ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

CHINS

1set x 14reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... SHIIIIT :freaked: de var lette i dag! Sidste jeg kunne tage så mange var jeg 5 kg lettere så kan kun sige FEEE'  :cooldance: måske man alligevel skulle tage en omgang AF i pausen mellem BF'en :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fisme godt ud :4thumbup:

Føler mig ynkelig med mine chin-negativer.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

... det bør du også gøre :wink::tongue::innocent::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Så så du! :tongue:

Er du webmaster på den side du linker til i dit avatar?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CHINS

1set x 14reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... SHIIIIT :freaked: de var lette i dag! Sidste jeg kunne tage så mange var jeg 5 kg lettere så kan kun sige FEEE'  :cooldance: måske man alligevel skulle tage en omgang AF i pausen mellem BF'en :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fisme godt ud :4thumbup:

Føler mig ynkelig med mine chin-negativer.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

... det bør du også gøre :wink::tongue::innocent::blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Så så du! :tongue:

Du kan lige så godt lære det først som sidst :wink::tongue:

Er du webmaster på den side du linker til i dit avatar?

<{POST_SNAPBACK}>

Ved ikke helt hvad det begreb dækker over, men om du mener at jeg selv administrerer, redigerer og laver indlæg ... så JA :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Heysa Norah

I skadesforummet nævner du halfpresses med deadstop som værende en god tricepsbasker - hvordan laver man øvelsen helt præcist (ikke fordi jeg ved hvordan man laver den ½ præcist eller noget  :tongue:)?

<{POST_SNAPBACK}>

Du laver den i et smithstativ...

Du placerer stopklodserne ud for det der svarer til at stangen stopper ud for din næse og så griber du om stangen i en afstand der svarer til at hænderne passerer tæt forbi dit hoved.

Bænken sætter du i vinkel så du sidder næsten ret op og ned men dog så tilpas langt tilbage at du kan lade stangen komme ned og stoppe foran din næse.

Så sænker du stangen til stop, hviler et kort øjeblik og skubber derefter stangen op igen så eksplosivt du kan :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du laver den i et smithstativ...

Du placerer stopklodserne ud for det der svarer til at stangen stopper ud for din næse og så griber du om stangen i en afstand der svarer til at hænderne passerer tæt forbi dit hoved.

Shit har ingen smithstativ i mit center :dry:

Men af nysgerrighed - skal hænderne placeres så tæt at de er foran ansigtet eller i en afstand der svarer til bredden på éns kranie?

<{POST_SNAPBACK}>

.. bredden på dit kranie :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 21. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 65 minutter

DAMN det var nice vejr her til morgen :4thumbup:

Helt perfekt temperatur samt lidt støvregn som ikke gjorde våd men fordampede med den hævede kropstemparatur :smile:

... hvis dog bare alle powerwalkes kunne være som denne så ville jeg nok blive ved med at trave rundt derude :innocent:

Begefter har den stået på hyggelæsning på sofaen i "Angels and Demons" samt 1½ times formiddagspowernap eftersom jeg var oppe 3:30 i nat og skælde ovenboen ud fordi de festede "lidt" for højlydt :innocent:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 16:15

SKULDER - MAVE - BICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 215eps @ 12.5kg

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 8reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

... en lidt svagere omgang end sidst men diæten har også tappet mig lidt den sidste uges tid... dog med synlige resultater :4thumbup:

MAVE, LIGE

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 20reps @ BW

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 15reps @ 2 x 11kg

1set x 12reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

... de 13 kg kører godt nok fint efterhånden :smile:

LATERALS DB - kragstil

1set x 12reps @ 2 x 6kg

1set x 12reps @ 2 x 7kg

1set x 12reps @ 2 x 8kg

... kørte med korte pauser for at brænde sidedelten aaaw

MAVE, LIGE

maskine

1set x 15reps @ 70lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 11reps @ 120lb

1set x 10reps @ 120lb

1set x 10reps @ 120lb

... sad rigtigt godt og brændte helt vildt oven på de almindelige :cooldance: prøvede også lige med en gang skrå mavetræning i en af maskinerne men min mave var simpelthen for ristet til at det kunne svare sig!!

BICEPS DB CURL

1set x 10reps @ 2 x 12.5kg

1set x 10reps @ 2 x 15kg

1set x 10reps @ 2 x 17.5kg

1set x 11reps @ 2 x 15kg

1set x 15reps @ 2 x 12.5kg

BICEPS BB CURL

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 12reps @ 35kg

1set x 13reps @ 35kg

1set x 15reps @ 35kg

... gav et godt pump :4flex:

LÆG - SIDDENDE PRES

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 70kg

1set x 15reps @ 80kg

POWERWALK på 6% stigning

¤ 22 minutter

ARCTRAINER

¤ 18 minutter

WEEEEE jeg fik svedt godt på dagens sidste cardioomgang!! Det er sjældent jeg sveder så meget som jeg gjorde i dag hvor jeg nåede at lave en kæmpe svedpøl på gulvet efter blot 10 minutter på arctraineren :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet dato'er på min VM kvalifikation :cooldance:

Det bliver d. 20 august i OBBC i relation til deres poseringskursus, hvor jeg skal vurderes af 2 dommere ... spændende det blir :w00t:

Inden da skal jeg en smuttur til KBH d. 15. august og afgive en dopingprøve, så DBFF er sikker på at jeg kun har rent kråååt i posen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 15reps @ 2 x 11kg

1set x 12reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

... de 13 kg kører godt nok fint efterhånden  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:freaked:

Du kører jo laterals med de vægte, jeg bruger til db skulderpres. :chicken: Leee'!! :devil:

Så er der kommet dato'er på min VM kvalifikation  :cooldance:

Det bliver d. 20 august i OBBC i relation til deres poseringskursus, hvor jeg skal vurderes af 2 dommere  ... spændende det blir  :w00t:

Inden da skal jeg en smuttur til KBH d. 15. august og afgive en dopingprøve, så DBFF er sikker på at jeg kun har rent kråååt i posen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver godt nok spændende!! :firebounce:

:cheer: :cheer: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

"Angels and Demons"

Er den spændende? mangler en god bog at læse mens jeg arbejder nat her om sommeren.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du kan lide "Da Vinci Mysteriet" så vil du også kunne lide denne bog som også er skrevet af Dan Brown :4thumbup:

... faktisk så synes jeg (så langt) den er bedre, men det er nok også fordi den er lidt rundt i fysikkens verden, hvilket jeg er for nørd :4smartass: til ikke at finde interessant :innocent:

Link to comment
Share on other sites

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 6kg

1set x 15reps @ 2 x 8kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 15reps @ 2 x 11kg

1set x 12reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

... de 13 kg kører godt nok fint efterhånden  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:freaked:

Du kører jo laterals med de vægte, jeg bruger til db skulderpres. :chicken: Leee'!! :devil:

Burde jo rive lidt rundt i 15 kg'erne igen (ved at være et stykke tid siden :innocent: ) synes dog at mine skuldre responderer bedre på høj-rep ---> hvilket for mig er alt over 8 :tongue: og tror ikke jeg kan klemme mere end 7-8 stk ud med 15 kg'erne så det får jo min højrep plan til at falde fra hinanden :dry:

Så er der kommet dato'er på min VM kvalifikation  :cooldance:

Det bliver d. 20 august i OBBC i relation til deres poseringskursus, hvor jeg skal vurderes af 2 dommere  ... spændende det blir  :w00t:

Inden da skal jeg en smuttur til KBH d. 15. august og afgive en dopingprøve, så DBFF er sikker på at jeg kun har rent kråååt i posen  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver godt nok spændende!! :firebounce:

:cheer: :cheer: :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Kan ikke sige andet end ... JA :w00t: FOR FANDEN DA :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan lide "Da Vinci Mysteriet" så vil du også kunne lide denne bog som også er skrevet af Dan Brown 

Har ikke læst "Da Vinci mysteriet", men må hellere få det gjort. Pinligt nok har jeg den liggene som Ebook derhjemme :blush:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt sagde 69.0 kg :blink:

Min vægttabsplan holder 110% :4thumbup: skulle ligge på 69 kg lige ud på mandag, så blot dejligt at ramme et par dag før!!

Tror det betyder at jeg holder rygsækfri cardio lørdag/søndag :innocent:

Formen begynder godt nok også at ligne noget! Rimelige cut på maven for en gangs skyld :innocent: ryggen og armene bliver også mere skåret som dagene går mens det mest spændende er benen som nu udviser fin 3 deling i lårmuskulaturen... er godt nok spændt på hvor meget jeg fedt jeg kan smide på dem i denne omgang :smile:

... selv Kragen :wub: siger at jeg aldrig har set sådan ud som jeg gør nu :blush: (og det vist ment på en god måde :blink::tongue: )

Det som nok er mest spændende ved denne diæt er hvor meget muskelmasse jeg får lov at beholde i forhold til tidligere år? Normalt er det jo ALTID :4ranting: et af mine store problemer... men det vil jeg jo finde ud af om små 2 måneders tid :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvis du kan lide "Da Vinci Mysteriet" så vil du også kunne lide denne bog som også er skrevet af Dan Brown 

Har ikke læst "Da Vinci mysteriet", men må hellere få det gjort. Pinligt nok har jeg den liggene som Ebook derhjemme :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

... allerede en af vores tid store og ikke mindst omdiskuterede bøger!!

Du må heller igang så ---> KAN VARMT ANBEFALES :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt sagde 69.0 kg   :blink:

:alright::alright::alright:

Rigtig godt gået!

Du har sikkert skrevet det et eller andet sted, men det er jo nemmere bare at spørge :innocent: : Hvor meget regner du med at skulle smide endnu? Du skal vel unægtelig et par kilo over sidste år? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt sagde 69.0 kg   :blink:

:alright::alright::alright:

Rigtig godt gået!

