MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

EYE CARAMBA

Det er for vildt som min erector og trapz fra top til bund er brændt af :devil:

Og total skæg at skulle kæmpe for ikke at ligne en halvinvalid krøbling når man går, sætter eller rejser sig - ja i det hele tager bevæger sit ømme korpus :laugh:

fire.star.large.jpg

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB

Uge 1, Torsdag, BST ME-dag

C2 roning

5 min, 1282 meter, 1:57/500m, 218,5Watt

Rimelig tæt på PR (15 meter) uden at være superpresset :cooldance:

ME bryst, Incline medium grip bænkpres

opv: 50, 70

1 x 6 @ 75kg

1 x 6 @ 77,5kg

1 x 6 @ 80kg

1 x 6 @ 82,5kg

1 x 6 @ 85kg PR

Det er ikke sjovt at min incline styrke er så svag ift normalen. Måske er det normalt, men det er nu federe at lave 9x100 i decline closegrip :wink:

Noteres dog stadig som PR, fordi det muligvis er det, og fordi jeg i hvert fald ikke har skrevet det ned før :smile:

Det er ikke helt nemt at vide hvor man skal starte i en øvelse hvor man ikke kender sin præcise styrke. Det blev så til 5 worksæt denne gang, men det skader næppe. Sidste rep på de 85 var presset, og der havde kun måske været til en grim rep mere, så jeg synes det var passende at stoppe der.

Weighted dips (S1)

5 x 6 @ mig + 10kg

Godt nok længe siden - og hårdt, selv med så lidt vægt :confused:

Forsiden af skuldrene var ikke supervild med det, men det var til at overse.

Close ”grip” pushups (S1)

5 x 10/12/15/15/12 @ mig

DAMN det er hårdt, men NØØØJ et pump i patz'n'gånz :4flex:

Antallet varierede lidt efter hvor kort/lang pause jeg tog efter dips.

Er det meningen det skal være ægte supersæt, dvs ingen pause, eller skal de "bare" køres skiftevis?

Side laterals (S2)

3 x 10 @ 10kg

Starter stille og roligt. Kørte rigtig fint og god stil.

Reverse Incline Crunch (S2)

3 x 10 @ ribbe 6

Ok, men den skal vist lige køres ind igen.

Lidt skræmmende at jeg stadig mærker en smule (en meget lille smule dog) til venstre skulder i denne position :cry:

Rotator work

3 x 2 x 15 @ rødt theraband

3 øvelser, 2 sæt, 15 reps, hvis nogen skulle være i tvivl

Indadrotation, udadrotation og opad (lidt ligesom laterals)

Udmærket træning, total pump på patten, og jeg skal nok få noget vægt på den incline. :devil:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Et lille hurtigt spørgsmål til dine Walking Lunges

Går du forlens eller baglens ?

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Ok, det spørgsmål havde jeg så ikke lige regnet med at få ang walking lunges.

Men jeg går forlæns, og når der ikke er mere gulvplads vender jeg rundt og går forlæns tilbage til udgangspunktet.

Link to comment
Share on other sites

Men jeg går forlæns, og når der ikke er mere gulvplads vender jeg rundt og går forlæns tilbage til udgangspunktet.

Så må du jo ud på p-pladsen ligesom ronnie :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det må jeg hellere lade være med. De andre ville nok anmelde mig hvis jeg vandrede ud af døren med en vægtstang eller et par håndvægte :tongue:

Og så ville jeg jo heller ikke kunne underholde nede ved cardioudstyret.

Sjovt nok så jeg i mandags eller tirsdag et par gutter som også lavede walking lunges. Pænt sjovt når jeg nu aldrig overhovedet havde set eller hørt om øvelsen før, og efter jeg så har lavet den ser jeg et par andre igang med den også :bigsmile:

Fik dog ikke spurgt dem om hvor de havde øvelsen fra.

