MaxPower


MaxPower
 Share

Recommended Posts

forresten har du fundet ud af om du kører 4 uger mere efter wsb princippet? Og bliver det med fokus på bryst og biceps eller hvad?

Hvis ja kan du så ikke lige skrive en liste med dine me øvelser, det er super motivation at battle på denne måde :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HVAD FOR NOGET?!?!?!  :blink:

Er DU numseguden nu?

There can be only one! BIGBOOTYAL!!! :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeps, det siger fast :tongue:

Du vil altid være mesteren, når det gælder om at finde smækre tøse-booties, men min J-Lo booty kan du da ikke slå (med din altså) :moon:

forresten har du fundet ud af om du kører 4 uger mere efter wsb princippet? Og bliver det med fokus på bryst og biceps eller hvad?

Hvis ja kan du så ikke lige skrive en liste med dine me øvelser, det er super motivation at battle på denne måde :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige pt kan jeg ikke forestille mig andet end at jeg fortsætter MINDST 4 uger mere med wsb-bb - og formentlig mere. Og næste omgang bliver nok bryst/biceps fokus.

ME-øvelser skal jeg lige have kigget nærmere på, men mon ikke jeg har en bryst/biceps cyklus liggende designet af TJ, klar til at blive brugt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

daaamn..har jeg været indblandet i blasfemi?! :tongue: :o

you guys...Falkeøjes røv er altså ret stor, det ku man også se til mini mol træf...ik at jeg overbegloede nogen af jer :oser-af-hellighed:

Men hey, jeg er enig med Klaus: bare kom med billeder :tongue:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Falkeøjes røv er altså ret stor, det ku man også se til mini mol træf...ik at jeg overbegloede nogen af jer :oser-af-hellighed:

Nemli' jae :laugh:

:moon:

WSB BB-hybrid

Uge 3, dag 1, RBB "volumendag"

Ikke så meget volumen alligevel

C2 roning

2 min opvarmning

level 3, 500 meter på tid: 1:35,1 (407 watt) PR?

hmm, det kørte ok den første halvdel, men jeg gik pænt død da jeg manglede ca 75 meter. Alligevel blev det 500 meter PR med 1 sekund.

Jeg troede egentlig at niveau-indstillingen havde indflydelse på hvor langt man kom pr tag, men nu bliver jeg da i tvivl, for da jeg roede 333 meter på 1 minut (1:30 pr 500m) var det 480 watt (på level 5 eller 6 tror jeg), så det virker ret underligt at det kun var 407 watt idag :blink:

Nogen der har en god forklaring?

Jeg kom også til at tænke på at hvis niveauet ikke har direkte indflydelse på resultatet, så giver det vel ikke nogen mening at lade det være valgfrit i BF-konkurrencen. Så er det jo klart at alle vil vælge det letteste niveau.

Powersquat

opv: 50kg, 70kg

3 x 6 @ 90kg

Lige så suverænt det kørte sidst, lige så skod var det denne gang. Lænden beklagede sig en smule, så jeg ville ikke køre for voldsomt på og nøjedes med 3 sæt. :confused:

Dødløft

opv 70kg

3 x 6 @ 100kg

Også kun 3 sæt her :hmmm:

Pulldowns (S1)

5 x 6 @ 65kg

Fin fin. Jeg kan nok lige klare 70 næste gang

Stiffarm pulldown (S1)

5 x 20 @ 12kg

nam nam

Incline DB curls (S2)

3 x 10 @ 16,5kg

Weeeeeee, mine gånz og især undergånz elskede det :4flex:

Back raises(S2)

3 x 15 @ mig

fino pump i lænden

Startede pænt skidt med squat og død, men det blev bedre hen af vejen, så:

:banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

Hey Max. Ved du hvad modellen hedder på de sidste 2 numza billeder du har postet. Jeg MÅ have flere  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :moon:

Hende til venstre skulle være Anna Falchi - det hedder billedet i hvert fald. http://www.annafalchi.net/

Det andet billede er fra http://www.met-art.com/ som du kan se, men det er en RIIIIMELIG stor side (og delvis betalingsside), så jeg har ikke umiddelbart kunne finde ud af hvem det er.

Det er et billede som Meister BigBootyAL postede engang, så hvis nogen ved hvem det er, må det være ham.

Et enkelt skud mere af Frk. Falchi er vedhæftet :santa2:

post-1845-1098126434_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hehe, og mig der som ASS-newbee troede at det var samme model på begge billeder :4slap: Jeg har da fundet lidt med Anna Falchi - bla' et videoklip fra en film (Nej, ikke sådan en film) :4mewantfood: Det er good stuff. Jeg skal bare lige have fundet ud af hvem fanden hende MET-art tøsen er også... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det ville en ÆGTE numse-gud vide…  :dry:

:tongue:

Hold nu op. Det er jo min egen :moon: der retfærdiggøre titlen - ikke om jeg har 1 ton billeder liggende :cooldance:

Krea, du ka' lige PMe mig… I goz whatcha neeed!  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

HEY, den slags info kan du da ikke bare holde for dig selv. Booty til folket! :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Hold nu op. Det er jo min egen :moon: der retfærdiggøre titlen - ikke om jeg har 1 ton billeder liggende  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Min titel stammer først og fremmest pga mine kropslige atributter og sekundært for mine evner til at opbygge numser på klienter og min evne til at finde billeder på nettet.

