ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faeme godt bænket :w00t:

Der er vist et par misundelige sjæle herinde, deriblandt nogle drenge :lol: Men de bliver aldrig lige så nasty som dig, du er sq for vild :a-okhand:

Hvornår ligger det næste stævne ? så du officielt kan snuppe den bette rekord :devil:

Link to comment
Share on other sites

FEE' og helt igennem rigtig flot bænk og ja også go' squaaaaat... det kører jo for Englen!! :4flex:

Du gi'r den sq også gas... det ren maaa' brænderi jooo :blink::w00t:

(tilmed hvis du er ved at køre BØFFEN i sænk, han kan sq ellers godt tåle noget arbejde! :o )

Tillykke med PR'en :upwave:

Link to comment
Share on other sites

TAK alle sammen :w00t: hvor er I bare søde :bblush:

Godt nok har jeg nu prøvet at bænke mere end DM-rekord - men nu skal jeg så også lige lave et stævneløft der skal godkendes :unsure:

Noget jeg ikke kan lade være med at tænke på her til morgen er noget som BØF sagde!!!

Han spurgte om jeg aldrig psyker mig op :blink: det undrede ham at jeg ikke var lidt mere oppe at køre nu når jeg havde bænket så meget og bagefter skulle prøve på et endnu tungere løft!

Nu kan jeg så ikke lade være med at tænke på om jeg måske kan hente flere kg ved at psyke mig lidt op eller om jeg bare skal køre mit eget show!

Jeg har jo aldrig haft det store behov for alt det der ritual-show, som nogen personer kører, og finder det umiddelbart mere forstyrrende end hvad godt er <_<

Hvor gammel er den DM rekord du pillede?
Grinder> Det ved jeg faktisk ikke og styrke.dk virker heller ikke lige nu - men kunne være sjovt nok at finde ud af!!! :)
Hvornår ligger det næste stævne ? så du officielt kan snuppe den bette rekord  :devil:

Granhof> Jeg skal til SM i bænk d. 28. august men er lidt usikker på om der er nok A-dommere til stedet - tror nok der skal være 3 til bedømmelse når man prøver ud på DK-rekord :confused3:

(og jeg er sådan en :chicken: så jeg har ikke lyst at kontakte forbundet og sige jeg prøver ud på DK rekord, så de kan sørge for at der er nok A-dommere :confused: det virker sådan lidt bad-luck-agtigt i mit hoved :baaa: )

der er ikke så langt til de magiske 100

jfk> Kan næsten ikke vente :firebounce:

DET BLIVER EN STOR DAG :asthanos:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg så ikke lade være med at tænke på om jeg måske kan hente flere kg ved at psyke mig lidt op eller om jeg bare skal køre mit eget show!
Du skal bare køre dit eget show. Du har ganske sikkert en fornemmelse af, hvordan du bedst lader op til et løft og det er højst sandsynligt også det, der virker bedst for dig. At andre lader op ved at råbe, skrige og puste sig op skal du ikke lade dig påvirke af. Det vil formentlig komme til at virke unaturligt for dig og fjerne fokus fra selve løftet.
Hvor gammel er den DM rekord du pillede?

Rekorden er sat af Sannah Mogensen i november 2003.

(og jeg er sådan en  :chicken: så jeg har ikke lyst at kontakte forbundet og sige jeg prøver ud på DK rekord, så de kan sørge for at der er nok A-dommere :confused: det virker sådan lidt bad-luck-agtigt i mit hoved :baaa: )

Det vil da være for dumt ikke at kontakte forbundet. Kan du så gribe knoglen og få snakket med dem - du vil ærgre dig, hvis du ikke gør det...

Link to comment
Share on other sites

Granhof> Jeg skal til SM i bænk d. 28. august men er lidt usikker på om der er nok A-dommere til stedet - tror nok der skal være 3 til bedømmelse når man prøver ud på DK-rekord :confused3:

(og jeg er sådan en  :chicken: så jeg har ikke lyst at kontakte forbundet og sige jeg prøver ud på DK rekord, så de kan sørge for at der er nok A-dommere :confused: det virker sådan lidt bad-luck-agtigt i mit hoved :baaa: )

Jeg kan egentlig godt forstå du tænker sådan lige nu. I og med at du melder ud du går efter dansk rekord ved at sikre dig de rigtige dommere er tilstede, så skal du lige pludselig leve op til andres forventninger og ikke kun dine egne.

Jeg er overbevist om at du vil ærgre dig gul og blå (ikke kun pga trøjen :tongue: ), hvis du laver dansk rekord men ikke kan få den godkendt pga dommerniveauet.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

synes da det gik ok for dig i går :unsure:

Han spurgte om jeg aldrig psyker mig op  det undrede ham at jeg ikke var lidt mere oppe at køre nu når jeg havde bænket så meget og bagefter skulle prøve på et endnu tungere løft!

noget du evt kunne overveje er hvornår folk skal, og især IKKE skal snakke til dig,

så de ikke bryder koncentrationen...

uh, glæder mig allerede til næste mandag B)

Link to comment
Share on other sites

Tvivler på at det vil hjælpe a ringe til dem

men hvis du gør opmærksom på det, ved speaker bordet, når du melder rekorden

så plejer de at kunne finde de dommer

Er det kun én dommer der skal være til stede ???

