The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Garik: tak for input. :)

Hurtig morgentræning (lol det tog 2,5 time inklusiv sludder):

Sumo DL: 10x2x192,5kg
Pres: 10x2x80kg

Jeg fik et lille kys i min nedre ryg under 4. sæt DL. Jeg var derfor fornuftig og lod være med at lave noget dumt (udover at fortsætte med DL).

Jeg fik en masse dejlig Progenex af en dejlig ven. <3

Link to comment
Share on other sites



Hurtig træning inden arbejde:

Deficit DL: 5x2x140kg
BTN pres: 5x5x55kg
Ring pullups med false grip: 4x8

Så lavede jeg 13.4 og fik 48 - der er langt hjem når man ikke kan kippe T2B. Det var dog fint og rent uden at blive gokket og jeg fik pulsen lidt op.

Så lavede jeg lige en Simze-bimze tribute:
Alternating DB curls: 50x8kg pr armz. De blev store. Nu er de blevet mindre igen.

Jeg havde forresten indtaget BRO-xplode inden træning og dette mirakelmiddel gjorde at jeg følte mig mere OFF end egentlig ON. Jeg tror dosen var lige det højeste ift min tolerance. Jeg holder stadig på at det er spild af penge, men når man har fået det er det spild af gratis penge.
Jeg har også fået nye forsyninger BROgenex Recovery. Det smager altså ret godt.

Link to comment
Share on other sites

Fired up på "Air Speed" og "AminoX" røg jeg ud på bakken i dag.

Blueeyes og Tillz kom ikke fordi de skulle dyrke numsesex med hinanden. Bøsser.

Med Unusual Suspects:

12 halve ture for fuld raket.

1 hel tur hvor jeg som standard rykkede fra omkrnig halvvejs. Bang.

Lige i wellness.

PS: de der kosttilskud smager af bæ. Jeg er ikke sikker på at jeg kommer til at bruge en milliard på dem anytime soon, men det er da meget sjovt når man får det forærende. HAHAHAHA

Link to comment
Share on other sites

VL træning i dag på et ret fyldt hold. Pga Begynder-DM i weekenden stod den på både træk og stød. Æv. Jeg kan faktisk bedre lide stød.

Nåh men altså.
Jeg lavede en 3er på 60 i træk tror jeg - det er vist en slags lol-rekord. Bagefter lavede jeg en 2er på 80 i vend hvor jeg bøjede benene - det er vist også tæt på at være PR. :lol:

Bagefter lidt hurtigt pres:

4x4x80kg. Lige i musklerne.

Link to comment
Share on other sites

Jeg løber bakker mere eller mindre fast hver søndag formiddag. Det er en dejlig start på dagen.

Lol@6./4. 2012 - jeg fandt den faktisk frem. OKAY?!

Det er desværre ikke pga bloggen at jeg har fået kosttilskud, men fordi jeg har mange søde venner. :)

Link to comment
Share on other sites

Fame

Jeg tænkte på noget. I en af dine blog indlæg anbefaler du bla ugentlig sprint træning, som en del af en helstøbt trænings rutine.

Da jeg sidste år en periode forsøgte at skabe lidt glæde for at løbe (det lykkedes ikke) legede jeg med interval løb. I den forbindelse læste jeg, og hørte jeg, flere der anbefalede at man holdte lidt igen med dette indtil man havde en anstændig grundform af hensyn til belastning på skinneben og knæ osv.

Hvad er din holdning? Jeg kunne måske godt overveje lidt fast sprint træning, tilgengæld overvejer jeg ikke at genoptage den faste løbe træning. Jeg hader det

Link to comment
Share on other sites


Dagens test var af F3 Annihilate - et produkt der i følge producentens hjemmeside koster omkring 1.5$ per serving i USA - altså noget der minder om 15kr i Danmark. Lad mig bare sige med det samme at det ikke var det værd. :)

Nåh. Den her træning så fin ud da jeg skrev den ned, men i den virkelige verden var den sgu lidt hård at komme igennem.

Dronningen af CF og den unge Kronprins var mødt op tidligt i Garagen. Hyggeligt.

1A: Sumo DL:
8x2x205kg
Der var en der efterspurgte 200+ for reps og sæt - det blev så i dag. :)

1B: Pres:
8x2x85kg

2A: Pendlay row: 5x3x110kg
2B: BO shrugs med bred fatning: 5x8x85kg
2C: BSS: 5x8x16kg - lige i knæene!

Farmerwalk:
2x frem og tilbage med 110kg i trapbar. DJ approved.

Min nye taske er kommet.
Livet er OKAY! :)

Link to comment
Share on other sites

I know, men trapbaren er virkelig lort til det og der mangle kraver til vores FW håndtag. Bah.

Blackice: Jeg er verdens største fan af bakkespurter. Find en bakke på 20-100m og start MEGET konservativt ud. 5 opvarmningsture, og 5 "rigtige" ture ved omkring 85% er et fint sted at starte. Hold dig til en distance hvor du ikke taber fart hen mod slutningen.

Link to comment
Share on other sites

De har vist manglet i flere år nærmest efterhånden. Jeg har forgæves forsøgt at få nogen til at købe et nyt sæt..

Edit: nu har jeg rykket for det på I-forum. Så håber vi at der sker noget.

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Morgentræning

En noget sløv omgang hvor hoften ikke rigtig ville, Det kom dog undervejs.

Deficit DL:
6x3x135kg

Bænkpres:
6x3x105kg

Jeg er lidt brugt rundt omkring i kroppen men er så heldig at jeg har en tid til 60 minutters massage i eftermiddag.

Lavede også 13.5 og fik 40 reps. Stille og roligt.

I weekenden har jeg fået en plads på Martin rooney's Training For Warriors seminar - det skal nok blive spændende. Rooney skulle være en ret inspirerende herre.

Link to comment
Share on other sites

Det er desværre ikke Nico - jeg har fået et gavekort til et andet sted. Åh hvor jeg glæder mig til jeg igen kan prioritere lidt fransk kærlighed. Jeg har bestilt en time så der burde være tid til det hele, men det er primært hoftebøjere, inderlår og røv der trænger - damen kommer til at tro jeg er pervert. <3

Negativ til faste timer - jeg skal dog på Training for Warriors seminaret her i weekenden, så mon ikke jeg får noget TFW-hold så snart der kommer lidt mere af det? :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Det er desværre ikke Nico - jeg har fået et gavekort til et andet sted. Åh hvor jeg glæder mig til jeg igen kan prioritere lidt fransk kærlighed. Jeg har bestilt en time så der burde være tid til det hele, men det er primært hoftebøjere, inderlår og røv der trænger - damen kommer til at tro jeg er pervert. <3

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var dygtig og varmede op i en halv times tid - det var dejligt.

Sumo DL:
4x1x215kg
Fint og ikke specielt svært.

Pres:
1x 90, 92.5, 95, 97.5kg
Det var vist BW igen og uden det helt store besvær. Vil sige den var 8/10.

Kardio næsten taget fra TFW.

3 sæt af:
Sprint 25/25m
6, 6, 5 chins
12 pushups
Med 30s pause mellem sæt
1 minuts pause
3 sæt af:
Sprint 25/25m
10x 30kg fatbar pres
10x 30kg fatbar row
30s pause mellem sæt
3 sæt af:
Sprint 25/25m
10x 20kg fatbar curl
10x 20kg fatbar upright row
30s pause mellem sæt

I alt 9 sæt. Dejligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share