MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Jeg havde samme problem som devito med mediaplayer, men VLC-player åd den uden problemer (den kan afspille ALT undtagen .rm filer)

jeg prøvede først i divx player(MP skrev jo at den krævede divx,men hvorofr virker den så i mediaplayer :unsure: ), og der gik den også istå. men siden lyden fortsætter er det nok min pc der er wacko.....

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:lol:  :lol:

Har lige hentet filmen, og den spiller fint hele vejen. Der må være noget galt i din ende.  ;)

hvis man klikker linket kommer den frem i min media player, så hvor har du det der divx fra?
Når PC'en bliver tung gør jeg. Hvis min teknik var bedre eller jeg var bedre til at sætte mig ned hurtigt kunne det nok undgås,
;)

B) det så bare lige lidt dangerous ud...

men for mig er disciplinen primært at få smækket så mange kg over hovedet som muligt - stilkarakteren tæller lavt  :lol:
Som man siger: det er ikke måden men hvor mange ;)
Ved et "korrekt" powerclean skal man nok egentlig blive stående med fødderne på samme sted.

på samme højde vil jeg sige. hvis jeg har rigtig speed på laver jeg et lille hop B)

Lige efter jeg have smidt de 95 tænkte jeg allerede på at 105 måtte være muligt - fordi jeg troede det var 100 jeg havde løftet, lige indtil jeg blev gjort opmærksom på der altså kun var 95kg på stangen  :lol:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde samme problem som devito med mediaplayer, men VLC-player åd den uden problemer (den kan afspille ALT undtagen .rm filer)

jeg prøvede først i divx player(MP skrev jo at den krævede divx,men hvorofr virker den så i mediaplayer :unsure: ), og der gik den også istå. men siden lyden fortsætter er det nok min pc der er wacko.....

Devito

divx er både en afspiller og et codec som mediaplayer og andre afspillere kan benytte.

det så bare lige lidt dangerous ud...

Det ser måske ikke helt sådan ud, men der er styr på det (næsten) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

OK, så er jeg ikke den eneste, der har problemer med at se det.

Vi havde også noget bøvl med at sende videoen til mig til upload.

En masse billeder havde ikke givet samme problemer, derfor

bruger jeg det.

Henning :pumpin:

hehe, de "problemer" vi havde med overførslen var jo ikke pga filmen som sådan.

Ang afspilning, så virker det ikke for dig fordi du ikke har divx. Devito's problemer lyder lidt mystiske og tyder mest på at han ikke får hentet hele filen.

Video er bare sjovere end billeder :)

Jeg har for øvrigt lavet den i en divx-version som fylder halvdelen (godt 3mb) og en mpg-version som fylder 5mb, hvis du hellere vil hoste en af dem. Det er muligt mpg-versionen kan gøres mindre, men det har jeg ikke lige forsøgt at rode med.

Link to comment
Share on other sites

Devito's problemer lyder lidt mystiske og tyder mest på at han ikke får hentet hele filen.

Fuck det er griner at se min version.... MP du stopper på toppen med 95kg lyden fortsætter, men du står bare og ryster. Ham der står lige ved siden at svinger armen frem og tilbage samtidig med at han drejer hovedet :lol:

Den fil jeg har er 7,41MB 33sek. og jeg kan høre to løft....Men du står bare der og shaker ;)

Devito

Edited by devito
Link to comment
Share on other sites

:lol:

Den version er selvfølgelig også meget spas, men har du hentet nyeste divx?

Jeg har Divx bundle with the player et eller andet....

Tror simpelthend der sker en fejl under donwloadingen....

Det kan jo ikke passe at jeg kan se dig cleane, og så stopper du bare der på toppen samtidig med at lyden stadig er der... og tiden faktsik løber ud...:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har Divx bundle with the player et eller andet....

Tror simpelthend der sker en fejl under donwloadingen....

Det kan jo ikke passe at jeg kan se dig cleane, og så stopper du bare der på toppen samtidig med at lyden stadig er der... og tiden faktsik løber ud...

Jo det kan. Download den player som jeg har linket til! Jeg har flere filmklip, hvor den stopper midt i med media player, men virker fint med VLC-player...

