ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Er fandme imponeret - flot gået Norah... Trods alt en oplevelse ikke mange i DK får... GODT GÅET...

:4thumbup: Tillykke med den flotte placering... :wink:

- iver

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kender dig ikke og kommer nok heller ikke til det, men jeg har fulgt dig på sidelinien et par år snart... Og GUD hvor er du sej... og stort tillykke med udtagelsen og VM og placeringen og roserne osvosv.

Det er vildt.. og du er en inspiration på mange punkter... for mange...

Held og lykke til DM

Link to comment
Share on other sites

post-7545-1127823390.gif post-7545-1127823390.gif post-7545-1127823390.gif

TILLYKKE

Fandme flot, Jeg glæder mig som et lille barn før juleaften, til at læse om turen, oplevelsen, suset, kosten, hotellet og alt det andet. post-7545-1127823814.gif

Klø på de sidste dage i denne her uge, Jeg er 100% sikker på at du kommer til at sparke røv på lørdag.

Det har været så så vildt at følge med i. ( kan man fornemme at jeg er lidt manisk her :bigsmile: )

Knus Duenn

Link to comment
Share on other sites

...Også et stort tillykke herfra, det var sq godt gået Norah :4thumbup:

Håber du får tid til at slappe lidt af inden på lørdag, det må være super hårdt sådan at gå fra den ene konkurence til den anden. Glæder mig helt vildt til på lørdag, vi ses backstage... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ja, TILLYKKE Angel :devil:

Det er vanvittig godt gået - og i top 20 - bliver sgu spændende at se hvor du ender, det er trods alt ikke fru hvemsomhelst du er oppe imod til et VM .

Og ja - stakkels Norden nu, sådan en omgang må kunne mærkes på erfarings-cv'et, og vel også give ubehagelig meget blod på tanden ?

R.E.S.P.E.K.T.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Vil ikke sige tillykke med resultatet, da jeg er sikker på, at du ærger dig over at du ikke kom med i finalen. Især når det var så tæt på som det forlyder. MEN! Syntes godt du kan være mere end stolt af at du overhovedet har kvalifiseret dig til VM. Jeg syntes det er super imponerende det du har opnået i den tid, som jeg har været her på boardet. Du har min dybeste respekt for dine resultater, men mest af alt for den viden og iver som du ligger bag din træning!

Vi ses til kolde sodavand på ADD's regning. :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: :cheer:

Super flot klaret

:cooldance:

U rock girl!

HEy Jeanette....

Er også mere end ovenud tilfreds med min egen præsentation dernede... er ret så sikker på at jeg i løbet af de næste par år kommer til at kunne begå mig i de højere placeringer :innocent:

Tillykke Engel -synes det er SUPER godt gået :w00t: !! Tænk du er er kommet så langt til VM :cooldance:

... vi kommer længere næste gang (forhåbentligt EM :w00t: )

Har lært så meget på denne lile tur om at begå sig at jeg er ret sikker på at kommer til at kunne "rykke" flere point næste gang :innocent:

:4thumbup: :4thumbup: Taaaark for det, nu kan jeg/(vi) sidde stille igen.. :blush:

Rigtig dejligt at høre at du er helt i top med humøret, og at din præstation var rigtig go (som forventet)

Glæder mig til opdateringen... :cooldance:

Knus

Kommer snart... svarer lige på indlæg og så går jeg i krig :gun2:

Det er fandme flot Angel! Du er sgu en vinder i mine øjne! :cooldance::devil:

Det er klart at man vil i finalen, hvem ville ikke det, men det er jo første gang at du deltager til et VM, og bare det af stå på scenen til sådan et mesterskab siger jo næsten sig selv! Du er blandt de BEDSTE I VERDEN! :devil::devil::w00t: Det er altså RIGTIG FLOT!!!! :cooldance:

Hey der :w00t:

Ja... hele turen er sgu lidt en sejr i mine øjne (finale eller ej)

Først og fremmeste kunne jeg konstatere en masse ting omkring min fysik som overraskede mig en hel del... og det er at jeg slet ikke er så ringe og snilt kan hamle op med en masse af pigerne så snart erfaringen sætter sig på rygmarven og jeg formår at slappe lidt mere af og får justeret min fysik på nogle få punkter!!! :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

tilykke med det

uanset placering, er det da en lærerig oplevelse

præcis :w00t:

Tillykke med det fine fine debut resultat! :bowdown:

Må være en lækker følelse, at være blandt verdens eliten..!

