ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Super rapport det der - fedt at læse Angel - og jeg kan stadig blive imponeret over hvor meget du/i har styr på jeres krop, vi andre (jeg ihvertfald) har jo ikke til tilnærmelsesvis så meget indsigt i dens virke som du har.

Tænk sig hvor vild du bliver derude i fremtiden ? nu ved jeg ikke med alderen i disse konkurrencer, men kan da forestille mig du er blandt benjamin'erne ? måske var det en ide en dag at kigge forbi USA hvis du stadig har lysten og gejsten i denne sport.

Lidt til egoet:

Hej Everlast...

Jo - jeg er helt klart end af de yngste - dog er der nogle få piger i starten af tyverne men eller er det primært + 30 år hvilket som ofte har noget at gøre med den bedre muskelkvalitet som først kommer efter års træning :showoff:

Eftersom jeg regner med at ende op som plastickirurg så vil jeg jo også gerne til 'USA og lære nogle triks når den tid kommer (nok først om 8 års tid og hvem ved... så kunne det da godt være man skulle prøve nogle mesterskaber specielt eftersom der i dag er sååå mange flotte atleter i de professionelles rækker på +35 og faktisk også +40 år... men lige nu og de næste mange år hedder det amatørkonkurrencer :smile:

Og så lidt til mig, slap da af en booty :w00t: - nu er det forhåbentlig sådan at i fik revet en masse telefonnumre hjem fra alle de tøser ik ???

:blush:

hæ hæ ... lidt gris har man vel lov at være :wink::innocent:

Fik ikke nogle numre til dig i denne omgang... men i stedet kan du få et af de første fitnesspics fra konkurrencen i -164 cm klassen samt den lille lækkerbisken af en BB'er - Carla Cabau (stor ser hun ud men hun ar faktisk en lille nips i alm. tøj :blink: )

Rigtig spændende :cooldance: Ærgeligt med den korte tid på scenen, meeeen mon ikke du får mere tid næste gang/næste år :4flex: :wink:

Nu ved jeg i hvert tilfælde hvad det kræver... så lad os håbe :innocent:

Og kanon med alle billederne! Men er jeg den eneste der er i tvivl om denne person nu også blev født som kvinde? :tongue: :
Nej... jeg er sgu også i tvivl!!!
Kanon lee' læsning Norah.... Kæft et oversku' du har...

:wink: fede billeder - go' rapport...

:devil: - iver

OOOOOVERSKUUUUUUUUUUUUU :firebounce: :firebounce: :firebounce:

... så bare vent til i morgen og ikke mindst lørdag :w00t:

Du skal da også lige have et tillykke med din flotte VM-debut herfra. :cheer: :cheer: :cheer:

Det er lidt pudsigt... hende Berit, som var med dernede, er min praktikvejleder ex-kæreste (for år tilbage). Hun har vist været ret leee' i sin tid. :4flex: Sådan så fyrene ikke turde træne ryg med hende, fordi hun var så stærk. :devil:

Berit har været ret så LEE' :devil en af de bedste herhjemme i slutningen af 90'erne!!

hun træner ikke på samme plan længere men DAMN det sidder stadigvæk godt på hende :4flex:

I.ø., det kan godt være, jeg husker forkert, men jeg mener, at der ligger en anden, mindre lufthavn i "nærheden" af Santa Susanna. :unsure: Min moster bor dernede, og jeg mener, at hun plejer at benytte den anden lufthavn pga. trafikken. Men det er jo lidt ligemeget nu - for frem og tilbage kom I da! :bigsmile:

Vi ses på lørdag! :4jumpy:

P.S. Super spændende at læse om dine oplevelser til VM. :cooldance:

Vi har intet med flybiletterne at gøre da alt går gennem forbundet så jeg har ikke undersøgt sagerne :smile:

Super VM rapport Angel!!! :cooldance:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

PEEERFEEECT :4thumbup:

You're a winner in my book! Vildt så stor forskel der kan være på carbflade og så fyldte muskler..

tak for en utrolig god beskrivelse.. den har været værd at sidde utålmodigt at vente på. :4thumbup: :4thumbup:

Hey Blackmoore

Ja... man fatter næsten ikke den forskel der kan være!

