Daisygirls CrossFit log


Daisygirl
 Share

Recommended Posts

Psyko træning Y.. Du jo rocker stærk!! R dine hspu strickt?

Hyggeligt, at du kigger forbi min log Lennart :bigsmile: Og desværre .. de var ikke strict. Sidste gang jeg prøvede, tog jeg 2 x 3 strict ... Med kip kan jeg egentlig tage mange flere, men der er stor forskel afhængig af dagsformen.

Hmm d der bikram, hvor ;) ?

Min HTX lommeregner siger mig, at bro Y har en klippekort med 8 x Bikram Yoga tilbage...... Hva' sir du, Lennart.... ville det ikke være synd, hvis det skulle gå til spilde. Jeg synes, vi skal tilbyde vores assistance og lige få brugt de sidste par klip? tongue.gif

På Ryesgade: http://www.bikramyogacopenhagen.com/

Men I tør jo ikke! :wink:

Pigenavne er noget der bliver smidt efter os på små papirssedler (med telefonnummer), når the Bro's træner i bar køler cool.gif Du skal være velkommen til at komme og opleve det sum' day........

Smooth bro! :clap:

Lundique: Det kan godt være, at du har en hel masse gode grunde for ikke at komme til København. Men efterhånden er der røget mange argumenter på pro-listen også, inkluderende K-Starretts mobility cert, kokosvand og nu scoretricks fra ingen mindre end bro Kauf og bro DBM. Her kan du lære for livet! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Søndag 03-10-2010

Jeg er stadigvæk mærket af de sidste dages søvnunderskud, men der skulle trænes! I dag var rest day på CF Football, så jeg indhentede det, jeg forsømte i går. I CF Football bliver der ikke brugt sissy pigenavne for workouts, men hardcore statements. Ligesom Volkswagen i fredags, som i øvrigt stadigvæk kan mærkes i mine skuldre.

I gårs workout hed "Religion", nok fordi det kræver en stærk tro i de højere magter eller sig selv for at kunne gennemføre den med moralen i god behold. Jeg satsede ikke på sidstnævnte, da min træthed, det smådeprimerende efterårsvejr og udsigten om at træne alene var en streg i min selvtillidsregning. Til gengæld havde jeg gospelmusik i øret, da jeg cyklede ud til Østerbro og håbede, at squat guden ville være mig nådig ...

Opvarmning

Z-Health og mobilitet

1.000 m roning

Jeg har en absurd kort attention span, og når jeg skal ro 1.000m sker det normalt, at jeg mister fokus efter de første 300m og "glemmer" at bruge benene. I dag var jeg lidt mere vågen og holdt den gode stil næsten hele vejen igennem, hvilket resulterede i en 15 sekunders bedre tid end hvad jeg ellers ligger på, stadig med opvarmningstempo. Der kan man bare se!

Religion

Complete 5 rounds for time:

Squat Max Reps, 60 kg

7 Burpee Box Jumps 20"

Antal: 20 - 15 - 10 - 10 - 10

Tid: 14:20

Jeg har tidligere lavet max rep squats, og ved, at jeg aldrig virkelig laver max reps, hverken teknisk og bestemt ikke fysisk. Jeg synes altid back squat føles ubehageligt. Og jeg stopper, når jeg ikke længere har lyst til at have det ubehageligt. For ikke at være en taber i dag, blev jeg enig med mig selv om, at jeg - hver gang jeg nåede dertil, hvor jeg absolut ikke havde lyst til at fortsætte mere - skulle lave 5 reps til.

Jeg har aldrig nogensinde ikke gennemført en workout, og det sker kun meget sjældent, at jeg rent faktisk overvejer det mens jeg er i gang. I dag var en af disse sjældne dage ... Men jeg kom heldigvis til besindelse og overholdt min strategi. I fjerde runde havde jeg allerede efter 2. rep absolut ikke lyst mere til at fortsætte, men syntes ikke jeg kunne være bekendt at være så svag - så jeg bestemte, at jeg skulle tage 10 reps i 4. og sidste runde no matter what.

Så alt i alt er jeg meget tilfreds med, at jeg nåede det mål jeg havde sat mig.