:bigsmile:

Det er i hvert tilfælde en FED FED oplevelse at skulle konkurrere mod så mange andre piger med så høj standard!!!

Så kan vi snakke om at det begynder at være sjovt at deltage i BF konkurrencer :cheer:

GIVER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MEGET blod på tanden :devil:

!!Tillykke!!

Hvor er det flot gået!! :4thumbup:

TAAARK :bigsmile:

Tilykke Norah :bigsmile:

At du er nået så langt som at blive udtaget som den eneste fra DK siger lidt om hvad der kræves for overhovedet at kunne få lov. At fotograferne bringer dig i den bedste halvdel tror jeg bestemt på og det skal du tage til dig :smile:

Jeg synes at det er superflot - godt gået :4thumbup:

Vi ses til DM hvor jeg også ønsker dig alt held og lykke.

Klem fra Sunedrengen

Hej dit rippede uhyre :blink::devil:

Jeg tager det også 110% til mig da det kommer fra 2 meget kompetente herrer, og min egen fornemmelse var da også at jeg var en del bedre end nogle af pigerne :innocent: ikke den bedste langt fra men heller ikke en der falder udenfor!

Det ville også være grotesk hvis en pige som mig med blot ÉN BF-konkurrence kunne tage en VM titel foran piger der har konkurreret i årevis og flere gange fået top-tre placeringer!!

Vi arbejder videre på sagerne... det kan du være sikker på :cooldance:

... og du kan også være sikker på vi ses LØRDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG :w00t:

sumoKNUZ tilbage

Stort tillykke med præstationen og formen.

:1356:

Top 20 i verden det er super flot. Glæder mig til at se billeder og få røverhistorier.

.... lige på trapperne :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Er målløs over din præstation... Ganske enkelt forbløffende! Tænk at der findes en atlet i verdenseliten på et bette dansk fitness-forum :blink:

:blush:

UUUHHHH... ikke noget som at komme hjem til sukker :angel:

Hvad skal dine konkurrenter dog stille op på lørdag...? -det er jo nærmest lidt synd for dem :tongue:

Lad os nu ikke sælge skinnet før katten er skudt :wink:

Jeg har også lige en krop som skal toppe to gange inden for 6 dage hvilket godt kan gå hen og drille lidt samt jeg nok ikke er den eneste pige herhjemme med stort potentiale (vi ser dem jo ofte og det kunne jo tænkes at der rent faktisk ender nogle stykker op på scenen på lørdag ... det HÅBER jeg sgu :cheer: )

Jeg tænkte på; depleter/loader du egentlig igen eller holder du formen (om muligt)? -ved ikke om jeg har spurgt før, men diæt-hjernen tynger mig i knæ i disse dage :laugh::sleeping:

Jeg er igang med at deplete lagrene, men kan af gode grunde ikke nå det overhovedet i nærheden af samme tømning som sidste uge, så vi må se hvordan kroppen gebærder sig når jeg begynder at dehydrere i morgen og hvad der kommer til at ske under carbload --> som af samme grund heller ikke skal være når så voldsom som sidst i det jeg stadigvæk er godt fyldt ud!!! :4flex:

... alt sammen MEGET spændende :dry:

(er meget klogere på lørdag om det kan lade sig gøre på så kort tid)

Er fandme imponeret - flot gået Norah... Trods alt en oplevelse ikke mange i DK får... GODT GÅET...

:4thumbup: Tillykke med den flotte placering... :wink:

- iver

Hey Iver....

Tak tak --> og jeg håber da heller ikke de bliver den sidste :w00t:

Kender dig ikke og kommer nok heller ikke til det, men jeg har fulgt dig på sidelinien et par år snart... Og GUD hvor er du sej... og stort tillykke med udtagelsen og VM og placeringen og roserne osvosv.

Det er vildt.. og du er en inspiration på mange punkter... for mange...

Held og lykke til DM

Hej Brunetten

Sikken en dejlig besked at få :bigsmile:

... og ikke mindst vidunderligt at høre at du finder det inspirerende - håber jeg kan bringe mere på banen det næste lange stykke tid!!!

Stort tillykke herfra!

