ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Et kæmpe tilykke med den flotte præstation, det er satme hårdt gået.

Jeg er forholdsvis ny her på MOL, men din log læser jeg altid...den motiverer og imponerer mig altid. Til sidst alt held og lykke til den forestående konkurrence hvor du kommer til at eje ALT!

Link to comment
Share on other sites

PÅ VEJ MOD VM...

LØRDAG

Dagen forinden var vi blevet oplyst om at min konkurrence var rykket til kl. 16 i stedet for kl. 9:30.

Om fredagen havde jeg været meget glad for denne besked, da det betød at jeg kunne få fyldt noget mere mad på musklerne, men om lørdagen var det godt nok svært at gå og vente på at skulle af sted… men ville jo bare gerne i gang med det projekt man var kommet for at fuldføre.

Men jeg fik da brugt tiden fornuftigt på at blive malet med 2 yderlige lag protan og lagt min fitness makeup

:slut:

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(30).jpg

Fik da også sat de lange franske negle på samt ikke mindst spist en masse mere mad alt i mens jeg forsøgte ignorere min meget tørstende krop, hvilket havde været svært nok tidligere ned ved morgenbuffet'en hvor jeg havde de ondeste juice-cravings og al frugten bare var såååå tillokkende på grund af tørsten :blink:

-----------------------------------------------------------------

Klokken 15 afgik bussen ud til konkurrencestedet, som lå små 10 minutter væk (også på gåben!!!)

Den store konkurrencehal med alle de forskellige 39 nationers flag vejrende i den stille brise...

kon%20(13).jpg

Den store scene som lige kunne rumme 40 piger skulder ved skulder

kon%20(18).jpg

Da vi kom ud til stedet blev vi vist ned i kælderen hvor der var omklædningsrum, og der var vi så nede i 5 timer før jeg kom på scenen!!!

Det var nok den værste ventetid på hele turen, for man ankommer parat til stedet, men kan ikke få lov at komme på scenen samt man ikke ved hvilket tidspunkt man reelt skal på. Det vil også sige at i alle de timer har man ikke en ide om hvornår man skal starte med at smøre bronzecreme på, hvornår man skal begynde at fylde flere kulhydrater i systemet samt ens nervøsitet går op og ned.

Fik dog slappet lidt af på trods af de værste nerver :sleeping:

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(14).jpg

... og Kragen fik sig et par gode pics :wink:

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(15).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(16).jpg

I mellemtiden kunne vi så betragte de andre atleter og deres fremgangsmåde. Mange havde prøvet rumlen før og dukkede først op lige før de skulle på scenen, rigtigt mange havde slet ingen farve på og deres eneste maling var dreamtan, så de troppede op helt blege for derefter at få et fedt lag dreamtan på og så var det ellers i bikine… ikke så pænt hvis du spørger mig. Farven kommer til at se helt anderledes ud men om end smart at man slipper for at bruge protan samt kan vaske det hele af så snart konkurrencen er slut, så man slipper for at rende rundt og ligne en eller anden krakeleret øgle efter en dag eller to! Mange af pigerne brugte heller ikke pumpup mens andre ikke bestilte andet i alle de mange timer, nogle sad bare pænt og ventede og spiste ikke engang noget mens andre proppede deres hoveder… Ufatteligt så stor forskel der var på atleternes forberedelse.

Jeg sugede i hvert tilfælde alle indtryk til mig specielt fra de piger som virkede til at de havde det kølige overblik og jeg syntes jeg lærte en hel del om hvordan konkurrencer fremover skal takles og kan takles i forhold til hvordan jeg selv har gjort hidtil… så absolut fedt at få lært nogle nyttige triks!

-->

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nå … efter de mange timer i kælderen blev det langt om længe min tur. Christian havde fået lagt en kanon flot og mørk farve på mig og jeg var så absolut parat til at give den MAX GAS på scenen.

(p.s. Farven er endnu ikke smurt fuldt ud hvorfor den fremstår lidt ujævn og ikke mindst ligger tykt på huden!)

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(19).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(22).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(24).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(25).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(26).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(27).jpg

Gassen gik dog midlertidigt af mens jeg stod og ventede på at skulle ind på scenen, idet der pludselig kommer en kvinde fra backstagecrewet og siger at jeg ikke måtte have mine ørering på (selvom de var blevet godkendt dagen forinden til indvejning).

