MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

Det er sjovt at farve hår.

Jeg har haft alle farver der overhovedet kan forestilles.

I perioder skiftede jeg farve hver uge... skide sjovt...

God ide med Paradis, skal ned at tanke op i dag... :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

du skal være særdeles velkommen til at invitere :4mewantfood: :icecream:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Der er røget ca 5 cm på røv-målet siden MOL BC stoppede, så den nu er 106cm  :blush:

Men den har nu været oppe på 108.

Mit taljemål er 81cm, så det hjælper bestemt også med til at fremhæve da booty :moon:

Det hjælper også at have en svaj i ryggen...synes jeg ihvertfald selv :smile:
Du må kun skride, hvis det er over i frivægtsafdelingen  :tongue: 

jeg var faktisk ude for at spise :4mewantfood: men jeg er også helt smadret i kroppen, så det var velfortjent :icecream:

Det er sjovt at farve hår.

Jeg har haft alle farver der overhovedet kan forestilles.

I perioder skiftede jeg farve hver uge... skide sjovt...

hver uge? :w00t: årh, ja...friskt gjort! :bigsmile: men jeg er ligesom MaxP...har aldrig farvet hår...vil aldrig gøre det...brunette 4EVA! :devil:

Gooo' fornøjelse med Paradis-fråderi til jer begge :icecream:

Link to comment
Share on other sites

Powersquat

opv: 40kg, 60kg, 80kg

6 x 6 @ 90kg

Denne gang blev pauserne på 1 minut overholdt strengt, og NØØØJ det var nasty, men fedt 4thumbup.gif

Nu vil jeg lige vurdere hvor meget DOMS det giver før jeg overvejer om vægten skal øges.

Jep jep, god DOMS i stængerne (ikke røveren :tongue: ), så squat behøver i hvert fald ikke blive øget foreløbigt.

Link to comment
Share on other sites

Flot resultat med neandertalprogrammet  :4thumbup:  Jeg er selv sprunget fra programmet - det er liiidt for weird til mig.

hehe, det ER også mærkeligt

Hvor mange kcal spiser du forresten om dagen pt?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen anelse - jeg tæller ikke kalorier.

Men efter min vægt at dømme spiser jeg vel en smule over mit ligevægtsindtag, så det er vel omkring 3500-3800kcal

Link to comment
Share on other sites

Flot resultat med neandertalprogrammet  :4thumbup:  Jeg er selv sprunget fra programmet - det er liiidt for weird til mig.

hehe, det ER også mærkeligt

Hvor mange kcal spiser du forresten om dagen pt?

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Ingen anelse - jeg tæller ikke kalorier.

Men efter min vægt at dømme spiser jeg vel en smule over mit ligevægtsindtag, så det er vel omkring 3500-3800kcal

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm ... Jeg er oppe på 3800-4000kcal om dagen, og min vægt flytter sig overhovedet ikke. Jeg bliver stærkere, men hverken federe eller større. :blink:

Det kan da for pokker ikke passe, at jeg skal op på +4000kcal? :dry:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hmmm ... Jeg er oppe på 3800-4000kcal om dagen, og min vægt flytter sig overhovedet ikke. Jeg bliver stærkere, men hverken federe eller større.  :blink:

Det kan da for pokker ikke passe, at jeg skal op på +4000kcal?  :dry:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis det er realiteterne har du vel ikke andet valg end at acceptere dem, såfremt du ønsker at stige i vægt :4smartass:

Med dine stats og Benedict-Harris formlen skal aktivitetsfaktoren op på "daglig hådt motion eller fysisk hårdt arbejde" før en på din størrelse skulle ramme 4000kcal :icecream:

Link to comment
Share on other sites

WSB BB-hybrid

Uge 2, Mandag, BST volumendag

Sikke en god dag, hvor indtil flere af min ynglingsting indgik.

Jeg lagde hårdt ud med massage hos husfyssen :wub:

Lænden var godt øm som ventet, den øvrige ryg var ikke så slem, men triceps var til gengæld seriøst øm. Der blev også rykket godt og grundigt til min "kildegrænse". Jeg bliver dygtigere og dygtigere siger hun :4thumbup:

På vej hjem slog jeg et smut forbi Skt. hans torv :icecream: , mango, hindbær, caramel, menta og ferrero. halvdelen venter i fryseren til i morgen :cooldance:

Og tredje yndlingsting kommer her:

C2 roning

opv 3 min, 634 meter

1 min, 333 meter, 480Watt PR

:devil:

Bænkpres

opv: 50kg

1 x 6 @ 70kg

5 x 6 @ 75kg

Hård, men ok pump på patten og trisserne

teknikken stinker langt væk, men det skal nok komme.