Jeg vejede 93kg rent i morges. Målet for i år er i hvert fald at runde 95kg :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mente bare om du tog et skridt forlens eller baglens.

Jeg ved ikke om det er direkte muligt at GÅ baglens.

Jeg kunne bare forestille mig at balancen var bedre hvis man tog et skridt baglens (og så stepper up) + det faktum at du så bliver stående hvor du er. :blush:

Link to comment
Share on other sites

ME bryst, Incline medium grip bænkpres

opv: 50, 70

1 x 6 @ 75kg

1 x 6 @ 77,5kg

1 x 6 @ 80kg

1 x 6 @ 82,5kg

1 x 6 @ 85kg PR

Fuck du er sgu da stærk i incline, mand!

Det er snyd! Mens vi andre leger rundt med latterlige vægte, træner røven ud af bukserne, alt imens du leger hulemand, løfter træstammer og what have you... og så alligevel ender du med at være enormt stærk.

Skod.

Ej, sejt!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mente bare om du tog et skridt forlens eller baglens.

Jeg ved ikke om det er direkte muligt at GÅ baglens.

Jeg kunne bare forestille mig at balancen var bedre hvis man tog et skridt baglens (og så stepper up) + det faktum at du så bliver stående hvor du er.  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, altså i walking lunge GÅR man fremaf - deraf navnet. Ellers er det vel bare alm lunge, som enten kan laves ved at man træder fremaf eller bagud, og så tilbage til start. :smile:

Walking lunge udfører jeg stort set som ham her - det ser bare ekstra sjovt ud når han løfter benet frem og markant højere op end nødvendigt. Det kan jeg ikke lige se ideen i.

ME bryst, Incline medium grip bænkpres

opv: 50, 70

1 x 6 @ 75kg

1 x 6 @ 77,5kg

1 x 6 @ 80kg

1 x 6 @ 82,5kg

1 x 6 @ 85kg PR

Fuck du er sgu da stærk i incline, mand!

Det er snyd! Mens vi andre leger rundt med latterlige vægte, træner røven ud af bukserne, alt imens du leger hulemand, løfter træstammer og what have you... og så alligevel ender du med at være enormt stærk.

Skod.

Ej, sejt!

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Det er fantastisk flinkt af dig, spockie, men så vidt jeg kan se er det da kun ca 5kg mere end dig, og jeg vejer vel 15-20kg mere for tiden :tongue:

Men det kan da godt være at mit incline så er helt normalt ift flad pat :bigsmile:

Og tak :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er meningen at det skal være et rigtigt supersæt med dips og armbøjninger, altså uden pause overhovedet.

Øv hvorfor skulle du lige tage det 5. sæt i incline press, jeg troede lige jeg havde vundet i en øvelse :laugh: Men uafgjort er også ok, så vinder jeg næste gang :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror det er meningen at det skal være et rigtigt supersæt med dips og armbøjninger, altså uden pause overhovedet.

Øv hvorfor skulle du lige tage det 5. sæt i incline press, jeg troede lige jeg havde vundet i en øvelse :laugh:  Men uafgjort er også ok, så vinder jeg næste gang :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

hvis jeg skulle lave strækkere umiddelbart efter dips ville jeg næppe kunne tage 5 :laugh:

Jeg blev jo ligesom nødt til at tage 5. sæt, når jeg kunne mærke der var til lidt mere på de 82,5 :wink:

Det vigtigste ved ME-øvelsen er vel at man får presset sig selv helt til grænsen.

Men det må vist også siges at være lidt af en fordel for mig, at jeg ved hvad du har løftet, når det bliver min tur.

