ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

LOL :laugh:

Da jeg så The Ring i biffen, var det med 4-5 hårdtpumpede fyre fra mit center, så jeg tror vi udgjorde 7-800 kg råt kød.

Alligevel var jeg ikke bleg eller sen til, at sidde og pive og kravle helt ned i sædet som en anden tøs! :nonono: Nerverne er ikke hvad de har været. Det næste blir vel, at jeg sætter mig til at tude over Lassie :cry3:

hæhæ :laugh: det gad jeg ellers godt at have set!!

... måske man skulle have været der for at have skånet sæddet!! Ikke noget som en stor fyr der putter helt tæt ind til en :innocent::wub:

OG FOR GUDS SKYLD aldrig græd over Lassie :crazy: (i hvert tilfælde kun når du er alene :wink: )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Norah!

Hvor træls med din mor :dry: - håber snart hun er frisk igen! :smile:

...og så ellers lige et stort TILLYKKE med eksamen! :4thumbup: og et kram til dig fordi du skal arbejde på sådan en lørdag hvor vejret faktisk minder lidt om forår! :yahoo:

:banana3:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Hej Norah!

Hvor træls med din mor :dry: - håber snart hun er frisk igen! :smile:

...og så ellers lige et stort TILLYKKE med eksamen! :4thumbup: og et kram til dig fordi du skal arbejde på sådan en lørdag hvor vejret faktisk minder lidt om forår! :yahoo:

:banana3:

Stine.

UHHHHHHHH min dejlige Mastine :heartpump:

Tak for din søde hilsen :bigsmile: Min Mamma har det bedre i dag, dog er hendes infektionstal stadigvæk meget høje men vi håber at hun kan komme hjem man/tirsdag fra hospitalet så min far kan gå og nusse om hende :smile:

Ja - i dag har godt nok været lækker!! Fik dog lidt luft tidligere så lidt :sun: har jeg da nydt!

Håber du siger til hvis du har tid til at svinge håndvægtene i næste uge :wink:

Knuz

no

Link to comment
Share on other sites

... måske man skulle have været der for at have skånet sæddet!! Ikke noget som en stor fyr der putter helt tæt ind til en :innocent::wub:

Havde min kammerat lignet Odenses mest hårdtpumpede engel en smule mere, skal jeg ikke kunne sige mig for god til, at jeg nok havde kravlet tættere på, end hvad han ville synes var fedt! :wink::wub::bottom:

OG FOR GUDS SKYLD aldrig græd over Lassie :crazy: (i hvert tilfælde kun når du er alene :wink: )

Jeg skal nok holde tårene inde, og være en stærk dreng - kommer dagen hvor jeg hulker over den slags, lægger jeg vægtene på gulvet, og åbner i stedet en frisørsalon!

Link to comment
Share on other sites

Nå.... ang det her log-skriveri så går det bare ikke så godt i disse dage!!

Den 1. april i år er det 3 år siden jeg startede min log så det har nu stået på i en tid og måske loggen er ved at nå til vejs ende sådan som jeg har brugt den hidtil!!!

Må nok påstå at jeg SLET ikke savner at opdatere min træning og få feedback idet overblikket over min egen træning efterhånden er super godt og loggen ikke tjener sit store formål i forhold til at den skal give mig noget i et træningsøjemed!! Rent træningsmæssigt skal jeg snart ikke bevæge mig videre og strategien går efterhånden blot på vedligeholdelse og så noget diæt i ny og næ når jeg skal stille op til fitnesskonkurrencer... det vil også sige noget som jeg har skrevet om før mere end en gang og derfor blot virker som "replay" :blink:

Må nok sige at tankerne blev sat lidt igang efter Baardibilders indlæg i hans egen log, som fik mig til at tænke om jeg overhovedet har brug for en log mere??

... gennem min log på MOL har jeg fået et så rigt liv som jeg ikke drømte om da jeg startede den. Jeg har både fået min dejlige mand, tonsvis af venner og en masse fed feedback :smile: men når det så er sagt, så har den også ofte været sæde for frustration og et øget pres på mine egne forventninger til mig selv og et ønske om ikke at "skuffe" nogen som måtte følge den og skrive her... /Niels sagde det meget godt til mig i en mail i januar og tror jeg må give ham ret .... at jeg skaber alt for høje forventning til mig selv og derigennem bukker under når jeg ikke selv tror på at jeg kan leve op til dem... så på et eller andet tidspunkt må konsekvensen komme!!!

Det jeg egentligt gerne vil nu er, at have det sjovt og nyde min daglige træning, min kommende diæt mod et par nye fede fitnesskonkurrencer i efteråret i det store udland og FORHÅBENTLIG få fred med mig selv og komme igang med mit SL-udstyr og få deltaget i nogle danske stævner.