:bowdown:

huuuuwaaaa .... TAK :w00t:

Hey Norah :bigsmile:

Superflot!!! Kan godt være du ikke gik videre, men du er stadig dén ene der fik lov at repræsentere Danmark :alright::alright::alright: Det er der ikk mange der kommer til at opleve :4thumbup:

Hej Tulle

Du har fuldstændig ret... og ikke mindst at det var en FED oplevelse :cooldance:

Også herfra! :biggrin: Fedt at have danmark repræsenteret på så højt plan :cooldance:

... og det skal vi nok få igen hvis det står til mig :devil:

At plante sig i midten af verdenseliten kan kun indgyde respekt hos undertegnede. Et stort tillykke herfra. :1356:

... jeg er snart fyldt helt op med alle de TILLYKKE :w00t: men kan da godt lige tage et fra dig Casper :wink:

...Også et stort tillykke herfra, det var sq godt gået Norah :4thumbup:

Håber du får tid til at slappe lidt af inden på lørdag, det må være super hårdt sådan at gå fra den ene konkurence til den anden. Glæder mig helt vildt til på lørdag, vi ses backstage... :cooldance:

Hey Catie

... jeg slapper af TORSDAG!! Og glæder mig sindssygt til at ligge med benene i vejret hele dagen!

Vi ses 100% lørdag :4thumbup:

p.s. Håber alt går som det skal :bigsmile:

post-7545-1127823390.gif post-7545-1127823390.gif post-7545-1127823390.gif

TILLYKKE

Fandme flot, Jeg glæder mig som et lille barn før juleaften, til at læse om turen, oplevelsen, suset, kosten, hotellet og alt det andet. post-7545-1127823814.gif

Klø på de sidste dage i denne her uge, Jeg er 100% sikker på at du kommer til at sparke røv på lørdag.

Det har været så så vildt at følge med i. ( kan man fornemme at jeg er lidt manisk her :bigsmile: )

Knus Duenn

HEy Duenn

SIKKEN en besked med POWER

Skal nok gøre mit bedste at lave en god beretning om end mit beskrivende talent ikke er nær så godt som visse andre på MOL ... men mon ikke den går alligevel!!

... og du kan være sikker på at jeg klør på!! Har allerede haft to gode udtømningstræninger siden jeg kom hjem igår, så håber at jeg kan stå lige så flot til DM på lørdag som til VM :cheer:

Du får altså os li et stort tillykke fra min side :cooldance: :4band: synes det rigtig flot gået :4thumbup: :cheer: :1356: :cheer:

Hey life*raider

TAK TAK for det :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:4band: :cheer::cheer::clap: Et MEGA kæmpe TILLYKKE skal også lyde herfra :4thumbup:

Flot gået Norah :smile:

Du har opnået noget, som de fleste kun kan drømme om. Deltage i et VM.

Det er så flot det du præsterer, at jeg helt får gåsehud.

Din placering er underordnet, selvom man jo selfølgelig altid håber på lidt mere, men din blotte deltagelse vil uden tvivl gavne dig fremover.

Det giver dig helt sikkert god ballast i rygsækken, mht. erfaring osv.

At du så samtidig er en sød pige, med begge ben solidt plantet på jorden, gør det jo bare endnu bedre.

Alt respekt herfra, og tillykke endnu engang :4thumbup:

Vi ses i weekenden, hvor du uden tvivl sparker RØV :wink:

Knus og kram J-man

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med det :4thumbup: Det er fandme flot gået :bigsmile:

The perfect Body

Ved godt at jeg aldrig kommer til at hamle op med dig... hvorfor jeg sætter ekstra stor pris på dine lykønskninger :wink:

Også tillykke herfra. :w00t::bigsmile: :4thumbup:
jeps... Nora ROCKS!!!

I er søde... endnu engang TAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK (begynder snart at føle mig helt :blush: )

Ja, TILLYKKE Angel :devil:

Det er vanvittig godt gået - og i top 20 - bliver sgu spændende at se hvor du ender, det er trods alt ikke fru hvemsomhelst du er oppe imod til et VM .

Du skal ikke være i tvivl om at jeg vil gøre mit for at komme højere op de næste mange år!!!

Mit overordnet mål hedder jo også at placere top fem indenfor de næste 3 år til en af de store internationale konkurrencer... så vi må bare vente og se :angel:

Og ja - stakkels Norden nu, sådan en omgang må kunne mærkes på erfarings-cv'et, og vel også give ubehagelig meget blod på tanden ?