Jeg er dog sikker på, at jeg har snydt mig selv big time ... det er i hvert fald bizart, at det netop skulle være 15, 10 og 5 reps, hvor lysten forsvandt, som om 17, 13 eller 8 ikke var gyldige tal. Men det sker tit for mig .. også når jeg for eksempel køber is. Andre mennesker kan købe 1 liter is, og så spiser de to spiseskefulde af det, eller en kugle, eller en kop eller en hvilken som helst mærkelig portion. Når jeg køber 1 liter is, så kan jeg enten spise en halv liter eller en hel liter... At spise en hel liter ad gangen har i øvrigt en del ulemper, blandt andet, at jeg så ikke har is tilbage i fryseren, hvis jeg senere skulle have appetit igen. En anden ulempe er, at jeg med en liter is i maven altid fryser så meget, at jeg går rundt med klaprende tænder og et tæppe i op til to timer bagefter. Anyway...

For at blive en bedre CrossFitter skal jeg komme af med denne tal-tvangsneurose. Umiddelbart tror jeg den bedste måde at gøre det på, er at købe mange 1 liters isboxe og så træne mig i at spise random mængder af det i løbet af dagen. Hvis ikke det lykkes at komme af med min mani, burde jeg på den måde i hvert fald få øget kampvægten, så jeg har nemmere ved at squatte ..

Har I erfaringer med den slags blokeringer og hvordan man kommer af med dem?

Link to comment
Share on other sites

Søndag 03-10-2010

random talneurotik snak

ROFLCOPTER, Repped!

Prøv fra nu af altid at sigte efter noget der går op i 3, da det er et gudetal. I og med 3 går op i 9, så er og bliver 9 et mega epic tal og vender man det på hovedet, så får man et 6 tal, som 3 jo bekendt også går op i... Sætter man et 3 tal sammen med et andet spejlvendt 3 tal, ja så får man et 8 tal, men det er temmelig gay og derfor skal 8 undgås.

Alternativt råd: Lav sådan en maks workout uden at tælle, men film den i stedet og kør til du absolut ikke kan mere. Bagefter kan du så tælle dine reps på videoen :smile:

Edited by Rytlig
Link to comment
Share on other sites

Bwahahahahaha!!!!

For helvede da, Daisybro! :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Edit:

Nåja, den var måske lidt grov... jeg tænkte her på forvirrings og chok teknikken, som har hjulpet på mange førhen.

Jeg ser om jeg kan komme op med en lidt mere afslappet løsning :hippy: :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Jeg har det faktisk lidt på samme måde, bro Y. For mig skal sæt og reps passe sammen: 5x5, 8x3, 3x3, 4x8, 3x10-12-15-20, 10x3 osv. er fine kombinationer..... Men eksempelvis 7x9, 11x4, 4x5, 6x7 osv. er HELT forkert. Jeg har sat mange PR's på at nå fx et ulige tal, der ikke passede, hvorfor jeg har måtte banke en ekstra rep af laugh.gif Det var faktisk først da jeg begyndte på Wendlers 5-3-1 og skulle reppe ud i sidste sæt, at jeg begyndte at lægge det en smule fra mig.

.............. Så måske jeg skal med til det der gang-bang-pikke party?! crazy.gif Findes det mon ikke i en udgave for straight guys?wub.gif

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Hej Y

Det lyder ikke helt sundt med din tal-mani - du virker ellers helt normal når man er sammen med dig. :bigsmile:

Jeg kan dog sagtens genkende det her med at ville ramme bestemte rep-antal, tricket må så bare være at sætte det tal man sigter efter til pas højt, så det ligesom kan motivere dig ekstra at nå det pæne tal.

Hvad angår din isspisning vil jeg sige, at selvom dit løsningsforslag virker rationelt og logisk, så lyder det som lidt af et skråplan. :laugh:

God bedring, hvis man kan sige det sådan. :laugh: Og hyggeligt at se dig i weekenden.

Link to comment
Share on other sites

Har selv lidt af det - hvis jeg skal et eller andet i max tid, er jeg nødt til at have et ur at se på og stopper som regel ved et pænt sekundtal. Uden ur quitter jeg meget tidligt.

Haha - ja, det med uret kender jeg også alt for godt! :tongue:

ROFLCOPTER, Repped!

