ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

:blink:  :blink:  :blink:

Man skal altid kraftigt overveje hvad man gør når man stiller spørgsmål til dig!

Kæft du er grundig kvinde :bookread:  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

LOOL :laugh:

Ja ... det burde du af alle vide eftersom jeg vist mere end én gang har trukket dig igennem sølet :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blink:  :blink:  :blink:

Man skal altid kraftigt overveje hvad man gør når man stiller spørgsmål til dig!

Kæft du er grundig kvinde :bookread:   :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

LOOL :laugh:

Ja ... det burde du af alle vide eftersom jeg vist mere end én gang har trukket dig igennem sølet :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Og jeg er LYKKELIG at du vil dele din viden :4thumbup: Det er noget der dur' (Skal bare huske at begrænse antallet af spørgsmål - ellers er vi jo pensioneret inden enden af guldkorn er kommet :wacko: )

Link to comment
Share on other sites

Tak for du gad uddybe dit svar (Dejligt at det var så detaljeret at jeg var nødt til at læse det du skrev 2 gange :smile:)

Jeg syntes det er super spændene læsning. Især fordi jeg ikke tidigere er støt på noget der beskriver stressreaktionen ved reduceret kcal indtag. Har du nogle referencer kunne det være supert, da jeg gerne vil læse mere omkring emnet.

Jeg har heller ikke hørt at store mængder kulhydrater (eller er det bare kcal) skulle give et øget stressniveau. Troede faktisk at cortisol niveauet ville være mindre grundet det relativt høere insulinniveau. Igen vil flere henvisninger være kærkome.

Har fuld forståelse for at mine spørgsmål er tidskrævende, så jeg forstå hvis der er går lidt tid med at svare og undskylder "tidsrøveriet".

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 18. Juli

MORGENTRÆNING kl. 8:00

POSERING

¤ 15 minutter

... OK - jeg ved det godt!! Man bliver flad når man er på diæt såååå ingen bekymring der - men hvorfor skal man dog bekymre sig om man taber noget når man godt kan se at det sker :blink: Efter jeg var færdig med poseringen og endnu engang syntes at jeg ikke havde tabt mig synderligt (selvom jeg udemærket ved modsat) så gjorde jeg det helt rigtige :bigsmile: jeg satte mig og kiggede på Kragens billeder fra 2 måneder før DM sidste år... og FANDME ja - min form er slet ikke ringere end hans var - forstået på den måde, at hans skulderseparation slet ikke var tydelig, ej heller var hans abs fuldbårne og :blahblah: i forhold til hvor jeg ligger nu. Det var sgu fedt at få konstateret, for det gav mig den ro jeg manglede med hensyn til hvordan min fedt% er i forhold til det jeg mangler at tabe og hvor den bør befinde sig i verden på nuværende tidspunkt.

MIDDAGSTRÆNING kl. 10:30

BEN

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 25 minutter

SQUAT

1set x 20reps @ 20kg

1set x 12reps @ 30kg

1set x 14reps @ 40kg

1set x 10reps @ 50kg

1set x 10rep @ 60kg

1set x 10reps @ 70kg

1set x 8reps @ 75kg

1set x 6reps @ 80kg

1set x 6reps @ 80kg

... kørte overraskende godt i dag bortset fra at mit bælte nu er så løst at det absolut INGEN støtte giver... så er det vist på tide at flytte spændet et hul ind :smile:

LUNGES

1set x 12rep @ 60kg

1set x 12rep @ 65kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 75kg

GOODMORNING

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 40kg

1set x 15reps @ 40kg

... den øvelse smadrer bare min skulder så meget på grund af måden at holde på!! Skal have arbejdet godt med den før jeg øger kg'erne så jeg ikke ender op med en nerveafklemning igen :dry:

Leg curl og abductor superset'et

LEG CURL - SIDDENDE

1set x 15reps @ 90lb

1set x 12reps @ 110lb

1set x 8reps @ 120lb

1set x 15reps @ 100lb

1set x 15reps @ 100lb

ABDUCTOR

1set x 12reps @ 100lb

1set x 12reps @ 120lb

1set x 12reps @ 130lb

1set x 11reps @ 140lb

ADDUCTOR

1set x 20reps @ 110lb

1set x 20reps @ 110lb

LEG EXTENSION

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 90lb

1set x 15reps @ 90lb

... kørt med korte pauser og maks fokus for at minimere nogen form for skæv belastning på mine nu "sarte" knæ :sneaky2: fungere faktisk godt på trods af de få kg og min lår syrede maks :4thumbup:

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 25 minutter

UHHHHHH - i morgen er det rygdag!! :w00t:

Glæder mig sådan :cooldance: Kan godt se at jeg har en mangel på størrelse af min lat, specielt den nedre del og specielt i forhold til min bagdelts :blush: --> og den skal da forbedres :poking:

På trods af jeg godt ved at forbedringerne ikke er realistiske nu så iværksætter vi alligevel en "light out" plan for at forbedre dem, specielt den nedre del, så jeg kan få et fuldt vingefang der matcher min øverst bagside af ryggen.

Link to comment
Share on other sites

Tak for du gad uddybe dit svar (Dejligt at det var så detaljeret at jeg var nødt til at læse det du skrev 2 gange  :smile:)

Jeg syntes det er super spændene læsning. Især fordi jeg ikke tidigere er støt på noget der beskriver stressreaktionen ved reduceret kcal indtag. Har du nogle referencer kunne det være supert, da jeg gerne vil læse mere omkring emnet.

Jeg har heller ikke hørt at store mængder kulhydrater (eller er det bare kcal) skulle give et øget stressniveau. Troede faktisk at cortisol niveauet ville være mindre grundet det relativt høere insulinniveau. Igen vil flere henvisninger være kærkome.

Har fuld forståelse for at mine spørgsmål er tidskrævende, så jeg forstå hvis der er går lidt tid med at svare og undskylder "tidsrøveriet".

 

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Pauli

Skal se om jeg kan finde lidt til dig, men ellers vil jeg tro at en hurtig pubmed eller google søgning på reduceret kalorieindtag + cortisol vil give nogleresulater... men skal nok lige kigge :smile:

Det er en kendt sag at store mængder kulhydrater af den tarvelige slags stresser kroppen en hel del og kombinationen med meget høj konstant insulinfrigivelse over længere tid er en virkelig dårlig kombi...

Skal nok også se om jeg har nogle henvisninger - dog er det primært fra mine fysiologitimer og bøger at jeg har min viden :4smartass:

Men husk nu, som jeg startede med at skrive... så er det ofte en fin balancegang!!

Eks. kan hurtige kulhydrater jo nedtrykke cortisol efter træning men omvendt, hvis du er på bulk i en længere periode og meget af det du får indenbords kommer fa hurtige kulhydrater så hæver du dit cortisolniveau ... og igen... hvordan din træning vil påvirke lige netop dit eksakte cortisolniveau hurtige kulhydrater eller ej er ikke til at sige med 100% sikkerhed (....man kan blive ved :blink: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Pauli

Skal se om jeg kan finde lidt til dig, men ellers vil jeg tro at en hurtig pubmed eller google søgning på reduceret kalorieindtag + cortisol vil give nogleresulater... men skal nok lige kigge  :smile:

Det er en kendt sag at store mængder kulhydrater af den tarvelige slags stresser kroppen en hel del og kombinationen med meget høj konstant insulinfrigivelse over længere tid er en virkelig dårlig kombi...

Skal nok også se om jeg har nogle henvisninger

Takker smukke du er sku dejlig. Kragen er en heldig mand... :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

:bowdown: Damn girl, du er så grundig på alle områder :cheer:

Dine fyldige svar til hvem som måtte spørge i din log, og dine forberedelser til konkurrence, o.s.v. :blahblah:

Meget prisværdigt af dig :4thumbup:

Desuden, er din form da helt vild :w00t:

Du kommer til at stå skarpere end nogensinde :4flex:

Fedt at kunne følge det hele på din top nice hjemmeside :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel,

skal lige have den skåret i pap: almindeligt stress (arbejdsrelateret og lign.) øger kortisolmængden, og en samtidig kalorienedgang øger den yderligere?