Edited by simondj
Link to comment
Share on other sites

Men du står bare der og shaker ;)

Så er der jo intet galt med videoklippet :lol:

Ej, det ser godt ud Maxpower, selvom triceps'ne kommer på over arbejde i toppen af de 100 kg. Da jeg lavede de 100kg holdte jeg den over hovedet i 5 sekunder for at betragte min bedrift i spejlet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det fungede med den der VLC :)

Wow MP du disco danser lidt mere med de 100 ;)

Lagde lige mærke til lidt(ved godt du ikke pralede ad din teknik B) ), men det her var ihvertfald ting der hjalp mig:

- Du kigger ligefrem, prøve at kigge ekstreemt opad.

- Dit clean løfter du lidt med armene, prøv og ligge mærke til dine albuer ;) Sænk røven lidt mere og kom helt op på topspidserne i toppen af dit clean.

- husk at få albuerne op

Link to comment
Share on other sites

Du kigger ligefrem, prøve at kigge ekstreemt opad.
Det tror jeg ikke er en god ide. Jeg har kigget på flere klip af vægtløftere der har styr på tingene, og de kigger alle cirka lige frem. Jeg kunne forestille mig at hvis du kigger for meget op har du en tendens til at strække hoften for tidligt, men det er bare et gæt.
Dit clean løfter du lidt med armene, prøv og ligge mærke til dine albuer  Sænk røven lidt mere og kom helt op på topspidserne i toppen af dit clean.

Det med albuerne kan jeg godt se, og jeg vidste det vel egentlig godt. Det bunder nok i at jeg ikke har styr på at gå ned i knæ efter stangen, så jeg gør alt hvad jeg kan for bare at få trukket skidtet op :bigsmile:

husk at få albuerne op

Ikke helt med på hvad du mener her. Tænker du på slutningen af cleanet, hvor albuerne skal godt frem?

Jeg er temmelig usmidig på det punkt (nok den primære grund til jeg ikke var vild med frontsquat), så det er ikke nemt :)

Link to comment
Share on other sites

Fik lige set videoen. Det er god underholdning og et godt løft. Det er ren nemesis at der ikke er 100 på da du råber at den er nem. Sådan kan det gå og de 100 var der jo bagefter!!! Tillykke med det :devil:

Q

ja for satan. Det var også en lille smule pinligt, men de 95 var jo nemme, så jeg var sikker på jeg nok skulle få 100. Teknisk har jeg dog MEGET at lære med power clean ;)

devito -> her er en god beskrivelse af PC mm.

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 8 er det vel, dag 1, BST (24-02-2004, 19.40-20.40)

En relativt sen forestilling i forhold til hvad jeg plejer. Havde spekuleret lidt om jeg nu skulle tage den tunge bænkdag idag alligevel - og det gjorde jeg :)

Jeg er efterhånden næsten rask, kun en lille smule snottet ;)

Bænkpres

opv. 60, 70, 80, 90kg

9 x 3 @ 95kg

YYIIIIIEEEEHAAAAA :devil:

Noget tungt må man sige, men efter cirka fjerde sæt var jeg nu sikker på at jeg nok skulle få dem hjem. Der var nogle få løft som nok ikke var så kønne, og et enkelt måtte lige en tur i stativet

Og gaven for Mission Accomplished:

Det lækreste patpump man kan forestille sig :4flex:

Push Press

2 x 8 @ 65kg

1 x 3 mili + 2 pp @ 65kg

Skulle lige lave lidt spas til sidst.

Selve push pressene var faktisk ikke så slemme, men der er mange af dem, og alt i alt bliver den rigtig ond

Incline DB bænkpres

3 x 9 @ 29kg

Helt ok omstændighederne taget i betragtning

Lateral raise (SS)

3 x 8 @ 12,5kg

Stille og roligt, men alligevel BURNIN' DELTS

Dips (SS)

3 x 10 @ 10kg

Den er go' :)

Reverse Incline Crunch

3 x 8 @ ribbe 5

Det var jo slet ikke så tosset. Jeg var dælme glad for bænken, men forude venter 10x3x100 :freaked: :lol:

How will this end...