Military

6 x 6 @ 42,5kg

Mini-stikflammer fra delts :devil:

Lying barbell triceps extensions

6 x 8 @ 30kg

Så var trisserne pumpede

Pushdown (S1)

3 x 20 @ 40kg

OG MERE ENDNU - ARGH!!!

Rear laterals (S1)

3 x 10 @ 10kg

Sad fint

Kneeling cable crunch (dobbelt trisse) (S1)

3 x 10 @ 65kg

Sad rigtig fint

Super træning, total lækkert pump i trisserne.

:banana: :banana: :banana: :banana:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

NEMLI' JAEEEEEEEEEEEEE - NUMSE-GUDEN SLÅR TIL IGEN

WSB BB-hybrid

Uge 2, RBB ME-dag

C2 roning

5 min, 1175 meter

Stille og roligt

ME Squat

opv: 60, 80

1 x 6 @ 100kg

1 x 6 @ 110kg

1 x 6 @ 120kg

1 x 6 @ 130kg

1 x 6 @ 140kg PR :4jumpy::firebounce::showoff:

FOR SATAN HVOR ER DET LÆKKERT!!! :cheer:

Jeg ææælsker mit bælte. :wub:

Opvarmningen virkede nem, men ikke videre eksplosiv - det har jeg nu heller aldrig været i squat.

Nå, på med bæltet og igang, og pludselig faldt det hele bare på plads. Bæltet støttede suverænt og jeg kunne bare presse igennem. Ingen brok fra lænd eller knæ, dem har jeg ellers været en smule bekymret for, fordi de blev lidt ømme af og til (også grunden til signaturen :wink: )

Det var ikke verdens største PR, jeg har 4x140 stående, men det er helt tilbage fra februar, så det er virkelig lækkert med fremgang.

Og kan i gætte hvad der var i ørene? :bigsmile:

DUUUUU HAST naturligvis - for fuld knald :devil:

Så står det vist 2½ - ½, ikke Jones? :cooldance:

Du må se at komme ind i kampen :tongue:

Barbell rows

4 x 8 @ 60kg

Rigtige rows denne gang. Det var længe siden så jeg tog det rimelig roligt med vægten og kørte strict. Nu kunne jeg også godt mærke at lænden havde været på arbejde.

Barbell shrugs

4 x 6 @ 120kg

Ok, men ikke superkønne.

Skal lige huske at sætte racket ned til pin 7 næste gang, så der er lidt mere spillerum.

One Arm Barbell curl

1 x 3 @ 20kg

En sjov lille sag jeg faldt over på T-mag.

En-arms curl med en OL-stang.

Den virkede rigtig god, bare lige tung nok til mine puny gånz.

Back raises (S1)

1 x 15 @ 0kg

2 x 10 @ 10kg

så var lænden godt pumpet

Barbell curls (S1)

3 x 10 @ 32,5kg

JEPPER, godt pumpede gånz og undergånz, og masser af blodåre :devil:

Jeg holder relativt bredt (Pavel style), dvs med hænderne midt imellem det glatte og ringen cirka, så underarmen er vinklet omkring 30 grader udaf. Rammer godt synes jeg.

Det er vist en no-brainer idag:

:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne jo evt. gå over til Frontsquat i stedet for powersquat da man her bruger større knævandring og mindre "røvvandring" end i powersquat hehe ...hvilket igen fjerner focus fra gluteus maximus og i større grad over på lårene :)

<{POST_SNAPBACK}>

hey tenace

Jeg har prøvet frontsquat af flere omgange, og jeg bliver aldrig vild med den. Så vil jeg hellere bare lave en moderat volumen squat og så ikke andet bentræning end det dødløft giver.

Selvom der næppe er tvivl om at squat går i røveren, så kan jeg ikke huske jeg har fået booty-doms af squat, kun et-bens squat. :smile:

Jeg mindes i øvrigt at Christina Thisted lavede et speciale omkring front squat vs backsquat, og konklusionen var at muskelaktiveringen ikke var signifikant forskellige ved de to typer squat.

Så jeg er lidt tvivlende overfor om frontsquat rent faktisk giver mindre røv-aktivering :smile:

Jeg fandt også denne meget omfattende artikel om squat, hvor det især bemærkes at squatdybden i høj grad er bestemmende for glutes-aktivering.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Tænk dog... ben-, nakke- og en smule røvdoms har jeg haft i dag, men det var jo næsten hvad man kunne forvente.

I dag har jeg spillet snooker for første gang i mit liv. Jeg vil ikke kalde mig selv en god pool-spiller, men af og til plejer jeg at være bare lidt dygtig. Men hold da helt fast hvor er det bare ekstremt meget sværere at sænke noget som helst på et snookerbord. :gal:

Bordet er voldsomt stort, og både kugler og baller er noget mindre end pool. :laugh:

Lad mig sige det sådan, at jeg havde stor respekt for de snookerspillere man ser på eurosport, og jeg har bestemt ikke mindre respekt for dem nu.