Du har sikkert skrevet det et eller andet sted, men det er jo nemmere bare at spørge :innocent: : Hvor meget regner du med at skulle smide endnu? Du skal vel unægtelig et par kilo over sidste år? :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile:

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004 :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile: 

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004  :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu da det man kalder vild fremgang på et år! :blink:

Kan ikke sige så meget andet end: Glæ'er mig til á se dig tøffe rundt i 12,7 stilletter :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile: 

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004  :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu da det man kalder vild fremgang på et år! :blink:

kan du sige 5-6 måneder :w00t::w00t:

Kan ikke sige så meget andet end: Glæ'er mig til á se dig tøffe rundt i 12,7 stilletter :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi to :cooldance:

... begynder snart at trippe rundt i OBBC --> så kan du få din sjov med det :wink:

Link to comment
Share on other sites

Formen begynder godt nok også at ligne noget! Rimelige cut på maven for en gangs skyld  :innocent: ryggen og armene bliver også mere skåret som dagene går mens det mest spændende er benen som nu udviser fin 3 deling i lårmuskulaturen... er godt nok spændt på hvor meget jeg fedt jeg kan smide på dem i denne omgang  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det plejer sgu da kun at være Tour de France-ryttere, der har det :blink:

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile: 

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004  :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Norah!

Falder lige ind i din log for at sige :4thumbup: :bowdown: :1356: Det er virkelig en sej fremgang du har mestret der!!!!

Håber du gør alvor af at holde en rygsæk fri cardio lørdag/søndag.... Men kan det virkelig lade sig gøre for dig????? :poking:

Knuzzzaaa Anja

Link to comment
Share on other sites

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile: 

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004  :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu da det man kalder vild fremgang på et år! :blink:

kan du sige 5-6 måneder :w00t::w00t:

Kan ikke sige så meget andet end: Glæ'er mig til á se dig tøffe rundt i 12,7 stilletter :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi to :cooldance:

... begynder snart at trippe rundt i OBBC --> så kan du få din sjov med det :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er forklaringen på den voldsomme fremgang?

Link to comment
Share on other sites

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile: 

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004  :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Det er sgu da det man kalder vild fremgang på et år! :blink:

kan du sige 5-6 måneder :w00t::w00t:

Kan ikke sige så meget andet end: Glæ'er mig til á se dig tøffe rundt i 12,7 stilletter :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så er vi to :cooldance:

... begynder snart at trippe rundt i OBBC --> så kan du få din sjov med det :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er forklaringen på den voldsomme fremgang?

<{POST_SNAPBACK}>

er ret sikker på at en del af fremgangen skyldes

"håndspålæggelse" på de rigtige steder på de rigtige tidspunkter... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Formen begynder godt nok også at ligne noget! Rimelige cut på maven for en gangs skyld  :innocent: ryggen og armene bliver også mere skåret som dagene går mens det mest spændende er benen som nu udviser fin 3 deling i lårmuskulaturen... er godt nok spændt på hvor meget jeg fedt jeg kan smide på dem i denne omgang  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det plejer sgu da kun at være Tour de France-ryttere, der har det :blink:

:bowdown:

<{POST_SNAPBACK}>

Det har de helt sikkert :w00t: men nu skriver jeg jo også begynde opdeling og ikke at den er der... der er lidt forskel :wink:

Link to comment
Share on other sites

Sidste år vejede jeg omkring 63-64 kg et par dage før DM med en fedt% på 15 :smile: 

Regner med at være et sted på de 64-66 i år med væsentligt lavere fedt% i forhold til 2004 hvilket er cirka 5-6% lavere :cooldance:

... jeg har jo tillagt mig cirka 5 kg muskler i løbet af min off-season så selvom vægten nok bliver nogenlunde det samme til DM som sidste år, så er det stadigvæk men en del mere MAAA' i forhold til 2004  :w00t:

(dog skal der nok ryge 1 hvis ikke 2 kg muskler sammenlagt på diæten... det kan simpelthen ikke undgåes når jeg ikke kråååååt'er den... JA - jeg ærwelig --> det ved jeg  :innocent: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Norah!

Falder lige ind i din log for at sige :4thumbup: :bowdown: :1356: Det er virkelig en sej fremgang du har mestret der!!!!

Håber du gør alvor af at holde en rygsæk fri cardio lørdag/søndag.... Men kan det virkelig lade sig gøre for dig????? :poking:

Knuzzzaaa Anja

<{POST_SNAPBACK}>

hmmmmm.... du kender mig vist efterhånden Anja :blush:

Det ville være synd at sige jeg holdt rygsækfri dag her til morgen... men det har også sine årsager :innocent:

Grunden til at jeg MÅTTE have den på i morges var at jeg igår opdagede de første vener i toppen af mavemuskulaturen (BARE SÅÅÅÅ FEEEE' :cheer: ) så her til morgen var jeg mere hooked end ever på at komme i endnu bedre form :w00t::w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share