ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke hvordan og hvorledes, men jeg prøver jo højst sandsynligt på Junior rekord samme dag, og jeg er ikke bange for at få Kim til at ringe og sørge for dommere! B)

(hvis det er det man skal)

Hvilken juniorrekord er det du vil slå, Anyone? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvilken juniorrekord er det du vil slå, Anyone? :)

Bænkpres Junior -125, nuværende rekord er 180kg. Og nu har jeg godt nok ikke haft stangen nede til brystet i denne omgang, men jeg vil mene at jeg kan slå den, det vil vise sig endnu mere imorgen.

Link to comment
Share on other sites

Hvilken juniorrekord er det du vil slå, Anyone? :)

Bænkpres Junior -125, nuværende rekord er 180kg. Og nu har jeg godt nok ikke haft stangen nede til brystet i denne omgang, men jeg vil mene at jeg kan slå den, det vil vise sig endnu mere imorgen.

Jeg tror ikke du skal regne med at den rekord er på 180 efter JM den 21. august. ;)

Link to comment
Share on other sites

HSK´s wonderboy har vist tænkt sig at gå et smut i 125 pga den rekord. :)

Hehehe… Jeg har hele tiden sagt til Tossen "nu håber jeg bare at Tonni holder sig i -110", men jeg tænkte nok at han er en grådig bastard der vil ha' sit navn på alle rekorder! :lol: :tongue:

…sorry for svineriet Angel. B)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning tirsdag d. 3. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK + 11kg rygsæk

... 48 minutter

POSERING

... 8 minutter line-up + 3 x obligatoriske fremvisninger

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:30

BRYST - SKULDER - RYG - LÆG - MAVE

SKRÅ DB BÆNKPRES

1set x 10reps @ 19kg

1set x 8reps @ 23kg

1set x 7reps @ 26kg

1set x 6reps @ 29kg

1set x 6reps @ 32.5kg

1set x 15reps @ 21kg

...puuuuuh - det var en leeee' omgang oven på bænkpressen igår :blink:

MAVE - lige

hyperextensionbænk

4set x 25reps @ BW

MAVE - skrå

hyperextensionbænk

2set x 12reps @ BW

LATERALS DB - stående

1set x 15reps @ 5kg

1set x 15reps @ 7kg

1set x 10reps @ 9kg

LATERALS DB - siddende

1set x 17reps @ 6kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 14reps @ 6kg

1set x 12reps @ 6kg

1set x 13reps @ 6kg

1set x 12reps @ 6kg

...AV!!!!! :dead:

MAVE - skrå

maskine

4set x 15reps @ 90lb

CHINS

1set x 8reps @ BW

... det er fuldstændigt åndssvagt - men jeg er total smadret i ryggen specielt mine lats pga. morgenposeringen :unsure:

BAGSKULDER DB

1set x 8reps @ 6kg

1set x 6reps @ 8kg

3set x 6reps @ 10kg

LAT PULLDOWN

træk foran, smalt v-håndtag

1set x 8reps @ klods 10

1set x 6reps @ klods 15

1set x 6reps @ klods 18

1set x 5reps @ klods 20 (kun 5 klodser tilbage :devil: )

...puuuh - den sidste sved godt - BØF gav lige et klem nederste i bunden på sidste set så hele lat'en blev aktiveret :tongue:

CHINS

1set x 6reps @ BW

... nåååå - det var nasty oven på lat pulldowns!

DONKEY RAISE

1set x 17reps @ 120kg

1set x 15reps @ 120kg

1set x 13reps @ 120kg

LÆGPRES

slæde

4set x 15reps @ 150kg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Noget jeg ikke kan lade være med at tænke på her til morgen er noget som BØF sagde!!!

Han spurgte om jeg aldrig psyker mig op  :blink: det undrede ham at jeg ikke var lidt mere oppe at køre nu når jeg havde bænket så meget og bagefter skulle prøve på et endnu tungere løft!

Nu kan jeg så ikke lade være med at tænke på om jeg måske kan hente flere kg ved at psyke mig lidt op eller om jeg bare skal køre mit eget show!

Jeg har jo aldrig haft det store behov for alt det der ritual-show, som nogen personer kører, og finder det umiddelbart mere forstyrrende end hvad godt er  <_<

Kør dit eget show, fordi noget hjælper en er det ikke sikkert, at det hjælper dig.