Hvis man som jeg har skæve arbejdstider, og nogle gange arbejder 9-16 timer ad gangen, er det så det optimalt med mange små måltider på de dage?

:blink:

Niske

Link to comment
Share on other sites

:bowdown: Damn girl, du er så grundig på alle områder :cheer:

Dine fyldige svar til hvem som måtte spørge i din log, og dine forberedelser til konkurrence, o.s.v. :blahblah:

Meget prisværdigt af dig :4thumbup:

Desuden, er din form da helt vild  :w00t:

Du kommer til at stå skarpere end nogensinde :4flex:

Fedt at kunne følge det hele på din top nice hjemmeside :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej J-man :4flex:

Man er vel en stræber :4smartass: (host: nørd!! :innocent: )

Nå, hvor om alt er, så tror jeg du har ret med at komme til at stå skarpt :cooldance: lige nu føler jeg ikke at min form er langt fra hvad den var til DM sidste år og så endda 2 måneder ud til K-dag :blink:

Lige et kg til og så er DM 2004 formen nået om end med en fedtfordeling lidt anderledes end sidste år i det jeg allerede nu er mere cut på benene og ikke mindst maven :smile:

... så er kun absolut spændt på hvad dette års konkurrenceform kommer til at se ud som :4disguise:

Kæmpe kram

No

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Angel,

skal lige have den skåret i pap: almindeligt stress (arbejdsrelateret og lign.) øger kortisolmængden, og en samtidig kalorienedgang øger den yderligere?

Hvis man som jeg har skæve arbejdstider, og nogle gange arbejder 9-16 timer ad gangen, er det så det optimalt med mange små måltider på de dage?

:blink:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niske-manden :cooldance:

Først og fremmest så ja - cortisolmængden øges ved alm. stress specielt det arbejdsrelaterede stress er en dræber :dry:

Hvis du så yderligt har en ustabil kost hvor du ofte falder i med søde sager fordi dit blodsukker dykker når du har gået timer uden mad, så er det lig mere cortisoludskillelse.

Jeg ville nok mene at de små måltider ville være befordrende for din sundhed såfremt det er nogle sunde og bevidste valg du tager dig og ikke blot spiser en mars-bar for hver time der går :smile:

Jo bedre du er til at holde dit blodsukker stabilt på lange dage desto mindre stresser du din krop med diverse op og nedture

... at så en lang dag i sig selv kan være stressende, er der ikke så meget at gøre ved, andet end at du må sige til dig selv på forhånd, at du tager tingene som de kommer og din dag nu engang er som den er ... simpelthen for at undgå maks stress.

Et godt billed på hvad stress gør ved mænd (og for den sags skyld kvinder) er den typiske direktør krop, hvor du kan se gode fedtaflejringer på maven, nakke og ansigt mens ekstremiteterne er tynde!!! Denne type af fedtfordeling skyldes faktisk cortisol :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej Pauli

Skal se om jeg kan finde lidt til dig, men ellers vil jeg tro at en hurtig pubmed eller google søgning på reduceret kalorieindtag + cortisol vil give nogleresulater... men skal nok lige kigge  :smile:

Det er en kendt sag at store mængder kulhydrater af den tarvelige slags stresser kroppen en hel del og kombinationen med meget høj konstant insulinfrigivelse over længere tid er en virkelig dårlig kombi...

Skal nok også se om jeg har nogle henvisninger

Takker smukke du er sku dejlig. Kragen er en heldig mand... :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Tror jeg smider noget op på min HP om et par dage hvor der nok skal ryge lidt kilder på :smile:

... om Kragen er heldig må vi lade ham om at afgøre :wink::innocent::wub:

Super cool du kommer med sådan nogle guldkorn  :smile:  Og lækkert du gider tage dig tid til at svare på rimeligt kringlede spm.