Prøv fra nu af altid at sigte efter noget der går op i 3, da det er et gudetal. I og med 3 går op i 9, så er og bliver 9 et mega epic tal og vender man det på hovedet, så får man et 6 tal, som 3 jo bekendt også går op i... Sætter man et 3 tal sammen med et andet spejlvendt 3 tal, ja så får man et 8 tal, men det er temmelig gay og derfor skal 8 undgås.

Alternativt råd: Lav sådan en maks workout uden at tælle, men film den i stedet og kør til du absolut ikke kan mere. Bagefter kan du så tælle dine reps på videoen :smile:

ROFLCOPTER? Den var jeg nødt til at google :blink: Du får mig til at føle mig gammel, Rytlig!

OG du får mig til at føle mig knap så mærkelig, nu hvor du disker op med "3er"-snak. Det lyder nu også borderline psykotisk :laugh:

:4thumbup: idé med kameraet. Det tror jeg godt, jeg kan bruge en anden gang!

Bwahahahahaha!!!!

For helvede da, Daisybro! :rofl2: :rofl2: :rofl2: :rofl2:

Edit:

Nåja, den var måske lidt grov... jeg tænkte her på forvirrings og chok teknikken, som har hjulpet på mange førhen.

Jeg ser om jeg kan komme op med en lidt mere afslappet løsning :hippy: :smile:

Ja, den var ret grov Kaufbro ... men sandheden har det jo med at ramme en hårdt en gang imellem :tomaatit: Og jeg var faktisk gået i gang med at finde de små papirssedler frem. Altså dem, der bliver smidt efter mig i ny og næ, med navne og numre på. Og så ville jeg sortere dem ift. størrelse, form og farve og forberede en omgang obsessiv-kompulsiv-tilstandsterapi.

Det jeg morer mig gevaldigt over er, at du nu, hvor du har slettet dit oprindelige indlæg, får bro DBM til at fremstå utterly insane :wacko: Den der party han snakker om .. der er jo ingen der ved, hvor den bizarre tanke kommer fra :unsure:

Og just for the record, så har jeg forhørt mig hos bro DBM, fordi jeg selv var lidt i tvivl ... Det var ikke hans ønske at deltage i min party, han vil gerne have sin egen. Hmmm, det er så her min farmor ville have sagt: "Wer nicht will, der hat schon". Hun plejede at sige nogle kloge ting, min farmor.

.............. Så måske jeg skal med til det der gang-bang-pikke party?! crazy.gif Findes det mon ikke i en udgave for straight guys?wub.gif

Jeg aner ikke, hvad du snakker om :wacko: Det virker utterly insane, det du skriver!

Hej Y

Det lyder ikke helt sundt med din tal-mani - du virker ellers helt normal når man er sammen med dig. :bigsmile:

Jeg kan dog sagtens genkende det her med at ville ramme bestemte rep-antal, tricket må så bare være at sætte det tal man sigter efter til pas højt, så det ligesom kan motivere dig ekstra at nå det pæne tal.

Hvad angår din isspisning vil jeg sige, at selvom dit løsningsforslag virker rationelt og logisk, så lyder det som lidt af et skråplan. :laugh:

God bedring, hvis man kan sige det sådan. :laugh: Og hyggeligt at se dig i weekenden.

Tjaaa, muligvis er jeg ikke kun obsessiv-kompulsiv, men også skizofren :crazy: og du har kun mødt den normale udgave af mig selv??

Jeg tror nu også, at jeg ikke var i mit sejeste hjørne i går .. lidt mindre ynk, mere ooomph, en håndfuld dommere og 100+ tilskuere ville nok have hjulpet med at øge mit reptal enormt :wink:

Ingen is - Tjek! :smile:

Og tak og i lige måde ... det var nemlig super hyggeligt!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 04-10-2010

Opvarmning

Z-Health og mobilitet

1.000 m roning

Strength WOD

Complete 4 rounds:

Row 500 meters

15 Push Ups

Rest 1:1 (work:rest) between rounds

1) 2:25

2) 2:29

3) 2:35

4) 2:33

Jeg var et kvaj, og holdt for korte pauser, 1 minut mindre per runde end der burde have været. Derfor også den relativ store forskel mellem den hurtigste og den langsomste runde. Ikke den bedste ropræstation, men mine pushups kørte rigtig godt, unbroken i alle runder.