Christian var hurtig og fik fremskaffet mine små ørestikker… men men men … nu måtte ingen af os pludselig bruge nogen form for øreringe længere!!

Så da vi var på vej ind på scenen skulle jeg stå og bakse med at få øreringene af, så jeg irriterende nok var lige ved at komme for sent ind på scenen... jeg måtte simpelthen løbe ”feltet” op!

En meget frustrende måde at starte på men så snart spotten ramte mig glemte jeg alt om det og fik klistret det store tandpasta smil på… ENDELIG PÅ SCENEN.

-------------------------------------------------------------

Eftersom feltet var stort startede vi alle med at fremvise front og herefter ryg, så skiftede feltet side og vi fremviste igen for- og bagside. Herefter blev vi kaldt frem 5 og 5 som vi stod i lineup og fik derefter lov at fremvise de 4 obligatoriske sider!

Dette tog cirka 15 minutter og da alle havde været en tur igennem, blev vi bedt om at gå ud bagved mens dommerne fandt ud af hvem der ville komme blandt de 15 personer som skulle gå videre…

Jeg vidste jo godt på forhånd at man ikke fik nogen særlig scenetid, men at det alligevel gik så hurtigt kom lidt bag på mig. Man føler jo slet ikke at man har muligheden for at vise ens fysik nok frem. Mens jeg havde stået på scenen kunne jeg se både Berit og Christian som var gode til at sende sigende og rettende blikke samt selvfølgelig råbe lidt.

Efter små 10 minutter blev vi kaldt sammen og fik herefter af vide hvem der var gået videre… og jeg var ikke blandt de 15 også selvom Christian mente at chancen så absolut var der, da jeg havde stået flot i feltet og været en af de mere veltrænede piger.

(Billeder fra scenen kommer forhåbentligt på et senere tidspunkt! Igen valgte vi at priotere video fremfor billeder så har pt. ingen billeder men de skal nok komme :smile: )

Af de 15 piger der gik videre, kunne man godt undre sig lidt over kriterierne for dommernes bedømmelse, samt hvordan nogle af de piger der gik videre rent faktisk havde gjort sig fortjent til dette da det ikke virkede som konsekvente valg fra dommernes side??!

Men det finder jeg jo aldrig ud af og kan kun forholde mig til, at det er en sportsgren, hvor det subjektive (uanset hvad) vil spille ind, og mange af de piger som får lov at blande sig i top 15 har været aktive i mange konkurrencer de sidste par år, dvs. at de er kendte ansigter og derfor sværere at overse end en ny pige som mig på trods af mit store tandpasta smi :wink:

Da jeg havde fået beskeden var det så ellers bare ned i kælderen, pakke mine ting og så tilbage til hotellet for at indtage et godt aftenmåltid :4mewantfood: bestående af paste m. tomatsovs og revet ost (uhhh det er noget jeg har savnet), nogle dybstegte blæksprutteringe og andet godt såsom nogle forskellige små kager fra buffet’en, noget is med drys samt jeg godt lige kunne rumme noget ekstra slik (herunder mit favorit slik: chokoladerosiner fra Sunmaid) før jeg dejsede om på sengen og faldt i en dyb søvn oven på, hvad jeg synes på trods af at jeg ikke fik lov at vise mig frem i badedragten, var en RIGTIG vellykket og spændende dag men så mange nye erfaringer!

Inden jeg faldt i søvn fik jeg også knipset lidt flere billeder hvor man tydeligt kan se at jeg er fyldt langt mere ud og at jeg peakede cirka 8 timer for sent... SKAL NOK LÆRE DET MED TID!!!

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(11).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(2).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(12).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(5).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(7).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(9).jpg

vm_2005_lordag_d.24.9.05%20(10).jpg

.. samt en lille video af formen på overkroppen om aftenen :wacko:

(kan ikke mindes at jeg har været så hakket før??!)

http://www.athletic.dk/konkurrencer/VM 2005/lordag/VM_2005_lordagfrom.MOV

Link to comment
Share on other sites

Resultatlisten fra min klasse (dog mangler der nogle navne - ved ikke hvorfor??)

