MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Buuuh, talje vs. røvmål. Det er da også bagdelsskommunisme der vil noget.  :newtongue::bottom:

Største røvmål, uanset talje tak.  :king:

Siger han fordi han ikke har nogen talje... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Men røvmål alene holder altså heller ikke, for så gælder det jo bare om at være fed, uanset om man har booty eller ej.

<{POST_SNAPBACK}>

Siger du at jeg er fed!??!!? :raisebrow::mad:

SVIN! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Målte fluks da jeg kom hjem.

120/96 = 1.25

Så ratio battlen taber jeg, og selvom det er en fyldt aftenvom tror jeg ikke den er de 6cm mindre om morgenen der skal til for at slå din ratio.

Men igen, nu handler det jo heller ikke om at ha' den fineste talje, men den største røver, og DER min kære MaxP, ake ja ake ja, der mangler du meget endnu! :king:

Link to comment
Share on other sites

Målte fluks da jeg kom hjem.

120/96 = 1.25

Så ratio battlen taber jeg, og selvom det er en fyldt aftenvom tror jeg ikke den er de 6cm mindre om morgenen der skal til for at slå din ratio.

Men igen, nu handler det jo heller ikke om at ha' den fineste talje, men den største røver, og DER min kære MaxP, ake ja ake ja, der mangler du meget endnu!  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: Det er jo lidt sent at sige nu.

Men jeg skal gerne medgive at ratio-målingen bestemt ikke var så retvisende som jeg troede, når sådan en Cardioboi Tændstikben kan komme og ødelægge det hele :laugh:

Det er vel lige før der må dømmes omkamp. Jeg stemmer stadig for en poll :moon:

Link to comment
Share on other sites

Sorry hvis jeg ødelagde jeres booty-kamp :bigsmile::bigsmile:

Naturligvis kan det ikke være mave/røv ratio - så taber I, så fede som I to jo begge er (hehe - ahh herligt med lidt sviner fra min side for en gangs skyld hehe)...

Næ I bliver nok nødt til at køre booty størrelse og ikke et eller andet forhold imellem talje (som I ikke har :cooldance::cooldance: ) og booty'en...

Undskyld log-spammen. MaxP har fortjent det og han ved det selv :laugh::devil:

Link to comment
Share on other sites

Spockie -> har du ikke et fullbody billede fra siden? Du kan jo ikke bare kaste dig efter guldet uden et billede  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej men skal se hvad jeg kan gøre.

Lige nu går det galt - 2 stk. -buggi, 600g chokofanter, 3 ritter sport, 250g chips.. så kan jeg lære det... der er jo fodbold på fjerneren ... puha.. refeeding er hårdt.

Nå, jeg prøver at fixe noget billede på et tidspkt... men jeg er jo en streg set fra siden, så der bliver ikke meget at se på billedet..

Link to comment
Share on other sites

Sorry hvis jeg ødelagde jeres booty-kamp  :bigsmile:  :bigsmile:

Naturligvis kan det ikke være mave/røv ratio - så taber I, så fede som I to jo begge er (hehe - ahh herligt med lidt sviner fra min side for en gangs skyld hehe)...

YEAH - du kan jo godt Mr Tændstik

Næ I bliver nok nødt til at køre booty størrelse og ikke et eller andet forhold imellem talje (som I ikke har  :cooldance:  :cooldance:  ) og booty'en...

Undskyld log-spammen. MaxP har fortjent det og han ved det selv  :laugh:  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

SLAM, og en gang mere :laugh:

Spockie -> har du ikke et fullbody billede fra siden? Du kan jo ikke bare kaste dig efter guldet uden et billede  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej men skal se hvad jeg kan gøre.

Lige nu går det galt - 2 stk. -buggi, 600g chokofanter, 3 ritter sport, 250g chips.. så kan jeg lære det... der er jo fodbold på fjerneren ... puha.. refeeding er hårdt.

Nå, jeg prøver at fixe noget billede på et tidspkt... men jeg er jo en streg set fra siden, så der bliver ikke meget at se på billedet..

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Du er syg i roen, men det vidste vi jo godt.

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis kan det ikke være mave/røv ratio - så taber I, så fede som I to jo begge er (hehe - ahh herligt med lidt sviner fra min side for en gangs skyld hehe)...

........