Daily WOD

Complete 6 rounds:

10 Walking Barbell Lunges - 35%-40% of 1 RM Squat = 35 kg

2 Max Distance Broad Jumps

Sprint 12 m, touch and sprint back 12 m

*rest 90 seconds between rounds

1) 0:29

2) 0:29

3) 0:28

4) 0:27

5) 0:28

6) 0:27

God workout!

Link to comment
Share on other sites

Og så vil jeg heller ikke forsømme at lave reklame for denne super spændende event:

Danish CrossFit Open 2011

Det er altid godt at have nogle mål med sin træning. Mit næste mål må så være at kvalificere mig til DCO, hvilket nok ikke er helt urealistisk medmindre der er en 1RM Clean and Jerk eller noget, der er lignende tarveligt, med ..

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

Og så vil jeg heller ikke forsømme at lave reklame for denne super spændende event:

Danish CrossFit Open 2011

Det er altid godt at have nogle mål med sit træning. Mit næste mål må så være at kvalificere mig til DCO, hvilket nok ikke er helt urealistisk medmindre der er en 1RM Clean and Jerk eller noget, der er lignende tarveligt, med ..

Det der er noget forpikket (for at bruge et godt gammelt ord, der ikke er ligeså moderne som Roflcopter) noget!

Link to comment
Share on other sites

Det var blevet WAY beyond kinky, men bro Kauf og jeg holder det ægte og old school - vi behøver ikke flashe vores junkyard / Flotmandsfunktionsmandstræning / Mix-It-Up træning på den der narcissistiske Crossfit-måde. Og vores workouts har ikke sissy pigenavne..... Pigenavne er noget der bliver smidt efter os på små papirssedler (med telefonnummer), når the Bro's træner i bar køler cool.gif Du skal være velkommen til at komme og opleve det sum' day........

Det bliver jeg jo næsten nød til så.

Lundique: Det kan godt være, at du har en hel masse gode grunde for ikke at komme til København. Men efterhånden er der røget mange argumenter på pro-listen også, inkluderende K-Starretts mobility cert, kokosvand og nu scoretricks fra ingen mindre end bro Kauf og bro DBM. Her kan du lære for livet! :tongue:

Ja, det er efterhånden ved at være flere grunde for. Kunne være man skulle troppe op og se det der DCO, hvis der bliver en tur ud af det. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det der er noget forpikket (for at bruge et godt gammelt ord, der ikke er ligeså moderne som Roflcopter) noget!

Ahahaha .. men skulle tro, det var et ord du havde opfundet :laugh: Men det blev jo virkelig brugt dengang, for ca. 200 år siden :wink:

Og hvad var lige grunden til, at du ikke kan være med til DCO, bambi? :eh:

Ja, det er efterhånden ved at være flere grunde for. Kunne være man skulle troppe op og se det der DCO, hvis der bliver en tur ud af det. :tongue:

Gør endelig det! :4thumbup:

DaisyBro: Jeg har kun en ting at sige - Bro's before ho's cool.gif

............ Og så vil vi gerne høre, hvordan det går med sortering efter størelse og farve? laugh.gif

Det er en holdning, som jeg har den dybeste respekt for! :thumb:

Og der er ikke en elitesorterer gemt i mig - så jeg har droppet projektet :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

IMPORTANT NEWS:

Så er Miss Daisy intetanende blevet inddraget i et væddemål, og nu gælder det om at kunne bænke 85kg ASAP :blink:

Vesti vs. Daisy

Min nuværende PR er 80kg. Forslag til hvordan jeg når op på 85kg in a jiffy modtages med kyshånd :4winkkiss:

Hvis det er crossfitregler og du må løfte røven fra bænken, bruge opspændet fra ben og hofte, så har du 90 kg. - Jeg lærer dig gerne hvordan!

Ellers - MarianneBB! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tja, nu er jeg jo principielt i mod Crossfits gøgler-standards, så jeg vil ikke tilslutte mig Kaufbro's forslag. Men jeg vil så sige, at du med lidt bedre bænk-teknik (dvs. ingen pandekagebænk, bredere greb, osv.) nok sagtens kan bænke 85. Om ikke andet er det vel nok, at du rent faktisk begynder at træne øvelsen! smile.gif

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 06-10-2010

Opvarmning

Z-Health og mobilitet

1.000 m roning

Strength WOD

Deadlift 3 RM

1 x 3 x 100 kg

1 x 3 x 105 kg

1 x 3 x 107 kg

Det er længe siden jeg sidst har dødløftet noget, der var værd at snakke om. Det er også længe siden jeg sidst har dødløftet uden at det gjorde ondt.

