ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Tillykke med eksamen :4thumbup:

Muskler og hjerne i rigelige mængder er jo ikke noget man sådan skal kimse ad :4thumbup:

... så er vi to jo i samme båd :wink::innocent::4smartass:

OG TAK Onkel T :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja... sådan nogle dage spiller bare - men jo desværre ikke til at planlægge :dry:

men det lyder da til at du hænger i med studierne :bigsmile:

... så plejer det jo som regel også at gå godt :4thumbup:

Har "første" igen om 5 uger og 4 dage derefter ... det giver lige et pusterum for det der med eksamen hver 2. / 3. uge for det er satme noget der trækker tænder ud :crazy:

Jeg kunne ikke være mere enig..! Jeg er ramlet ind i 3-4 eksamensprojekter, der enten skal godkendes eller forsvares til eksamen. Alle skal afleveres i starten af juni. Og så er der 3 eksamener fra d. 29. maj - 22. juni.. :blink:

Så enhver form for eksamens overskuuu' må gerne sendes min vej..! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah!

Godtnok ved at være længe siden jeg har set noget til dig (og det er jo mærkeligt når man tænker på hvor meget tid jeg har tilbragt i OBBC den seneste tid *host-host* ...or not! :tongue::blush:). Vil bare lige smide en hilsen og sige god fridag (for nu har du vel fri?! :unsure:), forsinket men stort tillykke med første veloverståede eksamen og held og lykke med de næste! :4thumbup:

Knuuuuuuuuus,

:yahoo:

Stine.

Link to comment
Share on other sites

Hey Norah!

Godtnok ved at være længe siden jeg har set noget til dig (og det er jo mærkeligt når man tænker på hvor meget tid jeg har tilbragt i OBBC den seneste tid *host-host* ...or not! :tongue::blush:). Vil bare lige smide en hilsen og sige god fridag (for nu har du vel fri?! :unsure:), forsinket men stort tillykke med første veloverståede eksamen og held og lykke med de næste! :4thumbup:

Knuuuuuuuuus,

:yahoo:

Stine.

Hej Søde :heartpump:

Nej har desværre ikke fri :dry:

... arbejder som sædvanligt og som de sidste 4 år altid lørdag/søndag samt helligedage --> hvornår skulle jeg ellers have tid til at tjene penge til mit overforbrug :innocent:

Håber vi render på hinanden i den nærmeste fremtid ... jeg er i hvert tilfælde i OBBC hver dag nu hvor der trænes til konkurrence :4flex:

Knuz

No

Link to comment
Share on other sites

Hva konkurrence er det Norah?

Kom du snart forbi århus og trænede? tag kragen med !

UHHH ... den første konkurrence er tys tys... vil jo gerne have muligheden for at vinde den fede præmie selv, så ønsker ikke for megen indblanding også selvom jeg ved at jeg sagtens kan gøre det godt uanset deltagerantallet :innocent:

(vil for en gangs skyld bare gerne gøre noget uden alt for mange ved noget så jeg ikke lægger for meget pres på mig selv og blot kan nyde det som i "gamle" dage )

Men kan afsløre så meget at det helt sikker blive figur og sikkert også BB hvis jeg bliver tilfreds med formen .... har også noget VM i efteråret og hvad der kommer til at ligge der i mellem må vi se på :tongue:

Min plan er for en gangs skyld ret løs :blink:

Århus... regner med at flytte tilbage om 2 år - så til den tid :wink: masser af træning :4flex:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

UHHH ... den første konkurrence er tys tys... vil jo gerne have muligheden for at vinde den fede præmie selv, så ønsker ikke for megen indblanding også selvom jeg ved at jeg sagtens kan gøre det godt uanset deltagerantallet :innocent:

(vil for en gangs skyld bare gerne gøre noget uden alt for mange ved noget så jeg ikke lægger for meget pres på mig selv og blot kan nyde det som i "gamle" dage )

Men kan afsløre så meget at det helt sikker blive figur og sikkert også BB hvis jeg bliver tilfreds med formen .... har også noget VM i efteråret og hvad der kommer til at ligge der i mellem må vi se på :tongue:

Min plan er for en gangs skyld ret løs :blink:

Århus... regner med at flytte tilbage om 2 år - så til den tid :wink: masser af træning :4flex:

2 år, så længe kan jeg ikke vente :laugh:

I må da komme forbi inden. Du skal vel os besøge booooooopy

Link to comment
Share on other sites

2 år, så længe kan jeg ikke vente :laugh:

I må da komme forbi inden. Du skal vel os besøge booooooopy

BOOOOOOOOOPSY kommer da til mig :w00t::innocent:

Naaaa.... vi kommer inden da men har jo en aftale med Boobsy om når vi kommer at jeg joiner hende i det center hvor hun har sin dagligdag :smile:

Generelt så prøver vi jo at planlægge træningsfri når vi er i Århus så vi bare kan hygge med svigerfamilien :wub:

Ville I egentligt kigge forbi i morgen eller var det bare en midlertidid god ide??

