har at rykke med, men jeg vil tro udstyret kan købes hvor som helst. Jeg har bestilt brochure og prisliste fra ER-equipment. Bare send alle de forslag du kan komme med i min retning, så har vi lidt at prioritere i - allerhelst ting du ved hvor kan købes.

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 6, dag 1, BST (10-02-2004, 18.30-19.10)

knap så high-rep uge ;)

Tænk at så lidt kan give så meget :w00t:

Bænkpres

opv. 60, 70, 80kg

8 x 3 @ 87,5kg

Ja, let var det ikke ligefrem, men som altid skal det nok blive bedre.

I andet sæt skulle jeg liiige prøve at lave lidt mere opspænd end jeg plejer. Det blev min lænd ikke skide glad for, men den har det vist fint nu.

Military

1 x 15 @ 42,5kg

2 x 12/10 @ 45kg

Good old mili :bigsmile:

Det er bare vildt så hurtigt mine delts og triceps løber tør for juice. Følte ikke jeg havde nogen som helst lockout-power i de to sidste sæt.

Dips

2 x 15 @ mig (ca 95kg)

:w00t: Uuuuhhhhh, det var savnet. Den sad så lækkert i triceps jeg var ved at få tårer i øjnene. Første sæt var superlet, andet kunne jeg godt mærke de sidste var lidt tungere i det. Genialt pump efterfølgende.

Incline DB bænkpres

2 x 10 @ 24kg

<_< Det fatter jeg så slet ikke, alt var bare totalt tappet allerede og det var med nød og næppe jeg fik hevet 10 styks i land.

Lateral raise

2 x 15 @ 9kg

Vægten var lav, men stilen var også meget strikt ift da jeg kørte tungt. Den brændte supergodt og pumpet bagefter var mums.

Reverse Incline Crunch

1 x 15 @ ribbe 3

1 x 10 @ ribbe 4

Temmelig mystisk træning egentlig. Bænken var lidt tung, jeg har alle de lækre øvelser tilbage som blev lagt på hylden for at skåne albuen (som i øvrigt stadig kan finde på at give nogle mærkelige knæk af og til <_< ), dog ikke til træning. Til gengæld var jeg rimelig svag i dem - ikke så underligt måske. Og alligevel fik jeg et monsterpump ud af 19 sæt på 40 minutter :lol:

Sådan en blandet landhandel må give:

:banana: :banana: :banana:

post-12-1076445469.gif

Link to comment
Share on other sites

PS: Googler man på "pat-doms" giver det to resultater, min og Fistandantilus' log 

:lol:

Og på sin vis utroligt. Ordet burde godkendes af dansk sprognævn. Tænk på alle de stakler der går rundt med ømhed i pecs og ikke ved hvordan de skal forklare det til lillemor...

Q

Link to comment
Share on other sites

Hvor heldig har man lov at være?

HT har jo som de fleste nok ved undladt at tilbyde deres fine service idag, så jeg havde cyklen med i toget. Købte også en billet til den i morgen, om kom til at tænke på at jeg sjovt nok aldrig var blevet spurgt om cykelbillet, de gange jeg har haft cykel med.

Da jeg så skulle hjem igen glemte jeg alt om cykelbillet og der kom naturligvis kontrollører.

Jeg viste naturligvis mit alle zoners kort og tænkte ikke videre over det.

"Har du ikke billet til cyklen", spørger han så.

DO'H

"Ej, det har jeg da totalt glemt, fordi jeg meget sjældent har cykel med i toget", sagde jeg så - og det var jo sådan set også sandt nok. ;)

Jeg er overbevist om at der havde været en dummebøde på vej i min retning, hvis jeg ikke havde kunne vise billetten fra i morges, så han lod mig slippe - FOR DENNE GANG :devil:

PHEEEEEEEEEEEEEW :w00t:

Og igår så jeg endda et indslag i nyhederne om at der kørte rygter om at kontrollørerne SKULLE udskrive bøder for ca 300 kr i timen, ellers fik de fyresedlen.

