ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:4jumpy::4jumpy:Haaaaargh!!! :4jumpy::4jumpy:

VILDE VILDE ABS DU RENDER RUNDT MED EFTERHÅNDEN! :w00t:

Du bliver bare SÅ meget mere leee' end du var sidste år (ja...og øh, der VANDT du jo lissom... :blink: ). Det må være din sure pligt igen i år at sætte standarden for en super fit kvindekrop. :1356: :1356: :1356:

Go get them girl.... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy:  :4jumpy:Haaaaargh!!! :4jumpy:  :4jumpy:

VILDE VILDE ABS DU RENDER RUNDT MED EFTERHÅNDEN!  :w00t:

Du bliver bare SÅ meget mere leee' end du var sidste år (ja...og øh, der VANDT du jo lissom... :blink: ). Det må være din sure pligt igen i år at sætte standarden for en super fit kvindekrop.  :1356:  :1356:  :1356:

Go get them girl.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er hvad alle andre kan se, men englen har bildt sig selv ind at hun er megaærwelig og slet ikke bør stille op iandet end Miss Pind 2005 :laugh: Totalt langt ude at tro det, men ikke desto mindre :dry: Måske lidt udsagn om at det rent faktisk ikke kunne være længere fra sandheden, kan ruske hende lidt ud af sin forestilling om hvor ærwelig hun er :tongue::wub:

Link to comment
Share on other sites

Imponerende

Det er jo lige før, man får lyst til at træne mave  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

hvad stopper dig :poking:

... bange for at de hæmmer dit opspænd :tongue::tongue::laugh:

Daaamn det ser vildere ud :4thumbup:  :cooldance:

Glæder mig til at se hvor cuttet du blir når du stiller op i konkurrence :4thumbup:  Det ser rigtig beskidt og leeee ud :cooldance:

Så er vi to :blink:

PS. Dus ka da vidst have noget sol :wink:  men det ved du vidst godt selv :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Rødt hår = hvid hud... der er sgu ikke så meget at gøre der! Det tager mig 4-5 måneder at opnå en jvæn brun kulør og det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på :innocent:

.... men så er det jo godt at vi har noget der hedder selvbruner! Skulle gerne prøve noget nyt i næste uge... så må vi bare håbe at det er godt og jeg ikke ender med at have samme farve som en gulerod :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ihh det må jeg sige :santa2:....og sikke en fin vinkel det er taget fra :innocent:

:4whistling:

  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... hvorfor mon :innocent:

det der..det er ikke abs, det er en flot model af Rocky mountains :blink:

man, that looks sweeet :bigsmile:  :4thumbup:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::wink:

... så må vi selv håbe at jeg får den samme fornemmelse her én af ugerne!!! :dry::blink:

aiiight..... that's some incoming rock hard chisseld ABS der Angel... :4flex:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis vi tager væsken væk... så JA!!

Man får sgu helt lyst at drikke 15 L cola :beer: for at se præcis hvad vi har at gør med :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Sådan nogle ABS vil jeg også have  :4jumpy:  :4jumpy:

Ser jo sygt ud  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::innocent:

... så må du bare igang med noget heavy ass DL og SQ :4thumbup: :cooldance:

:4jumpy:  :4jumpy:Haaaaargh!!! :4jumpy:  :4jumpy:

VILDE VILDE ABS DU RENDER RUNDT MED EFTERHÅNDEN!  :w00t:

Du bliver bare SÅ meget mere leee' end du var sidste år (ja...og øh, der VANDT du jo lissom... :blink: ). Det må være din sure pligt igen i år at sætte standarden for en super fit kvindekrop.  :1356:  :1356:  :1356:

Go get them girl.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen Stine da... sikken en formulering :blush::blush::blush:

hmmm ... nu er det ikke for at ligge mere pres på mig at du skriver sådan :blink:

--> for føler mig sleeeeeet ikke presset lige nu :innocent:

Link to comment
Share on other sites

:4jumpy:  :4jumpy:Haaaaargh!!! :4jumpy:  :4jumpy:

VILDE VILDE ABS DU RENDER RUNDT MED EFTERHÅNDEN!  :w00t:

Du bliver bare SÅ meget mere leee' end du var sidste år (ja...og øh, der VANDT du jo lissom... :blink: ). Det må være din sure pligt igen i år at sætte standarden for en super fit kvindekrop.  :1356:  :1356:  :1356:

Go get them girl.... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er hvad alle andre kan se, men englen har bildt sig selv ind at hun er megaærwelig og slet ikke bør stille op iandet end Miss Pind 2005 :laugh: Totalt langt ude at tro det, men ikke desto mindre :dry:

Måske fordi Kragen kalder hende spinkel :wink:

(jeg VIL IKKE være spinkel :4ranting: jeg vil være LEE' :devil: :4flex:)

(spinkel var jeg i mit tidligere liv hvor jeg gik under øgenavnet spinkelpind :blink::crybaby: )

Måske lidt udsagn om at det rent faktisk ikke kunne være længere fra sandheden, kan ruske hende lidt ud af sin forestilling om hvor ærwelig hun er :tongue::wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er bare glad så længe jeg kan flytte de samme kg til træning, for så ved jeg inderst inde at et par carbdage og lidt pump på musklerne nok skal få pindarmene til at fylde ud igen :innocent:

... faktisk måler de lige nu omkring de 36 på trods af et godt fedttab på triceps :blink: hvor imod mine lår er slanket en hel del med minus 5 cm.... meeeeen der var også godt med spæk at tage af :blush:

Link to comment
Share on other sites

For f*** sake, Angel - det er da de vildeste Abs du render rundt med... Wauv!!!!!

Tittede lige ind i loggen efter efter et par dages fravær og tabte lige underkæben på foregående side... For dælen da kvinde... :bowdown::bowdown::bowdown:

Det må være en helt ny standard for hvordan en veltrænet mave ser ud!! :1356: (og endnu en grund til at tage en dag, kun dedikeret til mavsen :wink: )

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Norah, Norah, Norah.... :wink: Hvis det kunne lade sig gøre bare i 10 min (måske 'lidt' længere tid, da din log er MEGET stor) Så ville jeg gerne kunne trylle dig om til en 'almindelig' tøz, med en drøm om at blive LEEEE'. (Du ved sådan en, som mig selv..... :blush:)

For så ville du ved at læse din log, og se alle de billeder og kommentarer du har fået gemmen tiden, indse og forstå hvor LEEEEE' og vild en form du er i.... :devil::cooldance: :4thumbup: Og at du slet ikke skulle have alle de 'forkerte' tanker omkring din form!! :4smartass::4smartass:

:poking::poking: Du har ikke noget at være nervøs for.. Tro på de folk du er omgivet af. Jeg er 100% sikker på at de fortæller dig sandheden om dit udseende og din forrygende form... Også selv om du synes spejlet siger noget andet!!! :smile::tongue:

Knus Anja :4smartass:

Edited by MissPiggy
Link to comment
Share on other sites

Jamen Stine da... sikken en formulering  :blush:  :blush:  :blush:

hmmm ... nu er det ikke for at ligge mere pres på mig at du skriver sådan  :blink:

--> for føler mig sleeeeeet ikke presset lige nu  :innocent:

UHA...altså!...hvis det ikke var fordi jeg så udmærket kender til den "mekanisme" i hjernen der bare ikke VIL tro på spejlet og allemulige kompetente menneskers mening om at det ser pissegodt ud....så skulle du altså have :bottom: ! :wink:

Det er bestemt ikke for at presse (det ved jeg jo du klarer helt selv :wink: ) - blot for at sige, at for mig at se, ku' du dehydrere og gå på scenen nu...og stadig være endnu mere LEE' end nogensinde før! :w00t:

:4winkkiss: og :cheer: fra mig, din smukke tøs! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 27. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:00

POWERWALK + 9kg rygsæk

¤ 70 minutter

POSERING

¤ 15 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:45

BRYST - TRICEPS - MAVE - LÆG

Bænkpres superset'et med donkey raise

BÆNKPRES

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 8reps @ 60kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 5reps @ 65kg

DONKEY RAISE

1set x 15reps @ 120kg

1set x 15reps @ 140kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 180kg

1set x 11reps @ 200kg

1set x 11reps @ 200kg

1set x 11reps @ 200kg

1set x 11reps @ 200kg

1set x 11reps @ 200kg

1set x 15reps @ 180kg

1set x 15reps @ 160kg

1set x 15reps @ 140kg

1set x 20reps @ 120kg

... LE' omgang!!

SKRÅ DB PRES

1set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2x 25kg

1set x 8reps @ 2 x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

DIPS

1set x 30reps @ BW

1set x 20reps @ BW

1set x 15reps @ BW

PULLOVER DB

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 12reps @ 30kg

Pushdown superset'et med stivarmet pulldown

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 15reps @ 50kg

1set x 15reps @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 20reps @ 60kg

STIVARMET PULLDOWN

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 55kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 50kg

MAVE, SKRÅ maskine

1set x 15reps @ 100lb

1set x 12reps @ 110lb

... mere skulle der ikke til efter at have lavet pushdowns hvilket faktisk er ret hårdt for maven :blink:

FRONT RAISE DB

underhånd, skråt ind foran

1set x 10reps @ 6kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 8kg

1set x 10reps @ 8kg

POWERWALK

¤ 35 minutter

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

For f*** sake, Angel  - det er da de vildeste Abs du render rundt med... Wauv!!!!!

