Motta's Log - Tri, Træning og snart tredive...


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Sgu i orden Motta! Må sige at du virkelig har formået at ramme topformen helt perfekt. Gad fandme godt have set dig på en tricykel - så havde du været endnu mere ondskabsfuld end du har vist nu.

Alt afhængig af så meget stiller jeg gerne mine Mavic hjul til rådighed til CC hvis du skulle have lyst til at låne dem!

Link to comment
Share on other sites

Sgu i orden Motta! Må sige at du virkelig har formået at ramme topformen helt perfekt. Gad fandme godt have set dig på en tricykel - så havde du været endnu mere ondskabsfuld end du har vist nu.

Alt afhængig af så meget stiller jeg gerne mine Mavic hjul til rådighed til CC hvis du skulle have lyst til at låne dem!

Det fede er at sidde på en racer og bare hente den ene efter den anden Tri-cykel i 40-50K kr klassen - Men ja, kunne være fedt at sidde på en rigtig Tri-cykel og trykke den af!

Tror meget gerne jeg vil låne dine Mavic - lad os kigge på det imorgen? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Helt kanon beretning, glæder mig endnu mere til jeg er klar til min debut :bigsmile:

Godt gået! Eller hedder vel Godt svømmet/cyklet/løbet :4thumbup:

Tak :smile:

Du skal glæde dig - det er først ved løbet at alle dine træninger giver mening! Sørg for at få nogle halvdistancer, kvart-distancer etc inden. Det giver blod på tanden og afgørende erfaring.

Tillykke med det flotte resultat. Jeg glæder mig dog endnu mere til at læse om La Marmotte.

Jeg glæder mig selv som en sinddsyg til at sidde på Focus'en og lide op ad Alpen :superman::w00t::crazy: !

Dog glæder jeg mig ikke til den 20timers bus-tur derned.... :dry: Og især ikke hjem dagen efter med ondt i stængerne!

Link to comment
Share on other sites

Det fede er at sidde på en racer og bare hente den ene efter den anden Tri-cykel i 40-50K kr klassen - Men ja, kunne være fedt at sidde på en rigtig Tri-cykel og trykke den af!

Tror meget gerne jeg vil låne dine Mavic - lad os kigge på det imorgen? :devil:

Hvad er en tri-cykel?

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er en tri-cykel?

:smile:

En tri-cykel, "tri" som i triathlon er med liggestyr og 100% dedikeret til solokørsel, dvs mere aerodynamisk ramme og typisk også med højere profiler på fælgene, der også giver lavere vindmodstand. Det er de store forskelle i hvert fald.

En "normal" racer:

CYP198.bs_bike1.focow-399-75.jpg

En tri-cykel:

2010_SpecializedTrans_pro2010.jpg

Link to comment
Share on other sites

Over 35 km/t i snit på cykel det er sku godkent :superman:

Ville egentligt have skrevet en lang smøre omkring de sidste forberedelser til LaMarmotte, men da jeg kom hjem efter dagens træningstur var det med sorg at jeg måtte læse KongKents indlæg vedrørende Mollerups alt for tidlige død. Har kigget lidt tilbage i loggen og kan se at han kort tid inden han skulle ud at svømme sin sidste tur havde postet i loggen. Meget meget underligt at Mollerup ikke længere er her. Kendte ham kun igennem MOL, men det rammer alligevel meget tæt på virkeligheden.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at han bisættelse måske kommer til at ske på Søndag, hvor han selv havde set frem til at han skulle stråle og komme igennem hans store mål. Hvor er livet dog uretfærdigt og ironisk i den forstand.

Hvil i fred Mollerup!

------------------------------------------------------

Smutter til Alpe D'Huez imorgen tidlig med bus fra Roskilde

Torsdag: Ankomst formiddag, kort cykel tur op ad Alpen!

Fredag: Afslapning og kort cykeltur

Lørdag: LaMarmotte

Søndag: Afgang mod DK

Mandag: Hjemkomst DK

Glæder mig til at komme afsted

Motta

Link to comment
Share on other sites

Puuha....Så sluttede mit forhold til kæresten. Mærkeligt hvordan man egentligt godt vidste at det var på vej, men kræver alligevel lidt at få taget tyren ved hornene. Sidder lidt i et splittet øjeblik og skal finde ud af hvad der lige skete. Var ligeså meget min beslutning som hendes, men derfor rammer alvoren først når man er kommet hjem og får tænkt igennem konsekvenserne igennem. Mærkeligt.

Glad for at der sker noget de næste mange dage....

/M

Link to comment
Share on other sites

Det lyder som en rigtig skod dag. Først Mollerup og så et brud med kæresten.... Du må til Frankrig og bruge dine energier positivt. Der venter en fed oplevelse, som kan hjælpe med at få tingene lidt på afstand. Kriser - uanset karakter - er kun midlertidige. Skriver den kloge kone nu, velvidende at det er glemt på lørdag;-)

Ses dernede

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke lade være med at tænke på at han bisættelse måske kommer til at ske på Søndag, hvor han selv havde set frem til at han skulle stråle og komme igennem hans store mål. Hvor er livet dog uretfærdigt og ironisk i den forstand.

Det er vidst ikke så tit der er bisættelser om søndagen? Søndagen er til gudstjeneste og bisættelser til familien og venner. Jeg har i hvert fald ikke oplevet at en bisættelse har været en søndag.

Glad for at der sker noget de næste mange dage....

Ked af at høre det med kæresten, selvom det lyder som det fornuftige valg. Men sørg nu for at holde fokus på den store opgave foran! Prøv at holde tankerne fra kæresten og tænk evt. på at give den en ekstra skalle hen over et bjerg eller to med tanke på Mollerup.

Du har trænet mod det i lang tid og det skal ikke gå til spilde på nogen måde!

Link to comment
Share on other sites

Det er vidst ikke så tit der er bisættelser om søndagen? Søndagen er til gudstjeneste og bisættelser til familien og venner. Jeg har i hvert fald ikke oplevet at en bisættelse har været en søndag.

Ked af at høre det med kæresten, selvom det lyder som det fornuftige valg. Men sørg nu for at holde fokus på den store opgave foran! Prøv at holde tankerne fra kæresten og tænk evt. på at give den en ekstra skalle hen over et bjerg eller to med tanke på Mollerup.

Du har trænet mod det i lang tid og det skal ikke gå til spilde på nogen måde!

Thx. Bro. Vigtige ord.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share