Fantastisk motiverende :devil: - 6x90 i closegrip skulle nok kunne nakkes og i squat bliver du slagtet :devil:

Link to comment
Share on other sites

hehe lad os nu se hvad du kan og lade kg'ene tale :tongue:

Kører du dips helt til failure? for ellers kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke kan lave strækkere umiddelbart efter. Det er selvfølgeligt hårdt og brænder sindsygt meget, men det er jo bare et spørgsmål om vilje :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hehe lad os nu se hvad du kan og lade kg'ene tale :tongue:

Kører du dips helt til failure? for ellers kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke kan lave strækkere umiddelbart efter. Det er selvfølgeligt hårdt og brænder sindsygt meget, men det er jo bare et spørgsmål om vilje :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

jaja, men indtil kg'erne taler kan man jo lige så godt være stor i munden :tongue:

Det er længe siden jeg har kørt dips pga mit lille uheld med venstre skulder, så dips blev ikke kørt til failure, men det var ikke næppe langt fra.

Link to comment
Share on other sites

Som lovet kommer her et par holdningsbilleder fra før og efter Neanderthal No More programmet.

Forside og bagside billederne kan der ikke rigtig ses forskel på, så vi nøjes med billederne fra siden.

Og ja, min røv er stor men til gengæld er det baller af stål :moon:

Jeg synes bestemt det er til at se forskel. En del kan godt snyde, men jeg forsøgte at stå afslappet i begge tilfælde. I øvrigt er deet skægt så meget mit hår skifter farve fra sommer til efterår :afro: :elvis:

Det er før-billedet til venstre og efter til højre.

post-1845-1097342051_thumb.jpg

post-1845-1097342071_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Som lovet kommer her et par holdningsbilleder fra før og efter Neanderthal No More programmet.

Forside og bagside billederne kan der ikke rigtig ses forskel på, så vi nøjes med billederne fra siden.

Og ja, min røv er stor men til gengæld er det baller af stål  :moon:

Mega god fremgang :4thumbup: sådan en røv vil jeg fan'me også ha! :devil:

I øvrigt er deet skægt så meget mit hår skifter farve fra sommer til efterår  :afro:  :elvis:

ja, ja...bare indrøm det: du farver dit hår :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ja jeg synes sgu, såfremt din holdning er lige afslappet på Før og Efter, at der er en god fremgang. Helt sikkert.

Og hold kæft en røv.

Link to comment
Share on other sites

Som lovet kommer her et par holdningsbilleder fra før og efter Neanderthal No More programmet.

Forside og bagside billederne kan der ikke rigtig ses forskel på, så vi nøjes med billederne fra siden.

Og ja, min røv er stor men til gengæld er det baller af stål  :moon:

Mega god fremgang :4thumbup: sådan en røv vil jeg fan'me også ha! :devil:

Det kan du vel også få - men IKKE med maskiner.

Det kræver i øvrigt en ny avatar-titel

I øvrigt er deet skægt så meget mit hår skifter farve fra sommer til efterår  :afro:  :elvis:

ja, ja...bare indrøm det: du farver dit hår :w00t::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

NÅÅÅÅÅÅÅÅ, det er DERFOR :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Og nu vi alligevel snakker om min røv :wink:

Egentlig ville det ikke gøre mig noget hvis den var en tand mindre, da den uden tvivl er en kende overproportioneret ift resten. Det har bare visse problemer:

- Den kan ikke trænes mindre (hvis nogen påstår man kan vil jeg meget gerne høre hvordan)

- Hvis den skal blive mindre kræver det to ting, mindre bentræning og mindre mad. Der er i forvejen ikke fokus på bentræning i massesammenhæng, og mindre mad er udelukket. Jeg skal være STOR.

- "Der skal bulkes før der kan cuttes" som en anden har skrevet for nylig. :bigsmile: Og efter sidste omgang cut kunne jeg konstatere at jeg skal cutte ret meget før røven skrumper. Det har jeg ikke lyst til før der er mere masse på korpusset.