Vedlagt er et billede i særdeles ringe kvalitet, men det viser glimrende min pointe.

:4smartass:

booty.jpg

Link to comment
Share on other sites

WSB BB-hybrid

Uge 3, BST volumendag

Hvorfor går jeg dog ikke i seng noget før??? Jeg var pæænt busted efter 3 timers forelæsning - og det var endda med den bedste forelæser jeg har. :dry:

Ingen C2 som opvarmning, da den var optaget.

Det var faktisk en noget underlig fornemmelse at gå igang uden at være godt varm - men jeg gad ikke rigtig cykel eller løbebånd.

Jeg blev da også varm efterhånden :bigsmile:

Bænkpres

opv: 40kg, 60kg

6 x 6 @ 75kg

Teknikken stinker stadig, men der var både stræk og pump på patten, så helt skidt var det ikke.

Military

6 x 6 @ 42,5kg

RING 112, hent skumslukkeren og brandtæppet, for der er ild i de delts :devil:

Lying barbell triceps extensions

6 x 8 @ 32,5kg

Rimelig godt pump i hesteskoen. Venstre albue forsøgte lige at gøre opmærksom på sig selv, men det var småting og gik hurtigt væk igen.

Pushdown (S1)

2 x 20 @ 50kg

1 x 13/3/4 @ 50kg

DAAAAAAAAAAAAAMN! :firebounce:

Det brændte for sygt i hestesko og pat. I de to første sæt kunne jeg lige nå de 20, men måtte lige nappe 2 stk 5 sekunders pauser for at få det hele i hus. Det brændte jo så fantastisk at jeg ikke ville undvære en rep :laugh:

:4flex:

Rear laterals (S1)

3 x 10 @ 12,5kg

Sad kanon, og rear delts var decideret pumpede :blink::cooldance:

Kneeling cable crunch (dobbelt trisse)

3 x 10 @ 70kg

Kapow! - lige i sækken

Det var ærgeligt jeg havde roningen tilbage, for jeg tror det hele så rimelig godt ud så pumpet som jeg var :laugh:

C2 roning (test)

level 7: 5 min, 1099 meter, 32 spm, 137,7 watt

level 1: 5 min, 1100 meter, 35-36 spm, 137,9 watt

Min tiltro til C2'eren er genoprettet :4thumbup: - level-indstillingen har tilsyneladende den effekt som jeg forventede. Der må være en anden forklaring på den forskel jeg observerede sidst (480w vs 408 ved få sekunders forskel på 500m-tiden)

:banana: :banana: :banana: :banana:

Lækker træning - og endda uden PR's (med mindre jeg tæller pushdown som en rep PR :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

:tongue:

Hold nu op. Det er jo min egen :moon: der retfærdiggøre titlen - ikke om jeg har 1 ton billeder liggende  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Min titel stammer først og fremmest pga mine kropslige atributter og sekundært for mine evner til at opbygge numser på klienter og min evne til at finde billeder på nettet.

Vedlagt er et billede i særdeles ringe kvalitet, men det viser glimrende min pointe.

:4smartass:

booty.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

:baaa:

Jeg tvivler slet ikke på at din booty er solid, men det billede kan man jo ikke bruge til noget :tongue:

For at være lidt mere objektive, ville forholdet mellem talje og hoftemål så ikke være et rimeligt mål for røvens relative størrelse? :moon:

Og for nye som gamle læsere af loggen byder jeg her velkommen til:

The Booty Battle 2004

De kæmpende bootys er:

Anyone "BigBootyAL" vs Max "Numse-gud" Power

LET'S GET READY TO RUUUUUUMBLE :laugh:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

I'm ON!!!!  :devil:

Pt. ligger bagdel/livvidde ratioen på 115/97 (livvidden målt imorges). Taljen er NOGET mindre, måler gladeligt imorgen.  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

:devil:

MWUHAHAHA

Så vi battler om titlen som Numse-gud / Mr Booty / Uofficiel Verdensmester i Røv ? :moon:

Og vinder er den med det største forhold imellem det største hoftemål og laveste taljemål (så vi tager højde for eventuelle bygningsforskelle)?

Jeg måler også i morgen tidlig så, men venter med at afsløre de foreløbige målinger :tongue:

Du får SÅ meget røv :laugh::laugh::laugh:

ps. jeg ved godt at billedet ikke er optimalt, men det gi'r en idé.

Det er bestemt en værdig røv

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

KEWL! Så kommer Spock indeom og ryder bordet!  :laugh:

Og den mand har altså IKKE en stor røv, så jeg tror ikke at talje vs booty mål er hvad der skal til, det må være det rent visuelle.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh:

ja, det gælder stort set bare om at have hvepsetalje - åbenbart.

Vi må lave en poll :moon:

Link to comment
Share on other sites

Buuuh, talje vs. røvmål. Det er da også bagdelsskommunisme der vil noget.  :newtongue::bottom:

Største røvmål, uanset talje tak.  :king:

Siger han fordi han ikke har nogen talje... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Men røvmål alene holder altså heller ikke, for så gælder det jo bare om at være fed, uanset om man har booty eller ej.

Spockie -> har du ikke et fullbody billede fra siden? Du kan jo ikke bare kaste dig efter guldet uden et billede :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share