ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

:cooldance: ...også et held og lykke skal der lyde herfra :cooldance: ...  :poking: glem nu ikke helt at nyde det... God tur!

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Catie

Hvis det ikke var fordi jeg for engangs skyld er så forbandet træt :dry: så ville jeg hoppe op og ned på stedet for at forsikre dig om at jeg nok skal nyde det i fulde drag SELVOM jeg endnu ikk ehar fattet hvad det er jeg giver mig i kast med :blink:

.... HUUUUUUUUUU - nu rumsterer sommerfuglene igen!!

(eller ved nærmere eftertanke - måske er det de 6 L cola light :tongue: )

:cheer: :cheer: :cheer: Et stort held og lykke skal du da have herfra også!! :cheer: :cheer: :cheer: Selvom du jo egentlig ikke behøver det. :wink: Er overbevist om, at du nok skal gøre en god figur, uanset hvor langt du når. :slut: :4flex: :4thumbup:

(Glæder mig til at kunne råbe af dig på næste lørdag i Herning. :devil:)

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Kathrine

Tak for de søde ord :slut:

Figuren er der... eller rettere sagt - der er ikke så meget af den lige nu :tongue: er MEGET spændt på om jeg kan få carbloaded korrekt denne gang og nå at fylde 200% ud :4flex:

Det er fedt at du dukker op i Herning næste weekend --> det skal nok give dig en på opleveren :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey NO!

Også lige et stort HELD & LYKKE herfra.  :4thumbup:  :bowdown: Du er er MEGET værdig repræsentant for Danmark!!  :cooldance:  :cooldance:

:1356:  :1356: Anja

<{POST_SNAPBACK}>

HEYYYYY Anja

... skal nok gøre mit ypperste for at give den gaaazzz selvom energien ABSOLUT ikke er der lige nu :sleeping::sleeping:

--> men mon ikke Kragen nok skal sparke lidt til mig når dagen oprinder :innocent:

Knuz

No

Hej Norah,

ville blot lige kigge ind og sige hej, og held & lykke :smile:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Niske

Som altid er du mere end velkommen i min log :wink:

Sætter stor pris på dine lykønskninger :cheer:

/no

Link to comment
Share on other sites

Hej Engel,

Jeg stiller mig hermed op i køen af folk med :clap: og :1356: Uanset hvor langt du kommer så er det en kæmpe præstation i sig selv, bare at være kommet derned. Derudover er du, din log og hjemmeside en KÆMPE inspiration! :bowdown:

Har siddet og søgt en ½ times tid på nettet, men det lader ikke til at der rigtig er nogen der viser noget dernede fra, ihvertfald ikke her i weekenden :dry: men så må vi jo bare mentalt :cheer: :cheer: :cheer: på dig!

Masser af hilsner

GD :elvis:

ps. rart at se at der er andre mol-boere som har været nød til at installere router pgr. af mandens wow-afhængighed :wink:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke herfra.

<{POST_SNAPBACK}>

TAK TAK :w00t::w00t::w00t:

Hej Engel,

Jeg stiller mig hermed op i køen af folk med :clap: og :1356: Uanset hvor langt du kommer så er det en kæmpe præstation i sig selv, bare at være kommet derned.

Hej Goldendreams

Jeg forventer, som skrevet tidligere, ikke at komme specielt langt i denne konkurrence!!

Er der først og fremmest for erfaringen :bigsmile:

Ods'ne for at jeg kan komme videre efter forbedømmelsen er ikke så store, da jeg for det første ikke tror min fedt% er langt nok nede, hvis man ser på pigerne i top 15 sidste år, samt der er mange østeuropærer i min klasse... og de er næsten i reglen selvskrevet til gode placeringer :smile:

Derudover er du, din log og hjemmeside en KÆMPE inspiration! :bowdown:
Virkeligt dejligt at høre :4thumbup:
Har siddet og søgt en ½ times tid på nettet, men det lader ikke til at der rigtig er nogen der viser noget dernede fra, ihvertfald ikke her i weekenden :dry: men så må vi jo bare mentalt :cheer: :cheer: :cheer: på dig!

Det skal nok komme på et senere tidspunkt :bigsmile:

ps. rart at se at der er andre mol-boere som har været nød til at installere router pgr. af mandens wow-afhængighed  :wink:

hæ hæ :laugh:

... dvs at jeg ikke er alene med det problem!! Sgu egentligt meget rart at vide :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Good luck!! Og gør nu DK Stolt :wink:

MEN fremfor alt, ha en rigtig god tur, og nyd oplevelsen!!

Du skal sku nok hive en medalje hjem!!!

Mvh.

Simon

<{POST_SNAPBACK}>

Hey der

Turen skal nok blive god ... lige nu trænger jeg til varmen oven på alt det cola :cold:

... meeeeeeeeen - at tage medalje er utopi! Men håber da på længere sigt at kunne komme til at gøre mig i top 5 :w00t:

:4band: Held og lykke engle tøs! :4band:

Der er en grund til at Danmark kun sender 1... No. 1!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

... som sædvanligt er du en charmer :blush:

TAK for det Pauli :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Øv jeg har været for sent ude........ :sneaky2: Ville jo gerne sige Heppe hep...men kan se det er der andre der allerede har gjort.