Så sådan ligger landet omkring min røv :moon:

Link to comment
Share on other sites

WSB-BB

Uge 2, Søndag (programmet er rykket en enkelt dag) , RBB volumendag

Af og til føler jeg mig noget træt og ugidelig inden jeg får snøvlet mig sammen til at tage til træning, men en lige så lækker følelse af at have lavet noget har jeg bagefter. Dejligt :bigsmile:

C2 roning

1308 meter, 232Watt, 5 min PR

Kanon :cooldance:

Første gang jeg er over de 1300 meter på 5 minutter.

Tempoet lå omkring 250m/min de første 4 minutter og en lille spurt med cirka 300m på det sidste minut.

Det var i øvrigt på level 5, hvor jeg normalt kører level 6 :smile:

Powersquat

opv: 40kg, 60kg, 80kg

6 x 6 @ 90kg

Denne gang blev pauserne på 1 minut overholdt strengt, og NØØØJ det var nasty, men fedt :4thumbup:

Nu vil jeg lige vurdere hvor meget DOMS det giver før jeg overvejer om vægten skal øges.

Lænden virkede desværre ikke til at være kommet sig 100% fra ME-dødløften :dry:

Det virker ikke som dårlig smerte, men stadig lidt irriterende. Jeg må nok være lidt opmærksom på det til ME-squat midt på ugen.

Dødløft

opv 40, 70kg

6 x 6 @ 100kg

Også her blev pauserne holdt i kort snor. Første rep var hård, men derfra kørte det ok.

Pulldowns (S1)

2 x 6 @ 60kg

3 x 6 @ 65kg

ok, men hvor er jeg dog svag :hmmm:

Stiffarm pulldown (S1)

5 x 20 @ 10kg

Den er svær at få til at ramme ordenligt. Jeg tror det går bedst når jeg sørger for at holde ryggen ret og læner mig en smule forover. Og så skal bevægelsen startes ved at spænde lats.

Det var dog ingen problem at få ramt triceps :blink:

Incline DB curls (S2)

3 x 10 @ 14kg

De gånz er så svage, men til gengæld nemme at pumpe op :laugh:

Rear delt machine(S2)

2 x 10 @ 25kg

den skulle lige med også

Kneeling cable crunch(S2)

2 x 10 @ 60kg

Og den med

Træningen startede fedt med roningen, derefter noget hård med squat og dødløft, og at slutte med et dejlig pump, så en god gennemsnitstræning.

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du vel også få - men IKKE med maskiner.

Det kræver i øvrigt en ny avatar-titel

:laugh: cool avatar titel...og det passer jo, du er et levende eksempel på det :wink: :1356: og ja, maskiner duer næsten ikke...det kan jeg godt mærke...

I øvrigt er deet skægt så meget mit hår skifter farve fra sommer til efterår  :afro:  :elvis:

ja, ja...bare indrøm det: du farver dit hår :w00t::tongue:

NÅÅÅÅÅÅÅÅ, det er DERFOR  :laugh:

Yup! :w00t::laugh: og du tør endda at stå inde for det...gooood boy! :tongue:

Og så skal jeg også nok skride ud herfra ...hej hej :smile:

Link to comment
Share on other sites

...

:laugh: cool avatar titel...og det passer jo, du er et levende eksempel på det :wink: :1356:  og ja, maskiner duer næsten ikke...det kan jeg godt mærke...

:laugh:

Der er røget ca 5 cm på røv-målet siden MOL BC stoppede, så den nu er 106cm :blush:

Men den har nu været oppe på 108.

Mit taljemål er 81cm, så det hjælper bestemt også med til at fremhæve da booty :moon:

Yup!  :w00t:  :laugh: og du tør endda at stå inde for det...gooood boy!  :tongue:

Og så skal jeg også nok skride ud herfra ...hej hej :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Rent faktisk har jeg aldrig prøvet at få farvet hår :elvis:

Du må kun skride, hvis det er over i frivægtsafdelingen :tongue:

MUST ...

HAVE ...

PARADIS :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share