BODY FITNESS WOMEN + 164 cm

1. Lenka CHALUPKOVA, Slovakia (genvandt VM)

vinder.jpg

2. Gabriela KUBESOVA, Czech Republic

3. Celeste GONZALES, Spain

4. Sonia KOPCOKOVA, Slovakia

5. Petra MERTL, Czech Republic

6. Cecilia SODERSTROM, Sweden

7. Anastasiya GONCHAROVA, Russia

8. Inna SHELEKHOVA, Russia

9. Lina EKLUND, Sweden

10. Anna STACHOWIAK, Poland

11. Alice TEALDI, Italy

12. Adriana RADIX, Netherlands

13. Corina SCHULER, New Zealand

14. Heidrun SIGURDARDOTTIR, Iceland

15. Brigitta GROF, Hungary

Uden for placering...

Zaida DE SOLE, Switzerland

Jayne PICKERING, Australia

Susana ALONSO, Spain

Ljuba PANTOVIC-SUBOTIC, Serbia & Montenegro

Nina FURSETH, Norway

Mariana SIMONETTA, Argentina

Norah JOSEPHSEN, Denmark

Miriam SANCHEZ, Spain

Dagmar SIMMEN, Switzerland

Cornelia SHANDINELE, Netherlands

Kim TILDEN, Canada

Lola CEBALLOS, Spain

Joana ROMANO, Spain

Melissa TUCKER, Canada

Suzana SALOPEK, Croatia

Viviana CASARUBBIA, Argentina

Ellers er der lidt hurtige stemningsbilleder fra hallen og nogle af de andre konkurrencer :smile:

(flere vil komme på min hjemmeside indenfor de næste par uger)

Min klasse +164 cm

kon%20(2).jpg

kon%20(3).jpg

Bløde former var mere end accepteret... (følte mig næsten for hård på nogle punkter :blink: )

kon%20(4).jpg

kon%20(8).jpg

I den lave klasse -158 cm var pigerne dog anderledes hårde

(ufatteligt så STOR fysik forskel der var mellem de to klasser --> det burde jo være det samme :blink: )

Overall i BF og vinderen i den korte klasse

kon%20(19).jpg

kon%20(17).jpg

Var der nogle som sagde bløde former???

kon%20(12).jpg

Top tre

kon%20(6).jpg

Top 5

kon.jpg

Top 5 i -164 cm

kon%20(16).jpg

... og så lidt af det som vare mere underholdende at kigge på :w00t:

kon%20(7).jpg

kon%20(10).jpg

kon%20(15).jpg

:blink:

kon%20(11).jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

PÅ VEJ MOD VM...

SØNDAG

Da der var finalestart kl. 10:30 (konkurrencen forløb jo over 2 dage) og alle atleter var blevet bedt om at være i hallen kl. 9:30 til indmarch, blev vi nødt til at trække i tøjet tidligt, så vi kunne få noget morgenmad inden vi skulle af sted.

Til alt held havde Berit ikke sovet fra vækkeuret, hvilket vi gjorde, da jeg var kommet til at slå det fra. Så vi blev ringet op lidt i 8 og fløj ud af sengen... DAMN hvor var jeg kvæstet.

Jeg havde fået lov at spise, hvad jeg havde lyst til til morgenmad, men har efterfølgende måtte sande at jeg glemte at udnytte dette til sit fulde :dry:

Tror jeg nød min kaffe lidt for meget samt snakkede :blahblah: en hel del - for fik ikke spist mere end 4 friskbagte pandekager med marmelade (som de stod og lavede til os i buffet’en... nam nam), en lille chokolade croissant og et eller andet som jeg ikke lige mindes nu… men uanset hvad… uhhhh hvor var det godt at kunne få noget væske indenbords igen. :smile:

Da vi kom ud i hallen og mig og Berit var ved at gøre os parat til indmarch, fik jeg besked på at jeg ikke kunne være med, eftersom jeg ikke havde bikini på??! Det forholder sig åbenbart sådan, at man skal være i en af sine dragter til indmarchen, hvilket ikke stod i hverken mine eller Berit’s papirer… derfor endte det med at Berit måtte gå alene på scenen med alle de andre lande… Ret meget et øv men så ved vi det til næste gang!!

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(37).jpg

Efter ceremonien var overstået valgte Christian og undertegnet at tage tilbage til hotellet da jeg mere end noget andet trængte til at samle kræfter, specielt med DM i tankerne havde jeg ikke det store overskud til at sidde ude i hallen igen hele dagen og se på konkurrencerne. Så vi tog vores ben på nakken, gik forbi supermarkedet og fik handlet ind, så vi både havde mad til hjemturen samt shoppet 8 L cola light, så jeg kunne få gang i min væskeudtømning!