Tittede lige ind i loggen efter efter et par dages fravær og tabte lige underkæben på foregående side... For dælen da kvinde...  :bowdown:  :bowdown:  :bowdown:

Det må være en helt ny standard for hvordan en veltrænet mave ser ud!!  :1356:  (og endnu en grund til at tage en dag, kun dedikeret til mavsen  :wink: )

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tania

TAAARK :w00t: da for de søde ord :cooldance:

Hvis du vil have sådan nogle mavemuller :4floex: så skal du bare igang med lidt tunge løft i gode øvelser som squat, dødløft og andre rygøvelser hvor du skal stabilisere overkroppen, det funker sgu langt bedre end nogle ABS maskiner eller crunch øvelser man selv kan lave :innocent:

... så bare klø på!!

p.s Kigger forbi din log når jeg har ekstra tid... det er sgu også en imponerende mængde træning du får fra hånden :4thumbup:

(må snart få taget mig sammen og skrive et eller andet :innocent::blush: )

Norah, Norah, Norah....  :wink:  Hvis det kunne lade sig gøre bare i 10 min (måske 'lidt' længere tid, da din log er MEGET stor) Så ville jeg gerne kunne trylle dig om til en 'almindelig' tøz, med en drøm om at blive LEEEE'. (Du ved sådan en, som mig selv.....  :blush:)

For så ville du ved at læse din log, og se alle de billeder og kommentarer du har fået gemmen tiden, indse og forstå hvor LEEEEE' og vild en form du er i....  :devil:  :cooldance:  :4thumbup:  Og at du slet ikke skulle have alle de 'forkerte' tanker omkring din form!!  :4smartass:  :4smartass:

:poking:  :poking:  Du har ikke noget at være nervøs for.. Tro på de folk du er omgivet af. Jeg er 100% sikker på at de fortæller dig sandheden om dit udseende og din forrygende form... Også selv om du synes spejlet siger noget andet!!!  :smile:  :tongue:

Knus Anja  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Anja

Du må også kende det selv efterhånden... man er bare så fandens kritisk!!

Ikke nok med at man er tøz og i forvejen lider under det, men når man så begynder at dryke en sport som vores, hvor man bliver vejet og målt.. ja så .. ihhhhhhh :freaked:

..... så kan selvkritikken til tider stige én til hovedet og det eneste man blot tænker på er, hvad fanden det er man har gang i :blink:

Meeeen så har man heldigvis også gode dage hvor man tillader al den gode kritik at komme ind og så sætter man jo ekstra pris på alle de dejlige venner man har som er gode til at give feedback :cooldance:

Knuz No

p.s. Nu er der jo blot 9 uger til vi ses backstage :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Jamen Stine da... sikken en formulering  :blush:  :blush:  :blush:

hmmm ... nu er det ikke for at ligge mere pres på mig at du skriver sådan  :blink:

--> for føler mig sleeeeeet ikke presset lige nu  :innocent:

UHA...altså!...hvis det ikke var fordi jeg så udmærket kender til den "mekanisme" i hjernen der bare ikke VIL tro på spejlet og allemulige kompetente menneskers mening om at det ser pissegodt ud....så skulle du altså have :bottom: ! :wink:

Det er bestemt ikke for at presse (det ved jeg jo du klarer helt selv :wink: ) - blot for at sige, at for mig at se, ku' du dehydrere og gå på scenen nu...og stadig være endnu mere LEE' end nogensinde før! :w00t:

:4winkkiss: og :cheer: fra mig, din smukke tøs! :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

TAAARK søde...

... du må af alle vide hvordan jeg har det lige nu!!! For du har da aldrig fattet hvor FEE' form du er i .. selv nu :blink::blink:

(Skal nok lytte :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes godt nok din form er imponerende allerede nu, og du er ikke en pind :nonono:

Nej, du er satme så LEEEEEEE' og beskidt på den gode måde.

Man bliver helt tændt, når man ser den gode form du er i (misforstå mig nu ikke. Jeg bliver jo tændt på at komme i LEEEEE' form, og intet andet :innocent::tongue: )

Super flotte abs og sider, og så ser det da vildt ud med den "løse" hud :blink:

Rigtig godt gået angel :4thumbup: :1356:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes godt nok din form er imponerende allerede nu, og du er ikke en pind :nonono:

THX J-man...