Tag A-dm trekamp, hvor jeg havde mulighed for diciplin medalje i bænk, der hidsede jeg mig op til et stress niveau, som ikke passer til mig med et dårligt resultat til følge. Til dm bænk derimod sidder jeg og hygger sammen med jfk, frank, morten og erik, drikker kaffe og slapper af, ligesom jeg plejer til træning og vupti stævne pr med 7,5 kg. Så mit råd er gør som du plejer " Because if it aint broken then why fix it" ;) og forresten hamrende fedt patpresset :devil::devil::devil::w00t::w00t::w00t:

Hvor har du bare ret :w00t:

Jeg tror også helt klart at vist jeg først begyndte at hidse mig op - så ville det galt :unsure:

Derimod så er jeg sikker på, at har jeg det skide skægt, griner og fjoller lidt rundt som jeg plejer - så skal det nok gå godt!!

Jeg kan godt forstå, at det for nogle er nødvendigt at få en attitude på, men at det ligefrem skulle være gavnligt for dit løft at se olm ud, fremstå vred og hidsig samt ikke at have overskud til andre end dig selv.. det har jeg svært ved at tro på!!

Det som helt sikkert har en betydning er, at jeg har en person med mig til stævne som er rolig og har et godt overblik - hvilket Hippo er perfekt til :D - samt denne person rammer mig på den rigtige måde rent mentalt og ikke prøver at provokere mig for meget - for så går det galt (bare spørg Big J ;) )

Granhof> Jeg skal til SM i bænk d. 28. august men er lidt usikker på om der er nok A-dommere til stedet - tror nok der skal være 3 til bedømmelse når man prøver ud på DK-rekord

(og jeg er sådan en  så jeg har ikke lyst at kontakte forbundet og sige jeg prøver ud på DK rekord, så de kan sørge for at der er nok A-dommere  det virker sådan lidt bad-luck-agtigt i mit hoved

Ok jeg kan godt se dillemmaet, det virker også sådan lidt spøjst, at skulle ringe og sige man den og den dato vil sætte DK rekord, for alle kan jo have en dårlig dag, desværre ;)

Men jeg er sikker på at med den indstilling du har. Så går det glat når du engang prøver at pille rekorden :) Om det så bliver d.28 eller om et par mdr betyder jo ikke noget, når du bare ved at du er god for dem, på den måde kan du jo "bare" vente til der på et tidspunkt er det rigtige antal dommere tilstede, og så overraske dem med at nasty BP :devil:

Du har helt ret i at tidspunktet er underordnet - SKAL NOK FÅ DEN :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det som helt sikkert har en betydning er, at jeg har en person med mig til stævne som er rolig og har et godt overblik - hvilket Hippo er perfekt til  - samt denne person rammer mig på den rigtige måde rent mentalt og ikke prøver at provokere mig for meget - for så går det galt (bare spørg Big J  )

du ved...søvndyssende.... :dozingoff:

:D

Link to comment
Share on other sites

Det som helt sikkert har en betydning er, at jeg har en person med mig til stævne som er rolig og har et godt overblik - hvilket Hippo er perfekt til  - samt denne person rammer mig på den rigtige måde rent mentalt og ikke prøver at provokere mig for meget - for så går det galt (bare spørg Big J  )

du ved...søvndyssende.... :dozingoff:

:D

JA... du er sq lidt kedelig :tongue::tongue::tongue:

... laver aldrig noget sjovt!!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Angående debatten om at psyke sig op... Hvis man lige få sekunder inden løftet hidser sig op, så frigiver man jo adrenalin. Det må da alt andet lige være gavnligt - forudsat det ikke ødelægger ens koncentration?

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Angående debatten om at psyke sig op... Hvis man lige få sekunder inden løftet hidser sig op, så frigiver man jo adrenalin. Det må da alt andet lige være gavnligt - forudsat det ikke ødelægger ens koncentration?

Jeg kan sagtens få adrenalinen op at køre lige før et løft

... kan ikke helt forklare hvordan jeg gør - tænker bare på det mens jeg kridter hænder og så går der ellers gang i systemet :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hidsede mig meget op i starten og var meget højlydt. Men jeg droslede det meget ned igen efter råd fra en af de andre styrkeløftere, der sagde man skulle vende vreden indad.

Jeg tror nu stadig det er sundt at have et indre billede liggende - af svigermor, en provokerende svane, selvangivelsen eller hvad der nu kan bringe pisset i kog... Og så give det frem lige når man har brug for 2% ekstra.

Men man må jo bare prøve sig lidt frem og se hvad der passer en selv bedst. :)

Link to comment
Share on other sites

Angående debatten om at psyke sig op... Hvis man lige få sekunder inden løftet hidser sig op, så frigiver man jo adrenalin. Det må da alt andet lige være gavnligt - forudsat det ikke ødelægger ens koncentration?

Det har da helt sikkert en gavnlig effekt, men man skal bare tilpasse det, til ens eget temperament, hvis man nu er mig, en stille og rolig fyr :) dur det sku ikke for mig, at blive råbt af hele vejen til podiet, som f.eks en Asbjørn Ettrup der lader til, at tænde helt vildt på det :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg hidsede mig meget op i starten og var meget højlydt. Men jeg droslede det meget ned igen efter råd fra en af de andre styrkeløftere, der sagde man skulle vende vreden indad.

