MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

HAHA - ja jeg ved ikke helt om nogle af passagerene så mig, chaufføren gjorde i hvert fald ikke, for bussen stoppede ikke ud for "mit" stoppested.

:bigsmile:

Konceptet har jeg vist også set i en reklame en gang. En mand passeres af bussen kort før et stoppested. Han begynder at løbe og buschaufføren holder ind og venter pænt (hvor urealistisk er det i øvrigt :blink: :lol: ). Da manden kommer op på siden af bussen vinker han pænt til chaufføren og løber videre. Hvis jeg husker ret var reklamen så at der sad en reklame på bussen for et eller anden fedt-fattigt pålæg, som åbenbart gjorde én superaktiv :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Konceptet har jeg vist også set i en reklame en gang. En mand passeres af bussen kort før et stoppested. Han begynder at løbe og buschaufføren holder ind og venter pænt (hvor urealistisk er det i øvrigt :blink: :lol: ). Da manden kommer op på siden af bussen vinker han pænt til chaufføren og løber videre. Hvis jeg husker ret var reklamen så at der sad en reklame på bussen for et eller anden fedt-fattigt pålæg, som åbenbart gjorde én superaktiv :lol:

Du har ret.

Var det ikke en reklame for "Den Grønne Slagter"?

Der er også en, hvor en fyr står og venter ved elevatoren fordi en sød pige er på vej derhen. Men da hun ser det reklameskilt, vil hun hellere tage trappen...

Link to comment
Share on other sites

Martin -> Hvis 10 dage på ægte brufen ikke virker, så er jeg lettere spektisk overfor om sådan en gel vil virke ;)

Nu mangler der kun to dage af første loading periode, og derefter en uges deload, så må jeg se om albuen er klar igen til at der blive givet fuld gas. Pga progressionen starter jeg dog lidt op uanset hvad. Første uge efter deload er HIGH rep :devil:

Jeg har selv haft rigtig mange overbelastningsskader, og spist min andel af Ibuprofen, men der er alligevel noget "anderledes" ved gelen. Nogen gange virker den ene måde, andre gange den anden (Jeg har selvfølgeligt også kombineret de to i perioder).

Men med gelen får du muligvis en lidt højere lokal koncentration af piroxicam, som er et andet anti-inflammatorisk stof end ibuprofen, og ydermere har du effekten af at du masserer gelen ind 3-4 gange om dagen - Men det er selvfølgelig din beslutning (gelen koster 50,- i håndkøb på apoteket) :)

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 4, dag 3, BST (31-01-2004, 16.25-17.30)

Sidste Pat-dag i denne omgang loading :w00t:

Så der skulle gives gasss

Bænkpres (100kg repning)

opv. 40, 50, 60, 70, 80, 90kg - fra 8 til 1 reps sådan cirkus

1 x 5 @ 100kg Rep PR

YYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS :devil::devil:

Rep 6 var endda temmelig tæt på. Dines var spotter og vurderede at den stoppede ca 15cm over brystet, omkring 1/3 af vejen til lockout.

Den gamle pr fra november var 3 reps, så nu er jeg halvvejs mod de 10x100 :devil:

Bænkpres (Dynamisk)

10 x 3 @ 72,5kg

Light weight

En længere kæbe-pause efter 5. sæt

Skulder-gigant-sæt

ca 30 sekunders pause mellem de enkelte øvelser

Rear Laterals

5 x 10/10/10/10/14 @ 17kg

Jep jep - lidt hiv og sving til sidst, men vi kalder det en PR med de 14 reps

Laterals

5 x 5/6/6/6/8 @ 17kg

uha den var tung idag

Front raises

5 x 6/6/6/6/7 @ 17kg

ditto

Reverse Incline Crunch

3 x 8 @ ribbe 7

2 x 7/6 @ ribbe 8

Første gang i ribbe 8, så det var PR

Machine flyes

1 x 15 @ 75kg

1 x 15 @ 85kg

1 x 10 @ 95kg

1 x 10 @ 100kg

1 x 13 @ 80kg

Taget ind imellem skulder-øvelserne og RIC

Max pumpet patværk :lol:

Den bænk-PR var rigtig rigtig lækker. 36 worksæt på 1 time og 5 min er heller ikke helt ringe, hvis jeg selv skal sige det :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana: (af de store :bigsmile: )

Albuen gav INGEN problemer overhovedet under træningen, men i løbet af dagen har jeg da bemærket den lidt, hmmm <_<

Jeg må også indrømme at jeg ofte har haft en anelse om at det var noget andet der var galt... :confused3:

Men jeg var og er nu ved godt mod, og selv ikke en cykeltur hjem i silende regn og blæst kunne ikke fjerne det :)

post-12-1075575189.gif

Link to comment
Share on other sites

Dagens kost:

For en gangs skyld lykkedes det at få kastet en passende portion kcal i halsen på en weekend - satser på at gentage succesen i morgen. Mangler kun lige natshaken idag.