Specielt fordi man ikke flytter sig så meget vægtmæssigt men mens væsken fortsat siver ud så pumpes der mad ind i musklerne og det er sgu en drastisk forskel hvis det gøres korrekt :blink:

Jeg er stadigvæk ved at lære... det er sgu svært at peake præcist - ikke mindst fordi det er så forskelligt fra person til person :smile:

Jeg håber dog at få det finpudset inden for de næste par stævner, synes nemlig at brikkerne begynder at falde på plads efter de forskellige tilgangsmåder jeg har prøvet nu :bigsmile:

Virkelig gennemført rapport og fangende læsning :4thumbup:

Tilykke med stævnet :smile:

Hej Tind

Det er jeg sgu glad for at høre :w00t:

TAK TAK :w00t:

post-363-1127993193_thumb.jpg

post-363-1127993253_thumb.jpg

post-363-1127993338_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Anders

Ja... du slipper nok ikke for at følge med fremover sålænge du husker at kigge forbi min log eller hjemmeside, da jeg ikke har tænkt mig at stoppe log-bogsføring i den nærmeste fremtid :cooldance:

Måske jeg lige kan få hilst på dig til DM lørdag og få sat et ansigt på... jeg plejer jo at rende rundt og HYGGE mig :blush:

SES....

Jamen som du måske har fået et indtryk af, er jeg da fast læser af din logbog samt hjemmeside..! :smile:

Jeg er der i hvert fald hele dagen på lørdag, eller fra 11 tiden tror jeg...! Så mon ikke chancen skulle opstå? :smile:

SES..!

Link to comment
Share on other sites

- og hvad med de søde piger i 20cm stiletter og røde velour-dragter? :blush::blush: Ingen pics?? :blush::innocent:

Tak for en supergod fortælling omkring rejsen - og held og lykke til DM - håber du kan holde formen!

Hejsa Spock

Der skal nok komme pics af søde piger i velourdragter flyvende gennem ludten... tror de dukker op i næste uge :smile::wink:

(... så kan både dig og Everlast få mere GODT :w00t: )

Jamen som du måske har fået et indtryk af, er jeg da fast læser af din logbog samt hjemmeside..! :smile:

Jeg er der i hvert fald hele dagen på lørdag, eller fra 11 tiden tror jeg...! Så mon ikke chancen skulle opstå? :smile:

SES..!

:w00t::wink:

... mon ikke???!! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Berit har været ret så LEE' :devil en af de bedste herhjemme i slutningen af 90'erne!!

hun træner ikke på samme plan længere men DAMN det sidder stadigvæk godt på hende :4flex:

Hun er stadig ret Lee' :smile: Træner hos os, her i Trimshop og kan fyre et habil antal chins af, hvilket bredden af hendes vinger også bære præg af :w00t:

Endnu engang, stort tillykke ! Ser frem til at følge dig de næste mange år når du får metal om halsen i international sammenhæng :smile:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Jeg må også lige komme med en hilsen, og sige rigitg mange gange tillykke! Følger trofast med i din log og tager så meget til mig som jeg nu kan bruge, og er også tit inde og kigge på din fine hjemmeside. Men virkelig fed rapport fra VM ret interessant læsning. Det er jo sjovt at kunne høre hvordan sådan en VM det foregår. :cooldance:

Og så skal du da også lige have held og lykke på lørdag. Jeg vil helt sikkert være til finalerne og heppe. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

hva kikker ham gutten i baggrunden på :blush:post-7635-1127998695_thumb.jpg

LOOOOOL :laugh:

Ja - hvad mon :wink:

... ha ha - man kan altså ikke tillade sig at være sart under disse forhold - faktisk bliver man ret ligeglad eftersom du render rund i Eva kostume det meste af tiden backstage hvor det næsten er et særsyn med blufærdige mennesker :wink:

Jeg må også lige komme med en hilsen, og sige rigitg mange gange tillykke! Følger trofast med i din log og tager så meget til mig som jeg nu kan bruge, og er også tit inde og kigge på din fine hjemmeside. Men virkelig fed rapport fra VM ret interessant læsning. Det er jo sjovt at kunne høre hvordan sådan en VM det foregår. :cooldance:

Og så skal du da også lige have held og lykke på lørdag. Jeg vil helt sikkert være til finalerne og heppe. :4thumbup:

Hej Q-base

Bliver bare så glad når folk giver feedback på at alle de timers log-bogsføring kommer andre end mig selv til gode

:4thumbup:

Du skal have mange tak for din oppakning - det betyder FANDME AL VERDEN :w00t::w00t:

Berit har været ret så LEE' :devil en af de bedste herhjemme i slutningen af 90'erne!!

hun træner ikke på samme plan længere men DAMN det sidder stadigvæk godt på hende

Hun er stadig ret Lee' Træner hos os, her i Trimshop og kan fyre et habil antal chins af, hvilket bredden af hendes vinger også bære præg af

Endnu engang, stort tillykke ! Ser frem til at følge dig de næste mange år når du får metal om halsen i international sammenhæng

hej Krumborg

Vi to kan vist godt blive enige om at Berit er alle tiders person og ikke mindst sikken en energi :blink:

Hendes fysik er heller ikke til at komme forbi!! Synes fandme hun holder det flot ikke mindst hendes numze :moon: er imponerende lille og fast :w00t:

... og Ja - så ikke lige for at tale om bredden på hendes ryg :4flex: :4thumbup:

TILLYKKE MED DET FLOTTE RESULTAT :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Det var også noget af kulør du gik inden du skulle på scenen :tongue: Man skulle næsten tro at du var blevet neger :w00t:

Hej Mona

Tak for det :w00t:

.. er helt ked af at jeg ikke har haft overskud det sidste stykke tid til at følge med i hvad i andre laver, men kan næsten forstå at det også kører for dig for tiden :4thumbup: :cooldance:

Og du har ret ... kuløren er som var jeg en negertøz :slut:

(men prøv lige at tjekke billederne og se hvordan farven ser ud på atleterne når vi først kommer ud i spotlyset... der er sgu ikke noget at sige til at vi skal være så brune)

Link to comment
Share on other sites

Damn, Angel!!! Dét var bare fantastisk læsning!!! ... Wauw...

Herligt med alle billederne.. er speechless.. men FULD af respekt!!!!!!

...A special one you are!!! :4thumbup:

Off 2 training i rush - L@rs!!

Edited by Lars B
Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE!! :4thumbup:

Ærgeligt du ikke gik videre, men 16 udaf 45 er sku vildt godt :4thumbup: :4thumbup:

Hende den sidste som står og flexer biceps i din dagbog,... damn.. hun ligner sku da en mand!! Nogle der har testet hende for diverse usunde hormoner?? :blink::blink: for det der er sku da ikke normalt..

Men lyder da som om det var en oplevelse.. Var det ikke hårdt?? Altså lyder sku som om det var pænt hårdt at holde sig fra væske det sidste stykke tid...

Hvordan har kroppen det egentligt inden du skal på scenen? Altså udover du er nervøs...

Men endnu engang tillyke!! :4thumbup: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med stævnet. Det er sgu lidt af en forvandling du har gennemgået :4thumbup: og held og lykke igen på lørdag.

Jeg synes iøvrigt du ser lidt lækker ud når du er helt dullet op :blush::wink:

Ps. Du ser ud til at have kørt Kragen lidt hårdt, hvert fald hvis man skal dømme efter billederne, så du må heller være lidt god ved ham når det hele er ovre :cooldance:

mvh Lars

Link to comment
Share on other sites

Havde slet ikke overskud til at skrive i min log i går og har det nok først efter DM....

Men vil bare lige sige kort....

:devil::devil:JEG ER FANDME PARAT!!! :devil::devil:

Har lige været oppe og træne 1 time her til morgen og DAMN --> min form har aldrig været bedre med cuts i lårene og hele pivtøjet (og typisk fik jeg det ikke fotograferet :dry: skal snart lære det :4slap:)

... Formen er laaaaangt bedre end sidste weekend til VM! LIDT VILDT :w00t:

Vægten er da også allerede nu 1.5 kg lavere end sidste fredag og sagde 63.6 kg efter træning, hvilket faktisk er mindre end til DM sidste år!!! :blink:

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ... nu gælder det op at få fyldt musklerne ud resten af dagen :4mewantfood:

HÅBER at se rigtigt mange af Jer i morgen i pauserne mellem konkurrencer... vil virkeligt gerne have sat ansigt på Jer der kommer og som jeg endnu ikke har mødt :smile:

... så hold lige øje med mig og kom over og hils :wink::dry:

KÆMPE KNUZ

... og så langt ... TAK for den kollossale opbakning :blush::heartpump:

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Sådan....

Netop kommet tilbage til hotellet efter veloverstået DM :w00t:

Hvad kan jeg sige andet end jeg er SUPER TILFREDS :wink:

... specielt eftersom jeg gentog succesen fra sidste år :cheer:

BLEV SGU NUMMER ET IGEN :devil::devil:

... skal i bad nu!!! Skriver mere i morgen så meget at fortælle :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Et STORT Tillykke med det flotte resultat! :bowdown:

Du så hamrende godt ud på scenen..! :wink: Helt sikkert en fortjent titel til samlingen, der garanteret kommer til at vokse endnu mere...

Fik desværre ikke mulighed at sige tillykke personligt..! Kunne sgu ik liige finde dig..! :raisebrow:

Endnu engang tillykke! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

SÅDAN!!!

:4thumbup: :1356: :cheer::alright: :4flex: :kickass: :banana3: :bunny::showoff::firebounce:

Nu virker du jo til at nyde at stå i rampelyset, men er det ikke også rart at kunne slappe lidt af nu ovenpå to konkurrencer lige i rap? :smile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share