ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

skulle lige lege med min nye farve til konkurrencen... sikken en forskel efter blot ét lag  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

HVOR har den hånd været?!?! :poking:

:nahnah:

<{POST_SNAPBACK}>

:newtongue:

... det kunne de lide at vide :wink:

Måske jeg kan fortælle dig det over en kop kaffe mandag d. 15 august???

Skal jo afgive dopingprøve i KBH den dag og havde derfor planer om at hænge ud i storbyen hele dagen sammen med smukke Stina :slut: og hygge lidt og det kunne jo inkludere dig :moon: :wink::blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 3. August

MORGENTRÆNING kl. 7:30

POWERWALK + 10 kg rygsæk

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

BEN

SQUAT

1set x 16reps @ 20kg

1set x 15reps @ 30kg

1set x 14reps @ 40kg

1set x 13reps @ 50kg

1set x 12rep @ 60kg

1set x 10rep @ 65kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 70kg

... jeg ved ikke om det er alle timerne foran computerenigår eller om det er fordi rygsækturen alligevel belaster min lænd en smule --> var godt nok træt samt øm hvilket gik lidt ud over squat'en :dry:

BOX SQUAT

1set x 8rep @ 40kg

1set x 8rep @ 50kg

1set x 5rep @ 55kg

1set x 5rep @ 55kg

1set x 5rep @ 55kg

1set x 5rep @ 55kg

1set x 5rep @ 55kg

... let omgang - mest for teknikkens skyld!

ET BENS LEG PRES

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 80kg

1set x 15reps @ 100kg

1set x 15reps @ 100kg

1set x 15reps @ 100kg

... generede ikke mine knæ specielt meget :4thumbup: kunne dog tydeligt hører alle de små knæ når knæet kom ned mod hovedet.. scary shit :freaked::

ABDUCTOR

1set x 20reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 120lb

ADDUCTOR

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 120lb

1set x 12reps @ 140lb

1set x 12reps @ 160lb

1set x 12reps @ 160lb

LEG CURL - LIGGENDE

1set x 20reps @ 70lb

1set x 20reps @ 70lb

SEATED CALF RAISE

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 60kg

... valgte ikke at køre højere i kg'erne da det pressede en hel del på knæene :raisebrow:

En faktisk OK omgang ben på trods af at jeg er meget bevidst om mine knæ og forsøger at beskytte dem :smile:

Har valgt at udskyde røgtenbillederne til efter konkurrencen, da jeg er bange for at en evt. diagnose vil hæmme mig for meget på nuværende tidspunkt :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Har lige fået smidt et par let fordøjelige artikler op om diæt og træning samt smidt yderligt et par link til billeder fra SM  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Udmærkede artikler. :4smartass: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

SUPER :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FUUUUUUCK jeg har nu fået de ondeste cravings efter at have postet dette i en anden tråd :crybaby: :crybaby:

Chokolade er sgu det eneste der holder!

En gang Marabou altid Marabou.

<{POST_SNAPBACK}>

Valrhona ... når vi snakker mørk chokolade :4mewantfood:

pkat_900390_900390.jpg

Snakker vi hvid chokolade så helt klart den bedste fra ALDI --> har sjovt nok kun smagt én anden hvid chokolade i hele mit liv som var bedre men ved desværre ikke hvor den var fra :crybaby:

... og nok min absolutte favorit blandt de søde og fyldte chokolader

Neuhaus :tongue: :tongue:

NEUH0028.jpg

... specielt deres trøfler :bowdown:

NEUH0075.jpg

Marabou er noget af det mest røvs.... at spise når man først har sat tænder i chokolade til 1000 kr /kg af en så høj kvalitet og med så meget smag at englene synger :innocent:

Har TO gange i mit liv smagt noget som jeg engang kommer til at bruge flere penge på når jeg er uddannet læge for lige nu er der slet ikke økonomi til den slags....

Creme de la creme

Den absolutte top for chokolade elskere....

La Maison du Chocolate

samt tjek GODIVA og lad dine tænder løbe i vand :drool:

... og så for at runde af!!!

Siden for alle chokoladeLOVERS

p.s. JA ... jeg er chokolade nørd :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Fuck, en led form du er ved at være i :devil: Obliiiiiiiqes og vild Rectus Abdominis :devil:

Der er virkeligt sket noget de sidte par uger  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

THX ... onkel T

Jeg må snart finde ud af at få taget nogle pics i dagslys i OBBC for det her hjemmelys funker ikke optimalt.. men lidt kan man da se :4flex:

post-363-1123095873_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Fuck, en led form du er ved at være i :devil: Obliiiiiiiqes og vild Rectus Abdominis :devil:

Der er virkeligt sket noget de sidte par uger  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

THX ... onkel T

Jeg må snart finde ud af at få taget nogle pics i dagslys i OBBC for det her hjemmelys funker ikke optimalt.. men lidt kan man da se :4flex:

<{POST_SNAPBACK}>

HAAAAAARGHH LEEEE' :devil::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:  :blink: Bliver nærmest helt bange  :w00t:

Det bliver leee'ere og lee'ere jo mere cut du bliver... kunne også se det i obbc idag.. hvor meget længere skal du ned?

