ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Tak for det

jeg skal gøre mit bedste, selv om det nok ikke rækker lang

vi tager afsted i morgen middag, og er hjjem igen mandag aften

Hvordan ser jeres rejse plan ud

Tror vi har de samme "gode" odds ... men erfaring er altså også ALFA og OMEGA når det kommer til at kunne klare sig ved så store stævner ud i fremtiden :w00t:

Nu er det ikke sådan at vi skal vi samme sted hen???

Det er ikke sådan at du pludselig dukker op i en bikini :tongue:

Vi rejser nemlig også i morgen, nærmere bestemt i nat kl 3:49 mod Kastrup - flyver 8:30 til Hamburg og videre mod ESP kl 11:30 ... skulle meget gerne lande 2 timer senere :w00t:

... vi kommer også retur mandag aften!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nej jeg tager til ungaren

er hvis tilbage i københavn mandag ved 14 tiden

Der er ingen tvivl om at den erfaring, med at konkurrer mod andre nation i udlandet, kan blive meget hver

Men det er jeg nu ikke så bekymret for

Har løftet i holland 6-7 gang og en enkelt gang i Rusland

Link to comment
Share on other sites

Husk - det er ikke i sig selv NOK at være udtaget...så du skal ikke BARE nyde at du er udtaget...

Jeg synes din form m.v. er så god - at du godt må se ud over næsen og ikke bare nyde men virkelig (helt uden nerver) indse at du er hamrende velforberedt og at du er der for at sparke r** fordi du rent faktisk owner det show - du har allerede fået MANGe komplimenter herinde og det er ikke "blanke" komplimenter, men rent faktisk for en dels vedkommende også folk der ved hvad der tæller...og selve din udtagelse er jo din bekræftelse på at toppen af poppen i DK vedr. udtagelse kan se at du er "guld" værd so to speak!

Tag derned og nyd det i fulde drag - men med en charmed beast mentality! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Er der ikke snart nogen der har hørt fra Englepigen? Er total spændt på at høre hvordan det gik. :please:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Ja kun sgu kun sige det samme som Paulli.... Har søgt nettet tyndt for oplysninger om VM i Bodyfitness - men fandt ingenting... :dry: KOM NU nogen må sgu vide noget.... :innocent:

Håber det bedste for vores danske bodyfitness queen.... :4thumbup:

:wink: Iver

Link to comment
Share on other sites

Ja kun sgu kun sige det samme som Paulli.... Har søgt nettet tyndt for oplysninger om VM i Bodyfitness - men fandt ingenting... :dry: KOM NU nogen må sgu vide noget.... :innocent:

Håber det bedste for vores danske bodyfitness queen.... :4thumbup:

:wink: Iver

:blush: Dejligt at se, at jeg ikke er den eneste 'nørd' der har forsøgt at surfe nettet tyndt for at finde nogle oplysninger.... :innocent::innocent::tongue:

Så vi må alle stadig vente i spænding :cooldance::cooldance:

Anja

Link to comment
Share on other sites

Hmm..! kiggede lige på linket, og så der stod Nominations.. Og så vidt jeg ved så står det for tilmeldte deltagere. Læser man videre kan man se der står Nominations as of sep. 14th.. Og siden konkurrencen blev afholdt 23. - 26. sep. så tror jeg desværre ikke det er resultatet.. Der findes i øvrigt på samme side et link til contest results og herunder er der intet at finde..!

Så jeg tror vi pænt må vente til engle-pigen kommer hjem og deler det hele med os..!

Link to comment
Share on other sites

Hey folkens

Den som leder, skal finde :)

http://www.ebff.org/page.php?cmd=more&midc=97&idcat=&id=147

BODY-FITNESS over 164 CM CATEGORY

1.

Lina EKLUND

Sweden

2.

Cecilia DODERSTROM

Sweden

3.

Nina FURSETH

Norway

4.

Corina SCHULER

New Zealand

5.

Norah JOSEPHSEN

Denmark

Dette er ganske enkelt imponerende, syntes jeg.

Ikke for at være lyseslukker... Men er det ikke nomineringerne?? Altså listen over deltagerne?

Edit: Nå, Anders var hurtigere, men i det mindste, var vi enige.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share