R.E.S.P.E.K.T.

MEGET BLOD :devil:
Vil ikke sige tillykke med resultatet, da jeg er sikker på, at du ærger dig over at du ikke kom med i finalen. Især når det var så tæt på som det forlyder.

Ærger mig slet ikke... hvis jeg skulle i finalen skulle jeg have været i top 5 ud af alle pigerne hvilket ville have været utopi til første VM... det der kan ærge mig er at jeg ikke fik lov at vise fysik'en frem i badedragten, da det er to helt forskellige looks og deraf større mulighed for at ens personlighed kommer til sit rette og deraf laaaaaaaaaaangt bedre blikfang... men forhåbenligt næste gang!! :devil:

MEN! Syntes godt du kan være mere end stolt af at du overhovedet har kvalifiseret dig til VM. Jeg syntes det er super imponerende det du har opnået i den tid, som jeg har været her på boardet. Du har min dybeste respekt for dine resultater, men mest af alt for den viden og iver som du ligger bag din træning!

Vi ses til kolde sodavand på ADD's regning. :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Tak for de andre søde ord :blush:

... og JA - jeg håber virkeligt at vi ses i kælderen ... det kunne være cool

:cooldance:

:4band: :cheer::cheer::clap: Et MEGA kæmpe TILLYKKE skal også lyde herfra :4thumbup:

Flot gået Norah :smile:

Du har opnået noget, som de fleste kun kan drømme om. Deltage i et VM.

Det er så flot det du præsterer, at jeg helt får gåsehud.

Din placering er underordnet, selvom man jo selfølgelig altid håber på lidt mere, men din blotte deltagelse vil uden tvivl gavne dig fremover.

Det giver dig helt sikkert god ballast i rygsækken, mht. erfaring osv.

At du så samtidig er en sød pige, med begge ben solidt plantet på jorden, gør det jo bare endnu bedre.

Alt respekt herfra, og tillykke endnu engang :4thumbup:

Vi ses i weekenden, hvor du uden tvivl sparker RØV :wink:

Knus og kram J-man

HEEEEEEEEEEEYYYYY J-man

Nu bliver du den lækre ROSIN i pølseenden (så jeg kan komme igang med den opdatering langt om længe :bigsmile: )

Kan slet ikke sige noget til din søde kommentar :blush: så tror jeg giver dig et KÆMPE kram på lørdag i stedet

(.... og sikkert mere end et :angel: )

:4winkkiss:

NO

Link to comment
Share on other sites

Hej Engel,

Det er simplethen så vild en præstation!!! :4thumbup: Og et kanont afsæt for næste år - du har jo med AL tydelighed fået bevist at den vej du følger er den den rigtige!!! Rigtig rigtig mange gange tillykke!!! :cooldance:

og Pøj Pøj i weekenden!!! :cheer:

GD :elvis:

ps. kommer der noget på din hjemmeside om hvordan du "klargør" kroppen til to konkurrencer der ligger så tæt på hinanden?

Link to comment
Share on other sites

Først... ang opdateringen så skal den nok komme!

Var bare så uheldig at miste næsten alt det jeg havde skrevet fordi jeg kom til at lukke word uden at gemme :4slap: så er begyndt igen og lige nu er energiniveauet lidt fladt pga. alt det cola som gør kroppen helt slap :wacko:

... men regner kraftig med at have det færdiggt senere i aften :smile:

...Hey Sweetz!

Kan kun hoppe rundt med alle de andre - og bukke dybt for din STORE præstation!! Gawd dayum Girl!!! YOU ROCK!!!! :4thumbup:

... Og den strand pose :wub: ... damn, kragen er en lucky mand/krage :wink:

Respecto mundo - L@rs

Hej Larzzzzzz :w00t:

Dejligt du synes at jeg rykker :innocent::wink:

Hej Engel,

Det er simplethen så vild en præstation!!! :4thumbup: Og et kanont afsæt for næste år - du har jo med AL tydelighed fået bevist at den vej du følger er den den rigtige!!! Rigtig rigtig mange gange tillykke!!! :cooldance:

og Pøj Pøj i weekenden!!! :cheer:

GD :elvis:

ps. kommer der noget på din hjemmeside om hvordan du "klargør" kroppen til to konkurrencer der ligger så tæt på hinanden?

