ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hej Anja

Du må også kende det selv efterhånden... man er bare så fandens kritisk!!

Ikke nok med at man er tøz og i forvejen lider under det, men når man så begynder at dryke en sport som vores, hvor man bliver vejet og målt.. ja så .. ihhhhhhh  :freaked:

..... så kan selvkritikken til tider stige én til hovedet og det eneste man blot  tænker på er, hvad fanden det er man har gang i  :blink:

Meeeen så har man heldigvis også gode dage hvor man tillader al den gode kritik at komme ind og så sætter man jo ekstra pris på alle de dejlige venner man har som er gode til at give feedback  :cooldance:

Knuz No

p.s. Nu er der jo blot 9 uger til vi ses backstage :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Kende det selv... :raisebrow: Det ville være den STØRSTE løgn jeg villle have fyret af i lang tid, hvis jeg IKKE sagde ja. For somme tider (faktisk lidt for tit) bliver jeg SÅ usikker og selvkritisk, at det halve ville være mere end rigelig... :dry: Og JA jeg har desværre også tit den tanke: Hva fan er det lige jeg har gang i??? :blink::blink:

Men jeg har heldigvis også nogle excellent venner hvis komplimenter også sommetider får lov til at smutte ind forbi min egen kritik og faktisk gøre mig rigtig glad :smile::smile:

Glæder mig til at se din LEEEE' form om 9 uger backstage... :devil::cheer:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kunne ligeså godt gå en ekstra cardiotur, da jeg havde været så opsat på at få nogle af Kragens gode pandekager, hvilket ej blev til noget :crybaby:

... havde bare siddet i flere timer og glædet mig til det skide måltid og endda skyndt mig hjem fra arbejde, så da det ikke blev til noget, skulle jeg bare have det "ud af systemet" og travede mig derfor en en ekstra tur til jeg var så træt at jeg bare væltede om i sengen og glemte alt om de dejlige pandekager  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det dér - DET er selvkontrol min ven :dropjaw:

Intet mindre end imponerende!

Link to comment
Share on other sites

Total ringe og ikke mindst et lille billed.. men om end et billed af mine ben!!

(hvilket er ret så sjældent :tongue: )

Måske man kan fornemme formen - måske Nej!!? :raisebrow:

Skal nok får lavet nogle bedre shot i næste uge :smile:

- i dag har nødløsningen været at optage små film med det lille kamera for bagefter at lave billeder ud af det i paint, og så bliver det altså hverken de største eller bedste billeder ... så bær over med mig :blink:

post-363-1122624558_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

MIDNATSCARDIO kl. 23:15

POWERWALK

¤ 15 minutter

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 50 minutter

Kunne ligeså godt gå en ekstra cardiotur, da jeg havde været så opsat på at få nogle af Kragens gode pandekager, hvilket ej blev til noget :crybaby:

... havde bare siddet i flere timer og glædet mig til det skide måltid og endda skyndt mig hjem fra arbejde, så da det ikke blev til noget, skulle jeg bare have det "ud af systemet" og travede mig derfor en en ekstra tur til jeg var så træt at jeg bare væltede om i sengen og glemte alt om de dejlige pandekager  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nok tak for sidst, da du satte restriktioner på hans hvide chokolade :bigsmile:

hmmmm.... tilbød ham ellers at købe noget for et par dage siden, i foregårs tilbød jeg ham Nutella... men NEJ... Kragen ville intet have :blink:

Ellers ville jeg lige sige at det ser supergodt ud Norah. Formen bedres jo i rasende hast, men sådan er det jo i starten. Jeg følger med herfra stol på det  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::w00t:

Tak for det Sune ... rart at vide der bliver holdt øje :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Kunne ligeså godt gå en ekstra cardiotur, da jeg havde været så opsat på at få nogle af Kragens gode pandekager, hvilket ej blev til noget :crybaby:

... havde bare siddet i flere timer og glædet mig til det skide måltid og endda skyndt mig hjem fra arbejde, så da det ikke blev til noget, skulle jeg bare have det "ud af systemet" og travede mig derfor en en ekstra tur til jeg var så træt at jeg bare væltede om i sengen og glemte alt om de dejlige pandekager  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det dér - DET er selvkontrol min ven :dropjaw:

Intet mindre end imponerende!