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Din log er altid imponerende læsning hvad angår din træning og dedikation (hvis det staves sådan).

At den også krydres med masser af billeder af de sødeste små og store uldtotter er bestemt intet minus.

Og (igen) i disse dage fyldes den til bristepunktet med lærerige guldkorn.

:bowdown:

Link to comment
Share on other sites

Din log er altid imponerende læsning hvad angår din træning og dedikation (hvis det staves sådan).

At den også krydres med masser af billeder af de sødeste små og store uldtotter er bestemt intet minus.

Og (igen) i disse dage fyldes den til bristepunktet med lærerige guldkorn.

:bowdown:

<{POST_SNAPBACK}>

... sikke et dejligt indlæg :4winkkiss:

TAK for det TF :cooldance:

Du får lige et bonus billed på Bibi

post-363-1121805679_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 19. Juli

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 14:00

RYG -LÆG

POWERWALK

¤ 20 minutter

CHINS

1set x 14reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... SHIIIIT :freaked: de var lette i dag! Sidste jeg kunne tage så mange var jeg 5 kg lettere så kan kun sige FEEE' :cooldance: måske man alligevel skulle tage en omgang AF i pausen mellem BF'en :tongue:

T-ROWS in the corner

1set x 12reps @ 40kg

1set x 12reps @ 50kg

1set x 12reps @ 60kg

1set x 12reps @ 70kg

1set x 10reps @ 75kg

1set x 15reps @ 60kg

... sad bare sååå godt :blush:

ONE ARM DB ROWS

1set x 12reps @ 42kg

1set x 14reps @ 42kg

1set x 16reps @ 42kg

... aRGHHH - måtte bare lave den :w00t: og nu da Kragen ikke var til stede i OBBC kunne jeg jo ikke få skældud :innocent: men OK, det var jo også bare lidt let vægt og højrep så der e rnok ingen skade sket :wink:

PRONEREDE DB SHRUGS

1set x 15reps @ 2 x 30kg

1set x 10reps @ 2 x 35kg

1set x 8reps @ 2 x 40kg

1set x 6reps @ 2 x 42kg

1set x 6reps @ 2 x 42kg

1set x 7reps @ 2 x 42kg

... SHIT jeg følte mig LEE' efter de par set! :devil:

LAT PULLDOWN - V-greb

1set x 12reps @ 84kg

1set x 10reps @ 105kg

1set x 6reps @ 119kg

1set x 5reps @ 119kg

1set x 5reps @ 119kg

... nice :4thumbup:

DONKEY CALFRAISE

1set x 12reps @ 110kg

1set x 12reps @ 130kg

1set x 12reps @ 150kg

1set x 12reps @ 170kg

1set x 12reps @ 190kg

1set x 12reps @ 210kg

1set x 12reps @ 230kg

1set x 10reps @ 230kg

... TAG DEN KRAGEFAR :bottom:

WEEEEE en god træning :cheer: Godt med overskud på trods af at jeg var rimeligt low carb, fik også tid til en hel del kæwe med JesperT cut to the bone og dejlige Stina :slut: og dagens nydelse må være at der også blev hevet lidt i min hud på maven af Hr. DOOOOOOM :tongue:

AFTENCARDIO kl. 19:30

POWERWALK + 9kg rygsæk

¤ 55 minutter

"Skyldte" en tur rundt om blokken da jeg ikke kom ud i morges pga. regnen, å selvom jeg sov noget så godt på sofaen efter den omgang rygtræning, så måtte jeg lige ud og strække benene :blink: JEG MÅTTE BARE!!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

CHINS

1set x 14reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... SHIIIIT :freaked: de var lette i dag! Sidste jeg kunne tage så mange var jeg 5 kg lettere så kan kun sige FEEE'  :cooldance: måske man alligevel skulle tage en omgang AF i pausen mellem BF'en :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fisme godt ud :4thumbup:

Føler mig ynkelig med mine chin-negativer.. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

CHINS

1set x 14reps @ BW

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... SHIIIIT :freaked: de var lette i dag! Sidste jeg kunne tage så mange var jeg 5 kg lettere så kan kun sige FEEE'  :cooldance: måske man alligevel skulle tage en omgang AF i pausen mellem BF'en :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ser fisme godt ud :4thumbup:

Føler mig ynkelig med mine chin-negativer.. :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

... det bør du også gøre :wink::tongue::innocent::blush:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Argh hvad nogle lægge :dropjaw:

Rigtig flotte lægge. Me want some too :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

... så må du jo sørge for at få nogle hints næste gang du dukker op :wink:

De har altså også fået tæsk det sidste halve år, hvilket har resulteret i +3 cm på hvert ben

.... på det her billed kan man godt se at der er sket noget

p.s. Begge lægmuskler er symmetriske - det ser bare ikke sådan ud pga. lyset :smile:

post-363-1121836209.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 20. Juli

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 9 kg rygsæk

¤ 65 minutter

POSERING

¤ 12 minutter

Hmmmmm.... der er sgu godt nok røget noget indvendigt fedt den sidste uges tid :blink: i sidste uge målte jeg min talje til 72 cm --> her til morgen siger den 69 cm :blink:

En anden sjov ting er at Kragen igår opdagede at jeg har ekstremt meget aktivt fedt på benene lige nu!! (hvordan han gjorde vil jeg ikke komme ind på :4whistling: :blush: )

Før var det huden på maven som kunne trækkes halvt ud i rummet nu er turen kommet til fedtet på lårene... DAMN det er klamt at kunne tage en hel håndfuld løs hud/fedt og trække i det som var det gummi..... ihhhhvdr :freaked:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

ONE ARM DB ROWS

1set x 12reps @ 42kg

1set x 14reps @ 42kg

1set x 16reps @ 42kg

... aRGHHH - måtte bare lave den  :w00t:  og nu da Kragen ikke var til stede i OBBC kunne jeg jo ikke få skældud  :innocent: men OK, det var jo også bare lidt let vægt og højrep så der e rnok ingen skade sket  :wink:

:blink: "let omgang" :freaked: :4thumbup:

DONKEY CALFRAISE

1set x 12reps @ 110kg

1set x 12reps @ 130kg

1set x 12reps @ 150kg

1set x 12reps @ 170kg

1set x 12reps @ 190kg

1set x 12reps @ 210kg

1set x 12reps @ 230kg

1set x 10reps @ 230kg

... TAG DEN KRAGEFAR :bottom:

Norahs kæmpe vilde læg den er så LEE'

skiver hun konstant smider på maskinernæ'

vi må alle i stor beundring gå i knæ

ja her var mit digt og det var deeet'

:hehe::tongue::santa2:

Link to comment
Share on other sites

Norahs kæmpe vilde læg den er så LEE'

skiver hun konstant smider på maskinernæ'

vi må alle i stor beundring gå i knæ

ja her var mit digt og det var deeet'

:hehe:  :tongue:  :santa2:

<{POST_SNAPBACK}>

HOLD DA OP :w00t: hvor du kan Stina :cooldance:

... det rim bliver du simpelthen nødt til at rappe for mig én af dagene for at fuldende det :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Norahs kæmpe vilde læg den er så LEE'

skiver hun konstant smider på maskinernæ'

vi må alle i stor beundring gå i knæ

ja her var mit digt og det var deeet'

:hehe:   :tongue:  :santa2:

<{POST_SNAPBACK}>

HOLD DA OP :w00t: hvor du kan Stina :cooldance:

... det rim bliver du simpelthen nødt til at rappe for mig én af dagene for at fuldende det :4thumbup: :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Jaja jeg havde jo lovet at gøre et nummer ud af :wink:

Overvejer da også kraftigt at stille op til næste omgang "Scenen er din" :4goodtv: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share