En i øvrigt total urelateret garfield - der er sgu' så mange gode at det er svært at vælge:

post-12-1076602120.gif

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 6, dag 2, RBB (12-02-2004, 18.00-18.50)

Power Clean

3 x 10 @ 60kg

FÅÅÅÅÅÅK - det var hårdt.

Et starten går det fint og let, og SÅ bliver den bare grum. Er slet ikke sikker på jeg lavede 10 i hvert sæt, der er ligesom ikke rigtig kapacitet til at tælle i sådan en situation, men det var nok omkring de 10 :bigsmile:

Det var i øvrigt også 60kg jeg startede ud med at lave som 3x3 for 5 uger siden.

Bent Over Barbell Rows

3 x 15 @ 60kg

Blev noget hård i sæt 2 og 3, kunne godt fornemme jeg ændrede vinklen en smule efterhånden som det blev tungt :4whistling:

Dødløft

opv. 70, 100, 120

6 x 1 @ 140kg

Temmelig tungt i starten, men det blev faktisk lidt bedre derhenaf. Og lænden brokkede sig ikke :w00t:

Pulldown, Neutral Closegrip

1 x 15 @ 60kg

1 x 10 @ 70kg

Første sæt gik relativt nem, så jeg regnede med at øge og stadig holde de 15. Sådan skulle det ikke være ;)

Leg curl

2 x 15 @ 30kg

Skulle egentlig have været leg press, men jeg tænkte det nok var på tide jeg fik lavet lidt for baglåret. Jeg kan se der er en god grund til at jeg droppede denne øvelse, føj den er gusten - men rammer nu meget godt...

Hammercurl

2 x 15 @ 14kg

YEAH - det vilde pump, som der i øvrigt var blevet lagt en god bund til allerede med rows og pulldowns. Gigantos gunzos :devil: eller sådan føltes det i hvert fald - og det er jo ikke så ringe endda.

Gik faktisk rigtig fint idag.

Så er det bare at lade op til den vilde awbrænding lørdag :devil::devil::devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

post-12-1076612205.gif

Link to comment
Share on other sites

Hvordan går det egentlig med albuen og det der glucosamin?

Hvor lang tid har du kørt det nu?

Ifølge dette link: link så skulle effekten gerne indtræde efter 2-4 uger.

Mange mærker en effekt efter at have taget tilskuddet i 2-4 uger. Men der kan godt gå længere tid. Der er altså ikke tale om en her-og-nu effekt.

Har man ikke mærket en gavnlig effekt efter 2-3 måneder, er der næppe nogen grund til at fortsætte med at tage glucosamin.

Link to comment
Share on other sites

Albuen er mystisk.

Problemet med at den var øm efter træning er gået væk, men af og til (dvs nogle gange om dagen) giver den nogle mærkelige knæk, som jeg ikke synes den har lavet før. Jeg ved ikke om det har noget med det andet at gøre, for det er jo noget anderledes symptom.

Jeg har stadig fornemmelsen af at et eller andet ikke er helt som det burde være, men når der ikke er nogen konstant smerte eller andre sikre clues, så er det måske bare oven i hovedet den er gal :blink:

Jeg har været på glucosaminen i 4 ugers tid (1g morgen og aften), men hvis årsagen til problemet fra starten har været en anden end det glucosamin hjælper på, så kan det jo ligesom være lige meget.

Men uanset hvad - når den nu ikke generede mig i forbindelse med træning eller efter, så træner jeg på fuld power igen med military, dips osv. Jeg vil selvfølgelig være lidt ekstra opmærksom nu og sørge for at få lavet tilpas med opvarmning af leddet.

post-12-1076694028.gif

Link to comment
Share on other sites

MOL-TRÆF 4

14-02-2004

Det blev en lang og god dag, drog hjemmefra ca 7.30 og var hjemme igen ca 02.30 - GAAAAAAB jeg var træt.

Jeg førte slet ikke program :o men mon ikke jeg nogenlunde kan huske hvad jeg foretog mig.

Bænkpres (let)

10 x 3 @ 77,5kg

fino. Det var bare den planlagde bænk som lige skulle drønes af.

Statisk hold (konkurrence)

105kg i hver hånd.