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg ikke er en god ide. Jeg har kigget på flere klip af vægtløftere der har styr på tingene, og de kigger alle cirka lige frem. Jeg kunne forestille mig at hvis du kigger for meget op har du en tendens til at strække hoften for tidligt, men det er bare et gæt.
uheldig formuleret, blikket er ligemeget, men det jeg mente var ext. nakke, det giver lige den sidste rettelse i upper back :) det gør han oz her... http://jva.ontariostrongman.ca/PCPP_h10.gif
Ikke helt med på hvad du mener her. Tænker du på slutningen af cleanet, hvor albuerne skal godt frem?

Jeg er temmelig usmidig på det punkt (nok den primære grund til jeg ikke var vild med frontsquat), så det er ikke nemt  :)

ja, faktisk i den slags frontsquat position. hvis du kommer derop hviler den nemlig på bryst/krageben skuldre istedet for at man næsten står og presser den statisk... ligesom han gør her : http://jva.ontariostrongman.ca/PCPP_h70.gif

(1) Dead lift the bar in a slow and deliberate manner
:blink: Det er da lige der man henter fart...
(2) Elevate the bar in a straight line upward. Then, once the bar above the knees, graze the bar closely up the thighs

Jep altid så tæt på kroppen som mulig...

Do not bounce the bar against your thighs.
Det kan jeg ik finde ud af,men når dem jeg træner med gør det henter de sku noget speed der..
Flexibility in the wrist and elbow area is A MUST for power cleaning efficiency.)
;)

Nu vil jeg nu oz mene at man skal gøre forskel på sit powerclean hvis det entet er stød eller press, for jo højere albuerne er jo mere vil et push ligne french press ;)

Op på tæerne er bare speed 'BOOSTEr nr.1 B) og et godt billede på tæerne af ham der :)

Devito

Link to comment
Share on other sites

DFHT version 2

Uge 8, dag 2, RBB (26-02-2004, 17.45-18.50)

Ikke ligefrem den bedste dag eller træning.

Vågnede træt,

var træt på arbejde

var træt da jeg kom hjem.

Det tegnede skidt, og sådan blev det <_<

Power Clean

opv 40, 60kg

3 x 3 @ 80kg

Forsøgte med lidt bedre teknik, dvs mindre træk med armene, men det gik vist ikke meget bedre.

Bent Over Barbell Rows

opv 40, 60kg

3 x 8 @ 80kg

Blev lavet skiftevis med PC's

Noget tung og ikke så ren stil, men i orden.

Dødløft

opv. 100, 120, 140

8 x 1 @ 147,5kg

FØØØØØØØJ

Hvor kørte det dog elendigt. :angry:

Måske var det heller ikke det smarteste af tage de to andre først, lænden var godt ristet.

Det var vist kun med nød og næppe jeg fik de sidste par stykker trukket i land.

Og ifølge planen skal jeg tage 157,5 for 10 singler om en uge :(

Måske var det bare en dårlig dag idag, men jeg vil nok lige vurdere sagen næste gang og måske sætte vægten lidt lavere så jeg kan gennemføre.

Chinups

1 x 5 @ mig (underhånds)

2 x 5 @ mig+5kg (underhånds)

Slet ikke så tosset igen, men der var vist ikke mere end en enkelt, måske 2 i overskud.

Leg Press

2 x 8/5 @ 300kg

Spillede slet ikke.

Hammercurl

2 x 8 @ 21kg

Nogenlunde.

Skulle have taget 3 sæt af både leg press og hammer, men jeg gad bare ikke mere, og jeg havde også lidt travlt.

:banana: :banana:

En for at komme afsted, trods alt, og en fordi chinups faktisk var i orden.

Denne træningsdag skal bare arkiveret og glemmes hurtigst muligt ;)

Der er stadig god DOMS i patværket og trisserne :devil:

post-12-1077824176.gif

Link to comment
Share on other sites

Ikke ligefrem den bedste dag eller træning.

Vågnede træt,

var træt på arbejde

var træt da jeg kom hjem.

Det tegnede skidt, og sådan blev det

Havde du været der sammen med mig og Soulfly, så havde du nok haft et par pr's :bigsmile:

"Teamet" bestående af en gruppe nydelige sporty piger var der nemlig igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share