Strict Pull ups 3 x max reps

8 PR!! :bigsmile:

7

6

Daily WOD

On the Minute:

Perform 2 Power Snatches & 4 burpees for 12 minutes.

Jeg lavede snatches med 38 kg. Jeg havde overvurderet workouten. Den var ikke nær så hård som forventet, og der var masser af pauser mellem hvert sæt.

Edited by Daisygirl
Link to comment
Share on other sites

IMPORTANT NEWS:

Så er Miss Daisy intetanende blevet inddraget i et væddemål, og nu gælder det om at kunne bænke 85kg ASAP :blink:

Vesti vs. Daisy

Min nuværende PR er 80kg. Forslag til hvordan jeg når op på 85kg in a jiffy modtages med kyshånd :4winkkiss:

:laugh: cool - jeg tror, du er meget tæt på allerede. Med optimeret opvarmning, rette fokus og et godt heppekor ... så er den der da :devil:

Jeg husker ikke din teknik som dårlig, men hvis du har lyst til en BB!-pec træning igen må du lige sige til. Jeg deler gerne ud af de teknik-fifs jeg selv har fået.

Hvornår forventer du dysten skal foregå?

Link to comment
Share on other sites

:laugh: cool - jeg tror, du er meget tæt på allerede. Med optimeret opvarmning, rette fokus og et godt heppekor ... så er den der da :devil:

Jeg husker ikke din teknik som dårlig, men hvis du har lyst til en BB!-pec træning igen må du lige sige til. Jeg deler gerne ud af de teknik-fifs jeg selv har fået.

Hvornår forventer du dysten skal foregå?

Ha ha .. jeg tvivler selv lidt på, at den er der. Men det kan godt være, jeg bliver overrasket :bigsmile:

Jeg skal arbejde her i weekenden, så jeg tror det bliver næste uge, at vi skal battle. Jeg melder lige ud, når jeg kender datoen .. og om det kan lade sig gøre med en smugtræning i IK99 inden :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 07-10-2010

Opvarmning

Z-Health og mobilitet

1.000 m roning

Strength WOD

Shoulder press

2x5 @ 75% = 32 kg

3x3 @ 85% = 36 kg

Daily WOD

Complete 10 rounds for time:

3 Squats @ 65% of 1 RM = 60 kg

6 Ring Dips

Tid: 11: 13

Puha, Footballer er åbenbart meget glade for back squats og ring dips :crazy:

Første runde tog kun 29 sekunder ... bare man kunne holde den gode stil (og blive ved med at køre alle dips unbroken)

Det var faktisk første gang jeg har lavet så mange ring dips. Sidste uges 45 stk. var allerede rekord... Måske kommer der 100 næste uge :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 08-10-2010

I dag havde jeg fint besøg af Tinapigen i kirken, som skulle prøve kræfter med CrossFit. Nej, hvor var det hyggeligt :w00t:

Først prøvede hun dagens workout, direkte bagefter satte hun rekord for kvinderne i ugens challenge (max. vægt overhead pistols :gal: ) og så roede, cleanede og bænkede vi sammen. Dvs. Tina fik lært power clean og kiggede så in return på min bænkteknik - og for den sags skyld nogle af de andre træneres teknik også :tongue:

Opvarmning

1.000 m roning

Strength WOD

Power Clean 3, 3 ,3 ,3, 3

40 - 45 - 51 - 51 - 52

Nogle 2'ere med 53 og 54 kg også, hvor den 3. dog ikke ville komme op, eller rettere hvor jeg som altid ikke ville komme under stangen ..

Daily WOD

Complete 4 rounds:

Max Rep Bench Press - Body Weight = 70 kg

100m row

Bænkpres: 7 (næsten 8) - 1 - 2 - 1

Tid: 4:24

Der var meget tryk på hele morgenen og formiddagen, så jeg havde ikke tid til at læse workouten igennem inden jeg gik i gang og lavede den bare som jeg huskede den fra da jeg læste den kl. 5.15 i morges .. det burde egentlig have været 5 runder. Det burde også have været sprint i stedet for roning, men i dag var vi 9-10 stykker til trænertræning. Normalt plejer vi at være 3 eller 4. Så der var ikke plads til at sprinte ... Det var dog superhyggeligt med så mange mennesker!

