ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Formen er jo bare fjong!!! :4thumbup:

Fatter bare ikke at du siger den bf ligger på 14 :blink: -jeg ville ha skudt den lavere..

Nu går jeg jo og frygter at min bf rent faktisk er højere end jeg tror og jeg vil på nuværende tidspunkt skyde min egen til 11 ca....??

Link to comment
Share on other sites

:dropjaw: Hold da k... Norah!!! :4thumbup:  Det ser jo bare super godt ud. Formen spiller da MAX... :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen THX Catie :blush:

... hva så med dig??! Hvordan skrider dit projekt frem??? FORTÆL FORTÆL :w00t::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Formen er jo bare fjong!!! :4thumbup:

... den har i hvert tilfælde aldrig været bedre :cheer: meeeen der mangler nu en 3-4 kg hist og her før jeg er tilfreds :innocent:

Fatter bare ikke at du siger den bf ligger på 14 :blink:  -jeg ville ha skudt den lavere...

Nu går jeg jo og frygter at min bf rent faktisk er højere end jeg tror og jeg vil på nuværende tidspunkt skyde min egen til 11 ca....??

nope.. den er god nok :wink:

Tror du ikke at du sammenligner dig for meget med fyrenes fedt%??

Hvad jeg kunne se fra dine billeder ville jeg ikke skyde dig til meget under 15% med mindre du holder meget væske i underhuden, hvilket jeg har svært ved at tro med din hudtype!!?

Generelt er en tommelfingerregel hos piger med alm. fedtfordeling, at når du kan se alle abs, så er du under de 15%, når venerne begynder at kravle op af maven så passerer du de 12 og når maven langt om længe blive crisp og tør så er du under de 10% :4thumbup:

... derefter er der så nogle små projekter hos de fleste tøzer med fedt ude langs baldemuskulaturen og midt på lårene samt fedt omkring skuldermusklerne som skal skrabes af før du når de 7-8% :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Formen er jo bare fjong!!! :4thumbup:

... den har i hvert tilfælde aldrig været bedre :cheer: meeeen der mangler nu en 3-4 kg hist og her før jeg er tilfreds :innocent:

Fatter bare ikke at du siger den bf ligger på 14 :blink:  -jeg ville ha skudt den lavere...

Nu går jeg jo og frygter at min bf rent faktisk er højere end jeg tror og jeg vil på nuværende tidspunkt skyde min egen til 11 ca....??

nope.. den er god nok :wink:

Tror du ikke at du sammenligner dig for meget med fyrenes fedt%??

Hvad jeg kunne se fra dine billeder ville jeg ikke skyde dig til meget under 15% med mindre du holder meget væske i underhuden, hvilket jeg har svært ved at tro med din hudtype!!?

Generelt er en tommelfingerregel hos piger med alm. fedtfordeling, at når du kan se alle abs, så er du under de 15%, når venerne begynder at kravle op af maven så passerer du de 12 og når maven langt om længe blive crisp og tør så er du under de 10% :4thumbup:

... derefter er der så nogle små projekter hos de fleste tøzer med fedt ude langs baldemuskulaturen og midt på lårene samt fedt omkring skuldermusklerne som skal skrabes af før du når de 7-8% :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm... der dukkede dog vener op på det nederste af min mave, for et par dage siden :blink:

Holder meget væske -især i mine stænger, desværre :mad:

Men igen.. Det er jo ren gætte-konkurrence når man ingen tang har... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hmm... der dukkede dog vener op på det nederste af min mave, for et par dage siden :blink:

Holder meget væske -især i mine stænger, desværre :mad:

Men igen.. Det er jo ren gætte-konkurrence når man ingen tang har... :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis venerne så småt er begyndt at piple frem, så passer det nok meget godt med et sted i omegen af 14-15%... når de så engang passerer navleniveau samt kommer frem på de øverste mavemuskler og ned langs siden, så burde du nærme dig de 12%...

... men selvfølgelig, så kan vi alle have forskellige fedt%

Dette er blot en tommelfingerregel jeg lærte i sin tid af kvindelig BB :bigsmile:

- nogle smider jo hurtigere fedt på ryg og lår og kan selv uden tydelige abs have en lav fedt% så helt præcist hvor du ligger er jo altid lidt gætteri samt blitzen ofte har en tendens til at få en til at se tykkere uden end i RL hvorfor det kan være ekstremt svært at bedømme fra billeder .. specielt hvis kuløren ikke er tip-top :blush::smile:

p.s. Din fedt% var jo helt i bund sidste år, virkelig flot, så hvis du kører i samme spor er det jo helt perfekt :w00t: :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det