Undskyld log-spammen. MaxP har fortjent det og han ved det selv  :laugh:  :devil:

:laugh: du nyder det, kan jeg se :tongue:

Jeg elsker jeres gå-på-mod :biggrin: det bliver spændende at se hvad I finder på :w00t: ...jeg glææææder mig :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Anyone aka MetroBooty havde åbenbart ikke booty nok til at tage imod en alternativ udfordring. :tongue:

Som den store sportsmand jeg er betyder det dog ikke at jeg helt har mistet respekten for ham, og jeg har derfor fjernet ordet "gud" fra min avatar-titel :moon:

Link to comment
Share on other sites

Nu ikke fordreje sandheden MaxP… :nono:

Du kom med nogen kriterier, jeg kommenterede dem. Og indvilligede også i at du ku' bruge det billede jeg har postet her i din log.

Ville svare til at du ville ha' en udfordring på overarme størrelse, men at det skulle holdes op imod hvem der havde de mindste underarme! :raisebrow:

Bre fordi man har en lille overkrop gør det ikke ens booty større… når man ufrivilligt river vare ned fra hylderne i en kiosk med sin booty, SÅ er den ved at være der… :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ikke fordreje sandheden MaxP… :nono:

Du kom med nogen kriterier, jeg kommenterede dem. Og indvilligede også i at du ku' bruge det billede jeg har postet her i din log.

Ville svare til at du ville ha' en udfordring på overarme størrelse, men at det skulle holdes op imod hvem der havde de mindste underarme!  :raisebrow:

Bre fordi man har en lille overkrop gør det ikke ens booty større… når man ufrivilligt river vare ned fra hylderne i en kiosk med sin booty, SÅ er den ved at være der…  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:tongue: og :laugh:

Jeg synes jeg blev nødt til at provokere lidt for at få dig og din booty ud af busken. :devil:

Hvis spørgsmålet er hvem der har den største røv, bliver det så ikke helt naturligt til "hvem har den absolut største røv", dvs hvem er "fedest" om røven.

Der er mit argument at man har ikke nødvendigvis booty fordi man er fed.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg blev nødt til at provokere lidt for at få dig og din booty ud af busken.  :devil:

Hvis spørgsmålet er hvem der har den største røv, bliver det så ikke helt naturligt til "hvem har den absolut største røv", dvs hvem er "fedest" om røven.

Der er mit argument at man har ikke nødvendigvis booty fordi man er fed.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm… fedtprocent måling tirsdag morgen sagde 13,6%… Din er sikkert lavere, men jeg tror dog ikke jeg ligger i kategorien "fed". :wink:

Anygays… Hvis det kan øge din livskvalitet i så drastisk grad, så kald dig endelig hva' du vil ellers går der bare helt børnehave i det her! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm… fedtprocent måling tirsdag morgen sagde 13,6%… Din er sikkert lavere, men jeg tror dog ikke jeg ligger i kategorien "fed".  :wink:

jeg kaldte ikke dig fed - det var mere princippet i det :smile:

13,6 er godt nok imponerende - er det 3-punkts med fedttang?

Anygays… Hvis det kan øge din livskvalitet i så drastisk grad, så kald dig endelig hva' du vil ellers går der bare helt børnehave i det her!  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er det heller ikke værre, vel.

Det er jo bare spas og løjer.

Hvis jeg ikke husker helt galt startede du med at brokke dig over min avatar-titel :tease:

Kællinger :boobs::flipa:

<{POST_SNAPBACK}>

Eat my shorts :moon:

...

op i røven med booty-kampen  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

nemli' :moon:

Mon ikke der kan være plads til to booty's på mol? :bigsmile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hvis i har set kragefar når han er max bulket så kan i andre godt gå hjem og vug :king:

Booty mål kontra livvidde mål holder ikke helt da man kan have en bred hoftestuktur og hvepstalje, hvilket ikke gør en stor booty.

En stor booty skal gå meget bagud og så skal den holde formen selvom man ligger på maven. Ved stående stilling skal man nærmeste kunne stille et krus vand på den :devil:

Link to comment
Share on other sites

jeg kaldte ikke dig fed - det var mere princippet i det  :smile:

13,6 er godt nok imponerende - er det 3-punkts med fedttang?

<{POST_SNAPBACK}>

Med 3-punkt siger den 10.6%, men den er for gavmild. Så jeg ligger altid 3% oveni da det var differencen mellem min egen tang og 3-punkts måling og Morten Zachos tang og 4-punkts måling, til MOL træf i TSK. Jeg havde selv målt til 9.5% - HELT ude i skoven - og MZ målte mig til 12.5% - hvilket jeg stadig mente var langt lavere end jeg så ud til. :dry:

Så er det heller ikke værre, vel.