Du ved jo hvad du snakker om :wink: for du så mig jo i EVA konstume sidste efterår :4whistling: :blush::innocent:

Nej, du er satme så LEEEEEEE' og beskidt på den gode måde.

Man bliver helt tændt, når man ser den gode form du er i (misforstå mig nu ikke. Jeg bliver jo tændt på at komme i LEEEEE' form, og intet andet :innocent:  :tongue: )

:wink:
Super flotte abs og sider, og så ser det da vildt ud med den "løse" hud :blink:

Løs hud kan vi ikke få nok af ... SUPER SEXET :slut:

... trist det er ved at stramme ind nu diverse steder :crybaby: kunne ellers have være blæret at stå og fremvise det på scenen som sådan et suprise moment :laugh::laugh::tongue:

KNUUUUZ og :4winkkiss:

No

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 28. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:15

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 65 minutter

hmmmm... blev vasket godt og grundigt af fra slut til start :raisebrow:

Heldigvis var det lunt, både i vejret og regnen, så jeg kom på intet tidspunkt til at fryse og syntes egenligt det var ganske hyggeligt med lidt sjip sjap :cooldance:

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

SKULDER - BICEPS

UPRIGHT BB ROW

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

+ lidt lette laterals

... mine skuldre var bare så syret allerede ved træningsstart, så bare de få lette set med lav vægt virkede næsten uoverkommelige :wacko:

MILITARYPRESS

1set x 15reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

LATERALS DB

1set x 15reps @ 2 x 5kg

1set x 15reps @ 2 x 7kg

1set x 15reps @ 2 x 9kg

1set x 12reps @ 2 x 11kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

1set x 6reps @ 2 x 15kg

1set x 12reps @ 2 x 13kg

1set x 10reps @ 2 x 13kg

... WEEE :cheer: der var tryk på side delts'ne i dag :4thumbup:

LATERALS DB - maskine

1set x 15reps @ 50lb

1set x 15reps @ 55lb

1set x 12reps @ 60lb

1set x 10reps @ 65lb

... kørte med korte pauser!

SKULDERPRES - smith stativ

1set x 15reps @ 17kg

1set x 15reps @ 27kg

1set x 12reps @ 27kg

1set x 15reps @ 27kg

... det var bare det absolut sidste kraft der var tilbage i skuldrene i dag --> ikke fordi der havde været den store mængde på noget tidspunkt

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1set x 10reps @ 2 x 15kg

1set x 10reps @ 2 x 17kg

1set x 6reps @ 2 x 19kg

1set x 15reps @ 2 x 15kg

1set x 20reps @ 2 x 10kg

BICEPS BB CURL

1set x 20reps @ lille stang

1set x 15reps @ lille stang + 10kg

1set x 12reps @ lille stang + 15kg

1set x 12reps @ lille stang + 15kg

POWERWALK på 6% stigning

¤ 21 minutter

Kort træning i dag :smile: som mest af alt bar præg af en svag og tilsyret skulderregion på grund af gårdsdagens brysttræning... nåede næsten alt hvad jeg skulle minus 20 minutters cardio efter træning, som jeg dog fik på gåben senere på vej til arbejde... så burde være dækket ind i dag :innocent:

Link to comment
Share on other sites

MIDNATSCARDIO kl. 23:15

POWERWALK

¤ 15 minutter

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 50 minutter

Kunne ligeså godt gå en ekstra cardiotur, da jeg havde været så opsat på at få nogle af Kragens gode pandekager, hvilket ej blev til noget :crybaby:

... havde bare siddet i flere timer og glædet mig til det skide måltid og endda skyndt mig hjem fra arbejde, så da det ikke blev til noget, skulle jeg bare have det "ud af systemet" og travede mig derfor en en ekstra tur til jeg var så træt at jeg bare væltede om i sengen og glemte alt om de dejlige pandekager :blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

MIDNATSCARDIO kl. 23:15

POWERWALK

¤ 15 minutter

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 50 minutter

Kunne ligeså godt gå en ekstra cardiotur, da jeg havde været så opsat på at få nogle af Kragens gode pandekager, hvilket ej blev til noget :crybaby:

... havde bare siddet i flere timer og glædet mig til det skide måltid og endda skyndt mig hjem fra arbejde, så da det ikke blev til noget, skulle jeg bare have det "ud af systemet" og travede mig derfor en en ekstra tur til jeg var så træt at jeg bare væltede om i sengen og glemte alt om de dejlige pandekager  :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var nok tak for sidst, da du satte restriktioner på hans hvide chokolade :bigsmile:

Ellers ville jeg lige sige at det ser supergodt ud Norah. Formen bedres jo i rasende hast, men sådan er det jo i starten. Jeg følger med herfra stol på det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share