Bjørnen er back....


D.B.F
 Share

Recommended Posts

PP : Kakao er brun, ergo bliver du mere brun af kakao😳.

Det kan godt give større muskler hvis du er i sauna med de rigtige mennesker! Vil ikke uddybe......

Skyr udsolgt?!! Hvor handler du? Tæt på TheGym😄.

I Sydhavnen spiser folk ikke skyr. De drikker øl🍻

Så er der mere skyr til mig 💪.

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

Lolz @ sauna - det må jeg helt sikkert prøve :shades:

Handler typisk herude på Dr'Amager. Nu ved jeg ikke hvilken del af Sydhavnen du bor i, men jeg har én gang været i den Fakta på Borgbjergsvej, og der tør jeg simpelthen ikke komme igen. Men ja, jeg skal love for der bliver drukket pilsnere omkring Mozarts Plads.

Link to comment
Share on other sites

PP: Handler tit i den Fakta du nævner 😄. Der er mange suspekte typer. Burde tage et billede fra køen og poste den i Prol tråden 😂

Hvorfor tør du ikke handle der? Folk er så stive at de ikke kan gøre en flue fortræd!

Jabber: Ny teknik er fordi jeg er lam i hovedet!!!

Tænkte at det kunne give mig mere vægt i squattet så let som ingenting. Som om!!!

Den tanke er droppet igen. Det går jo fint nok.

Dårlig teknik sidst. Det føltes bare ikke så særlig godt.

Har i dag set nogle super squat videoer på youtube. De hedder: So you Think you Can squat. Virkelig fed. Har fået masser at arbejde med 👍.

Skal vi snart træne? Evt lørdag eller søndag?

Link to comment
Share on other sites

PP: Handler tit i den Fakta du nævner . Der er mange suspekte typer. Burde tage et billede fra køen og poste den i Prol tråden

Hvorfor tør du ikke handle der? Folk er så stive at de ikke kan gøre en flue fortræd!

Lol, der kan man bare se! Jamen jeg husker bare ret tydeligt, at jeg følte mig sådan malplaceret - og stemningen var sådan lidt underlig, og der var mange alcoholics. Kan huske jeg var ude at se på en lejlighed, og jeg havde nok allerede paraderne oppe, så det var nok med til at forværre indtrykket. Takkede nej til lejligheden, hi hi.

Link to comment
Share on other sites

Ovs så så jeg lige "So You Think You Can Squat".

Åhhhhhhhhhhh.

Please please please lad være med at stå med 2km mellem benene og squatte så langt tilbage, så din røv ender i et andet postnummer.

Du ville få meget mere ud af at få en person til at hjælpe dig i virkeligheden. En dygtig person kan lære dig at squatte ret pænt på en times tid om måneden over et par måneder hvis du laver dine lektier. :)

Link to comment
Share on other sites

Jabber: Vi må snart lave en date. Evt med mams bagefter i din Crib 😎.

Fame: Der må også være et par gode fif i videoen oder was?

Har for minimum 10år siden lært squat af Karsten Jensen(Team Dk's træner), og husker at han altid lagde vægt på at hagen skulle ind så man ikke krummede i nakken( blev så lang som mulig😳).

Karsten var en levende legende. Fantastisk mand med mange kompetencer. Faktisk et idol for mange af os😄.

Har læst en artikel på BB hvor du diskuterede med ham. Husker ikke emnet præcist. Husker heller ikke hans lognavn. Det gør du måske?

Så tror jeg har ok styr på min squat, men kan jo altid blive bedre og det ville sikkert hjælpe hvis jeg blev spottet noget mere.

TRS og SimonDJ synes jo også at teknikken er okay 👍. Kører det kun 1x om ugen og man bliver jo ikke god af kun at træne noget 1 x om ugen(god=elite).

TRS: Den står på skvat i dag og jeg glæder mig💪.

Smutter nok forbi Garagen bagefter. Der er så fed stemning og mange flotte mennesker😍.