Jeg havde nok også skudt lidt over målet med de 70 kg i bænkpres ... første sæt gik over min forventning, men ropauserne var alt for korte til at jeg kunne komme mig igen :crazy:

Ellers er jeg bare ualmindelig udkørt for tiden, jeg har ret meget at se til og tænke på. Heldigvis har det ikke påvirket mit arbejde. Men privat er jeg blevet meget glemsom .. jeg glemmer at handle de ting jeg har brug for, så der mangler altid mad i køleskabet, jeg glemmer min vasketid og desværre også min sunde fornuft i omgang med de mennesker, jeg godt kan lide. Jeg håber snart jeg bliver mig selv igen ..

I weekenden skal jeg undervise på trænerkursus, hvor vi forhåbentligt kan få uddannet nogle gode trænere til kirken. Det glæder jeg mig til! :bigsmile:

Og så glæder jeg mig også til onsdag. Mine chefer har været så søde at ordinere en fridag for mig på onsdag og oven i købet bestilt en tid til en luksus ansigtsbehandling til mig, så jeg kan være prinsesse for en dag. Så dejligt, når ens arbejde bliver værdsat :blush:

Link to comment
Share on other sites

Fredag 08-10-2010

I dag havde jeg fint besøg af Tinapigen i kirken, som skulle prøve kræfter med CrossFit. Nej, hvor var det hyggeligt :w00t:

Først prøvede hun dagens workout, direkte bagefter satte hun rekord for kvinderne i ugens challenge (max. vægt overhead pistols :gal: ) og så roede, cleanede og bænkede vi sammen. Dvs. Tina fik lært power clean og kiggede så in return på min bænkteknik - og for den sags skyld nogle af de andre træneres teknik også :tongue:

Super - Tinapigen har om nogen styr på bænkpres :superman:

Nu var det vel ikke din konkurrent hun også gav teknik-fif til? Så håber jeg hun sagde noget forkert :tongue:

Daily WOD

Complete 4 rounds:

Max Rep Bench Press - Body Weight = 70 kg

100m row

Bænkpres: 7 (næsten 8) - 1 - 2 - 1

Tid: 4:24

Kunne den ikke skaleres til kvinder? Der må da være mange som ikke kan reppe BW? (undertegnede bl.a. :blush:)

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at DU hellere løfter som mændene, stærke :devil:

Link to comment
Share on other sites

Super - Tinapigen har om nogen styr på bænkpres :superman:

Nu var det vel ikke din konkurrent hun også gav teknik-fif til? Så håber jeg hun sagde noget forkert :tongue:

Haha - ja, hun har styr på det. Det var så sjovt .. da Tina lagde sig på bænken blev der helt stille i rummet og alles øjne var rettet mod hende. Hun har efterladt et stort indtryk tror jeg :tongue:

Og Klaus var der også ... godt nok var det ikke ham, der fik fiffene, men han så godt det hun viste. Og det er også helt fint med mig. Jeg vil allerhelst have, at vi begge to bænker 85 kg på dagen :wink:

Kunne den ikke skaleres til kvinder? Der må da være mange som ikke kan reppe BW? (undertegnede bl.a. :blush:)

Jeg er selvfølgelig godt klar over, at DU hellere løfter som mændene, stærke :devil:

Det var nok bare et grimt tilfælde af storhedsvanvid :crazy:

Men jo, den kunne jeg godt have skaleret, og det burde jeg også have gjort. I virkeligheden er CF Football workouts slet ikke designet til kvinder .. Og jeg havde jo også skaleret alle tidligere workouts. Men den dag havde jeg virkelig slået hjernen fra til træning :unhappy:

Alt i alt var det ikke en god træning. Jeg fik skældud for mine power cleans fra en træner. Bænkpres var ikke gennemtænkt og derfor knap så effektivt. Og i går fik jeg at vide af en anden træner, at han var meget skuffet over den dårlige roteknik jeg brugte :nonono: Jeg burde nok slet ikke have trænet den dag overhovedet ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share