Hej Goldendreams

Tak for de flotte ord :4thumbup:

ang. hvordan jeg forbereder mig x 2 så kan du jo gå ind og læse under de enkelte uger i sektionen hvor man følger min vej mod DM :wink:

Også et stort tillykke herfra, det er sgu flot må man sige! :) spændende læsning også :4thumbup:

Hej SUPERSTAR :slut:

Tak tak :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

PÅ VEJ MOD VM...

TORSDAG

Min morgenvægt var 64.8 kg, hvilke var næsten et kg i forskel fra om onsdagen.

Da jeg stod op så formen da også lidt bedre ud end onsdagens bløde, væskede form, men ikke overvældende! Specielt min mave var stadigæk rimelig "våd". Men med to dage igen var Kragen fortrøstningsfuld ikke mindst fordi væsken allerede op af formiddagen var fordelt væsentligt bedre og min mave havde en del flere vener end jeg nogensinde har set på den før.

Torsdagen blev, som de fleste torsdage før konkurrencer, brugt på langs på futonen med benene i vejret og regelmæssige måltider hver time samt lidt flexeri i "frikvartererne" mellem måltidspauserne.

Mit største tidsfordriv var et par forskellige film, lidt serier og talkshows samt det nye Ironman som netop i dag dumpede ind af døren (måske jeg lige kunne nå at få et par tips før afrejesen ... eller blot større gunz :tongue:)

VM_2005_torsdag_22.9.05%20(6).jpg

Dagens perfekte selvskab blev udgjort af disse to henrivende kugler :heartpump:

VM_2005_torsdag_22.9.05%20(2).jpg

VM_2005_torsdag_22.9.05%20(12).jpg

Dagens måltider var en skøn afveksling fra de sidste mange dages lavcarb og bestod helt præcis af nedenstående + 1 L vand...

mad_torsdag.jpg

VM_2005_torsdag_22.9.05%20(3).jpg

MIX: Kartofler + kylling + ris deles i 14 lige store portioner

Kl. 6:00 MIX

Kl. 7:00 MIX

Kl. 7:30 Indtag Kalium

Kl. 8:00 banan + riskiks (40 gram)

Kl. 9:00 MIX

Kl. 10:00 MIX

Kl. 10:30 Indtag Kalium

Kl. 11:00 MIX

Kl. 12:00 banan + riskiks (40 gram)

Kl. 13:00 MIX

Kl. 14:00 MIX

Kl. 15:00 MIX

Kl. 16:00 banan + riskiks (40 gram)

Kl. 17:00 MIX

Kl. 18:00 MIX

Kl. 19:00 MIX

Kl. 20:00 banan + riskiks (40 gram)

Kl. 21:00 MIX

Kl. 21:30 Indtag Kalium

Kl. 22:00 MIX

Kl. 23:00 MIX

Jeg spicede mit MIX op med lidt frisk koriander hvilket var perfekt til de tørre kartofler og ris...

NAM NAM :4mewantfood:

VM_2005_torsdag_22.9.05%20(4).jpg

Og så var der også et lille aftenprojekt mht. at få det første lag protan på!

Normalt så får jeg altid først et lag protan på fredag morgen, men eftersom vi var afsted hele fredagen fra tidlig morgen, så kunne det ikke lade sig gøre

Poster lige en sammenligning af farveudviklingen over de 4 dage op til torsdag samt man kan bemærke hvordan jeg stille og roligt smaller ud i hovedet pga. dehydreringen... lidt vildt så smal jeg allerede er torsdag :blink:

VM_2005_torsdag_22.9.05.jpg

... og så lige et hurtigt AB-billed, der både gier et indtryk af blødheden samt ikke mindst hvor fin farven ser ud efter det første tynde lag protan med underliggende 2 x selvbruner :w00t:

VM_2005_torsdag_22.9.05%20(13).jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

PÅ VEJ MOD VM...

