ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:blush::blush:

... men synes rent faktisk du har ret - ikke den værste kombination.... og tænker her udelukket ikke på mig selv :innocent:

du kan godt tage lidt sukker :innocent::wub:

tjekkede lige det mål...64 cm.... jeg har ganske enkelt quads direkte fra helvede :cool::laugh:

Link to comment
Share on other sites

du kan godt tage lidt sukker :innocent::wub:

:blush: tjaaaa.... lidt kan man vel altid :innocent:

tjekkede lige det mål...64 cm.... jeg har ganske enkelt quads direkte fra helvede :cool::laugh:

hæ hæ .... mine er + 65 med nok lidt mere fedt i dine :wink:

Du bæger også væsentligt mere masse på indersiden af lårmusklen ned ved knæet end mange af de andre jeg kender :smile:

... så der er du sikkert mange langt overlegen :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Næh nej, der er ingenlunde tale om 5 kolonne virksomhed eller deslige her Det var blot et forsøg på på bedste vis at håne kollektivshippier og andet skravl ved at tage en af deres foretrukne hovebeklædninger og spotte den så meget som muligt

Eftersom selv den mest årvågne konservative foregangsmand blev narret, ser det ud til at forklædningen lykkedes ganske udemærket

Ok din forklaring er godtaget, men jeg vil lige gøre opmærksom på at du er under observation.

Link to comment
Share on other sites

BÆNKPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 8reps @ 40kg

1 set x 7reps @ 45kg

1 set x 6reps @ 50kg

1 set x 5reps @ 55kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 2reps @ 65kg

1 set x 2reps @ 65kg

1 set x 1reps @ 67.5kg

1 set x 1reps @ 67.5kg

1 set x 2reps @ 65kg

1 set x 2reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 60kg

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 55kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 45kg

1 set x 12reps @ 40kg

:crazy: 20 sæt...?

:dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Hehe..! De stod vel bare og trippede for at komme til..? :laugh:

De opgav da jeg havde lavet de første 4-5 set og de så spurgte hvor meget jeg manglede ....

"tjaaa.... cirka 15-17 set endnu"

Tror ikke lige de kunne forholde sig til det :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 17. Marts

EFTERMIDDAGSTRÆNING kl. 15:15

BEN - let BRYST

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 8reps @ 40kg

1 set x 6reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 6reps @ 65kg

1 set x 6reps @ 65kg

1 set x 6reps @ 65kg

1 set x 6reps @ 65kg

... Fint nok :smile:

SQUAT, godt under godkendt :innocent:

1 set x 4reps @ 60kg

1 set x 3reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 70kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 2reps @ 85kg

1 set x 2reps @ 85kg

... ikkek noget at sætter en finger på - GOD STIL

BÆNKPRES

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 20kg

1 set x 6reps @ 30kg

1 set x 6reps @ 40kg

1 set x 6reps @ 45kg

1 set x 6reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 50kg

... Kunne ikke mærke så meget til min overanstrengte bicepshæftining ... heldigvis :bigsmile:

LÆG PRES, slæde

1 set x 25reps @ slæde + 150kg

1 set x 25reps @ slæde + 150kg

1 set x 25reps @ slæde + 150kg

1 set x 25reps @ slæde + 150kg

1 set x 25reps @ slæde + 150kg

Træning i dag blevet en meget mild omgang, ikk emindst fordi enten er min biceps eller radiobrahialishæftninger godt brugte og ikke mindst MEGET ømme... I går kunne jeg praktisk talt ikke bruge mine højre arm :crazy: Så planen var egentligt at træne i morgen men må nok indse det ikke er det smartest og i stedet skyde den til søndag!!

Ellers en lidt ambivalent dag! Var til eksamen, hvor vi havde mulighed for at tjekke om vi var bestået et par timer bagefter ...og det fik jeg gjort mit i mit træningspasog til al held var jeg bestået :w00t: så efter træning ringede jeg til min far for at fortælle det (man er vel fars tøz!!) Han kunne så bagefter fortælle mig at min mor i dag blev indlagt "babubabu" på Svendborg sygehus med kraftig dobbeltsidig lungeinfektion....pt. er hendes temp 40.5 grad, hun har forhøjet levertal samt skyhøjt CRP så de har måtte ty til at give penicilin direkte i blodbanen!! Ikke pisss FEE' :unhappy:

Nå men for at runde dagen af på en mere mild måde endte jeg op nede til hygge hos bamz'faren, hvor vi fik lavet os hot-dogs og tog en efterfølgende Biftur til den UHYGGELIGSTE gyser jeg har set længe.... den var tæt på at være en tand for uhyggelig til mig... DAMN jeg blev :freaked: mange gange, så godt vi lige havde gåturen tilbage til Bamz'fars hytteså nerverne lige kunne blive dulmet med lidt casual snak :blahblah:

Link to comment
Share on other sites

Håber din mama snart bliver rask :smile:

THA... samme her :heartpump:

Hvilken gyser så i?

