Bjørnen er back....


D.B.F
 Share

Recommended Posts

Celeb TRS: Ville gerne, men tiden er for knap. Det er ellers sjovt.

Er Jiu Jizzzzzztsu Celeb Chris med/træner?

Jeg begynder i Ak Gotha pr. 1 april. Det er i Südhafen, billigt og de skulle være dygtige. Begynder med Celeb Asser aka Celeb Jabbar.

PP: træner kun med Celebs. Som dig & Celeb Clément/s😂

Ej gas. SimonDj er jo selv Celeb og han træner med Skaarup Celeb og Sune Bak Celeb.

Det er stærke gutter. Som jeg gerne vil se in Real life💪.

Link to comment
Share on other sites

TRS: Du kan ikke udtale dig om begrebet tid. Vi 2 lever i to vidt forskellige tidszoner.

Og nej du kan ikke forestille dig det/tro du kan /have begreb om/vide det eller noget som helst som strider i mod min måde at se det på👊.

Jeg prioriterer min tid og den er ikke til det👍.

Vil prøve VL en tid og samtidig køre videre med 5x5 i bænk, mili & kropshævningens ædle kunst!

Link to comment
Share on other sites

TRS: Slut.

Okay. Videre.

220213

Jobz træning.

Roning. Kedeligt.

BB mili pres 4x5 & 1x4x50kg, 1x50kg. Gik til den med at jeg vejede mere end stang og skiver tilsammen. Lige lidt hjalp det.

BB squat. Bring it ón bitch.

5x5x85kg. Kørte super. Ingen problem☝.

Stående med 120 & 160kg.

Kropshævninger 10x3 eksplosive 💣fløj op. Kører rep fra nu af mod 10x10. 2x om ugen.

Ez curl 3x10x...

Triceps pulldown 3x12x35.

Arch hold 3xmax.

Hollow hold 3xmax.

Suverænt.

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

TRS: Har kørt tunge nogle mdr og har lyst til at køre flere og dermed lettere.

Det tror jeg bliver godt. Om 2 uger er jeg oppe på 100-120 kropshæv om ugen. De bliver glade for mig nede på den strand i Rio😎.

Det ser jeg frem til.

Stå op. Løbe på stranden, træne kropsmuskulaturen, drikke frisk juice og spise omelet. Livskvali i min bog. Måske en espresso og noget Cachaca & samba😍.

Overvejer at tage mine squatsko med, men tvivler på muligheden for at få dem brugt. Vil køre airsquats og pistols👉 i stedet. Kommer til at savne squatten. Den er jeg blevet glad for.

Har fundet et slags squatrack 20 meter fra min terrasse. Det bliver så flot til sommer 😎.

Tænde grillen, ligge bøffer på, køre skvats og drikke øl for at holde væskebalancen oppe. Svede igennem og så lige en dypper i havnen. Nice.

Champagne når det er lørdag😂.

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

250213

http://db.tt/qRzXKey4

Det fik jeg ikke i dag, men gad godt spise det. Salat med kippers, tomat og spejlæg😍.

Træning i HSF( Hvidovre Styrkeløfter Klub), som ligger i Rødovre😳😳😳😳😳😳😳!

Det startede med en omgang lort. Glemte cyklen min i toget så ventede 40min på perronen. Og sørme om ikke cyklen kom tilbage! Fanme vigtigt og heldigt.

Så startede de gode takter.

Celeb Tim Kring(nybagt DM mester i VL fra lørdag var forbi og viste Rehab for ryggen👍).

Celeb SimonDj havde taget sig tid til at undervise mig👍.

Hvor heldig kan man være😎.

Trænings

BB squat 8x3x100kg. Bomben💣. Det gik jo faktisk meget godt.

Fik skudt en liter kakaomælk under mit skvat. Syntes jeg havde læst, at Sune Bak drikker 2liter sød til sin træning. Derfor droppede jeg vand og kørte kakao i stedet.

Når Sune er der vil jeg skyde minimum 2liter kakao💪.

BB bænkpress 2x4x87.5 & 5x5x80kg.

Så var tiden gået!!!

Pullups bliver før natmaden 😍.

Link to comment
Share on other sites

TRS: Ville ønske der lå et sted lignende i nærheden som også kostede det samme! Det er latterligt billigt 👍.

I Ak Gotha er der også mulighed for Skvat, død og bænk.

Det koster 100kr om måneden. Du bor faktisk også tæt på. Nu hvor du skal lave Celeb Kring workout👍

Ved ikke hvad der sker pt med min hjerne. Mistede min elskede hue i fredags, glemte cyklen i dag og glemte min sportstaske med skvatsko i børnehaven!!!

Fandt huen på job i dag, fik cyklen og gik tilbage efter tasken!

Er det måske det nogen kalder for overtræning😢.

PP: Du har fuldstændig ret👏. Men du spiste vel frokost med Tim Kring i lørdags til DM?

Når du går i gang med VL kan du sikkert få en 101 af Celeb Tim😂.

Aften trænings på Jobs

Kropshævninger 10x5(5pull/5chins).

BB bicep curl 2x12x20kg.

Tricep pulldown 2x15x35kg.

Ristede arme/ben & Körper😍.

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

280213

Ingen glemt cykel eller lignende i dag.

Blot træning og godt humør😄.

BB skvats 4x5x90kg & 6x90(Stigning SimonDj👍).

Backoff 2x10x60kg(cardio)!!

Skvats var gode i dag. Lækkert.

KB Bent over row 3x10x24kg. Skåner pullups til lørdags træning på CopaCabana( Det er en strand i Rio( Rio ligger i Brasilien)😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

BB close grip bænkpres 4x5x80kg.

Link to comment
Share on other sites

PP: Du har fuldstændig ret. Men du spiste vel frokost med Tim Kring i lørdags til DM?

Når du går i gang med VL kan du sikkert få en 101 af Celeb Tim.

Desværre nej :unhappy: Men jeg havde naturligvis sagt ja, hvis han havde inviteret mig på mad i den fashionable sportscafé. Han lavede ellers flotte ting, og fik det til at se meget nemt ud. Han har star quality, og derfor ville en 101 være på ønskelisten. Imagine <3

God tur til Rio, håber du bliver brun og flot.

Link to comment
Share on other sites

PP: Mange tak. Turen er super indtil videre😎.

Udenfor vores lejlighed på Copacabana er et stativ til flot bar overkrops træning😍.

020313

Kropshæv Copacabana style 2x6 & 8x5.

Dips 10x5.

Fin træning.

I dag var vi til bold i udkants Rio!!!!

Farvela siger jeg bare😳😳😳😳.

Super stemning og 40grader på lægterne. En oplevelse for life.

Slut. Nu skal der ædes igen!!!

Det er mørkt. 27grader😎

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share