Men det var vildt fedt selvom vi var dårlige, så det kan helt sikkert anbefales, hvis man er til den slags, og det er vist ikke sidste gang jeg prøver. Det var i øvrigt i Copenhagen Poolhouse på Nørrebro, der har de både pool, snooker og keglebillard :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

WSB-BBryst :tongue:

Uge 2, BST ME-dag

Når jeg ligger og putter mig i min seng, så er træning bestemt ikke det jeg har mest lyst til. Men i dag var det påkrævet, da jeg ikke får mulighed for at træne i weekenden. Heldigvis skulle der kun cykelturen til centret til for at jeg var frisk og i hopla til at brænde pat og hestesko ned til grunden.

C2 roning

5 min, 1341 meter, 250,1 Watt, 1:51,9/500m, level 4 PR

:w00t: Første gang jeg forsøger med level 4, og så fløj jeg bare derudaf. Gammel 5min PR var 1314m.

"How low can U go" tænker jeg, for jeg bliver da næsten nødt til at prøve level 1-3 også for at se hvordan det spiller

ME Closegrip bænkpres

opv: 20, 40, 60

1 x 6 @ 70kg

1 x 6 @ 77,5kg

1 x 6 @ 85kg

1 x 6 @ 92,5kg - 6RM PR

1 x 4 @ 100kg - 100kg rep PR

LIGHT WEIGHT, BABYYYYYYYYYYYYYYY :devil:

Tæt på suveræn serie, der var ok overskuuu' :laugh: på 92,5, så jeg gik efter guldet på de 100. Man kan vel godt sige at jeg trods alt fik sølv. Efter de to første reps troede jeg faktisk på den, men døde på nr 5.

Min spotter gjorde præcis som instrueret, så det var bare fjong, og han synes vist også det var mange kg :laugh:

Jeg var dog lige ved at komme galt afsted på den sidste rep, fordi jeg fik løftet måsen en smule, og lænden var lidt øm bagefter, men det gik over på et par minutter. Man skulle ellers ikke tro det muligt at jeg kunne løfte min :moon: fra bænken, så massiv og frygtindgydende som den er :laugh:

Jones, du må undskylde jeg er så ond, men jeg håber du kan bruge det som motivation, lidt som en blodhund der lige har fået færden af det den nu skal finde :smile:

Men faktisk kan jeg takke dig for at jeg tager det jeg gør. Når jeg kun konkurrere mod mig selv har jeg nogengange en tendens til at stoppe 2 skridt før grænsen - og sådan får man den jo ikke flyttet. Så tak :4thumbup:

Weighted dips (S)

5 x 6 @ mig + 15kg

Tung, men kørte ok

Close ”grip” pushups (S)

5 x 15/15/12/12/13 @ mig

DAAAAAAAAAAAAAAMN :devil:

Mit patværk og triceps, men især patten, blev så pumpet som jeg stort set kun har oplevet efter 10 minutters pushup challenge.

For dælen det var fedt :cooldance:

Side laterals (S2)

3 x 10 @ 12,5kg

brændte godt

Reverse Incline Crunch (S2)

3 x 10 @ ribbe 6

sad udmærket

One-arm cable row (direkte træk)

2 x 10 @ 20kg

ville lige prøve hvor anderledes den var ift tårnet med dobbelt trisse. Det var temmelig anderledes :wink:

Tror bedre jeg kunne lide den anden.

Rotator work

3 x 2 x 20 @ rød theraband

stående indad- og udadrotationer, og en lidt ligesom laterals. Man starter med hånden i bund og håndryggen pegende fremaf, under udførslen roteres armen så ryggen til slut peger bagud. Den skulle ramme Supraspinatus.

:banana: :banana: :banana: :banana:

4 store denne gang, havde jeg nuppet 6 reps med 100kg havde det været en 5'er.

Glemte lige at nævne, at imens jeg kørte dips osv var der en tøs som vandrede hele den lange vej fra kondiudstyret og ned til de frie vægte.

Og tænk sig, hun varmede op med front squat og overhead squat :w00t: hvorefter hun lavede en hel del sæt alm squat med 40-60kg så vidt jeg kunne se. Og efter det lavede hun bænkpres (JEG MANGLER DROPJAW-smilien :sneaky2: )

Det er jo helt uhørt på disse kanter :laugh:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Hey Maxpower. Det ser sgu godt med både vægtene og numse billederne :cooldance:

Ja du er efterhånden rimligt langt foran, men nu skifter fokus jo snart til bryst og det er min stærke side, så jeg håber stadig at kunne slå dig i mindst en ME øvelse. Og ja det giver virkelig motivation at batle sådan, jeg har også sat pr i alle ME øvelser indtil videre.

btw tak for din pm :smile: hehe

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share