MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Jeg GIDER bare ikke spise mere  :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Jeg kan godt lide at du bruger udtrykket "ikke gider" at spise mere. Det er da også en hel del.

Men når du vejer 94kg skal der selvfølgelig også noget til ;)

Grunden til at jeg er nysgerrig, er at jeg sådan for første gang vejer min mad (læs: tæller kalorier). Jeg forsøger mig frem med ABCDE-diæt princippet, kombineret med HST.

Med mine nu 75kg betyder det i tal:

Uge 1: 1300Kcal

Uge 2: 3300Kcal

Uge 3: 1300Kcal

Uge 4: 3300Kcal

Uge 5: 1300Kcal

Uge 6: 3300Kcal

Sådan at de "lette" uger med 15,10 og 5 reps er der hvor jeg er på diæt og de tunge der kører jeg på med maden.

Mit forsøg er i sin spæde begyndelse, så jeg glæder mig til at se hvad udfaldet bliver :unsure:

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

joo, og så sætter det også lidt begrænsning at jeg skal købe og betale det hele selv på mit enorme SU-budget ;)

Jeg kender ikke ABCDE-diæten indgående, men jeg synes det er lidt synd for en HST-cyklus, hvis målet stadig er maximal muskelvækst. Jeg er også en anelse tvivlende overfor "fedt" kroppen har det med så store og pludselige variationer i energiindtag.

Link to comment
Share on other sites

joo, og så sætter det også lidt begrænsning at jeg skal købe og betale det hele selv på mit enorme SU-budget

Hier Hier!

For ikke at tale om at skulle tilberede det og slæbe det med rundt....... :lol:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Deload + bonus, BST (09-03-2004, 18.00-18.45)

Det var freestyle - helt uden program idag. Det lykkedes mig også at glemme en enkelt ud af 6 :lol:

PIIIINLIGT

Bænkpres

5 x 3 @ 77,5kg

dejlig let, men af en eller anden årsag synes jeg ikke jeg lå så godt på bænken :blink:

Godt vi snart får den skiftet :w00t:

Dips

1 x 10 @ mig

super eksplosive. Overvejede (næsten) at lave dem med klap :lol:

1 x 2 @ mig+25kg

og så til dagens bonus

1 x 5 @ mig+50kg :asthanos: :devil2: :evillaughter: :firebounce:

Bedste sæt dips - EVER - YIIIIIEEEEEHAAAAAAW (eller i hvert fald i meget lang tid)

Dybden var i hvert fald under parallel, og det var en tangering af min gamle 5RM'er.

1 x 10 @ mig

igen super eksplosive

Military

2 x 8 @ 45kg

Fino

Incline DB bænkpres

-

ups :lol:

Lateral raise

1 x 10 @ 10kg - stående

1 x 10 @ 10kg - siddende

Begge var udmærkede

Reverse Incline Crunch

2 x 10 @ ribbe 5

også fin.

Dejlig deload. Tempoet var rimelig mageligt, fik også spredt lidt guldkorn hist og her :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hva satan? Her er godtnok sket en del med dine vægte på det sidste!

tjoo, lidt fremgang er der da stadig :)

SÅ nu gider jeg ikke det pjat mere at vægten står stille - når den skal gå opad. :angry:

En pæn tallerken havregrynblanding (havregryn, rosiner og solsikkerkerner) med mælk når jeg kommer hjem ved fem-tiden giver cirka 500kcal oveni hatten.

Totalen nærmer sig så 4000kcal på IKKE-træningsdage og 500kcal ekstra for en træning :devil:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Det er yderst seriøse kcal - og der er mange af dem. Jeg har aldrig hørt en af dem fortælle en joke :lol:

Jeg har fra en anonym kilde fået foreslået Paradis som alternativ bulk-metode, men det duer nok desværre ikke :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Har du en overordnet plan med deloaden eller er det fuldstændig freestyle. Du plejer jo at være ret struktureret.

Jeg undrer mig over at du kører meget forskellige sæt x reps kombinationer eks: 5 x 3 i bænk og 2 x 8 i mili.

Har der været en konklusion på Q-dynamo'en? Var den noget værd ud over High rep tortur?

Q

Link to comment
Share on other sites

hehe, nej total ustruktureret var det ikke. De 5x3 i bænken var fastsat af programmet og to sæt af de andre øvelser fandt jeg passende til en deload volumen. Tog bare en vægt jeg fandt passende (let) og så rendte jeg ikke rundt med notesblok som jeg plejer :bigsmile:

Venter stadig på svar fra Chad Waterbury ang Quattro Dynamoen, men jeg tror da jeg vil prøve den. Tænk nu hvis jeg opdagede de vise sten :w00t:

Der var kun en high-rep dag ud af 4, og det var kun 4 øvelser á 2 sæt ifølge Chads programoplæg.