<{POST_SNAPBACK}>

... enten det elle rligge vågen i 3 timer fordi man kun har pandekagerne i tankerne :dry::dry:

(DIÆTHJERNE!!!! :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Det ser fandme rigtig fint ud på det billede :dropjaw: En skam det er så lille, men man kan godt se at det ser rigtig godt ud :4thumbup: :wub:

Og jeg er kee' af at det glippede med de pandekager :blush: Men det gik bare ikke med æg osv. Nu er de købt i tilfælde at englen føler sig totalt carbflad en af de nærmeste dage :wink:

Link to comment
Share on other sites

hmmmm.... tilbød ham ellers at købe noget for et par dage siden, i foregårs tilbød jeg ham Nutella... men NEJ... Kragen ville intet have  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gætter på at han gør det for din skyld :smile:

Både af hensyn til ikke at vifte dig om ørene med madfaldgruber, men også fordi det at vel kan give en fornemmelse af useriøsitet ifht sig selv at, leve sammen med een på diæt, samtidig med at man selv hælder ned :4mewantfood: Det er vel en form for fælles projekt :smile:

Link to comment
Share on other sites

hmmmm.... tilbød ham ellers at købe noget for et par dage siden, i foregårs tilbød jeg ham Nutella... men NEJ... Kragen ville intet have  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gætter på at han gør det for din skyld :smile:

Både af hensyn til ikke at vifte dig om ørene med madfaldgruber, men også fordi det at vel kan give en fornemmelse af useriøsitet ifht sig selv at, leve sammen med een på diæt, samtidig med at man selv hælder ned :4mewantfood: Det er vel en form for fælles projekt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg havde nu bare ikke lyst, men det du skriver lyder bedre, så den tager vi :wink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det ser fandme rigtig fint ud på det billede :dropjaw: En skam det er så lille, men man kan godt se at det ser rigtig godt ud :4thumbup: :wub:

Og jeg er kee' af at det glippede med de pandekager :blush: Men det gik bare ikke med æg osv. Nu er de købt i tilfælde at englen føler sig totalt carbflad en af de nærmeste dage :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan være nok så keee' af det :wink:

... men det ændre ikke på det faktum at jeg ikke kan få pandekager før efter d. 1. oktober, for lovede højt og helligt mig selv igår at det blev og ville være den eneste spisedag med noget som ikke passe ind i madplanen før DM... og man skal ALDRIG gå mod det man har lovet sig selv - det ville være et alt for stort nederlag!!! :innocent:

Link to comment
Share on other sites

hmmmm.... tilbød ham ellers at købe noget for et par dage siden, i foregårs tilbød jeg ham Nutella... men NEJ... Kragen ville intet have  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg gætter på at han gør det for din skyld :smile:

Han spørger i hvert tilfælde om det er OK :bigsmile:

Både af hensyn til ikke at vifte dig om ørene med madfaldgruber,
... han viftede da med hvid chokolade i biografen i søndags men jeg overlevede det uden problemer :innocent:

(Nutellaen er nu i huset om der er taget hul på den eller ej :4mewantfood: står sikkert i skabet sammen med så meget andet efterhånden... skal jo snart holde fødselsdag for vennerne :cooldance: )

men også fordi det at vel kan give en fornemmelse af useriøsitet ifht sig selv at, leve sammen med een på diæt, samtidig med at man selv hælder ned  :4mewantfood: Det er vel en form for fælles projekt  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

...det eneste jeg har bedt Kragen om er at han lader være med åbenlyst at have chokolade og diverse candybars liggende i køleskabsskuffen, hvor jeg kan se dem ... for ellers frister de sgu lidt :raisebrow:

Kragen skal da have lov at være offseason nu hvor han endelig er det på trods af min diæt... han kan jo hurtigt nok komme på diæt igen og ville jo være det mere eller mindre konstant hvis han skulle følge mig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 29. Juli

MORGENTRÆNING kl. 8:30

POWERWALK

¤ 55 minutter

POSERING

¤ 15 minutter

POWERWALK

¤ 15 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:30

BEN

SQUAT

1set x 20reps @ 20kg

1set x 18reps @ 30kg

1set x 16reps @ 40kg

1set x 14reps @ 50kg

1set x 12rep @ 60kg

1set x 12rep @ 65kg

1set x 9reps @ 70kg

1set x 5reps @ 75kg

1set x 5reps @ 75kg

1set x 5reps @ 75kg

... fordi jeg har så meget fokus på mine dårlige knæ, så begår jeg min gamle fejl Jeg får ikke sat mig ordenligt tilbage hvilket resulterer i en lang knævandring og dårlig sq-stil :dry:

LUNGES

1set x 12rep @ 60kg

1set x 12rep @ 65kg

1set x 12rep @ 70kg

SQUAT MASKIEN

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 15reps @ 80kg

1set x 15reps @ 100kg

... måske den maskine jeg brude overveje at bruge som min primære øvelse de næste par måneder frem mod DM eftersom den virkede ganske god ved knæene :smile:

Mere bentræning blev det ikke til ... er total slatten i dag pga. for lidt søvn og sikkert mangel på carbs eftersom 2 carbdage er gået i vasken for mig på det sidste, så må se om jeg ikke kan få samlet nogle af mine manglende måltider ind over weekenden :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg set dig træne de sidste dage og selvom du synes at tvivle en del.. og jeg ved godt jeg er noob... men for fanden du ser alt for vild ud... du er sprød.. cut og markeret som bare fanden kvinde....

Dette siges med den dybest respekt for din træning.

Din selvjustist for at opnår denne smukke krop.. er overdrevet og beundringsværdigt......... At opleve hvordan du slider på livet løs for at få det er bare alt for betagende!

Jeg ville glædes så vildt over du kunne se det med mine øjne.

:tongue::wink:

Vores liv kan ikke være længere væk fra hinandens men du skal vide jeg ser, lytter og beundre din "Effort" .... som så mange andre man ser her i din log og oppe i OBBC når du stille uanfægtet går rundt og træner.

:cheer: :cheer: :cheer:

... må se at få lavet sådan nogen pom poms snart.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

For f*** sake, Angel  - det er da de vildeste Abs du render rundt med... Wauv!!!!!

Tittede lige ind i loggen efter efter et par dages fravær og tabte lige underkæben på foregående side... For dælen da kvinde...  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

Det må være en helt ny standard for hvordan en veltrænet mave ser ud!!  :1356:  (og endnu en grund til at tage en dag, kun dedikeret til mavsen  :wink: )

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tania

TAAARK :w00t: da for de søde ord :cooldance:

Hvis du vil have sådan nogle mavemuller :4floex: så skal du bare igang med lidt tunge løft i gode øvelser som squat, dødløft og andre rygøvelser hvor du skal stabilisere overkroppen, det funker sgu langt bedre end nogle ABS maskiner eller crunch øvelser man selv kan lave :innocent:

... så bare klø på!!

p.s Kigger forbi din log når jeg har ekstra tid... det er sgu også en imponerende mængde træning du får fra hånden :4thumbup:

(må snart få taget mig sammen og skrive et eller andet :innocent::blush: )

<{POST_SNAPBACK}>

HeY Angel :bigsmile:

Tak for de gode abs råd, dem vil jeg huske, når/ hvis jeg begynder at træne i center (hvad det jo nok også ender med, at jeg skal prøve :wink: )

Der hvor jeg træner for tiden, er i min TKD klub, hvor udstyret er gammelt, slidt og minimalt - og KUN maskiner :dry:

Så jeg har desværre ikke mulighed for at prøve så meget.

Og så må jeg altså lige tilslutte mig Jeanettes ord... du skulle se dig selv med andres øjne og så ville du ikke være i tvivl om din form!!! Men omvendt så kender jeg lidt til perfektionisme... det bliver let en art besættelse.

"Man kan altid blive lidt bedre, lidt hurtigere, lidt stærkere, lidt".... og det er selvfølgelig det, der er med til at drive værket. (Hvilket vel er en god ting.. *S*) Men... når det så er sagt, så burde du ikke tvivle på din form.. Den er FORRYGENDE!!! Og det bliver fantastisk at følge din vej mod DM :4thumbup:

& alt det arbejde, dedikation og vilje du lægger i at nå dine mål hver eneste dag, det ses og mærkes (det sidste kan jeg jo egentlig ikke sige noget om... *S* - men det er jeg nu ret sikker på... :wink: ) !!