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Jeg har i øvrigt haft god DOMS i det meste af ryggen både igår og idag, og idag er benene også kommet lidt med :devil:

post-12-1075585024.gif

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

En lille bitte tanke:

Jeg tror det kunne være ret interessant at prøve et program som du jeg har gang i nu, dvs samme øvelser og samme volumen, men i stedet for at det var 2x2 split så lave 4x fullbody om ugen :devil:

Eneste minor problem er at jeg nok vil gå igang med cutting når dette program er færdigt om 5 ugers tid, så hvis jeg tager fullbody-udgaven der vil det ikke være under samme forudsætninger.

Jeg har det jo stadig i baghovedet, at HST uden tvivl har været det mest succesfulde program for mig indtil nu mht masse :)

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 4, dag 4, RBB (01-02-2004, 17.30-19.15)

Absolute Awbrædning Vol. 1

En værdig sidste træning i denne loading-periode.

Vi kan skam også brænde igennem herovre på djævleøen :evillaughter:

Power Clean

4 x 3 @ 85kg

2 x 3/2 @ 90kg 3RM PR (+5kg)

YIIIEEEEHAAAAAA :devil:

Sidste rep i 3x90 sættet var en kæmper, og jeg missede så den sidste rep i allersidste sæt

Bent Over Barbell Rows

1 x 8 @ 75kg

3 x 8/6/6 @ 80kg Rep PR med 80 (gammel PR var 5x80)

Men der var til mere :devil:

2 x 8/5 @ 85kg PR

Tungeste rows EVER :w00t: (bortset fra en single jeg lavede forleden på 90)

Sidste sæt blev lavet med pause.

Squat Wolla-jeg-sværger!!!

opv. 70, 95, 110kg

2 x 5 @ 130kg

Der stod 130 på programmet, og det var faktisk tangering af rep pr med 130.

BUT THAT WAS JUST THE BEGINNING!!!

1 x 6 @ 135kg PR

HELL YEAH - brændte for vildt. Gammel pr (og det højeste jeg har reppet med) var 3x135kg

Så var det jeg tænkte at The Repper havde lavet 5x140 her for et par uger siden, så den skulle da lige prøves...

1 x 4 @ 140kg PR FOR HELVEDE

AAAAARRRRRRGGGGHHHH - det var SINDSYGT!!! Missede på 5'eren - der var bare ikke mere quad-juice tilbage.

Mens jeg stod og psykede lidt op tænkte jeg at et afsluttende brændesæt måtte være passende, men den tanke droppede jeg hurtigt da jeg lå totalt færdig efter de 140. Nr 5 havde været der hvis jeg ikke havde gået så hårdt på med 135 - until next time...

Kan du mærke jeg ånder dig i nakken, Ripper? :devil:

Stængerne dirrede og rystede også bagefter LOL

Chinups

5 x 8/7/6/5/5 @ underhånds

Ikke så ringe endda ;)

Dødløft

7 sæt x 3 singler @ 110kg

2 sæt x 2 singler @ 110kg

Havde med vilje gemt til til senere for at give plads til squatten. Det gjorde at de var noget tungere end sædvanligt og når jeg rejste mig op efter en single var lænden lidt mystisk. Det blev dog bedre efterhånden som jeg kom derudaf.

Hammers blev lavet lidt ind imellem.

Hammercurl

1 x 5 @ 21kg - varmer lige lidt op

4 x 5/7/5/8 @ 24kg ALLTIME ABSOLUTE PR

Har ALDRIG curlet med 24'erne før :devil:

For satan da en træning - 6 øvelser, mindst 6 PR's!!! Måske var det heldigt at lænden lavede lidt brok til sidst, for ellers havde jeg sprængt banan-skalaen.

Awbrændte rygstykker, flammer fra stængerne og voldsomt pumpede gånz...

Ingen tvivl overhovedet:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Squatten er i øvrigt en smule tankevækkende. Sheiko med 3 gange skvat om ugen fik jeg intet ud af - men DFHT med skvat EN gang om ugen, benpres den anden dag og en god bunke PowerCleans har givet mere end 5kg på 4 uger. :)

Og så har jeg også haft lidt DOMS i patten idag (PAT-DOMS RULEZ :smilerock: ) og biceps var vist også en smule påvirkede at torsdagens træning eller de flyes jeg lavede igår.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Granhof -> nope, jeg havde jo uden tvivl fået mindst 5 hvis jeg ikke havde taget alt det inden :)

Dagens kost:

Nåede det vist lige, ca 4000kcal fordelt på 6 måltider.

:4mewantfood: :4mewantfood: :4mewantfood:

Og så er det vist ikke rigtig grund til at poste dagens kost mere for denne gang - jeg synes der er ret godt styr på det.

Mine stænger og biceps er fuldstændig ristede nu - forventer den onde DOMS i morgen :devil:

Det gør faktisk decideret ondt når jeg spænder i biceps nu :evillaughter: - så det gør jeg konstant :lol:

post-12-1075672809.gif

Link to comment
Share on other sites

Kan du mærke jeg ånder dig i nakken, Ripper?