Jeg tror nu stadig det er sundt at have et indre billede liggende - af svigermor, en provokerende svane, selvangivelsen eller hvad der nu kan bringe pisset i kog... Og så give det frem lige når man har brug for 2% ekstra.

Men man må jo bare prøve sig lidt frem og se hvad der passer en selv bedst. :)

Er helt enig :)

Link to comment
Share on other sites

Angående debatten om at psyke sig op... Hvis man lige få sekunder inden løftet hidser sig op, så frigiver man jo adrenalin. Det må da alt andet lige være gavnligt - forudsat det ikke ødelægger ens koncentration?

Det har da helt sikkert en gavnlig effekt, men man skal bare tilpasse det, til ens eget temperament, hvis man nu er mig, en stille og rolig fyr :) dur det sku ikke for mig, at blive råbt af hele vejen til podiet, som f.eks en Asbjørn Ettrup der lader til, at tænde helt vildt på det :devil:

Synes du rammer meget godt der :)

Det hele må bunde ud i hvilket temperament du selv har fra naturens hånd eller rettere sagt hvordan du normalt er omkring andre mennesker!!

Man skal ikke tage fejl - for jeg er MEGET temperaments fuld - jeg lægger bare låg på :unsure: og i min omgang med andre mennesker, så er jeg sjældent den der siger noget først med mindre det er nogle af mine gode venner jeg er sammen med

... jeg er så absolut ikke den mest støjende og opmærksomhedskrævende person, det er nok nærmere det sidste jeg er!

Så pludselig at skulle være centrum for hele forsamling ved at puste mig op ville kun skabe et mindre kaos i mit hoved, og så ville jeg helt klart ikke klare mit løft!!! :(

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning onsdag d. 4. august

MORGENCARDIO kl. 7:30 :sun:

POWERWALK

... 51 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:15

BLANDET HVILEDAGSTRÆNING

ROTATOR

4set x 15reps @ 10lb

CHINS

1set x 12reps @ BW

... jeg synes det begynder at gå fremad nu - min skulder virker helt symptomfri :D

DIPS - "swedishstyle"

1set x 28reps @ BW

1set x 22reps @ BW

... YES - så begynder vi at rykke i dips igen :w00t:

MAVE - lige - maskine

3set x 15reps @ BW

MAVE - skrå - maskine

1set x 12reps @ 90lb

1set x 10reps @ 110lb

1set x 10reps @ 130lb

BICEPS CURL

varierende stil ved hvert set

4set x 12reps @ 12kg

ROTARY PRES

3set x 15reps @ 110lb

LÆGPRES - maskine

liggende

1set x 22reps @ klods 12

1set x 15reps @ klods 12

1set x 14reps @ klods 12

CHINS

1set x 10reps @ BW

POSERING

... 5 minutter line-up

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning torsdag d. 5. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK

... 51 minutter

Har droppet rygsækken en lille periode, da det går fint med mit vægttab uden :D

Nu er morgenvægten under 70 kg og min talje siger nu < 72cm :)

POSERING

... 6 minutter line-up + 1 gang vendinger

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:30

SKULDER - RYG - TRICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 10reps @ 2x15kg

1set x 10reps @ 2x17kg

1set x 7reps @ 2x19kg

1set x 6reps @ 2x21kg

1set x 5reps @ 2x23kg

1set x 4reps @ 2x25kg

... lidt tam i skulderpresset idag men har også været igang hele ugen, hvilket klart kunne mærkes i de små muskler!!!

MILITARYPRES - smith stativ

1set x 12reps @ stang + 20kg

1set x 9reps @ stang + 30kg

1set x 6reps @ stang + 35kg

1set x 6reps @ stang + 30kg

1set x 12reps @ stang + 20kg

... forskulder godt flad - lige pludselig døde mit pres bare :unsure:

RONING KABEL

smalt, V-håndtag

1set x 6reps @ klods 13

1set x 6reps @ klods 15

1set x 6reps @ klods 17

1set x 6reps @ klods 19

1set x 10reps @ klods 14

RONING DB

3set x 12reps @ 35kg

.... HUUUU - den sved godt oven på roning med kabel

CHINS

Træk til nakke

1set x 6reps @ BW

Træk til bryst

2set x 6reps @ BW

... havde ingen forhåbninger om overhovedet at kunne hive mig op oven på at have lavet de andre ryg- og skulderøvelser!!