Resten af dagen gik med at hygge rundt, tage lidt billeder på stranden og jeg fik endda lavet en powerwalk i ØS regnvejr samt trænet lidt på hotelværelset mens Christian lå i karbad.

Lidt stemningsbilleder fra stranden....

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(5).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(1).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(2).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(3).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(4).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(13).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(14).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(16).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(19).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(21).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(23).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(24).jpg

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(26).jpg

Om aftene var meningen at vi skulle have været til banket med alle de andre atleter, men efter noget mere venten (hvilket åbenbart er kendetegnet ved et VM) så måtte vi sande at bussen havde glemt at afhente de atleter der boede på vores hotel.

Så klokken 23 efter 2 timers venten gik vi tilbage på vores værelse, mens Berit tog en taxa med nogle af de andre ud til festen, som åbenbart havde været i gang i et stykke tid... tror hun hyggede sig gevaldigt for vi måtte i hvert tilfælde ringe og vække hende om mandagen efter hun blot havde sovet 2 timer og alligevel formåede at være sprudlende af energi.

Parat til fest... men intet sted at gå!!

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(32).jpg

Kl. 10 afgik vores bus til lufthavnen, 12 timer senere var vi tilbage i Odense hvorefter jeg røg op i klubben for at starte første udtømningstræning frem mod DM… så rejsen endte på samme måde som den startede.

NO

:4flex:

vm_2005_sondag_d.25.9.05%20(10).jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel! Alt for fed læsning! Du formår virkelig at gøre det yderst spændende, så jeg glæder mig helt til DM's referat! Som jeg tidligere har skrevet synes jeg at din præstation har været formiddabel, og du fortjener kun at komme med til VM igen, hvis du har disse intentioner!

Jeg ønsker dig alt held og lykke i Herning!

Vh. Baronen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Norah jeg synes sgu det er svært når man ikek har styr på måderne at bedømme på - men mit ukyndige sind placerer dig et godt stykke indenfor kategori - hvilken ringe trøst det så end må være! :blush:

Men jeg synes som altid din log er dedikationen udstrålt heri samt at læse om din træning og Craws er så pokkers spændende så også respekt for det...

Go get´em 2006 - har du et bud på hvad der skal til?

:devil:

Link to comment
Share on other sites

Fin fin læsning Angel.. og godt med en masse billeder! :4thumbup:

Det bli'r helt klart spændende at følge dig fremover også, især med de erfaringer sådan en tur giver! :smile:

Men nu er det de sidste dage op til DM det gælder, og jeg ser bestemt frem til en fed dag i Herning! Så jeg vil da lige ønske dig alt held og lykke til på lørdag! :kickass:

Som jeg skrev før VM, Give 'em hell! :king:

Link to comment
Share on other sites

Superspændende læsning :4jumpy: :4thumbup:......og hvor ser du bare tæskehamrende godt ud!!! :slut:

Lyder som om du har fået en masse ud af turen :bigsmile:. Det er svært at forestille sig følelsen af at stå på scenen, som en af de lækreste BF-tøser...i verden! :dropjaw: :1356: :tease:

(men det må være en fed fornemmelse :w00t::cooldance::wink: ).

Så skal den bare have gaz igen på lørdag! :cheer::cheer::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Helt igennem superlæsning, har siddet fra 22 tiden og prottet og læst den aw :4thumbup:

Kanon at du gider smide så meget info og så mange pics og så endda med DM i sigte også

Præstationen er også helt i særklasse og når man tager med at det er første gang du er med, så er det endnu flottere!!! No doubt at du er møgbeskidt og :devil: og i en klasse for dig selv herhjemme!!

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah...

Fed beskrivelse og rigtig gode billeder - tusind tak for det! :smile: Tænker at det må have været en stor oplevelse at stå på den scene sammen med alle de andre piger og have repræsenteret Danmark!!! Det er dælme stort!! Og - ja udfra dine billeder, så synes jeg jo også, at du burde have været en af de 15, der blev kaldt ind igen... hold da op en form du fremviste.. *waaaauuuuuv*.. :4thumbup:

Ønsker dig al mulig held og lykke til DM!!!

(er noget ærgelig over, at det der i J-land, ellers ville jeg være kommet og heppet)

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

Super rapport det der - fedt at læse Angel - og jeg kan stadig blive imponeret over hvor meget du/i har styr på jeres krop, vi andre (jeg ihvertfald) har jo ikke til tilnærmelsesvis så meget indsigt i dens virke som du har.