Istedetfor skal du da få lov til at nyde og nynne Bamzfar's og min kendings melodi nu når du skal ud i den store verden - er sikker på den giver godt med held!

Her kommer den så:

Do do doddle løddel do do dooodo - do do doddle løddel do do dooodo

Se det er nowt' der gir nowt' :w00t:

Rigtig god tur :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kære Norah!

Selvfølgelig skal du også have :cheer::cheer: :cheer: med på vejen fra mig!

Hav en rigtig god tur - og nyyyyd i fulde drag, at du nu skal ned og være fitness-tøz for alle pengene! :slut: KNUS - og go' vind!

Stine.

Du får også lige lidt medvind herfra. :bike: Ha' nu en go' tur og held og lykke med stævnet. :cooldance:

Hej Casper og Kuldskær :bigsmile:

Tak tak for det :w00t:

... og er ret sikker på at turen nok skal blive god - har jo min Krage ved siden :wub:

Jeg vil lige sige held og lykke... Gå hvordan det end går, så håber jeg at du får en så positiv oplevelse, som dette har mulighed for at blive... God fornøjelse...

Og hold nu godt øje med Kragen, så han ikke farer vild dernede :tongue:

Hey Moos

Skal nok gøre alt for at få en god oplevelse :moon:

... men det der med at holde øje med Kragen kan jeg ikke lige overskue - det er nok nærmere omvendt :innocent:

Også mange vinder-vibes herfra Norah... gør dit bedste og tag det som en oplevelse... du er allerede nået længere end de fleste tør drømme om :cooldance:

Hey Zoa

Ja - send lige lidt gode vibes.... og lov mig så lige noget af din kage til når jeg kommer hjem :innocent: :4mewantfood:

... og du har faktisk ret - VM må da siges at være mere end de fleste får muligheden for :blink:

(nu skal du bare ligge pres på mig :dry::wink: )

Alle andre har jo sagt alt hvad der er at sige, men et HEP HEPskal du lige have fra mig :firebounce::firebounce::firebounce:

Hey Tulle :w00t:

Tager heller end gerne dit HEP HEP med mig :cheer:

Øv jeg har været for sent ude........ :sneaky2: Ville jo gerne sige Heppe hep...men kan se det er der andre der allerede har gjort.

Istedetfor skal du da få lov til at nyde og nynne Bamzfar's og min kendings melodi nu når du skal ud i den store verden - er sikker på den giver godt med held!

Her kommer den så:

Do do doddle løddel do do dooodo - do do doddle løddel do do dooodo

Se det er nowt' der gir nowt' :w00t:

Rigtig god tur :wink:

Hey din skønne tøz :slut:

... skal nok huske den melodi!! Er det ikke fra Bubbi bjørnene :w00t::tongue:

(du ved solskin fra oven ... eller sådan noget??)

Knuz

No

Held og lykke med turen

husk nu at det er en præstation bare at få lov at deltage

Hey Jan

Det var nogle kloge ord at få med på vejen :4thumbup: :w00t:

... føler også i min mave at det er RET SÅ STORT :4flex:

Har lavet en del opdateringer på min egen side for de mere nysgerrige

DEN SIDSTE UGE op til VM

Link to comment
Share on other sites

Kære Norah - du skal lige have et

Kæmpe held og lykke

med fra mig også!

Hej Arne :w00t:

BARE KOM MED DET... kan bruge al det HELD jeg kan få :innocent:

Ih hvor bliver det spændende.

Nu har jeg fulgt med i din log længe og jeg glæder mig til at høre hvordan det er gået til VM

Held og lykke

-Camilla

Hej Camilla

LOVER dig... fuldt referat skal nok komme... DU SLIPPER IKKE :wink:

knæk og bræk

forhåbenligt ikke :4crutches::tongue::wink:

p.s. TAAARK :w00t:

Tro på det.... det gør vi andre... :4thumbup:

Jeanette... hvad kan jeg sige andet end :wink:

For hver time ser det lidt bedre ud ... væsken er stadigvæk på retur og jeg bliver hele tiden lidt mere tør!!

Har lige fået sovet lidt og vil nu ned på futonen igen!! :sleeping:

Man skal jo have lidt sommerfugle i maven.

Er også selv ved at være spændt. Håber bare at kunne kæmpe mig op fra sidste pladsen

Ja....

Du må sgu også have et STORT knæk og BRÆK JAN!!!

Vi to skal nok kæmpe lige meget :4flex:

Hey Angel :innocent::bigsmile:

Et STORT held og lykke, fra mig til dig!

:cheer::cheer::cheer:

Give 'em hell! :devil:

Hej Anders :bigsmile:

Jeg skal nok give dem lidt :slut: i stedet ... tror det vinder bedre genlyd :wink::innocent::tongue:

.... men Herning næste weekend er en helt anden side af sagen :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel :innocent::bigsmile:

Et STORT held og lykke, fra mig til dig!

:cheer::cheer::cheer:

Give 'em hell! :devil:

Hej Anders :bigsmile:

Jeg skal nok give dem lidt :slut: i stedet ... tror det vinder bedre genlyd :wink::innocent::tongue:

.... men Herning næste weekend er en helt anden side af sagen :devil:

Hehe, ja det har du måske ret i..! Men glæder mig til at høre hvordan det hele forløber sig!

:bigsmile:

Og i Herning får jeg jo selv lov at se hvordan det går..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share