ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Og så må jeg altså lige tilslutte mig Jeanettes ord... du skulle se dig selv med andres øjne og så ville du ikke være i tvivl om din form!!! Men omvendt så kender jeg lidt til perfektionisme... det bliver let en art besættelse.

"Man kan altid blive lidt bedre, lidt hurtigere, lidt stærkere, lidt".... og det er selvfølgelig det, der er med til at drive værket. (Hvilket vel er en god ting.. *S*) Men... når det så er sagt, så burde du ikke tvivle på din form.. Den er FORRYGENDE!!! Og det bliver fantastisk at følge din vej mod DM  :4thumbup:

& alt det arbejde, dedikation og vilje du lægger i at nå dine mål hver eneste dag, det ses og mærkes (det sidste kan jeg jo egentlig ikke sige noget om... *S* - men det er jeg nu ret sikker på...   :wink: ) !!

Kh,

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tania

Du har helt ret i at en del af det med at være konkurrencemenneske er at betræbe sig på at blive bedre over tid og hele tiden præstere nyt :smile:

Min indgangsvinkel til al sport jeg deltagere i er ligeså meget sjov som det er at bevise overfor mig selv at jeg kan forbedre mig rent fysisk.

Nogle gange ville jeg ønske at jeg havde det drive som visse personer er i besiddelse af --> at de bare skal vinde og slå alt og alle :blink:

Den følelse eksistere bare ikke i min krop... jeg har endnu aldrig stillet op til en konkurrence for andet end at bevise overfor mig selv at jeg har forbedret mig.

Om jeg får guld, sølv, bronze eller slet ikke medalje er i min verden fuldstændigt ligegyldigt... hvis jeg står på den scene i en form som bare er det bedre i forhold til tidligere år, så har jeg allerede vundet!

Måske er det derfor fitness og SL i den grad tiltrækker mig, fordi det i mine øjne mest af alt er en kamp med/mod dig selv og ikke så meget andre, da du jo ikke møder direkte modstand --> hvorfor det er noget nær den største udfording jeg føler jeg kan byde mig selv, for hvem er hårdere at kæmpe med og forsøge at slå end dig selv :wink:

Selvfølgelig kan man sagtens sætte det op til at handle om at man bliver slået af ens konkurrenter eller man har slået dem, men hvis du på den anden side ikke har præsteret at stille i en form som ikke er nævnværdig bedre end tidligere eller du ikke kan løfte tungere end tidlige konkurrencer, så er du i den grad en taber på trods af at der måske hænger guld om halsen på dig.

.... nå - nok om det!

Skal nok give den fuld gazzz på stiletterne om 8 uger... det er der ikke nogen der skal være i tvivl om :cheer:

No

<{POST_SNAPBACK}>

Kære Norah :bigsmile:

... Jeg er enig... Man træner for sin egen skyld. Period!!! Ingen andens. Hvilket selvfølgelig også betyder, at den største modstander er en selv... (og hårdeste kritiker, dommer etc. forsæt selv listen)... og for mig, er vel også det, der er med til at drive lysten til at forsætte den stræben, mod at blive bedre end sidste gang...

Fordi, det er mig der i sidste ende, skal være glad og tilfreds med min egen indsats.. Andres ros og ord er dejlige, inspirerende og motiverende... men bottomline er, at det er mig, der ved, om jeg har ydet mit optimale..

Glad for at læse at der kommer fuld gazz på stilletterne :tongue: Tænker at det ville være skægt at overvære konkurrencen. Har aldrig oplevet fitness konkurrencer... kun "slå på hinanden" stævner :wink:

Og så blev jeg også helt glad over at læse hvad du synes om ved din krop!!! :4thumbup:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Glad for at læse at der kommer fuld gazz på stilletterne  :tongue:  Tænker at det ville være skægt at overvære konkurrencen. Har aldrig oplevet fitness konkurrencer... kun "slå på hinanden" stævner  :wink:

... det gør vi også backstage, altså bokser helt vildt på en indirkete måde... Vi bruger ufede tøzetricks som tyggegummi i hinandens hår, snupper fyldet til bikini-toppen, sidder urimmeligt længe på toilettet så de andre ikke kan komme til osv. :tongue::tongue:

Og så blev jeg også helt glad over at læse hvad du synes om ved din krop!!!  :4thumbup:

:wink:

... det var egenligt også meget godt at få sat ord på :innocent:

Link to comment
Share on other sites

... alt det synes jeg spiller maks lige nu  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

At printe ud og hænge op i hjemmet så du ikke kan undgå at støde ind i det uanset hvorhen du drejer hovedet!