Noget så fjollet som "The Hills Have Eyes"

Troede først det skulle blive en kedelig B-films affære...men DAMN den tog fart :freaked: OG JEG ER NORMALT IKKE SART men huuuuuuu :freaked:

Link to comment
Share on other sites

THA... samme her :heartpump:

Noget så fjollet som "The Hills Have Eyes"

Troede først det skulle blive en kedelig B-films affære...men DAMN den tog fart :freaked: OG JEG ER NORMALT IKKE SART men huuuuuuu :freaked:

Ellers noget af en B-film titel. Må se den en eller anden høj lys dag, i selskab med mange andre :tongue: Efter jeg så The Ring er jeg blevet en girlie man til at se den slags film. willynilly4qx.gif

Link to comment
Share on other sites

Ellers en lidt ambivalent dag! Var til eksamen, hvor vi havde mulighed for at tjekke om vi var bestået et par timer bagefter ...og det fik jeg gjort mit i mit træningspasog til al held var jeg bestået :w00t:

Det har da ikke noget med held at gøre. :wink::4smartass: Tillykke med den beståede eksamen. :4thumbup:

Lyder til gengæld ikke så godt med din mor... :unhappy: God bedring med hende. :1112:

Nå men for at runde dagen af på en mere mild måde endte jeg op nede til hygge hos bamz'faren, hvor vi fik lavet os hot-dogs og tog en efterfølgende Biftur til den UHYGGELIGSTE gyser jeg har set længe....

Han er også bare den bedste at hygge og se gyserfilm med. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ellers noget af en B-film titel. Må se den en eller anden høj lys dag, i selskab med mange andre :tongue: Efter jeg så The Ring er jeg blevet en girlie man til at se den slags film. willynilly4qx.gif

LOL :laugh:

Da jeg så The Ring i biffen, var det med 4-5 hårdtpumpede fyre fra mit center, så jeg tror vi udgjorde 7-800 kg råt kød.

Alligevel var jeg ikke bleg eller sen til, at sidde og pive og kravle helt ned i sædet som en anden tøs! :nonono: Nerverne er ikke hvad de har været. Det næste blir vel, at jeg sætter mig til at tude over Lassie :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Hey smukke :bigsmile:

Kæmpe stort tillykke med eksamen - har jo sagt du kan få merit for resten af skidtet :wink:

God bedring med din kære mutti - håber der kommer fremgang i hendes tilstand meget hurtigt!

Jeg skriver til dig senere ang i aften. Rigtig god arbejdslyst

Solrig lørdag fra Stina :crazy_pilot:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 18. Marts

CARDIO

ARCHTRAINER

¤ 40 minutter

Hmmmm... lang tid siden jeg har lavet kredsløb med en puls omkring de 165-170 --> det var sgu egentlig meget rart :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey smukke :bigsmile:

Kæmpe stort tillykke med eksamen - har jo sagt du kan få merit for resten af skidtet :wink:

Hvis bare det var en mulighed :innocent:

God bedring med din kære mutti - håber der kommer fremgang i hendes tilstand meget hurtigt!
Håber jeg også ... min Far er nede og besøge hende nu så sidder og venter på nyt! :smile:
Jeg skriver til dig senere ang i aften. Rigtig god arbejdslyst

Solrig lørdag fra Stina :crazy_pilot:

Det er bare en DEAL ... så må vi se om jeg kommer med tilbage til Odense eller min Far gerne vil have jeg bliver i Nyborg ....

... og JA - det er dælme godt vejr! Havde været perfekt med brunch idag :dry:

KÆMPE overskuuuues og weekend knuz

No

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den beståede eksamen..! :bigsmile:

Så skal jeg bare lige kunne gøre stykket efter på onsdag..! :blink:

TAK TAK .... og mon ikke du kan gøre det ligeså godt!!

Hvis du bare har læst lidt mere end jeg har så står du jo til et rent 13 tal :w00t:

Håber din mutti kommer hurtigt på bener'n igen!

Og du har helt ret.. The hills have eyes er IKKE for sarte sjæle..! :crazy:

Måske min mor skulle se filmen ... tror det ville få hende til at glemme al sygdom og rent faktisk komme op på benene :crazy: DAMN den var creepy :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Det har da ikke noget med held at gøre. :wink::4smartass: Tillykke med den beståede eksamen. :4thumbup:

Lidt held måske eller bare klæbehjerne for nåede ikke at læse stoffet mere end én gang!!

Så tror ikke det sidder super fast men hva fanden ... et EKG er vel et EKG :tongue:

Han er også bare den bedste at hygge og se gyserfilm med. :wub:

BAMZ'FAR er bare "tha SHIIIT" :heartpump: håber bare ikke at hans fingre led overlast da jeg gentagne gange måtte klemme dem hårdt når det blev for uhyggeligt :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share