FREDAG

Huuuu… fredag var en lang dag :blink:

Christian havde helt valgt at lade være med at gå i seng og sad derfor og WoW’ede den af indtil omkring kl 2:30 hvor han begyndte at lave mad til turen... og frisk så han da ud :wub:

vm_2005_fredag_23.9.05%20(8).jpg

På dette tidspunkt havde jeg små slumret 2 timer på sofaen, da jeg heller ikke følte for at at gå i seng for 2 timers søvn! Når man sådan skal af sted til en stor oplevelse, så er det jo også altid svært at falde til ro og ikke mindst at sove, så følte mig faktisk ganske frisk og ikke mindst MEGET SPÆNDT på hele projektet! :w00t:

Jeg havde lavet al den planlagte mad til vores fredags ”udflugt” om torsdagen samt pakket hver en lille tænkelig ting, som jeg måske kunne få brug for, så jeg manglede blot at hoppe i min jakke og stikke i kondiskoen når taxa’en rullede ind omkring kl 3:15!

Vi ankom til Odense Banegård en halv time før togafganen (skulle jo nødig misse toget!!) så jeg var meget glad for min medbragtepude som jeg kunne anbringe min affedtede numse på, så jeg ikke kom til at fryse hjælpeløst meget.

vm_2005_fredag_23.9.05%20(25).jpg

DSB kan sørme være præcise om morgenen, så vi ankom på klokkeslettet kl. 6 til Kastrup lufthavn, hvor vi så lige tilbragte en times tid før Berit Madsen dukkede op… og hun påstod godt nok ikke at være mere frisk end os andre, men DAMN der var drøn på hende hvilket var kanon, da det var netop havd jeg trængte til for at få tankerne lidt væk fra det hele. Mens vi ventede på Berit fik jeg fyldt mere mad indenbords i form af lækre riskiks og virkeligt tarvelige bananer i pyjamas fra Netto (kan ikke anbefales - blev total smattede i løbet af nul-komma-fem!!!)

vm_2005_fredag_23.9.05%20(27).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(26).jpg

Vi havde en lille time i lufthavnen til shopping før flyet mod Hamburg gik og jeg fik da snuset lidt rundt, men mere blev det heller ikke til, da jeg simpelthen var for nærig til at købe noget slik eller chokolade, da det jo kostede dobbelt af prisen i Netto… og hvis det ikke var fordi jeg lige havde fået sådan en god parfume af kæresten, så havde jeg nok smidt nogle penge efter en flaske eller to!

Rejsen ned til Santa Susanne er ikke så spændende at skrive om… det eneste der er at sige var at den var lang, og vi var først fremme i selve Santa Susanne kl. 17, hvor vi så lige skulle vente lidt mere før vi langt om længe kunne få besked om hvilket hotel vi skulle bo på og komme op på værelset kl. 18 og lige få tjekket udsigten inden mit andet lag protan.

vm_2005_fredag_23.9.05%20(1).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05.jpg

Det var så lige en 15 timer lang tur, som til alt held ikke havde ødelagt min form total i form af væskeretention i huden, hvorimod min protan ikke var for kønt et syn, specielt fordi turen havde været varm og jeg havde fået svedt en del, hvilket havde gjort at en del farve var trukket ind i mine porer i huden og jeg derfor så helt spættet ud! Men det fik coachen og malermesteren heldigvis rettet op på ved det første lag protan inden indvejningen.

Så snart vi kom op på hotelværelset blev jeg beordret til at smide tøjet så formen kunne tjekkes … og jeg var FLAAAAAD - ikk emindst min ryg var milevidt fra sin maks fylde!!!

Så jeg blev beordret til at begynde at spise og SPISE MEGET hvorfor min madplan slet ikke holdt og jeg derfor ikke gider poste den!

Alt hvad jeg kunne komme i nærheden af røg indenbords. Christian løb ned og købte brød som jeg fik serveret med et TYKT lag nøddepålæg, jeg fik spist chokolade, energibarer, alle de riskiks jeg kunne rumme… det havde ingen ende og var virkeligt ubehageligt med al den fylde i maven. Jeg tror aldrig jeg har proppet så meget i hovedet på så kort tid og dette stod mere eller mindre på til kl. 1 om natten. Jeg fik endda fornøjelsen af at få pomfritter og hele 2 burger efter indvejning, den ene burger fik dog lov at vente til efter midnat da jeg var så fyldt. Jeg satte simpelthen vækkeuret så jeg kunne kværne en sidste burger halvsovende!

Inden atletindtjek og højdemåling fik jeg som sagt en masse god mad og fik også pumpet lidt på hotelværelset ... her er lidt billeder af formen hvor det tydeligt fremstår at jeg er flad som en gammel ballon der har ligget i flere dage...