Kh,

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser bagsiden ud? :innocent:

:blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

... den har jo mange variationer til alt fra nogle supercut og voldsomme bagdelts til to små faste balder uden noget videre fedt ned til nogle kalve skåret i granit :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg set dig træne de sidste dage og selvom du synes at tvivle en del.. og jeg ved godt jeg er noob... men for fanden du ser alt for vild ud... du er sprød.. cut og markeret som bare fanden kvinde....

Dette siges med den dybest respekt for din træning.

Din selvjustist for at opnår denne smukke krop.. er overdrevet og beundringsværdigt......... At opleve hvordan du slider på livet løs for at få det er bare alt for betagende!

Jeg ville glædes så vildt over du kunne se det med mine øjne.

:tongue:  :wink:

Vores liv kan ikke være længere væk fra hinandens men du skal vide jeg ser, lytter og beundre din "Effort" .... som så mange andre man ser her i din log og oppe i OBBC når du stille uanfægtet går rundt og træner.

:cheer: :cheer: :cheer:

... må se at få lavet sådan nogen pom poms snart.... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette

Sikken dog et dejligt indlæg og alle de skønne komplimenter du får puttet ind :4thumbup: :w00t:

... det får mig da helt klart til at tænke ekstra over tingene! Jeg læste også i din log for et stykke tid siden det indlæg du lavede omkring Søren (MASS) og de samme problemestillinger, og man kan kun sige at du rammer os lige på sømmet med mange af dine betragtninger :4smartass:

Jeg forsøger og hele tiden at arbejde med mit billed af mig selv! Min svigermor er også god til at minde mig om at jeg skal huske at tage mine egne farvede briller af når jeg betragter mig selv og ikke mindst lade være med at være så kritisk hele tiden og i stedet sørge for at nyde det jeg har og ikke mindst har knoklet for :smile:

Det er også ret ufatteligt at man nogle gange kan banke sin egen selvtillid tilbage til stenalderen, fordi man stirrer sig blind på hvad i konkurrencesammenhænge kan opfattes som fejl og mangler... og ikke blot kan være superglad for den lange vej man allerede er kommet :raisebrow:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg set dig træne de sidste dage og selvom du synes at tvivle en del.. og jeg ved godt jeg er noob... men for fanden du ser alt for vild ud... du er sprød.. cut og markeret som bare fanden kvinde....

Dette siges med den dybest respekt for din træning.

Din selvjustist for at opnår denne smukke krop.. er overdrevet og beundringsværdigt......... At opleve hvordan du slider på livet løs for at få det er bare alt for betagende!

Jeg ville glædes så vildt over du kunne se det med mine øjne.

:tongue:  :wink:

Vores liv kan ikke være længere væk fra hinandens men du skal vide jeg ser, lytter og beundre din "Effort" .... som så mange andre man ser her i din log og oppe i OBBC når du stille uanfægtet går rundt og træner.

:cheer: :cheer: :cheer:

... må se at få lavet sådan nogen pom poms snart.... :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jeanette

Sikken dog et dejligt indlæg og alle de skønne komplimenter du får puttet ind :4thumbup: :w00t:

... det får mig da helt klart til at tænke ekstra over tingene! Jeg læste også i din log for et stykke tid siden det indlæg du lavede omkring Søren (MASS) og de samme problemestillinger, og man kan kun sige at du rammer os lige på sømmet med mange af dine betragtninger :4smartass:

Jeg forsøger og hele tiden at arbejde med mit billed af mig selv! Min svigermor er også god til at minde mig om at jeg skal huske at tage mine egne farvede briller af når jeg betragter mig selv og ikke mindst lade være med at være så kritisk hele tiden og i stedet sørge for at nyde det jeg har og ikke mindst har knoklet for :smile:

Det er også ret ufatteligt at man nogle gange kan banke sin egen selvtillid tilbage til stenalderen, fordi man stirrer sig blind på hvad i konkurrencesammenhænge kan opfattes som fejl og mangler... og ikke blot kan være superglad for den lange vej man allerede er kommet :raisebrow:

<{POST_SNAPBACK}>

Norah.. du er en super klog, begavet, energisk, reflekterende, smuk og ikke mindst veltrænet ung kvinde som vælger sit liv med omtanke og tag det gode med det som også smager surt.

