Motta's Log - Tri, Træning og snart tredive...


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Du fik knækket Alpen, før den knækkede dig :4thumbup:

Yeah! :devil: Der ligger en del psykologi i det bjerg. Aldrig tænk længere frem end næste sving for så er den fuldstændig uoverkommelig. Nogle steder er den simpelthen så stejl at man tror det er løgn, og der må man grave dybt og kigge ned i asfalten for ikke at miste pusten. Når så man kommer til hårnålene kan man køre bredt og få en puster på 2-3sek og lige falde 2-3 pulsslag inden det så igen stiger. De stykker der går fra højre mod venstre er ikke ligeså slemme som dem der går fra venstre mod højre, så der kan man også puste lidt.

Godt arbejde - og god historie!

Thx :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold nu op hvor er Jeg træt. Kroppen sagde stop mandag aften, og så har jeg ellers bare ligget med snot og vand i hele kraniet. Men som hele processen har lært mig, så skal man aldrig planlægge for langt frem. Nu gælder det om at komme 100% ovenpå inden vi starter træning op igen. Forhåbentligt mandag aften!

Motta

Link to comment
Share on other sites

Ser ud til kroppen er ved at komme sig ovenpå denne omgang forkølelse. Vågnede imorges og kunne trække vejret, og samtidig var uroen i kroppen væk. Jeg vil prøve at holde mig i skindet, men der er en super mulighed for at komme ud og svømme med en verdensmester i havsvømning (Mark Vogel) idag ude ved Amager Strandpark, så overvejer kraftigt at tage derud. :blush:

/Motta

Link to comment
Share on other sites

Back on track

Så gik pausen ikke længere. Følte mig ok imorges, og har haft det fint i løbet af dagen. Aftalte at tage ud og svømme med FDK drengene. Super tur, og fik endelig prøvet kræfter med den fulde distance, samt prøvet CC ruten. Vi var under kyndig vejledning af Mark Vogel, så der blev givet fine instrukser, og samtidig lavet lidt fartlegs øvelser.

3800M

Tid: 1t20min-1t30min inklusiv pauser etc.

Link to comment
Share on other sites

Hey Nicholas

Tillykke med det flotte resultat. Skal du derned næste år? Min kæreste snakker om at hun også gerne vil afsted (omend jeg synes hun er helt fra forstanden). Er det bare sådan en pakke man køber med transport, hotel og start i løbet?

Nu flytter jeg jo i øvrigt hen i dit nabolag og tænkte på om du har et par gode korte cykelruter uden for mange stop og med god asfalt? Jeg tænker 20-40km.

Link to comment
Share on other sites

Fede beretninger LaMotta! Har ikke været i loggen siden før ØC, så der var masser af godt læsestof :smile:

Og gode præstationer! Kunne godt selv tænke mig at prøve La Marmotte engang, men det bliver i givet fald først om nogle år.

Link to comment
Share on other sites

Og gode præstationer! Kunne godt selv tænke mig at prøve La Marmotte engang, men det bliver i givet fald først om nogle år.

Den her vogn må jeg også melde mig på. La Marmotte SKAL prøves, om jeg så skal bodybuilde mig op ad bjergene.

Link to comment
Share on other sites

Den her vogn må jeg også melde mig på. La Marmotte SKAL prøves, om jeg så skal bodybuilde mig op ad bjergene.

Hahaha jeg står og hepper. Ligesom Marathon synes jeg også det kunne være fedt at gennemføre noget som Marmotte, men det bliver nok først når jeg er træt af at have store gunZ.

Link to comment
Share on other sites

Hey Nicholas

Tillykke med det flotte resultat. Skal du derned næste år? Min kæreste snakker om at hun også gerne vil afsted (omend jeg synes hun er helt fra forstanden). Er det bare sådan en pakke man køber med transport, hotel og start i løbet?

Nu flytter jeg jo i øvrigt hen i dit nabolag og tænkte på om du har et par gode korte cykelruter uden for mange stop og med god asfalt? Jeg tænker 20-40km.

Brohauge!

Thx - super oplevelse. Hvis du er en champ, så giv kæresten en tur i julegave. Vi gav 3500 for vores tur, hvilket inkluderede bus t/r, startnummer, hotel m halv pension, ledsagervogne, samt briefing omkring disponering til løbet. Alt i alt super, men tror jeg kører selv eller flyver hvis jeg gør det igen. Alternativt har fdk et elite cykelhold som inkludere alt. Kan lige sige til når der er info møde til det. Koster lidt mere men har andre fordele.

Mht cykelture så er jeg frisk på at guide lidt rundt. Jeg er dog lidt kedelig nu her hvor cc er tæt på. Men giv mig et bio anydays!

Cheers.

Link to comment
Share on other sites

Fede beretninger LaMotta! Har ikke været i loggen siden før ØC, så der var masser af godt læsestof :smile:

Og gode præstationer! Kunne godt selv tænke mig at prøve La Marmotte engang, men det bliver i givet fald først om nogle år.

Thx BB friend.

Vil mene det sagtens kan kombineres med BB. Kør lidt spinning igennem vinteren. 2-3000km landevej fra tidlig forår til juni, kombiner med lidt Sveriges ture eller traningsture til frankrig, så er du stærkt kørende

Link to comment
Share on other sites

Brohauge!

Mht cykelture så er jeg frisk på at guide lidt rundt. Jeg er dog lidt kedelig nu her hvor cc er tæt på. Men giv mig et bio anydays!

Cheers.

Det kan godt være at du er kedelig, men jeg er i slap, slap form... Så det betyder nok at du kan trille med fint overskud mens jeg halser efter.

Link to comment
Share on other sites

Det kan godt være at du er kedelig, men jeg er i slap, slap form... Så det betyder nok at du kan trille med fint overskud mens jeg halser efter.

Helt sikkert...mente nu at mine træningsture er ret ensformige. Men lad mig lige skrive næste gang, så kan du kører med så langt du gider/formen er til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share