PUMPING :dumbbell_lift:

vm_2005_fredag_23.9.05%20(41).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(29).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(28).jpg

---->

FLEXING :4flex:

vm_2005_fredag_23.9.05%20(30).jpg

FLAAAAAAAAAAAAD ryg... kan næsten ikke mindes hvornår den har synes så bette :blink:

--> egentligt uhyggeligt at man kan tømme sine muskler i så stor en grad på blot få dage!!

vm_2005_fredag_23.9.05%20(39).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(40).jpg

... lidt blandet flexen :innocent:

vm_2005_fredag_23.9.05%20(42).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(43).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(45).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(46).jpg

Klokken lidt over 19 begav Kragen og undertegnet os på vej mod indvejningsstedet. Her mødtes vi med Berit og fik lige knipset et par billeder af vores lille trup samt et dejligt "ferie"billed af mig og Kragen :smile:

vm_2005_fredag_23.9.05%20(5).jpg

vm_2005_fredag_23.9.05%20(4).jpg

Omkring kl. 19:30 skulle alle atleter mødes til indtjek, hvor vi skal hhv. måles og vejes for at sikre vi er i de rigtige kategorier. Det var endnu en lang fornøjelse, hvor jeg som deltagere i den sidste klasse var sidst på programmet, hvorfor jeg ikke kom til før kl. 21:30… så endnu 2 timers nytteløs venten som tærrede på min allerede brugte krop og udfladet muskler. Dog gik tiden alligevel hurtig da der var mere end rigeligt at kigge på. DAMN nogle af de piger der er til sådan et VM er i fantastisk form. Hos nogle atleter grænsede deres fysik til det groteske mens andre bare var gudeskønne og havde de mest misundelsesværdige kroppe, der var ”cirkusklovne” med makeup som selv ikke var en dragqueen værdig, der var små nips der lignede mere lignede udsultede technotøser end fitnesspiger, der var store muskelmonstre i form af BB-kvinderne, der var kokette fitnesspiger som virkeligt forstod af vrikke med hofterne og ikke mindst dukkede op i alt fra laktøj og 20 cm stiletsko til røde velourdragter og så var der selvfølgelig lige alle atleternes coaches, som primært var en stor forsamling af off-season BB-mænd i baggypants, den klassiske bæltetaske og store vaskulære underarme… huuuu – der var godt nok nogle stykker med tryk på!

Da det endelig blev min tur fik jeg tjekket sko og dragterne samt blev sjovt nok vejet og selvfølgelig højdemålt. Jeg vejede 65.1kg og jeg kunne atter konstatere at jeg ALTSÅ er blevet lavere, da højden sagde 175.5 cm hvilket dog viste at jeg var den højeste af alle pigerne i klassen. Alt blev godkendt lige bortset fra min sorte sko som havde en metalhæl, hvilket ikke er tilladt da skoen skal være HELT sort, hvorfor jeg blev bedt om at korrigere dette til næste dags konkurrence. (Dette ordnede Christian for mig næste dag i form af noget sort tape… GENIALT)

(har ingen billeder fra indtjek da vi valgte at optage det på video i stedet men vil tro at der kommer nogle billeder på de officielle fotografers hjemmesider op over weekenden og så skal de nok komme på min hjemmeside)

Klokken nåede at bliver over 22 før vi var færdige, så vi missede desværre maden på hotellet da restauranten havde lukket. Det resulterede i at både Christian og Berit gik på madjagt både til sig selv men ikke mindst til mig. Dette var vist også lidt af en opgave, da de fleste små madboder langs strandpromenaden også havde lukket! Men efter lidt vandring fandt de et sted, fik tanket deres depoter op og returnerede herefter til hotellet med en stor pose mad til mig… det er sgu roomservice.

Laaaaaang dag … så DAMN jeg sov godt og ikke mindst tungt den nat, men inden da nåede jeg lige et obligatorisk selvportræt-flex på badeværeselt mens Kragen faldt op på sengen efter at have været vågen oi over 2 døgn :blink:

... så kom der lidt mere fylde på brystmusklen

vm_2005_fredag_23.9.05%20(12).jpg

Sleeping beauty :sleeping:

vm_2005_fredag_23.9.05%20(2).jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share