Når i når så langt med jeres drøm så synes i åbenbart aldrig at blive færdig.. hvilken i sig selv er bare meget betagende.... I kæmper vidre og toner jeres kroppe... blot huske at dit indre sjæl ( som jeg skrev i det indlæg ) har brug for den samme pleje .....

Mass og dig er smadder gode til at dele sukker, ros og de fedeste råd ud til andre.. men men men.. for fanden i skal altså se på jeres selv og nyde de mange fremskridt i gøre jer.

Dieaten er hård ved jer.. det ved jeg fra da jeg tog min udd.. tag fandme hårdt på selvværdet.. forundrende for andre at se og opleve men i mister overskudet er min bedste overbevisning og forklaring på dette ....

Så smid de farvede briller ud.. nyd det du er igang med for den viser præcis det du ønsker at opnå selvom nogen steder på kroppen vil man ønske forblev præcis som altid de så ud.. røv og bryst... :w00t:

Du ved hvor sej du er... hvor smukt din krop gøre som du beder den om... og når du til DM står med tilfredshed (hvis du netop lytter) også kan stråle af selvværd vil du kun kunne vinde.. for hvad kan pynte mere på en person med en smuk krop end denne udståling af velvære og tilfredshed ?????

Sukker kan vi alle strø om os... men velmente ord når ind i din sjæl.... og jeg er mere end sikker på du rammes af som vi andre rammes.

:wink:

Mange varme tanker til dig..... surt med pandekagerne... ( Min datter ) som jeg læste højt for sagde at når du må og kan spise dem igen laver hun gerne en masse af dem til dig... så du kan fråde......

Dem er hun rigtig god til at lave... hun har øvet længe på dem... værrer er det når hun skal bage noget nyt... :w00t: bare spøge Kern om pistace kagen... :4thumbup: Det var klasse underholdning...

Hun havde dækket hele kagen til med glasur og skrevet OBBC på kagen .... kagen var bare ikke bagt færdigt....

:4thumbup:

Edited by Jeanette K
Link to comment
Share on other sites

Og så må jeg altså lige tilslutte mig Jeanettes ord... du skulle se dig selv med andres øjne og så ville du ikke være i tvivl om din form!!! Men omvendt så kender jeg lidt til perfektionisme... det bliver let en art besættelse.

"Man kan altid blive lidt bedre, lidt hurtigere, lidt stærkere, lidt".... og det er selvfølgelig det, der er med til at drive værket. (Hvilket vel er en god ting.. *S*) Men... når det så er sagt, så burde du ikke tvivle på din form.. Den er FORRYGENDE!!! Og det bliver fantastisk at følge din vej mod DM  :4thumbup:

& alt det arbejde, dedikation og vilje du lægger i at nå dine mål hver eneste dag, det ses og mærkes (det sidste kan jeg jo egentlig ikke sige noget om... *S* - men det er jeg nu ret sikker på...  :wink: ) !!

Kh,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tania

Du har helt ret i at en del af det med at være konkurrencemenneske er at betræbe sig på at blive bedre over tid og hele tiden præstere nyt :smile:

Min indgangsvinkel til al sport jeg deltagere i er ligeså meget sjov som det er at bevise overfor mig selv at jeg kan forbedre mig rent fysisk.

Nogle gange ville jeg ønske at jeg havde det drive som visse personer er i besiddelse af --> at de bare skal vinde og slå alt og alle :blink:

Den følelse eksistere bare ikke i min krop... jeg har endnu aldrig stillet op til en konkurrence for andet end at bevise overfor mig selv at jeg har forbedret mig.

Om jeg får guld, sølv, bronze eller slet ikke medalje er i min verden fuldstændigt ligegyldigt... hvis jeg står på den scene i en form som bare er det bedre i forhold til tidligere år, så har jeg allerede vundet!

Måske er det derfor fitness og SL i den grad tiltrækker mig, fordi det i mine øjne mest af alt er en kamp med/mod dig selv og ikke så meget andre, da du jo ikke møder direkte modstand --> hvorfor det er noget nær den største udfording jeg føler jeg kan byde mig selv, for hvem er hårdere at kæmpe med og forsøge at slå end dig selv :wink:

Selvfølgelig kan man sagtens sætte det op til at handle om at man bliver slået af ens konkurrenter eller man har slået dem, men hvis du på den anden side ikke har præsteret at stille i en form som ikke er nævnværdig bedre end tidligere eller du ikke kan løfte tungere end tidlige konkurrencer, så er du i den grad en taber på trods af at der måske hænger guld om halsen på dig.

