The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg fik en Diplomatico til min fødselsdag som jeg nyder lidt af en sjælden gang. Udover det kan jeg godt finde på at drikke en god øl (gerne porter) måske en gang hver 2.-4. uger. Jeg lever det vilde liv. Jeg drak ikke engang et glas vin da jeg var ude med min ven Pikken til Dining week.

Link to comment
Share on other sites

Jeg drak et dejligt glas rom i går og tænkte på Zimze og M6rten. <3

I dag var mange af de søde CFere i Garagen og de havde taget deres svenske venskabskråssere med. Der var en meget flot svensk kråsspige med bulldogagtige muskler. Åhhh ja.
Jeg var blevet smidt ud hjemmefra pga østrogenbrunch, så den stod på langstrakt træning og hygge. Ligesom dengang jeg var arbejdsløs og kørte sheiko. <3

Nærmest alle øvelser supersette med noget, men jeg undlader at skrive det da jeg har mange mennesker mistænkt for at kopiere mit program.
I dag var meget 5x5-agtigt. Det har jeg hørt er DET ALLERBEDSTE hvis man vil være både STOR og STÆRK!!
Jeg har dog dagens træning mistænkt for at tendere overtræning.

Pres:
1x80kg
1x90kg
1x92,5kg
1x95kg - ikke specielt svær
5x5x70kg - nemme

V-grip chins:
5x5xBW+24kg

Lige omkring her tror jeg at det var overtræning. Jeg har markeret med rød der hvor jeg vurderer at jeg har overtrænet.

Pendlay rows:
5x5x100kg

Squat:
5x5x140kg

Bentover shrugs:
5-6x10x70kg - hvis det var 6 sæt var det overtræning, hvis det var 5 var det ikke. Jeg er derfor ikke sikker.

3D facepulls:
5-6x10 - man kan ikke overtræne facepulls. Det er umuligt.

Fatgripz DB curlz:
5-6x10x12kg

Rimelig succesfuld træning med masser af overtræning og store muskler. Squattet gik egentlig ok, på trods af at jeg slet ikke har været i nærheden af den volumen/vægt i laaaang tid. Blev dog lidt fucket af en laaang pause lige før, så jeg var semikold da jeg nåede dertil. Med god opvarmning bliver de skide gode. SKIDE GODE sagde jeg.
Der skal gå noget meget galt for at jeg ikke laver PR i ben til TSK.

Link to comment
Share on other sites

Pres er naturligvis stående - der er ingen grund til at komme med overflødig information, og forudsat intet andet er noteret eller indbefattet i en given øvelse kan du roligt regne med at jeg står.

Hvis jeg lå og lavede en single på 95 i bænk, ville jeg skyde mig selv. Med test forstås.

Min gun-protokol er nice: lav 5 sæt af 10-12 reps med latterlig vægt.

PS: pendlay rows rammer guns på en nice måde.

Link to comment
Share on other sites

"Min gun-protokol er nice: lav 5 sæt af 10-12 reps med latterlig vægt"

- Noteret!

Min kære kæreste fortalte mig at hun, dengang hun var med i sådan et 8-uger til xxxx transformationsprogram i Workout and Fitness, kørte bispkurlz med 12kg. Det er min go-to vægt for tiden. Jeg er med andre ord en fyr på små 100kg, der curler som en fitnesspige. <3

Jeg bruger til gengæld tykke stænger så meget som muligt for at give underarmene mest mulig høvl. Jeg kan bedre lide flotte underarme end overditto og jeg curler mest af alt for at få fred for Simon. <3

Link to comment
Share on other sites

This one's for Thyge!!! <3

Klassisk AK Thor træning kl 7.15 om morgenen.

1A: Pres:
6x6x70kg

1B: Squat:
6x6x140kg
Fin power, men lidt rod med banen. Video kommer, når den er redigeret.

1C: Pendlay rows:
6x6x100kg
De så sådan her ud:
http://www.youtube.com/watch?v=z1SO5HSX7tM

2A: V-grip chins:
6x6xBW+20kg

2B: Ring dips:
6x6xBW+8kg
De var for nemme

2C: 0 degree hyper:
6x6x50kg

Den observante læser vil se at det er 6x6x6, THE HELLISH PROTOCOL!!! :twisted:

Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Du er sød 6-packs. Det er ærgeligt at jeg ikke ser dig så tit for tiden.

I morges trænede jeg inden arbejde. Det var jeg god til.

Masser af supersæt, men præcis hvor og hvordan er HEMMELIGT!

Pres:

15x1x90kg

Meget nemmere end de 10x1 jeg lavede for et par uger siden. De sidste 3 sæt med meget kort pause, da jeg var ved at løbe tør for tid.

Squat med 3s pause i bunden:

8x3x90kg

Ikke helt godt. Jeg synker lidt skævt ned.

Bentover shrugs:

5x8x100kg

Shrugs:

3x5x240kg (3x5 kan aldrig være overtræning, derfor holdt jeg mig til det.

En lille smule slæde frem og tilbage op til 65kg. Nåede desværre ikke mere.

Mens jeg arbejdede fik jeg lavet virkelig meget hoftemobilitet - det var en win/win - bløde hofter til mig og tilfredse medlemmer.

Link to comment
Share on other sites

COMEBACK KID!

For første gang i månedsvis snørede jeg her til morgen løbeskoene op og satte noget WU på min Ipod.

En stille og rolig opvarmningstur rundt i Søndermarken inden jeg løb over til bakken.

4 opvarmningsture

4 ture med stigende intensitet op til ~85%

Stille og roligt, men jeg skal jo også lige i gang igen. Den kolde morgenluft giver for øvrigt ok lungesmæk.

WELLNESS!

Nu har jeg optur i min smukke hjerne. Senere tror jeg jeg skal have kaffe og bagværk med kærlighed på Surdej.

I aften står den på drama i Dallas. Jeg glæder mig. <3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share