Det er jo bare spas og løjer.

Hvis jeg ikke husker helt galt startede du med at brokke dig over min avatar-titel  :tease:

<{POST_SNAPBACK}>

Tager det skam ikke alvorligt, bare rolig, men der skal jo lidt drama til en ægte feud! ;)

Hvis i har set kragefar når han er max bulket så kan i andre godt gå hjem og vug :king:

Booty mål kontra livvidde mål holder ikke helt da man kan have en bred hoftestuktur og hvepstalje, hvilket ikke gør en stor booty.

En stor booty skal gå meget bagud og så skal den holde formen selvom man ligger på maven. Ved stående stilling skal man nærmeste kunne stille et krus vand på den :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er den ægte sandhed! I forhold til Krawen er vi begge blot noobs! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

WSB BB-hybrid

Uge 3, RBB ME-dag

C2 roning

5 min, level 7, 1250 meter, 203 watt

Det føles som om mine biceps bliver mere ramt, når jeg kører med en relativt høj level. I forhold til indsatsen var det vist en rimelig god distance.

ME Partiel Dødløft (fra ca midt skinneben, stangen hævet 6-8cm)

opv:

5x50kg,

5x70kg, (på med bælte)

3x100kg

-- worksæt --

1 x 6 @ 115kg

1 x 6 @ 130kg

1 x 6 @ 145kg

1 x 6 @ 160kg NASTY PR :devil:

PERFEKT - INTET MINDRE

Der havde i hvert fald ikke været til 5kg mere eller bare 1 rep ekstra. Sidste rep var VIRKELIG sidste rep :devil: - køn var den næppe, men de andre var vist nogenlunde.

Damn, jeg var også brændt af bagefter - lænden var godt bustet, benene dirrede som espeløv og mine hænder rystede :laugh:

Barbell shrugs

4 x 6 @ 100kg

Lidt lavere vægt end sidst for at lave den lidt mere strict. Gik udmærket.

Supported Barbell rows

1 x 8 @ 50kg

3 x 8 @ 60kg

Min lænd skulle ikke nyde noget af alm. rows, og så er det jo rart at have supported. Jeg synes næsten også den rammer bedre :wink:

Back raises (S1)

3 x 10/15/15 @ mig

godt pump i lænden

Barbell curls (S1)

3 x 10 @ 35kg

Med OL-stang og bredt greb. Rammer både gånz og undergånz rigtig godt :4flex:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

PR i dødløft er FEEEEEDT :cooldance:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Det er altså lidt pudsigt, det her.

Lige efter dødløften tidligere idag bemærkede jeg at det krampede af og til i min højre side oppe omkring brystet.

Det er sådan kommet og gået hen af eftermiddagen, og jeg har lige forsøgt at lokalisere det lidt nærmere. Så vidt jeg kan se er det Pectoralis Minor som er på spil.

Jeg synes bare det er en lidt mærkelig måde musklen kramper på. Som sagt bemærker jeg det ikke hele tiden, men selv når jeg gør kan der godt gå måske 15-20 sekunder mellem hver sammentrækning, men andre gange er der noget kortere, og af og til kommer der en hel stribe i rap.

Nu er det jo ikke ligefrem noget slemt, men kan man gøre noget for at få sådan en krampe til at gå væk - jeg har forsøgt med lidt udstrækning uden videre succes?

Både i går og i dag har jeg i øvrigt haft god doms i patten og seriøs doms i triceps :devil::cooldance:

Lænden har det overraskende fint, men det kan jo ændre sig i morgen :laugh:

Her til aften har jeg fået lavet lidt TVA-øvelser (Transversus Abdominis) og Rotator-halløj.

For TVA er det:

Overkropsrotationer, high rows, triceps extensions - alle med fokus på at holde spændet i TVA, 2 sæt á 20 reps med det blå theraband

For rotator:

Indad, udad og opad - 2 sæt á 20 reps med det røde theraband.

Link to comment
Share on other sites

Møj :mad:

Jeg er vist godt på vej til at blive syg.

Så tilbage under dynen :crybaby::cold::ill:

Snottet, ondt i halsen og generelt bare død som en sild. Min nabo mente også jeg så lidt bleg ud her til morgen (mere end normalt :wink: )

Fra fronten har Major Doms gjort sin entré i lænd og det meste af øvre ryg :devil:

Triceps er stadig besat :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens ME bryst-træning er udskudt på ubestemt tid, men forhåbentlig kun til i morgen eller mandag.