Sgu da rart du endelig er ved at få øjnene bare LIDT op for virkeligheden :wink:

Link to comment
Share on other sites

... alt det synes jeg spiller maks lige nu  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

At printe ud og hænge op i hjemmet så du ikke kan undgå at støde ind i det uanset hvorhen du drejer hovedet!

Sgu da rart du endelig er ved at få øjnene bare LIDT op for virkeligheden :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

... har faktisk også én der siger det derhjemme --> skal bare lære at lytte efter idet tingene nogle gange bliver formuleret liiidt sjovt :innocent::blush:

og HOV.... Nu må det forresten være din tur til at komplimentere din egen krop og nogle af de fordele du har som vi andre dødelige sukker sådan efter :wink::devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

så beder jeg dig fremlægge alt det som du er tilfreds med og synes ser godt ud......

Kan du også det i samme stil så går jeg igang med at lave de pandekager med det samme...

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

:4thumbup: :4thumbup: :4thumbup: Nemlig JA!!! :tongue4:

(...må jeg godt tilføje, at dine lange flotte ben spiller MAX?!! :unsure::wink::smile: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

så beder jeg dig fremlægge alt det som du er tilfreds med og synes ser godt ud......

Kan du også det i samme stil så går jeg igang med at lave de pandekager med det samme...

:4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

ARGHHHHH .... mand du er krævende :wink:

Troede jeg skulle slappe af i dag :blink::innocent:

Hmmmmm.........

OK :tongue:

--> min arme herunder min lille buttede bicepsmuskel :4flex: mine stregede brystmuskler (sært for en kvinde at sige :blush: ) ikke mindst mine mavemuskler som er skønt symmetriske (tak for generne far og mor :smilerock: ) og så mine lægmuskler jeg har knoklet sådan for og aldrig havde troet mulige at få til at vokse den mindste smule og til sidst - sjovt nok - så er mine baglår heller ikke helt åndssvage ... alt det synes jeg spiller maks lige nu :cooldance:

Tilfreds :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

:rofl2: synes faktisk jeg har hørt jeg er krævende før..... :wink:

Men Damn girl.... hvor er det dejligt at læse dine ord... og endnu federe at læse du selv nød at få sat ord på hvad du kunne lide ved din krop... :4thumbup:

Så nu er vi dælme to til at bage pandekager til dig.... og ved du hva..... !!! Det bliver for sjovt at se om hvor mange du kan skovle ind i dig.... smiler varmt.

Nu lagde jeg mærke til du straks brugte denne sød lille værktøj imod Stina.... klapper i mine små hænder... weiiiiiii for ja hun må sammen med kuldeskær sætte ord på hvad de er tilfreds med... :4smartass: så er jeg helt sikker på solen vi skinne for vildt på jer..... :bigsmile:

Nu vil jeg se at komme ned og træne...... :cooldance::cooldance::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 31. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 9kg rygsæk

¤ 65 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

RYG - SKULDER

DØDLØFT

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 10reps @ 80kg

1set x 10reps @ 90kg

1set x 10reps @ 100kg

... tænkte jeg heller måtte :innocent: nu da det er så lang tid siden!

CHINS

1set x 12reps @ BW

1set x 13reps @ BW

... dødløften havde alligevel tappet chinsstyrken en smule :smile:

T-BAR ROWS ... in the corner :tongue:

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 9reps @ 70kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 11reps @ 70kg

... grrrr - den sad godt :devil: men DAMN jeg var ved at falde forover flere gange :blink:

Supported rows superset'et med laterals

SUPPORTED BB ROWS

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 45kg

1set x 8reps @ 45kg

1set x 10reps @ 45kg

LATERLAS - maskine

1set x 15reps @ 50lb

1set x 20reps @ 50lb

1set x 25reps @ 50lb

Pronerede shrugs superset'et med bagskulderøvelse i maskine

PRONEREDE DB SHRUGS

1set x 12reps @ 2 x 30kg

1set x 12reps @ 2 x 35kg

1set x 10reps @ 2 x 42kg

1set x 10reps @ 2 x 42kg

1set x 9reps @ 2 x 42kg

... SHIIIT :freaked: den sad hvor den skulle i dag eller også var det fordi den blev superset med bagskulder øvelsen :smile:

BASKULDER, maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 25kg

1set x 17reps @ 25kg

LATERLAS DB

1set x 15reps @ 4kg

1set x 15reps @ 6kg

1set x 15reps @ 8kg

1set x 15reps @ 10kg

ARCTRAINER CYBEX

incline 8

modstand 40

¤ 33 minutter

En ganske fornuftig træning taget i betragtning af at klokken blev noget nær 1 før jeg smed bogen igår og fik slukket lyset :4smartass: samt at træningen gik igang blot 1½ time efter min powerwalk havde endt og jeg derfor ikke havde noget mere end ét måltid :blink:

Nåede endda noget opløftende :blahblah: med Jeanette oppe i klubben på trods af det lidt pressede skema :4thumbup:

p.s. JEG HAR VENER PÅ RYGGEN NU!! :w00t::w00t::w00t:

TOTAL syret :hippy:

(så dem for første gang i går... det rocker fandme :cooldance: :4thumbup: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

p.s. JEG HAR VENER PÅ RYGGEN NU!!  :w00t:  :w00t:  :w00t:

TOTAL syret :hippy:

:blink: På ryggen? :blink:

Jeg vil gerne se :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Troede du da andet.. jeg smækker dem lige op i fjæset på dig næste gang vi ses :wink:

(mon ikke også de skal foreviges på video :innocent: )

p.s. Kragen synes jeg er syg i hovedet :blink: og snart skal til at spise noget mere før jeg har vener überalleeeeessss :w00t::w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt sagde 68.3 kg

... dvs en nedgang på 700 gram på små 10 dage!

Jeg er lidt ambivalent overfor min vægt ...

På den ene side er det fedt at det går nedad og jeg tydeligt kan se at jeg taber mig... på den anden side er man også bange for at det er for meget af det gode :blink:

Kragen mener at jeg nu ligger mindre end 4 kg fra min VM form :4thumbup: hvilket jeg nok må give ham ret i, for jeg ved jo godt at jeg ikke skal være så skrabet som en BB selvom man gerne ville. Lige nu gælder det om at tøjle sig selv for ikke at skabe en alt for afpillet krop, da der jo er ved at gå helt sport i at minimere fedt%'en :innocent:

Planen nu og 3 uger frem til d. 20. august er at køre på som tidligere.

Herefter vil jeg tage til efterretning hvad de 2 dommere fra DBFF vurderer min form til og så må vi se hvor meget der skal ske de sidste 5 uger :bigsmile:

p.s. Det er nu 10 kg der er arbejdet af siden starten af marts --> så super perfekt med gennemsnitlig 2 kg per måned :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt sagde 68.3 kg  

... dvs en nedgang på 700 gram på små 10 dage!

Jeg er lidt ambivalent overfor min vægt ...

På den ene side er det fedt at det går nedad og jeg tydeligt kan se at jeg taber mig... på den anden side er man også bange for at det er for meget af det gode  :blink: 

Dette kender jeg kun alt for godt (også selvom jeg ikke stiller op til VM :blush::cooldance: ) - nogle dage når man kigger sig i spejlet, så virker det som om de sidste dage KUN har tæret på massen, og her skal du jo nok være lidt glad for at du kan læne dog op af en WOW spillende krage :wink:

Men det ser rigtig godt ud Angel, glæder mig virkelig til at se når du rammer formen, jeg tror det bliver ondt :devil:

Spørgsmål: det der løse hud du fremviser på videoklippet :laugh: - hvornår morpher det ind til din krop igen ?

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hey Angel,

Tak for linket - jeg checker faktisk tit hjemmesiden for updates og lignende, og jeg syns den er ret god. Det bliver endnu bedre når den er helt udbygget, men so far, so good :cooldance: Det er spændende at følge din progress op til konkurrencen - du ønskes al held og lykke fra min side :smile: Du skal nok placere godt, vær forvisset om det! :bigsmile:

Hvad angår mine egne konkurrenceplaner ville jeg i den grad værdsætte hvis du engang imellem kigger forbi og checker at jeg ikke laver nogen store fejl og bommerter - jeg skal helst udnytte den alder jeg nu har til at kunne "sætte de andre på plads" :cooldance:

Men det er for cool med de billeder så man har noget konkret at sammenligne sig med - med mine photoshopevner har jeg da også i min log smidt mig ind med de andre atleter i en omgang rygposering :tongue:

Venlig hilsen

Simon

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 1. August

MORGENCARDIO kl. 8:15

POWERWALK + 10kg rygsæk

¤ 65 minutter

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:45

BRYST - BICEPS - MAVE - LÆG

Bænkpres superset'et med donkey raise

BÆNKPRES

1set x 20reps @ 20kg

1set x 15reps @ 20kg

1set x 10reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10reps @ 60kg

1set x 5reps @ 65kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 6reps @ 65kg

1set x 8reps @ 65kg

... kørte fandme godt i dag :4thumbup: må være de 100 gram ekstra carbs jeg fik i går :4mewantfood:

DONKEY RAISE

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

1set x 20reps @ 120kg

SKRÅ DB PRES

1set x 15reps @ 2 x 20kg

1set x 12reps @ 2 x 22.5kg

1set x 10reps @ 2x 25kg

1set x 12reps @ 2 x 25kg

1set x 10reps @ 2 x 25kg

... igen godt pres - savner ret meget de +25 kg DB's så må snart have anskaffet mig lidt forced :tongue:

FLYES, maskine

1set x 15reps @ 32.5kg

1set x 15reps @ 42.5kg

1set x 10reps @ 52.5kg

MAVE - LIGE, maskine

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 110lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 120lb

DB FRONT RAISE

skråt ind foran, underhånd

1set x 10reps @ 5kg

1set x 10reps @ 7kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 10kg

BICEPS DB CURL

1set x 15reps @ 10kg

1set x 12reps @ 12.5kg

1set x 10reps @ 15kg

1set x 10reps @ 17.5kg

1set x 8reps @ 19kg

... ufatteligt hvad lidt ekstra carbs gør ved kræfterne :4flex: eller mon det er noget andet?!?! :blink:

KONC. BICEPS CURL, maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 15reps @ 27.5kg

1set x 15reps @ 27.5kg

1set x 15reps @ 27.5kg

ROTATOR CUFF

external

1set x 15reps @ 8lb

1set x 15reps @ 8lb

1set x 15reps @ 8lb

UNDERARMS SUPERSET

BB wrist curl / hammercurl / bent over curl

1set x 30 / 15 / 15reps @ lille stang + 5kg

1set x 30 / 15 / 15reps @ lille stang + 5kg

ARCTRAINER

incline: 7

modstand: 35-37

¤ 27 minutter

Super god træning - kanon godt pres på alle øvelser dog ikke skyggen af det mindste pump, da mine muskler er ret flade i disse dage... men altid noget at de rent faktisk stadigvæk kan flytte lidt vægt :innocent:

Fedt%måling på maskine sagde 16 efter træning, tror dog den er lidt lavere --> og hvis jeg nu blot havde spist 2-300 gr. ekstra carbs, så musklerne var blevet fyldt ud så havde den nok nærmere heddet 13-14% ... tror jeg?!?! :innocent:

Én ting er sikkert... der er med klemmetang under 5 mm fedt på maven ved hoftebenet, 2.5 mm på biceps og under 2 mm på brystet (det var lige der jeg kunne komme til :tongue: )

... det har jeg sgu aldrig prøvet før :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Dagens morgenvægt sagde 68.3 kg  

... dvs en nedgang på 700 gram på små 10 dage!

Jeg er lidt ambivalent overfor min vægt ...

På den ene side er det fedt at det går nedad og jeg tydeligt kan se at jeg taber mig... på den anden side er man også bange for at det er for meget af det gode  :blink: 

Dette kender jeg kun alt for godt (også selvom jeg ikke stiller op til VM :blush::cooldance: ) - nogle dage når man kigger sig i spejlet, så virker det som om de sidste dage KUN har tæret på massen, og her skal du jo nok være lidt glad for at du kan læne dog op af en WOW spillende krage :wink:

Men det ser rigtig godt ud Angel, glæder mig virkelig til at se når du rammer formen, jeg tror det bliver ondt :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... nogle gange er det spejl ikke til andet end besvær :dry:

... men uanset hvordan det ender op på dagen, så har det sgu aldrig været bedre end nu :w00t: så kan kun være tilfreds :innocent:

Spørgsmål: det der løse hud du fremviser på videoklippet  :laugh: - hvornår morpher det ind til din krop igen ?