Edited by D.B.F
Link to comment
Share on other sites

Glemte denne træning.

240113

Opv. Foam Roll og lidt KB gejl.

KB clean & push Press 1,2,3,4,5x24kg.

KB front squat 1,2,3,4x 56kg.

KB Bent over row 5x5x32kg.

Benene så stærke ud i dag. Det er da altid noget 😄.

Kører på 2000kcal de seneste 4 dage. Får spist en hel masse gode ting og kan se at kroppen reagerer positivt på det.

Kører 2 uger til og tror jeg går på 2300, men nu får vi se.

Er ikke på toppen. Har faktisk haft ondt i halsen og kroppen siden mandag morgen. Lort. Er ellers aldrig syg.

Er sååå imponeret over min datter. Hun har ikke været syg i 3år!!!

De 2 gange jeg er blevet hjemme med hende har hun været i topform👏💋

Link to comment
Share on other sites

260113

Træning efter en skøn dag i går med øl, cocktail(Rubys😍) og bøf bearnaise!!!

Sov længe aka 9t20min. Så lidt palæo pandekager og afsted til træning.

Træningz

BB squat 5x5x85kg. Fint. Ikke 2km mellem

Benene, men fokus på at presse fødder/tæer og knæ udad. Det hjælper på opstigningen fra græsset👍.

Kropshævninger 5x5x15kg. Evt mere vægt på snart???

BB mili Press 5x5x50kg. Evt mere vægt på???

Dips 5x5.

Goodlife bar. Har skaffet 4 kasser 👏. De smager sååå godt. Der er også meget sukker i!

Hjem og en middagslur. Kom ikke til Garagen. Måtte prioritere.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor holder du dig ikke til det, som vi siger?

Det er 10 dage siden, at du sidst bænkede.. No wonder det ikke rykker sig?

Og hvorfor skal der kun squattes en gang om ugen.. Du kan bare squatte 2x, hvis du vil - og jeg gider ikke se på noget bulgarian kettlebell splitsquat. Kør nu bare alm squat.

Link to comment
Share on other sites

Slap lige af Don & Juan.

Jeg er jo fucking syg. Har haft mande Ebola i over en uge og er fuldstændig drænet.

Træningen er gået super så ro på.

Har faktisk kløet på noget tid nu med det simple 2 dages hård styrke program og jeg elsker det.

PP: Dejligt med positivitet i loggen 👍👍👍👍👍

Link to comment
Share on other sites

Ja for helvede så blev det tid til at logge. Selvom det er en ynkelig omgang ovenpå syg sygdom!!

Kørte lidt skin the cat og forsøg på L-sit i ringene derhjemme i går. Det var dejligt.

070213

TræningZ på job.

Kropshævninger 5x3x15kg. Ynkeligt.

BB squat 2x5x60kg. 5x80kg & 2x3x85kg. Ynkeligt.

BB mili Press 3x5x50kg. Ynkeligt.

Ville ikke presse citronen efter den onde influenza(mande ebola/døden nær oplevelse).

Næste uge, måske på lørdag skal kroppen tæves igen og jeg skal back in business. Det kørte duper super for 14dage siden!!

Link to comment
Share on other sites

090213

I ProlLandia Rødby!!!

Ville have fyret den af i deres FitnessDk, men det var det mest usle center jeg længe har set. Kunne hverken køre Squats eller Kropshæv!! Hvad sker der lige!!

Tog i Capela Play og øvede i sommerhuset.

Airsquats 4x15.

Armbøj 4x10.

Arch hold 6x10sek. Fuck mé! Strakte arme er evil.

Hollow hold 6x10sek. Kunne ikke strække armene!!!

Så frokost muffin og kaffe med fløde😍.

Straight arm plank hold 2x1min.

Straight arm hollow plank hold 2x1min. Skal passe på mine håndled og bruge parallettes.

L-sit forsøg 3x1.

Vil køre de gymnastiske øvelser samme dag som styrke blot om aftenen. Bum færdig🍻

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share