Velkommen i klubben  :weight_lift:

<{POST_SNAPBACK}>

TAAAARK.... ihhhh hvor jeg glæder mig til at "hygge" med Jer andre :w00t:

... måske du kan give mig lidt hints mod de 250 i kaffepausen :wink::innocent:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:    STORT TILLYKKE    :4thumbup: 

Ej hvor cool! Betyder det at vi ses i Stockholm til december???? :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Det håber jeg da :w00t:

... må heller få bestilt den nye Titan!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 5. August

MORGENCARDIO kl. 7:30

POWERWALK + 10 kg rygsæk

¤ 68 minutter

MIDDAGSTRÆNING kl. 11:00

RYG - BICEPS

CHINS

1set x 15reps @ BW

1set x 12reps @ BW

1set x 12reps @ BW

... pice off cake :4mewantfood: :

RACK PULLS

1set x 8reps @ 60kg

1set x 8reps @ 80kg

1set x 8reps @ 100kg

1set x 5reps @ 110kg

1set x 5reps @ 110kg

1set x 5reps @ 110kg

... sad meget godt - dog ikke overvældende tungt!

LAT PULLDOWN

lige stang, bredt greb

1set x 12reps @ 70kg

1set x 12reps @ 77kg

1set x 10reps @ 84kg

1set x 8reps @ 91kg

1set x 7reps @ 98kg

1set x 20reps @ 70kg

ONE ARM DB ROWS

1set x 8reps @ 42kg

1set x 8reps @ 44kg

1set x 8reps @ 46kg

1set x 8reps @ 48kg

1set x 8reps @ 50kg

Pronerede shrugs rows superset'et med bagskulder

PRONEREDE SHRUGS

1set x 12reps @ 2 x 32.5kg

1set x 12reps @ 2 x 32.5kg

1set x 8reps @ 2 x 37.5kg

BASKULDER, maskine

1set x 15reps @ 25kg

1set x 16reps @ 25kg

1set x 20reps @ 25kg

BICPES DB CURL

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

1set x 15reps @ 2 x 10kg

ARCTRAINER CYBEX

incline 7

modstand 35

¤ 20 minutter

En god, rolig træning ... og nu hjem til FØRSTE SPISEDAG :tongue: i meget lang tid!!

Føler jeg vil fejre min landsholdsudtagelse ... også selvom jeg godt ved at det er dumt at bruge mad som beløning :innocent:

... men på den anden side så trænger jeg også gevaldigt til at få fyldt depoterne op, har været sulten og enormt flad de sidste par dage og på samme tid så sagde vægten 67 kg i morges :blink: hvor den først skulle være 68 kg på søndag, så min logiske hjerne (NOT :tongue: ) siger det er helt OK :4thumbup:

(SHIIIT hvor skal jeg dog overbevise mig selv om at jeg ikke ødelægger hele formen ved at spise ekstra en enkelt aften :4slap: )

Link to comment
Share on other sites

Tillykke da med landsholdsudtagelsen.  :bigsmile:

P.S. Hvis du vil bænke 250 kg, ligesom jfk, skal du nok også bulke lige så meget op som ham.  :laugh::cry:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Henning

TAAARK for det :w00t:

Bulken skal nok komme :4mewantfood: :innocent:

--> har lige bevist her til aften, at jeg stadgivæk mestrer både at spise chokolade, pandekager, mere chokolade og efter 1 times lavt-blodsukker-søvn at spise stor portion is med guf og mere chokolade :tongue: :4mewantfood:

... så 250 here I come :innocent:

det er ikke et spørgsmål om at bulke, men om at være bleg :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

YEEEEEEEEEES!!! :w00t:

... så kan jeg sgu være mer :4thumbup: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Bulken skal nok komme  :4mewantfood:  :innocent:

--> har lige bevist her til aften, at jeg stadgivæk mestrer både at spise chokolade, pandekager, mere chokolade og efter 1 times lavt-blodsukker-søvn at spise stor portion is med guf og mere chokolade :tongue:  :4mewantfood:

... så 250 here I come  :innocent:

Du være en dygtig en :laugh::wink:

Det er det jeg siger - i mit næste liv skal jeg være mand i +125 klassen; så skal i satme se Toms og vennerne blive ryddet som dug for solen :devil::innocent: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

:dropjaw: :omg: Ubehagelig velformet bag-parti du viser frem engel :w00t:

Kæmpe tillykke med landsholdspladsen i bænkpres :4thumbup: Det er satme flot.

Ja, jeg syntes alt du præsterer i disse tider, er verdensklasse, så jeg er nærmest mundlam, og kan ikke finde flotte nok ord :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share