Tænk sig hvor vild du bliver derude i fremtiden ? nu ved jeg ikke med alderen i disse konkurrencer, men kan da forestille mig du er blandt benjamin'erne ? måske var det en ide en dag at kigge forbi USA hvis du stadig har lysten og gejsten i denne sport.

Lidt til egoet:

Og så lidt til mig, slap da af en booty :w00t: - nu er det forhåbentlig sådan at i fik revet en masse telefonnumre hjem fra alle de tøser ik ???

:blush:

Link to comment
Share on other sites

Rigtig spændende :cooldance: Ærgeligt med den korte tid på scenen, meeeen mon ikke du får mere tid næste gang/næste år :4flex: :wink:

Og kanon med alle billederne! Men er jeg den eneste der er i tvivl om denne person nu også blev født som kvinde? :tongue: :

post-1318-1127972481_thumb.jpg

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Du skal da også lige have et tillykke med din flotte VM-debut herfra. :cheer: :cheer: :cheer:

Det er lidt pudsigt... hende Berit, som var med dernede, er min praktikvejleder ex-kæreste (for år tilbage). Hun har vist været ret leee' i sin tid. :4flex: Sådan så fyrene ikke turde træne ryg med hende, fordi hun var så stærk. :devil:

I.ø., det kan godt være, jeg husker forkert, men jeg mener, at der ligger en anden, mindre lufthavn i "nærheden" af Santa Susanna. :unsure: Min moster bor dernede, og jeg mener, at hun plejer at benytte den anden lufthavn pga. trafikken. Men det er jo lidt ligemeget nu - for frem og tilbage kom I da! :bigsmile:

Vi ses på lørdag! :4jumpy:

P.S. Super spændende at læse om dine oplevelser til VM. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Og så lidt til mig, slap da af en booty :w00t: - nu er det forhåbentlig sådan at i fik revet en masse telefonnumre hjem fra alle de tøser ik ???

- og hvad med de søde piger i 20cm stiletter og røde velour-dragter? :blush::blush: Ingen pics?? :blush::innocent:

Tak for en supergod fortælling omkring rejsen - og held og lykke til DM - håber du kan holde formen!

Link to comment
Share on other sites

Det er nogle dejlige fede katte du har, man får helt lyst til at kramme dem, har selv 2 fede stk´s hjemme hos min mor :smile:

HOV HOV du :nonono:

Bibi ej Baxter er fede ... de har bare megt pels samt er off-season i disse måneder :tongue:

...OG DEJLIGE ER DE :heartpump:

Et kæmpe tilykke med den flotte præstation, det er satme hårdt gået.

Jeg er forholdsvis ny her på MOL, men din log læser jeg altid...den motiverer og imponerer mig altid. Til sidst alt held og lykke til den forestående konkurrence hvor du kommer til at eje ALT!

Hej Huz

Hvor er det dejligt i disse dage at kunne konstatere at min log har så mange faste læsere...

DET ER SGU NOGET JEG SÆTTER PRIS PÅ :cheer:

p.s. Skal nok gøre mit for at sælge varen i overmorgen :slut:

Link to comment
Share on other sites

Hey Angel! Alt for fed læsning! Du formår virkelig at gøre det yderst spændende, så jeg glæder mig helt til DM's referat! Som jeg tidligere har skrevet synes jeg at din præstation har været formiddabel, og du fortjener kun at komme med til VM igen, hvis du har disse intentioner!

Jeg ønsker dig alt held og lykke i Herning!

Vh. Baronen! :smile:

hey Baron

SELVFØLGELIG vil jeg gerne afsted igen :w00t:

... så det må vi se om det kan lade sig give næste år, hvor planen nok nærmere er EM i maj/juni som første konkurrence :slut:

Glad for at du kan lide "historien" :smile:

(håber ikke der var for meget volapyk da jeg ikke har gennemlæst det endnu!!)

... og skal nok lave en masse om DM hvor jeg selv kommer til at rende rundt og tage en masse billeder backstage :w00t:

(dette måtte vi jo ikke til VM så derfor var det ekstremt svært at få nogle taget :dry: ØV)

Link to comment
Share on other sites

Norah jeg synes sgu det er svært når man ikek har styr på måderne at bedømme på - men mit ukyndige sind placerer dig et godt stykke indenfor kategori - hvilken ringe trøst det så end må være! :blush:

Men jeg synes som altid din log er dedikationen udstrålt heri samt at læse om din træning og Craws er så pokkers spændende så også respekt for det...