Link to comment
Share on other sites

Sker der snart noget med nyt udstyr i jerngrotten, eller var det blot hyggelige dagdrømme... :confused: Jeg ville ikke sætte forventningerne for højt i vejret i hvert fald til hverken hvor meget der bliver fornyet eller kvaliteten af det, som skal indkøbes. Du må undskylde, hvis du har skrevet noget om det, det er bare svært at tage sig sammen til at bladre din chat-log igennem! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sker der snart noget med nyt udstyr i jerngrotten, eller var det blot hyggelige dagdrømme... :confused: Jeg ville ikke sætte forventningerne for højt i vejret i hvert fald til hverken hvor meget der bliver fornyet eller kvaliteten af det, som skal indkøbes. Du må undskylde, hvis du har skrevet noget om det, det er bare svært at tage sig sammen til at bladre din chat-log igennem! :tongue:

Duffman says: OHH YEAH :devil:

Vi fik ikke alt vi gerne ville ha' men vi skal nok få brugt i omegnen af 50k plus det løse til reperationer. Hvis alt går vel bliver det forhåbentlig bestilt i løbet af næste uge. :w00t:

Sådan cirka følgende:

Powerrack med chinupstang (i stedet for hacksquatten)

Nyt bænkpresstativ (i stedet for technogym-stativet)

3 x leoko :drool:

Fri justerbar bænk

Ny curlbar

Skiver - 4 stk af hver af følgende: 20kg (gummi) - 10kg (gummi) - 5 - 2,5 - 1,25 - 0,5 - 0,25

et par sæt fjederlåse

Denne labre mavebænk i stedet for den lige declinebænk

Håndvægtene fra 30-35kg skal repareres eller udskiftes. De er låse i enderne og det er set før at de er knækket.

Er vi ikke dygtige :biggrinhat:

Link to comment
Share on other sites

Det ser godt ud, men jeg savner noget ordentligt til squat. Har I fundet et powerrack, der er ordentligt?

Vi kunne ikke få dem overtalt til at kaste alt trykluftudstyret ud, så planen med at rydde hjørnet til squat mm røg lidt i vasken. Du må lære at lave det i powerracket :)

Powerracket er det ER-equipment sælger, så kvaliteten skulle ikke fejle noget. Hullerne sidder måske ikke helt så tæt som du kunne ønske, men det var ikke muligt at opdrive andet her i landet.

Soulfly står for øvrigt for at få lavet en box-squat-box og et sæt kæder :devil:

Link to comment
Share on other sites

Fog fikser alt både kæder og box :)

Ang. gulvtæppe så har jeg haft et møde i dag med Lise og en ingeniør der hed Anders omkring gulvet nede ved dødløft. Og der er grønt lys for at købe nogle ekstra store og tykke gummimåtter eller noget lign. :w00t: Så det må vi lige se på.

Vi måtte også godt købe et balance/vippebræt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke ABCDE-diæten indgående, men jeg synes det er lidt synd for en HST-cyklus, hvis målet stadig er maximal muskelvækst. Jeg er også en anelse tvivlende overfor "fedt" kroppen har det med så store og pludselige variationer i energiindtag.

Hmmmm - skal jeg tolke det som om at du siger jeg bare skal spise jævnt meget under hele HST forløbet?

En anden ting du lige må belære mig om Max: Hvordan får man ændret i sin profil ude til venstre på skærmen når man har skrevet et indlæg. Der står gruppe: Medlem og så medlemmer som standart. Det er der du har skrevet Gruppe:Mod og Falkeøje! Den kan jeg ikke lige hitte ud af!

På forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

Grupperne: Der står "mod" ud for mig fordi jeg er moderator. De andre grupper er admin, tek og medlemmer plus et par "udenfor kategori". De står beskrevet yderligere i den "tekniske faq"

Ang diæten, så ved jeg faktisk ikke lige hvad jeg vil foreslå. Selv ville jeg nok gøre den som ren bulk eller ren cut. Jeg kørte dog også et HST-inspireret program i sommers på 10-11 uger i alt, hvor første halvdel var cut og anden havldel bulk.

Link to comment
Share on other sites

The return of the sandsæk

Det blev lidt sent på arbejdet (dels pga mol :bblush: ), så jeg kunne desværre ikke nå til træning.

Så måtte jeg jo finde på noget herhjemme, og hvorfor ikke tage en svingom med den gode gamle sandsæk. Den har stået stille (for) længe.

Alt på nær skulderløft til sidst blev kørt 1 sæt af hver, videre til næste øvelse og forfra til sæt 2.

Back squat

2 x 10 reps

relativt nem, men jeg puster stadig som en hest bagefter

Front squat

2 x 10 reps

cirka som back :lol:

Walks med sækken på skulderen

2 x ca 75 meter

puha den var hård. måtte tag de sidste 30 meter af andet sæt med sækken i favnen

Rumænsk dødløft

2 x 10 reps

ond ond grebstræning. måtte lige tage dem af et par omgange

Sandsæk rows

2 x 10 reps

også god grebstræning, men ikke så ond

chinups med neutralt og udfordrende greb

2 x 4 reps

lidt hård

Løft til skulder, skiftevis højre/venstre

10 reps

Som afslutning. Fingerenspidserne var helt færdige

Opdateret stilling i buksekrigen:

Sækken: 2

MaxP: 1 :tongue:

:banana: :banana: :banana:

Så er det spændende at se om stængerne er noget værd i morgen :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share