.... nå - nok om det!

Skal nok give den fuld gazzz på stiletterne om 8 uger... det er der ikke nogen der skal være i tvivl om :cheer:

No

Link to comment
Share on other sites

Norah.. du er en super klog, begavet, energisk, reflekterende, smuk og ikke mindst veltrænet ung kvinde som vælger sit liv med omtanke og tag det gode med det som også smager surt.

Når i når så langt med jeres drøm så synes i åbenbart aldrig at blive færdig.. hvilken i sig selv er bare meget betagende.... I kæmper vidre og toner jeres kroppe... blot huske at dit indre sjæl ( som jeg skrev i det indlæg ) har brug for den samme pleje .....

Mass og dig er smadder gode til at dele sukker, ros og de fedeste råd ud til andre.. men men men.. for fanden i skal altså se på jeres selv og nyde de mange fremskridt i gøre jer.

Dieaten er hård ved jer.. det ved jeg fra da jeg tog min udd.. tag fandme hårdt på selvværdet.. forundrende for andre at se og opleve men i mister overskudet er min bedste overbevisning og forklaring på dette ....

Så smid de farvede briller ud.. nyd det du er igang med for den viser præcis det du ønsker at opnå selvom nogen steder på kroppen vil man ønske forblev præcis som altid de så ud.. røv og bryst...  :w00t:

Du ved hvor sej du er... hvor smukt din krop gøre som du beder den om... og når du til DM står med tilfredshed (hvis du netop lytter) også kan stråle af selvværd vil du kun kunne vinde.. for hvad kan pynte mere på en person med en smuk krop end denne udståling af velvære og tilfredshed ?????

Sukker kan vi alle strø om os... men velmente ord når ind i din sjæl.... og jeg er mere end sikker på du rammes af som vi andre rammes.

:wink:

Hermed i den grad noteret :wink:

(... har lige trådt på brillerne, krøllet dem sammen og smidt dem i den store affaldsspand :innocent: :4thumbup: tror det er noget Kragen vil sætte pris på :blush: )

Mange varme tanker til dig..... surt med pandekagerne... ( Min datter ) som jeg læste højt for  sagde at når du må og kan spise dem igen laver hun gerne en masse af dem til dig... så du kan fråde......
UHHHH ... pandekager :tongue:

... tror slet ikke hun ville kunne følge det tempo som jeg ville sluge dem i - hun må heller gå i gang allerede nu og lave et lager i frynseren :innocent::wink:

Dem er hun rigtig god til at lave... hun har øvet længe på dem... værrer er det når hun skal bage noget nyt... :w00t:  bare spøge Kern om pistace kagen... :4thumbup:  Det var klasse underholdning...

Hun havde dækket hele kagen til med glasur og skrevet OBBC på kagen .... kagen var bare ikke bagt færdigt....

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh:

... hvis dejen bare var god :4mewantfood: så gjorde det vel ikke så meget at kagen ikke var færdigbagt :tongue:

Noget af det bedste er sgu kagedej og bare få lov og sidde og skovle det indenbords :innocent: Når jeg laver chokoladekage så ender jeg altid med at have prottet halvdelen af dejen før kagen når i ovenen :blush: og selv efter den er kommet i ovnen kan jeg finde på at spise noget mere inden den størkner for meget :blush::blush::tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 30. Juli

MORGENTRÆNING kl. 7:30

POWERWALK

¤ 65 minutter

POSERING

¤ 15 minutter

... I følge Kragen :wub: ren AMAZONE :4flex:

Tror ikke jeg gider lave mere i dag :blink: nu er dagen selvfølgelig heller ikke slut endnu, men tror faktisk jeg nøjes med den ene omgang i dag, eftersom jeg ikke fik kværnet så meget føde igår som jeg burde pga. forældrebesøg og den stress der kommer deraf :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel.

Først og fremmest rigtig god form - tror resultatet om 9 uger bliver super, om ikke bedre en sidste år.. :4thumbup:

Syntes du selv du har nogle "svage" punkter..? Ved godt du ikke har set det færdige resultat endnu, men man har vel altid en fornemmelse, når man kender sin krop så godt som du går..?