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 8reps @ 55kg

1set x 8reps @ 65kg

1set x 7reps @ 75kg

1set x 6reps @ 80kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

DB KICKBACK

4set x 8reps @ 11kg

Rigtig god og ikke mindst svedig træning hvor jeg fik trænet RIGTIGT MEGET kæbe med BØF - DAMN :blink: tror selv han var lidt overrasket over hvor meget vi snakkede :tongue:

... og så fik jeg den store ære at tage billeder af ham efter træning, hvor han mere end beviste hvorfor navnet BØF tilkommer ham :w00t::w00t::w00t:

(... og jeg hadede helt sikkert hvert øjeblik :bblush: )

Bagefter var det Kuldskær som jeg fik turen - og HOLD DA OP!!! Det er sgu en tøz med potentiale :devil: Da hun først fik slappet lidt af i ryggen, gik der ikke lang tid før de første poseringer sad virkeligt godt og ikke nok med at hun er ultra cut med six-pack og minus fedt, så har tøzen sgu også en kanon symmertri :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Fik Kragen til at tage lidt rygpics igår hvor jeg prøver at variere min holdning i ryggen... første serie er mere fitness betonet mens den sidste er et forsøg på at spede rygge lidt mere ud og vise noget dybe... :tongue:

post-12-1091777512.jpg

Link to comment
Share on other sites

Rigtig god og ikke mindst svedig træning hvor jeg fik trænet RIGTIGT MEGET kæbe med BØF - DAMN  :blink: tror selv han var lidt overrasket over hvor meget vi snakkede  :tongue:

... og så fik jeg den store ære at tage billeder af ham efter træning, hvor han mere end beviste hvorfor navnet BØF tilkommer ham  :w00t:  :w00t:  :w00t:

(... og jeg hadede helt sikkert hvert øjeblik :bblush: )

Bagefter var det Kuldskær som jeg fik turen - og HOLD DA OP!!! Det er sgu en tøz med potentiale  :devil: Da hun først fik slappet lidt af i ryggen, gik der ikke lang tid før de første poseringer sad virkeligt godt og ikke nok med at hun er ultra cut med six-pack og minus fedt, så har tøzen sgu også en kanon symmertri  :4thumbup:

De billeder glæder jeg mig til at se!!! :4jumpy:

Og rigtig god ryg på dine pics. :4thumbup: Synes, din erector fremstår godt dyb på det sidste billede - det ser godt ud! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Du har fået rigeligt ros for din fysik, derfor i stedet en ros for den smarte turkise top :D

Q

:lol: :lol: :lol:

FEEEEE'

HOOS> Lyset driller lidt - så det er svært at ramme den rigtige dybe, men når der lige bliver smidt et kilo eller to mere, så kommer det meget tydligere frem :w00t:

ond ryg dér!! du har jo bredere skuldre end mig... :blink:  :bigsmile:  :devil:

ThomasNA> Det er en kommentar jeg kan lide :devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning fredag d. 6. august

MORGENCARDIO kl. 6:30 :sun:

POWERWALK

... 51 minutter

POSERING

... 6 minutter line-up + 1 gang vendinger

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:00

SQUAT - DØDLØFT

SQUAT

2set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 6reps @ 60kg

1set x 4reps @ 70kg

1set x 4reps @ 80kg

DRAGT

1set x 1reps @ 90kg

1set x 3reps @ 90kg

1set x 1reps @ 95kg

3set x 1reps @ 100kg

... Der var INGEN kraft i benene idag - det skyldes nok at det er 6. dag på lav-kulhydrat samt 5. dag med træning :blink:

DØDLØFT

1set x 5reps @ 60kg

1set x 4reps @ 80kg

1set x 4reps @ 100kg

DRAGT

1set x 3reps @ 110kg

1set x 3reps @ 120kg

1set x 3reps @ 130kg

1set x 2reps @ 140kg

1set x 2reps @ 142.5kg

...Dødløften kørte OK, dog lettere drænet fra gårddagens rygtræning :unsure:

Jeg skal have syet stropperne ind på dragten, hvilket jeg regner med at få gjort denne weekend - så er lidt spændt på hvad det giver næste gang der skal dødløftes i dragt :w00t:

Mere blev det ikke til idag - skulle have bænket lidt men efter jeg igen er begyndt at holde smalt på stangen i squat går det altså i skulderen!!! <_<

Det kan godt være at jeg bare skal tage en beslutning der hedder, at jeg åbenbart ikke kan lave squat med hånderne placeret på indersiden af ringen :(

Glæder mig ellers til at prøve den METAL squat-dragt JFK har lovet at tage med på næste lørdag - den jeg har nu yder ikke særligt meget støtte og jeg kan sagtens komme under godkendt dybde uden en stang på ryggen :confused3: SPILLER JO IKKE!!!! :weeping:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share