Link to comment
Share on other sites

synes da det gik ok for dig i går :unsure:
Han spurgte om jeg aldrig psyker mig op  det undrede ham at jeg ikke var lidt mere oppe at køre nu når jeg havde bænket så meget og bagefter skulle prøve på et endnu tungere løft!

noget du evt kunne overveje er hvornår folk skal, og især IKKE skal snakke til dig,

så de ikke bryder koncentrationen...

uh, glæder mig allerede til næste mandag B)

Det eneste der forstyrrede mig var faktisk at udløftende ikke var helt optimale... men det fik jeg jo heldigvis styr på til sidst, hvor jeg sagde hvordan jeg ville have dem!! :D

GLÆDER mig også til mandag - HEEEEELT VILDT :D

(og mig som frygtede trøjen - NU ELSKER JEG DEN :heartpump: )

Link to comment
Share on other sites

Nu kan jeg så ikke lade være med at tænke på om jeg måske kan hente flere kg ved at psyke mig lidt op eller om jeg bare skal køre mit eget show!

Du skal bare køre dit eget show. Du har ganske sikkert en fornemmelse af, hvordan du bedst lader op til et løft og det er højst sandsynligt også det, der virker bedst for dig. At andre lader op ved at råbe, skrige og puste sig op skal du ikke lade dig påvirke af. Det vil formentlig komme til at virke unaturligt for dig og fjerne fokus fra selve løftet.

Det tror jeg du har ret i!!! :)

Har før lavet den fejl at jeg i sidste øjeblik har ændret min udførelse af en øvelse fordi jeg så hvordan andre gjorde det og så kom til at tvivle på mig selv!!!

... og det spillede absolut ikke <_<

Link to comment
Share on other sites

Jeg sendte lige en mail til forbundet vedr. rekordforsøg ved SM-bænkpres og her var det hurtige svar:

"Vi bestræber os på at have A dómmere ved stævnet. Det er ikke noget du behøver at annoncere før. Faktisk er et punkt på vore Best.møde på tirsdag netop at forholde os til denne regel i praksis, da den har vist sig nok at være lige streng nok.

vh. Jens Jepsen, DSF."

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Granhof> Jeg skal til SM i bænk d. 28. august men er lidt usikker på om der er nok A-dommere til stedet - tror nok der skal være 3 til bedømmelse når man prøver ud på DK-rekord

(og jeg er sådan en  så jeg har ikke lyst at kontakte forbundet og sige jeg prøver ud på DK rekord, så de kan sørge for at der er nok A-dommere  det virker sådan lidt bad-luck-agtigt i mit hoved

Ok jeg kan godt se dillemmaet, det virker også sådan lidt spøjst, at skulle ringe og sige man den og den dato vil sætte DK rekord, for alle kan jo have en dårlig dag, desværre ;)

Men jeg er sikker på at med den indstilling du har. Så går det glat når du engang prøver at pille rekorden :) Om det så bliver d.28 eller om et par mdr betyder jo ikke noget, når du bare ved at du er god for dem, på den måde kan du jo "bare" vente til der på et tidspunkt er det rigtige antal dommere tilstede, og så overraske dem med at nasty BP :devil:

Link to comment
Share on other sites

Noget jeg ikke kan lade være med at tænke på her til morgen er noget som BØF sagde!!!

Han spurgte om jeg aldrig psyker mig op  :blink: det undrede ham at jeg ikke var lidt mere oppe at køre nu når jeg havde bænket så meget og bagefter skulle prøve på et endnu tungere løft!

Nu kan jeg så ikke lade være med at tænke på om jeg måske kan hente flere kg ved at psyke mig lidt op eller om jeg bare skal køre mit eget show!

Jeg har jo aldrig haft det store behov for alt det der ritual-show, som nogen personer kører, og finder det umiddelbart mere forstyrrende end hvad godt er  <_<

Kør dit eget show, fordi noget hjælper en er det ikke sikkert, at det hjælper dig.

Tag A-dm trekamp, hvor jeg havde mulighed for diciplin medalje i bænk, der hidsede jeg mig op til et stress niveau, som ikke passer til mig med et dårligt resultat til følge. Til dm bænk derimod sidder jeg og hygger sammen med jfk, frank, morten og erik, drikker kaffe og slapper af, ligesom jeg plejer til træning og vupti stævne pr med 7,5 kg. Så mit råd er gør som du plejer " Because if it aint broken then why fix it" ;) og forresten hamrende fedt patpresset :devil::devil::devil::w00t::w00t::w00t:

Edited by Baggårdspumaen
Link to comment
Share on other sites

(og jeg er sådan en :chicken: så jeg har ikke lyst at kontakte forbundet og sige jeg prøver ud på DK rekord, så de kan sørge for at der er nok A-dommere :confused: det virker sådan lidt bad-luck-agtigt i mit hoved :baaa: )

Nu ved jeg ikke hvordan og hvorledes, men jeg prøver jo højst sandsynligt på Junior rekord samme dag, og jeg er ikke bange for at få Kim til at ringe og sørge for dommere! B)

(hvis det er det man skal)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share