Jeg var faktisk pænt nærvøs lige inden for om jeg overhovedet fik løftet skidtet, men lige pludselig stod jeg med dem, og det blev vist til ca 25 sekunder :devil:

Havde 2 minutter forinden set steggers fine kødsår han havde fået, så jeg var på forhånd fastsat på ikke at flænse mine hænder i stykker for et par ekstra sekunder.

I øvrigt det uden tvivl ondeste greb jeg har prøvet

Dødløft (let)

15 x 1 @ 115kg

Ikke voldsomt smart efter statisk hold, gjorde lidt nas i hænderne, så jeg kørte hooked greb. Gik også fint nok når vægten var let.

Tog de tre sidste i rap, så C0y0te kunne få maxet i dødløft. Undskyld hvis jeg kostede dig 5kg ved at foreslå 190 ;)

Træstammeløft, halv kropsvægt for reps (konkurrence)

10 reps

Jeg var lidt kylling, fordi jeg normalt svajer en del i lænden og her føltes det bare helt ekstremt, så jeg ville ikke risikere noget. Det er utroligt så meget mere besværligt det er med træstammen ift en OL-stang.

Squat

opv. ca 80, 105 og 120

--- på med knæbind, venligst udlånt og bundet af Rod ---

2 x 135kg

Det er sgu' ikke helt nemt

Der var vist ikke helt nok dybde på den første så jeg nuppede en mere, som føltes en del bedre.

1 x 145kg

Jeg gik slet ikke hurtigt nok ned til at udnytte knæbindene, men jeg kunne godt fornemme det gav lidt at presse imod med. Den føltes temmelig tung...

1 x 160kg MISS :lol:

Uden tvivl det vildeste miss jeg nogensinde har lavet. Det er anden gang de 160 slipper fra mig <_< Det skal nok komme.

De andre havde jo sagt jeg ikke gik hurtigt nok ned, så denne gang var jeg fokuseret på at få sendt skidtet i kælderen. Det er jeg bare ikke god til, og Rod havde naturligvis været så flink at lave kænbindene strammere og strammere, og åbenbart så stramt at jeg hellere ville knække sammen i hoften end i knæene.

Det var vel mest af alt en excentrisk goodmorning jeg fik lavet :lol:

THANK GOD der var tre spottere på for stangen nåede lige at glide lidt ned i nakken før de gik fat og jeg fik da også et fint rødt mærke, som forhåbentlig skulle være foreviget på film sammen med mine lækre haser.

Jeg er ikke sikker, men jeg tror faktisk blodsprængninger står endnu tydeligere frem idag - må se om jeg kan få et billede :lol:

Så det var et hårdt første møde med udstyrsræset må man sige, men det var da overordentlig interessant at prøve. Giver lige en tand ekstra respekt for den smerte og det arbejde der skal lægges i at få skidtet til at fungere. Søren W talte varmt for at smide mig i hel dragt så der var noget til at hive i den anden retning. Det bliver næste gang :devil:

Det gjorde sgu' lidt nas, men jeg synes ikke der var dømt tudefjæs. Sjovt var det dog ikke ligefrem da det højre knæbind efter sidste løft stort set ikke kunne fås af - det lykkedes dog til sidst. Efter et løft har man bare ikke andet i hovedet end at få det lort af :lol:

Power Clean & Push Press

75kg

85kg

92,5kg

100kg - troede jeg :lol:

Jeg bruger til hverdag kun fjederlåse, så jeg er ikke vant til at regne låsene med i vægten, så jeg havde kommet til at regne dem for 5kg på hver side, så der var rent faktisk kun 95kg på. SÅ TROR DA FANDEN DEN VAR LET :lol:

Prøvede igen så

100kg PR

YEEEEEHAAAAAA

Fik et rimeligt clean, måtte dog et stykke ned og hente den. Presset op af blev kanon godt, men jeg holdt så lige en lille kunstpause 5-10cm fra lockout hvor den BARE stod stille. Tilråbene hjalp VIRKELIG MEGET - så tak alle sammen - i ved hvem i er.

Massage

aaaaaaahhhhhh

Jeg bliver vist bedre og bedre ... til at FÅ massage. Er dog stadig lidt kilden, hehe.