Go get´em 2006 - har du et bud på hvad der skal til?

:devil:

Hey lovbøgernes-lange-arm :tongue:

SUPER glad for at høre din kritik :blush:

Jeg har nogle ting som skal rettes op på bla. til DM

Herunder min posering kan blive langt bedre! Den røg desværre en hel del af det indøvede til VM fordi det hele gik så hurtigt og panikken omkring øreringene sad i kroppen, så jeg glemte at stå på den nye måde jeg havde øvet og kom derfor til at se mere bred ud over taljen end jeg reelt er :mad:

... men men... skal nok få rettet op på til om 2 dage :slut:

Derudover så skal jeg nedpriotere min overkrop og oppe masse på butt og ben det næste halve år!

Min overkrop er hvor den skal være mens massen på benene skal have et velfortjent skub nu :4flex:

hvad det bliver til... håber da at jeg kan komme i top 5 inden jeg når 30 år til et af de større internationale stævner hvorefter min alder begynder at være rigtig for top 3 :wink:

(er jo stadigvæk en gnalling aldersmæssigt!!)

Fin fin læsning Angel.. og godt med en masse billeder! :4thumbup:

Det bli'r helt klart spændende at følge dig fremover også, især med de erfaringer sådan en tur giver! :smile:

Men nu er det de sidste dage op til DM det gælder, og jeg ser bestemt frem til en fed dag i Herning! Så jeg vil da lige ønske dig alt held og lykke til på lørdag! :kickass:

Som jeg skrev før VM, Give 'em hell! :king:

Hej Anders

Ja... du slipper nok ikke for at følge med fremover sålænge du husker at kigge forbi min log eller hjemmeside, da jeg ikke har tænkt mig at stoppe log-bogsføring i den nærmeste fremtid :cooldance:

Måske jeg lige kan få hilst på dig til DM lørdag og få sat et ansigt på... jeg plejer jo at rende rundt og HYGGE mig :blush:

SES....

Superspændende læsning :4jumpy: :4thumbup:......og hvor ser du bare tæskehamrende godt ud!!! :slut:

Lyder som om du har fået en masse ud af turen :bigsmile:. Det er svært at forestille sig følelsen af at stå på scenen, som en af de lækreste BF-tøser...i verden! :dropjaw: :1356: :tease:

(men det må være en fed fornemmelse :w00t::cooldance::wink: ).

Så skal den bare have gaz igen på lørdag! :cheer::cheer::cheer:

Hey Stine

Jeg lover dig at GASSE hele scenen (specielt med al den mad jeg har fundet ud af at jeg skal spise for at fylde ud :innocent:

DET BLIR LEEE :devil:

Helt igennem superlæsning, har siddet fra 22 tiden og prottet og læst den aw :4thumbup:

Kanon at du gider smide så meget info og så mange pics og så endda med DM i sigte også

Præstationen er også helt i særklasse og når man tager med at det er første gang du er med, så er det endnu flottere!!! No doubt at du er møgbeskidt og :devil: og i en klasse for dig selv herhjemme!!

Lungbrush

.... my man :4thumbup:

FEDE ORD med på vejen ... LØFTER SGU humøret gevaldigt :w00t:

Hey Norah...

Fed beskrivelse og rigtig gode billeder - tusind tak for det! :smile: Tænker at det må have været en stor oplevelse at stå på den scene sammen med alle de andre piger og have repræsenteret Danmark!!! Det er dælme stort!! Og - ja udfra dine billeder, så synes jeg jo også, at du burde have været en af de 15, der blev kaldt ind igen... hold da op en form du fremviste.. *waaaauuuuuv*.. :4thumbup:

Ønsker dig al mulig held og lykke til DM!!!

(er noget ærgelig over, at det der i J-land, ellers ville jeg være kommet og heppet)

:4heart: Tania

Hej Tania

Endnu engang en som formår at "svine" mig til med fine ord :blush:

Jeg hænger snart oppe under loftet efter de sidste par dage :w00t:

Jeg tager gerne dit held og lykke med i overmorgen for konkurrencen skal nok blive hård men jeg er også forberedt :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share