Fremover kommer størstedelen af alle opdateringer til at foregå på min egen hjemmeside, hvor jeg vil skrible lidt om hvad der sker og evt. lave ugentlig dagbog når jeg kommer tættere på min første fitnesskonkurrence i oktober måned såfremt jeg finder det passende til den tid....

Vil dog holde log'en åben for evt. små indslag efter forgodtbefindende da jeg absolut ingen planer har om at forsvinde HELT fra MOL :wink:

Over and Out

Tak for 3 fede år

:cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dit valg er fuldt forståeligt Norah, jeg tror alle herinde har sat pris på din log (det har jeg ihvertfald :wink: ) og du har jo formået at forbløffe med syge imponerende løft, vild fysik og super flotte resultater i de 3 år du har logget... :w00t:

Har også ofte tænkt hvordan du dog kunne have tiden til alle dine projekter, og tror du gør klogt i at lægge din fokus hvor du selv føler den bør være :smile: (nemli' at få sparket kraw'en væk fra comp'en så han kan komme til træning.. hehe ej pjat)

For os som snart har været på MOL i en årrække er det svært at hente noget konstruktivt igennem sin log som man kan overføre til sin træning/dagligdag når man som dig har en uhyggelig dybdegående viden indenfor hele området... :a-okhand:

Håber selvfølgelig ikke du forsvinder helt fra MOL, men ihvertfald må du have fortsat held og lykke med dine mål og super gode træninger frem over... og tænk lige på nogle lee' unger dig og kragen kunne få.... damn nogle gen-forudsætninger :laugh:

Vi ses nok af og til i OBBC..... :smile:

Maaa' :flowers::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Anders_L_Holm, KimP, Krumborg og MAAAAAA

Altså.... Jeg forsvinder jo ikke helt ... så let slipper I ikke!! :innocent:

Men jeg er i bund og grund virkeligt træt af at føle jeg bør opdatere træninger som jeg selv finder ret uinteressante, jeg er træt af at have dårlig samvittighed over ikke at kunne nå/eller gide mine opdateringer og så kan det til tider bare være hårdt at nå det hele eftersom min andre firtidsinteresser/forpligtigelser er vokset gevaldigt det sidste år for ikke at tale om at mit studie pt. rent faktisk er interessant :tongue: og jeg har mere lyst til at side med næsen i bøgerne end på nettet :4smartass:

.... så fred være med det!!

Vil heller tage konsekvensen og droppe den faste opdatering men skal nok kigge forbi ind imellem når der sker noget radikalt :cool:

Dagens bonus Karen Louise

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg vidste det!!!

Jeg har hele tiden haft en ide om at Norah og Poul var en og samme person og nu kom beviset!

BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... :tongue:

Jeg er nok så langt fra METRO at det er en umulighed :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kære Norah!

Som sædvanligt er jeg sent på den..... :wink:

Jeg vil bare lige aflevere en klage over at min motivationslog nr 1, nu bliver sat på stand by - det spiller slet ikke :nonono::nonono: .

Jeg overlever dog nok, da jeg er så heldig at møde dig IRL og få et ordentligt los i røven fra tid til anden ...se det er motiviation der vil noget! :tongue::laugh: Når det er sagt, så forstår jeg godt, hvis motivationen og tiden til log-føring mangler - du har jo et hav af projekter (herunder en krævende uddannelse :4smartass:) der fylder din tid. :smile:

...og øh, hvis det her betyder, at der bliver mere tid til at spise påskeharer, forsøge os med yoga osv, så det det bare: :4thumbup: :firebounce::4trumpet::cheer::tease:.

:flowers:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Trist over du lægger loggen på hylden men SUPER du lytter til din indre stemme -logføring skal jo først og fremmest være sjovt! Når det begynder at blive en pligt, er det tid til at stoppe :wink:

Ønsker dig alt held og lykke men fanger dig jo nok på msn ind imellem -du slipper sgu ikke :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kuldskær, Miss Piggy, Miss og Cyriz....

Tak for Jeres søde indlæg.... bare rolig - bliver ved at spøge langt tid på MOL endnu - det er jo blevet en vane :innocent:

... men det med daglige træningsindlæg er slut nu!!!

UHHHHHH.... har fået den fedeste MP3'er ind af døren i dag CANYON - den har nok den fedeste lyd ever :w00t::w00t::w00t: (... and yet so tiny :tongue: )

.... sidder og rocker til "born to be alive" lige nu :blush:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Heiii Engle-pige!

Naiii fint nok uden træningsopdatering! Bare dejligt at du er her lidt ind imellem :smile:

Rigtig sidste-øjebliks-glædelige-påskehilsner her fra Nørrebronx

Sally :bigsmile:

P.S Håber snart at det lykkes at se dig IRL, når jeg er i Odense igen!

Nu har du ikke været i Odense igen uden at jeg var der :dry:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share