B_skaalen var så flink at give underarmene en tur nu jeg havde båret den f**king briks hele vejen derud. Held og lykke til næste offer :tongue:

Hammercurls dropsæt

20 - 17,5 - 15kg

YEAH - pumpede gånz

Det var vist hvad jeg fik lavet.

Bagefter stod den på kylling og spareribs ad libitum. Tog kun 3 portioner :bblush:

Jeg havde været så genial at glemme min jakke i omlædningsrummet - VERY BAD IDEA.

Så da jeg skulle i bad og fandt jakken igen manglede ca 500kr i kontanter og min MP3-afspiller :weeping:

Men for satan hvor havde jeg været heldig, for alle kort, buskort, togbillet, mobi, ur til 2000, nøgler plus diverse var der stadigvæk. Så kan man snakke om at det er dyrt at tage til MOL-træf.

Så kan jeg lære det...

Dagen får dog stadig:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Suverænt arrangement, selvom der vist var lidt konkurrencer som skred i svinget. Men det var ok, for det gjorde at der var lidt mere tid til spas.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Damage-report - dagen derpå.

Bare et par småting :lol:

Fra toppen og nedefter:

Stemmebåndet

Noget nedslidt af hep og råberi, både af mig selv og andre :lol:

Nakken / øvre ryg

En smule trykøm der hvor stangen gled ned i squatten, føles også lidt DOMSet når jeg trækker skuldrene tilbage. Fin og rød.

Maven

Efter diagnose fra husfyssen har jeg vist også lige overbelastet transversus-vedhæftningen ved ribbenene i højre side. Et eller andet er der i hvert fald sket. Lidt tryk øm og mærkes af og til.

Lænden

Bare dejligt ristet.

Haser

Ømme og har nogle lækre blodsprængninger især på den højre.

Konklusion:

Godt vi ikke holder MOL-træf så tit :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ,

godt at se at du har fået lidt respekt for udstyret ;)

Det var nu heller ikke fordi jeg IKKE havde respekt for det før, det er bare svært at have en præcis ide om før man selv har prøvet skidtet.

men godt at der ik skete noget  :)
Det kan jeg takke 3 kvikke spottere for :)
og bare vent, det er kun et spørgsmål om tid før du selv køber et sæt knæbind  B)

:lol: Det bliver nok ikke lige foreløbig

Link to comment
Share on other sites

Lige en lille undskyldning fra min side af... :bblush:

Jeg var vist lidt mere opsat på at det skulle være sjovt for mig at se dig i ansigtet med knæbind på, end på at du skulle have noget ud af at bruge dem. Det kræver lige lidt tilvænning, så en anden gang skal de nok lidt lettere på, og så skal du have nogle flere løft i dem.

Om ikke andet så ved du da nu, hvorfor folk en gang imellem piver over knæbind, og det par jeg havde med var endda gamle og slidte :).

- Rod

Link to comment
Share on other sites

<_<

Jeg synes sgu' nok de var MEGET MEGET stramme. Og det var faktisk ikke så meget pga følelsen af at have den på, selv om det var slemt nok, for jeg vidste jo ikke hvad jeg kunne forvente. Det var mere måden du bandt dem på, hvor det nærmest virkede som om bindene på ingen måde kunne strækkes mere end du gjorde

Jeg holdt da masken meget godt, syntes du ikke? ;)

Men det er da trods alt rart at høre det nok var noget af det slemmere jeg kunne komme ud for, for hvis det er den slags man udsætter sig selv for i jagten på 5-10kg, så virkede styrkeløft (i udstyr) lige pludselig ikke fantestisk sjovt længere ;)

Jeg er dog så venligt et menneske at jeg kan tilgive dig. Bare LAD VÆRE MED at lave samme stunt hvis/når jeg engang bliver overtalt til at hoppe i noget dragt eller trøje.

I løbet af dagen har jeg bare blevet mere og mere stiv og øm i kadaveret. Tør næsten ikke tænke på hvordan jeg havde haft det uden massage :)

Se mine fine haser :devil:

post-12-1076867070.jpg

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share