<{POST_SNAPBACK}>

... skal ned omkring 10% i fedt hvilket nok er 3-4 kg endnu... som MISS siger: "Suttet bolsje"

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah :smile:

Vil lige sige at det ser virkelig godt ud :devil: Hjemmebelysningen har givet nogle vilde skygger, eller også ser det bare sådan ud :w00t:

Har jeg forstået ret at det er den 23. September at det gælder og så holder du formen en uge mere til DM herhjemme? :wink:

Link to comment
Share on other sites

FUUUUUUCK jeg har nu fået de ondeste cravings efter at have postet dette i en anden tråd :crybaby: :crybaby:
Chokolade er sgu det eneste der holder!

En gang Marabou altid Marabou.

<{POST_SNAPBACK}>

Valrhona ... når vi snakker mørk chokolade :4mewantfood:

pkat_900390_900390.jpg

Snakker vi hvid chokolade så helt klart den bedste fra ALDI --> har sjovt nok kun smagt én anden hvid chokolade i hele mit liv som var bedre men ved desværre ikke hvor den var fra :crybaby:

... og nok min absolutte favorit blandt de søde og fyldte chokolader

Neuhaus :tongue: :tongue:

NEUH0028.jpg

... specielt deres trøfler :bowdown:

NEUH0075.jpg

Marabou er noget af det mest røvs.... at spise når man først har sat tænder i chokolade til 1000 kr /kg af en så høj kvalitet og med så meget smag at englene synger :innocent:

Har TO gange i mit liv smagt noget som jeg engang kommer til at bruge flere penge på når jeg er uddannet læge for lige nu er der slet ikke økonomi til den slags....

Creme de la creme

Den absolutte top for chokolade elskere....

La Maison du Chocolate

samt tjek GODIVA og lad dine tænder løbe i vand :drool:

... og så for at runde af!!!

Siden for alle chokoladeLOVERS

p.s. JA ... jeg er chokolade nørd :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Angel - du kan ikke lave sådan nogle posts... ..

Mit navn er Tania og jeg er periodevis-mørk-choko-holic!!!! :blush:

Specielt Godiva!!! *løbende mundvand* :tongue: Åhhhhh *mums*

:4heart: :wink: Tania

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:  :blink: Bliver nærmest helt bange  :w00t:

Det bliver leee'ere og lee'ere jo mere cut du bliver... kunne også se det i obbc idag.. hvor meget længere skal du ned?

<{POST_SNAPBACK}>

... skal ned omkring 10% i fedt hvilket nok er 3-4 kg endnu... som MISS siger: "Suttet bolsje"

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer bare til at se så leeeeee ud!!!! :4thumbup: Bliver så stort at følge!!! (bare kun spise Godiva med øjnene... *S*)

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:  :blink: Bliver nærmest helt bange  :w00t:

Det bliver leee'ere og lee'ere jo mere cut du bliver... kunne også se det i obbc idag.. hvor meget længere skal du ned?

<{POST_SNAPBACK}>

... skal ned omkring 10% i fedt hvilket nok er 3-4 kg endnu... som MISS siger: "Suttet bolsje"

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: troede allerede du var nede på omkring 10.. Det kommer til at se ondt ud :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

FUUUUUUCK jeg har nu fået de ondeste cravings efter at have postet dette i en anden tråd :crybaby: :crybaby:

Valrhona ... når vi snakker mørk chokolade :4mewantfood:

pkat_900390_900390.jpg

Snakker vi hvid chokolade så helt klart den bedste fra ALDI --> har sjovt nok kun smagt én anden hvid chokolade i hele mit liv som var bedre men ved desværre ikke hvor den var fra :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Uhm, sidder jo også og får cravings. :tongue4: :4mewantfood: Har aldrig smagt ALDIs hvide chokolade, men den skal da helt klart prøves, hvis den er så god. :w00t: Og Valrhona, ja, det er jo bare mums! :innocent:Peter Beier laver nu også rigtig god chokolade. :4thumbup:

Btw. ang. artiklerne på din hjemmeside... Kommer der på et tidspunkt en om væsketømning forud for konkurrence? Det kunne være interessant at læse om, synes jeg. :smile:

P.S. Og din form ser som altid rigtig, rigtig god ud. :4flex: :4thumbup: Men det vidste du jo godt i forvejen. :wink:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 4. August

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK + 10 kg rygsæk

¤ 65 minutter

POSERING

¤ 15 minutter

... overvåget og godkendt af choachKrage :wub:

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

SKULDER - MAVE - TRICEPS

SKULDERPRES DB

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 12reps @ 15kg

1set x 12reps @ 17.5kg

1set x 10reps @ 20kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

1set x 7reps @ 22.5kg

MAVE, LIGE

hyperextensionbænk

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 15reps @ BW

LATERALS DB

1set x 10reps @ 2 x 6kg

1set x 10reps @ 2 x 8kg

1set x 10reps @ 2 x 10kg

1set x 10reps @ 2 x 12.5kg

1set x 10reps @ 2 x 12.5kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

UPRIGHT BB ROW

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 10reps @ 35kg

LATERALS - maskine

1set x 12reps @ 50lb

1set x 12reps @ 50lb

... så var der bare ikke mere at hente :blink:

DIPS

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 20reps @ BW

SMAL BÆNKPRES - smithstativ

1set x 15reps @ 27kg

1set x 12reps @ 47kg

1set x 12reps @ 53kg

1set x 7reps @ 57kg

1set x 7reps @ 57kg

1set x 7reps @ 57kg

... WEEE :w00t: den brændte godt :4thumbup:

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 30reps @ 50kg

1set x 30reps @ 50kg

ARCTRAINER

incline: 7

modstand: 35

¤ 30 minutter

Ud over at jeg føler at min tricepstræning på det sidste er nedprioteret (hvilket vi snart får vendt igen :innocent: ) så var det bare en KANON træning :cooldance: og ikke mindst selskabet af skønne Stina og Bamz'far :blahblah: gjorde dagen endnu bedre :4winkkiss:

De to skønne mennsker blev også underlagt at lege fotograf ... så har lidt billeder jeg poster senere :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah  :smile:

Vil lige sige at det ser virkelig godt ud  :devil: Hjemmebelysningen har givet nogle vilde skygger, eller også ser det bare sådan ud  :w00t:

Hey Sune :w00t:

.. det er vist en god combi af form og godt ovenlys :innocent::wink:

Har jeg forstået ret at det er den 23. September at det gælder og så holder du formen en uge mere til DM herhjemme? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

JEP.. du er ikke sådan at snyde :tongue:

.. mon ikke formen kan holdes i bare en enkelt uge :blink::poking::innocent:

:blink:  :blink:  :blink: Bliver nærmest helt bange  :w00t:

Det bliver leee'ere og lee'ere jo mere cut du bliver... kunne også se det i obbc idag.. hvor meget længere skal du ned?

<{POST_SNAPBACK}>

... skal ned omkring 10% i fedt hvilket nok er 3-4 kg endnu... som MISS siger: "Suttet bolsje"

<{POST_SNAPBACK}>

Du kommer bare til at se så leeeeee ud!!!! :4thumbup: Bliver så stort at følge!!! (bare kun spise Godiva med øjnene... *S*)

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

... er allerede godt tilfreds (FOR EN GANGS SKYLD!!!!!!)

... og er 110% på at det bliver én af de fedeste oplevelser længe vist ikke i mit liv!! Kommer nok til at møde mange spændende mennesker og ikke mindst "typer" samt får lov at se en masse shows :cooldance:

.... meeen - nu skal vi lige på den anden side af d. 20( før jeg ved om DBFF vil give mig grønt lys :smile:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:  :blink: Bliver nærmest helt bange  :w00t:

Det bliver leee'ere og lee'ere jo mere cut du bliver... kunne også se det i obbc idag.. hvor meget længere skal du ned?

<{POST_SNAPBACK}>

... skal ned omkring 10% i fedt hvilket nok er 3-4 kg endnu... som MISS siger: "Suttet bolsje"

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: troede allerede du var nede på omkring 10.. Det kommer til at se ondt ud :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil skyde den til omkring 14% lige nu :smile:

Link to comment
Share on other sites

Uhm, sidder jo også og får cravings. :tongue4: :4mewantfood: Har aldrig smagt ALDIs hvide chokolade, men den skal da helt klart prøves, hvis den er så god. :w00t: Og Valrhona, ja, det er jo bare mums! :innocent:Peter Beier laver nu også rigtig god chokolade. :4thumbup:

Btw. ang. artiklerne på din hjemmeside... Kommer der på et tidspunkt en om væsketømning forud for konkurrence? Det kunne være interessant at læse om, synes jeg. :smile:

P.S. Og din form ser som altid rigtig, rigtig god ud. :4flex: :4thumbup: Men det vidste du jo godt i forvejen. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

ALDI's hvide chokolade er et MUST :tongue:

... fluks du må prøve den :4dog:

Kan kun give dig ret - af danske mærker er Peter Beier RIGTIG god chokolade. :4thumbup:

(synes bare han ødelægger nogle af hans ellers gode æskerne ved at ligge marcipan i ... hvilket ikke er min kop te :dry:

Neeeej - i må ikke blive ved med at citere de chokoladebilleder - det er tortur ja det er!!!!!! :devil:  :laugh:

For S.... der er sket noget med formen siden jeg sidst så dig Angel :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ked af det Arne :crybaby:

... hvordan tror du så jeg havde det igår da jeg lavede indlægget :crybaby:

SHIIIIT - jeg var lækkersulten sådan for alvor :mad:

p.s. Ja - formen skrider sgu godt frem... bliver super overrasket hver gang jeg ser mig i spejlet :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share