Forhåbenligt inden længe :blink::wink:

... det stopper et par dage efter man er kommet i kcal-overksud eller der ikke er mere fedt at tage bort :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel,

Tak for linket - jeg checker faktisk tit hjemmesiden for updates og lignende, og jeg syns den er ret god. Det bliver endnu bedre når den er helt udbygget, men so far, so good  :cooldance:

Hej Simon

Glad for at du kan lide siden :4thumbup:

Har lige fået smidt et par let fordøjelige artikler op om diæt og træning samt smidt yderligt et par link til billeder fra SM :smile:

Det er spændende at følge din progress op til konkurrencen - du ønskes al held og lykke fra min side  :smile: Du skal nok placere godt, vær forvisset om det!  :bigsmile:
Hvis du lover jeg placere godt er det helt fint med mig :innocent:

... jeg gør i hvert tilfælde mit bedste for at komme i form og mere kan man jo ikke.... og dog.... måske man skulle orsøge at bestikke én dommer eller to :devil::tongue:

Hvad angår mine egne konkurrenceplaner ville jeg i den grad værdsætte hvis du engang imellem kigger forbi og checker at jeg ikke laver nogen store fejl og bommerter - jeg skal helst udnytte den alder jeg nu har til at kunne "sætte de andre på plads"  :cooldance:

Skal nok tjekke forbi fra tid til anden ellers kan du jo altid stille et spørgsmål i min log hvis du er i tvivl om noget :4smartass:

Men det er for cool med de billeder så man har noget konkret at sammenligne sig med - med mine photoshopevner har jeg da også i min log smidt mig ind med de andre atleter i en omgang rygposering  :tongue:

LOOL :laugh:

... det var sgu meget godt photo-shoppet :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 2. August

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 10 kg rygsæk

¤ 68 minutter

POSERING

¤ 15 minutter

AFTENCARDIO kl. 17:30

POWERWALK + 10 kg rygsæk

¤ 63 minutter

SHIIIIIIT :freaked: formen var god i morges :w00t:

Den var så god at selv mit fordrejede selvbilled ikke kunne overse det :poking: Kunne næsten ikke tro på spejlet - jeg var da lige parat til at smide på scenen eller i et eller andet fitnessblad... såfremt jeg fik lidt kulør på :innocent:

Kan ikke huske at jeg NOGENSINDE har syntes det spillede så godt som i morges :blink::blink:

... og dette på trods af jeg havde den mest groggy morgen på hele diæten og min krop føltes som en stor sæk kartofler - og stadigvæk gør!!! :dry:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SHIIIIIIT :freaked: formen var god i morges  :w00t:

Den var så god at selv mit fordrejede selvbilled ikke kunne overse det  :poking:  Kunne næsten ikke tro på spejlet - jeg var da lige parat til at smide på scenen eller i et eller andet fitnessblad... såfremt jeg fik lidt kulør på  :innocent:

Kan ikke huske at jeg NOGENSINDE har syntes det spillede så godt som i morges  :blink:  :blink:

SÅDAN!! Ville så gerne have joinet jer til kaffe :crybaby: (og evt en smugfremvisning af formen i det gode lys! :w00t::cooldance::wink: )!

Link to comment
Share on other sites

skulle lige lege med min nye farve til konkurrencen... sikken en forskel efter blot ét lag  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Husk lige yderste led fingrene :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:newtongue:

skulle lige lege med min nye farve til konkurrencen... sikken en forskel efter blot ét lag  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrrrrrrrrh vildt ..... du bliver jo neger..... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja... når det kommer på resten af kroppen :wink: hvilket jeg kan glæde mig til om små 2 måneder!!

FEEE' med ny bronzecreme... duften alene bringer minderne og ikke mindst sommerfuglene frem og så glæder man sig bare endnu mere :4thumbup: :innocent:

Link to comment
Share on other sites

SHIIIIIIT :freaked: formen var god i morges  :w00t:

Den var så god at selv mit fordrejede selvbilled ikke kunne overse det  :poking:   Kunne næsten ikke tro på spejlet - jeg var da lige parat til at smide på scenen eller i et eller andet fitnessblad... såfremt jeg fik lidt kulør på  :innocent:

Kan ikke huske at jeg NOGENSINDE har syntes det spillede så godt som i morges   :blink:  :blink:

SÅDAN!! Ville så gerne have joinet jer til kaffe :crybaby: (og evt en smugfremvisning af formen i det gode lys! :w00t::cooldance::wink: )!

<{POST_SNAPBACK}>

Næste uge du... næste uge :wink:

Måske endda på eller én af dagene omkring din fødselsdag :w00t::cheer:

(... for du har jo endnu ikke arrangeret noget :poking: )

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share