Stængerne dirrede og rystede også bagefter LOL

Næh! :devil:

Tillykke med det! Så du røgen i dødløft??? :tongue:

Nå nå - bare vent til jeg ræser fordi her om en god måneds tid :devil:

Ingen røg, men jeg gættede på det var dig som havde været så flink at smøre stangen ind i kridt da jeg kom der lidt over 17 idag.

Dødløft får jeg nok svært ved at hænge på dig i, men indtil videre er målet bare at nå de 200 i år.

I totalen ligger vi faktisk ret lige :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vi kan skam også brænde igennem herovre på djævleøen  :evillaughter:

Det kan jeg da så sandelig se..... :devil: Og så havde du tilmed fint besøg af Fætter PR. :)

Rigtig nasty squattet.... :asthanos: og tillykke med PR's B)

Mens jeg stod og psykede lidt op tænkte jeg at et afsluttende brændesæt måtte være passende, men den tanke droppede jeg hurtigt da jeg lå totalt færdig efter de 140.

Du skulle bare have klasket en 90-100 stykker på stangen og reppet løs til du sejlede rundt om racket med flimmer for øjnene og tunge nede ved knæene..... :evillaughter:

Mass :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Ham Fætter PR blev revet rundt :lol:

Jeg tror nu trods alt det var rimelig fornuftigt ikke at nuppe et "backoff"/brænde sæt bagefter taget i betragtning hvordan dødløften kørte, men om 4 uger står den på rigtig tungt igen - det skal nok blive spas.

Har du i øvrigt en fin forklaring på hvad formålet med sådan et backoff sæt egentlig er og hvordan det virker på kroppen? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

TASADUHA :lol:

Jeg følte mig også lidt nasty med den omgang squat og råbte vist en smule af mig selv på de to sidste sæt :lol:

DIVE... DIVE... DIVE

Det kunne da godt tænkes TSK skulle aflægges en lille visit på et tidspunkt, en fredag eller lørdag er nok eneste realistiske bud. Næste uge er dog bare deload, så det ville være kedeligt, weekenden efter er MOL-træf, så det spiller heller ikke, men en af de to weekender efter MOL-træf kunne det godt tænkes. I har ikke flyttet TSK endnu vel?

Brormand er for øvrigt også lige startet derude med et par kammerater (hedder Raw Comfort herinde :bigsmile: ), men jeg ved ikke om i er stødt på ham eller hvor mange gange han egentlig har fået trænet. Æniwåne eller Zoa har set ham før så de burde kunne genkende ham :)

Det må vi lige snakke nærmere om til den tid. :wave:

Link to comment
Share on other sites

+9kg kropsvægt på 2 runder HST (ca 4 mdr) - en del var naturligvis fedt. Jeg cuttede ca 4 kg et par måneder efter og kom ned på ca samme definition af mavemusklerne som før ~ ca samme fedtprocent. ;)

Den sidste af runderne gav 2,5cm på overarmene i spændt tilstand, og 3,5cm totalt for de to runder - endte på 38,5cm på det tidspunkt.

Styrkemæssigt steg jeg pænt over hele linjen uden at det var specielt voldsomt.

Det vildeste er næsten er jeg stort set ikke gjorde noget ud af kosten. Drak en liter kakaoskummetmælk lige efter træning og guffede næsten altid pasta+tun når jeg kom hjem ca en time efter - mums :lol:

Faktisk ret utroligt at nu hvor kosten er i stramme tøjler - mht at jeg får NOK indenbords, så har jeg relativt svært ved at tage yderligere på. Jeg tror dog det går den rigtige vej nu :)

Link to comment
Share on other sites

Hey MaxP.

Jeg tjekkede din kostplan ud tidligere i loggen, ser meget fornuftig ud... Jeg så også, du nævnte at du sku´ha´fat i noget tidselolie... Spiser du det nu? Det fremgik ikk af planen...

Spiser selv både tidsel -og hørfrøolie dagligt....

Derudover kører jeg HST for tiden, fullbody er sgu dejlig, og jeg tror det giver mig god fremgang.... Men du har jo også selv tidligere kørt efter principperne med stor succes....

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har ikke fået købt tidselolie ;)

Ved ikke rigtigt om jeg synes det er nødvendigt, det er jo ikke fordi jeg kan mærke at jeg nu er begyndt med omega3. Så vidt jeg har forstået er det også sjældnere at man har mangel på omega6.

Jep, fullbody rykker, også derfor jeg går og sysler lidt med tanken om en DFHT-inspireret fullbody - 4 gange om ugen :devil:

Jeg har ikke helt nok indsigt i fysiologi til at kunne sige hvad den præcise forskel vil være på f.eks. 4 sæt to gange om ugen ift 2 sæt 4 gange om ugen, men ud fra HST-principperne er det jo klart mere optimalt, og jeg ved jo jeg kan klare volumen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share