Jeg er imponeret..... :wink:

-Wasabi

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel.

Først og fremmest rigtig god form - tror resultatet om 9 uger bliver super, om ikke bedre en sidste år.. :4thumbup:

Syntes du selv du har nogle "svage" punkter..? Ved godt du ikke har set det færdige resultat endnu, men man har vel altid en fornemmelse, når man kender sin krop så godt som du går..?

Jeg er imponeret..... :wink:

-Wasabi

<{POST_SNAPBACK}>

... hmmmmm - du spørger en kvinde om hendes svage punkter... hvor lang tid har du ???! :tongue::tongue:

Ret generelt synes jeg stadigvæk at nogle af mine svage punkter er manglende størrelse på min front samt midterste delt muskel samt mere masse på balder og lår... ellers synes jeg resten har en fin størrelse til fitness :smile:

Det er vildt svært for mig at få musklerne på mine ben og balder til at fremstå voluminøse. Ikke mindst fordi jeg har lange ben (106 cm) men også fordi jeg har løbegener i stedet for byggergener... dvs en klar overvægt af røde fremfor hvide fibre hvorfor jeg også er suveræn til at løbe når jeg først giver mig i krig med det :cooldance:

Mine delts har det problem at musklen hæfte utroligt lavt på skulderen hvilket gør at den ikke kommer til at fremstå af noget særligt ved normal lineup posering i forhold til når jeg flexer den! Dette kan jo desværre ikke ændres... musklen hæfter nu engang hvor den gør, så der er ikke andet for end at klø på de næste par år og bygge en skulder som synes af noget selv i lineupstilling... tør så bare ikke tænke på hvor står den så vil se ud flexet :blink:

Jeg har faktisk på det sidste tænkt meget over min fysiske fremtoning og er mere eller mindre kommet frem til den konklusion, at mange ting ved min krop ikke sådan står til at ændres, hvorfor jeg i stedet vil prøve at vende det til min fordel og gøre det til mit "trademark" i stedet for at kæmpe de næste 10 år med noget som måske aldrig kan realiseres...

Jeg har de lange, slanke ben.... måske ikke så optimalt for det superfit fitnesslook de går efter i IFBB på nuværende tidspunkt, men på længere sigt kan jeg håbe at bedømmelserne vil gå i retning af hvordan mit understel er og det derved bliver min fordel.

Indtil da må jeg så vælge at præsentere min krop som en helhed --> det vil sige at jeg skal passe på at min overkrop ikke kommer til at dominere over min underkrop. Så jeg vil helt klart fremover gå efter det slanke, langlemmede fitnesslook fremfor det buffed "mostmuscular" fitnesslook.

Det fede ved at gå efter det førstnævnte look er også, at jeg ved det vil appellere til langt flere mennesker, i det mange har svært ved at forholde sig til meget muskuløse kvinder.

Jeg får langt flere komplimenter i disse dage fra både personer jeg kender som fremmede, så kan helt klart mærke, at det er noget som giver bedre feedback i hverdagen end det mere tunge look :smile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

så beder jeg dig fremlægge alt det som du er tilfreds med og synes ser godt ud......

Kan du også det i samme stil så går jeg igang med at lave de pandekager med det samme...

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHHH .... mand du er krævende :wink:

Troede jeg skulle slappe af i dag :blink::innocent:

Hmmmmm.........

OK :tongue:

--> min arme herunder min lille buttede bicepsmuskel :4flex: mine stregede brystmuskler (sært for en kvinde at sige :blush: ) ikke mindst mine mavemuskler som er skønt symmetriske (tak for generne far og mor :smilerock: ) og så mine lægmuskler jeg har knoklet sådan for og aldrig havde troet mulige at få til at vokse den mindste smule og til sidst - sjovt nok - så er mine baglår heller ikke helt åndssvage ... alt det synes jeg spiller maks lige nu :cooldance:

Tilfreds :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser bagsiden ud? :innocent:

:blush:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

... den har jo mange variationer til alt fra nogle supercut og voldsomme bagdelts til to små faste balder uden noget videre fedt ned til nogle kalve skåret i granit :tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Drillepind :dry:

Men på den anden side, så giver det nogle fremragende associationer :4mewantfood:

God weekend,

Niske

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share