Link to comment
Share on other sites

BOOOOOOOOOPSY kommer da til mig :w00t::innocent:

Naaaa.... vi kommer inden da men har jo en aftale med Boobsy om når vi kommer at jeg joiner hende i det center hvor hun har sin dagligdag :smile:

Generelt så prøver vi jo at planlægge træningsfri når vi er i Århus så vi bare kan hygge med svigerfamilien :wub:

Ville I egentligt kigge forbi i morgen eller var det bare en midlertidid god ide??

Glemte at fortælle dig det, men har pm´et med boopy. Jeg kommer ikke til fyn alligeveller. Må blive en anden go gang :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Glemte at fortælle dig det, men har pm´et med boopy. Jeg kommer ikke til fyn alligeveller. Må blive en anden go gang :4thumbup:

Nååååå.... GLEMTE du at fortælle mig det :wink:

p.s. Ved godt at du ikke er så gammel som jeg men kan du huske sangen "malerhjerne"?? Tror sagtens at den kunne få ny klang bare med lidt anden lyd :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Skal I træne i weekenden i OBBC? Jeg skal på familie besøg i Odense lørdag og søndag, og jeg skal træne begge dage :superman:

:smile:

Hej Rall

Ved ikke med Kragen... tror han skal træne lørdag eftermiddag efter arbejde!

Jeg regner selv med at træne søndag eftermiddag men intet er sikkert... kører for tiden med weekend fri da jeg jo blot træner for at vedligeholde nu :innocent:

(men umiddelbart heller træne søndag end at blive for presset mandag hvor OBBC lukker tidligt! )

/no

Link to comment
Share on other sites

SNYD!!!

Det finske forbund har netop annonceret at de laver CB for kvinder her i efteråret med følgende begrænsninger ....

-158cm eller 158cm, maxvægt 48kg

... længde - 110 = ens maxvægt!

-164 eller 164cm , maxvægt 56kg

... længde - 108 = ens maxvægt!

+164cm, maxvægt X kg

... længde - 106 = ens maxvægt!

Kan jo kun håbe på at vi også får det i DK, så vi "letvægtstøzer" kan få lov at flexe uden risikoen for at skulle stå side om side med et muskelmonster :innocent:

... samt ikke mindst at det danske forbund vil lempe reglerne, så man kan få lov at stille op i 2 klasser under samme stævne som i Sverige.... tror klart at flere piger ville melde sig på banen til classic bodybuilding hvis de også på samme tid kan stille i bodyfitness :slut:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SNYD!!!

Det finske forbund har netop annonceret at de laver CB for kvinder her i efteråret med følgende begrænsninger ....

-158cm eller 158cm, maxvægt 48kg

... længde - 110 = ens maxvægt!

-164 eller 164cm , maxvægt 56kg

... længde - 108 = ens maxvægt!

+164cm, maxvægt X kg

... længde - 106 = ens maxvægt!

Kan jo kun håbe på at vi også får det i DK, så vi "letvægtstøzer" kan få lov at flexe uden risikoen for at skulle stå side om side med et muskelmonster :innocent:

... samt ikke mindst at det danske forbund vil lempe reglerne, så man kan få lov at stille op i 2 klasser under samme stævne som i Sverige.... tror klart at flere piger ville melde sig på banen til classic bodybuilding hvis de også på samme tid kan stille i bodyfitness :slut:

hvordan er kropsidealet i cb? er det for dem der er lidt større i muskelmasse? noooob spørgsmål :blush:

Link to comment
Share on other sites

hvordan er kropsidealet i cb? er det for dem der er lidt større i muskelmasse? noooob spørgsmål :blush:

Groft sagt så er det letvægts BB'er... en klasse hvor naturlige atleter også vil kunne føle sig hjemme :smile:

Dem som ikke har nok muskelmasse til at fylde en almindelig BB-klasse ud og dem som måske grænser for store til fitness... dog åbner klassen også mulighed for at dem med lyst til at flexe kan prøve dette uden at følge sig underpowerede ved siden af en "rigtig" BB'er

Som du også kan se er der vægtbegrænsning i forhold til højden, hvorfor CB atleter naturligt vil være mindre i muskelfylde end en BB'er med samme højde! Dvs. CB er mindre end BB!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share