Øv, hvor jeg dog hader at være syg - det ødelægger bare alle planer :crybaby:

Det er lidt pudsigt at jeg bliver syg lige efter et "max"-forsøg i dødløft. Meget tung træning skulle så vidt jeg husker kunne påvirke immunsystemet negativt i en kortere periode efter træning, men jeg er lidt i tvivl om det kan være en forklaring, når det kommer så hurtigt efter. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har tænkt lidt tanker... (jeg ved det lyder helt skørt :laugh: )

Af uforklarlige årsager har jeg sindsyg lyst til at maxe i dødløft efter omgangen i torsdags, men det er næppe særlig fornuftigt lige pt. Jeg vil dog med sikkerhed prøve inden nytår.

The big 2-0-0 ville være en lækker fødselsdagsgave fra mig selv - om det lykkes må tiden vise. :cooldance:

Ud over det har jeg tænkt på at det nuværende program-setup nok har været lige i overkanten, primært for lænden. Selvom jeg generelt ikke har noget imod Doms, så duer det ikke at jeg har 3-4 dages doms efter hver ME ryg-dag.

Måske har jeg bare hoppet for direkte på programmet uden at være klar på den intensitet.

Hvad jeg så helt konkret skal gøre anderledes til næste omgang er endnu ikke helt besluttet (forslag modtages med kyshånd). Jeg overvejer noget i retning af at i stedet for at gå efter 6RM pr hver uge, kun at gøre det hver anden, og så de andre dage gå til 90-95% og så 2-3 sæt med den vægt.

Så en max-uge kunne se således ud (angivet som relativ vægt i de 4 sæt i ME-øvelsen):

70%, 80%, 90%, 100%

Og en "let" uge:

70%, 80%, 90%, 90-95% (evt et sæt mere på 90-95%)

Dette skulle kun gælde for ME ben/ryg øvelsen, og i øvrigt regnede jeg ikke med at ændre yderligere.

Næste fokus-runde bliver patz'n'gånz aka bryst og biceps :4flex:

Tilbage til nutiden:

Hvornår jeg bliver klar igen er endnu uvist. Jeg føler det går fremaf (med museskridt), men det er stadig temmelig tydeligt at jeg har feber, er forkølet, har det generelt skidt og er af og til ved at hoste en lunge op :ill:

Jeg synes jeg kan huske at det er sket før jeg er blevet syg efter et max-forsøg, eller noget der mindede om det. Men jeg kunne ikke lige finde ud af hvornår det skulle have været.

Under søgningen kom jeg blandt andet forbi mit squat-max i tsk i marts med Anywrap, tudefjæs og hele molevitten, og mit dødløft-max (sjovt nok også i tsk) - incl video, hvor der blev brændt godt.

Og denne fabelagtige udtalelse fra Mr Baardi inden forsøget på 192,5:

"Det er let, det' bare tag fat i stangen og op med den" - så fynsk som man kan forestille sig, og efter jeg havde misset den: "Den brændt' godt, den der" :4thumbup:

Den slags savner jeg, for max-styrken er der ikke sket meget med det sidste stykke tid - hovedsageligt pga cutning og diverse småskavanker jeg har måtte tage mig af.

Men det giver mig blot på tanden, for nu vil jeg dælme ha' de 500 i totalen - og de 42cm gunz jeg har ævlet om længe :devil:

Om jeg når det i 2004 er usikkert, men GAS - den ska' den da ha' :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Her i formiddags lavede jeg 11 superstricte chinups med underhåndsgreb. Det er nu ikke så tosset alt taget i betragtning og min PR er 12 med knap så strict stil.

Jeg får brugt min chinupstang lidt for sjældent :dry:

En influenza tager den tid en influenza skal tage, og jeg har ikke lyst til at træne i den tilstand, så det ender nok med en hel uges pause :freaked:

ME pat på torsdag, det er planen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev naturligvis lige nødt til at nuppe lidt flere chins her til aften. Denne gang 9 overhånds udført i den strikse stil.

Og så både føltes og så køllerne store ud :4flex:

Hvem er det der siger overhånds ikke går så meget i biceps? Det har mine gånz i hvert fald ikke hørt :laugh:

Og så lige 15 strækkere med klap :gal:

Mere skulle der ikke til at gøre mig forpustet.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share