ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

hey englen..

Det lyder som en crazy plan.. du bliver for vild :devil::superman: :4thumbup:

Jep... det skal nok blive SUPER sjovt :4flex:

Det fede er at jeg har ferie i hele august og kan derfor bruge denne tid på at komme i form uden at skulle oversku 140 andre ting.... det er sgu nice :bigsmile:

Btw så er det da vidst redigeret lidt med den booty der :bigsmile:

Nej .. den er god nok - det er mig off-season - de kalder mig ikke for Butt-zilla for ingenting :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den numse er lige til et Musclemag cover :devil::w00t::cool:

hmmmm ... den på billeder eller ???!

Er godt nok også spændt på hvad der er kommet på af masse det sidste halve år ... lidt er der i hvert tilfælde sket - både min numza og mine delts er vokset i bredden ... på den gode måde :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jep... det skal nok blive SUPER sjovt :4flex:

Det fede er at jeg har ferie i hele august og kan derfor bruge denne tid på at komme i form uden at skulle oversku 140 andre ting.... det er sgu nice :bigsmile:

Nej .. den er god nok - det er mig off-season - de kalder mig ikke for Butt-zilla for ingenting :tongue:

Ej hvor nice.. Det jo baer perfekt.. Det ikke som os andre der skal en tur til Afrika starten august(ikke at det er skidt), men det lidt svært med diæt og det hele, det må ende som det ender jo :smile:

Haha ja så der fandme blevet lavet nogle alvorlige glutes øvelser.. OMG :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Sidder i disse dage eller rettere uger med hovedet i bøgerne, så jeg med tiden kan blive en fremragende læge :innocent:

Har pt. bestået min eksamen nr. 3 i år sidste fredag og endda med bedste resultat hidtil på kandidatdelen hvilket jeg er lidt meget :w00t: over - specielt fordi de sidste mange uger har været et stort virak af alt for meget at lave :blink:

TILLYKKE med det flotte resultat :4thumbup: og held og lykke med de næste eksamener.....

Regner med at begynde at poste lidt igen om træning og diæt i log'en igen op mod sommeren samt opdatere jer lidt på hvad Kragen også går og laver og ikke mindst hvordan hans konkurrenceform også skrider frem mod efteråret :wub:

(der skal nok komme masser af billeder :tongue4: )

Det er vi nogen som vil glæde os til at læse mere om :w00t: Savner dine opdateringer på MOL :cry3:

Regner med at jeg i september vil stå i mit livs bedste form :slut:

... hvilket bliver lidt ala den form jeg havde 4 uger før VM sidste år minus 2-3 kg

... så regner med at ramme de 62-63 kg med en fedt% på omkring de 7-8% når der lige ryger 3 kg til fra den form jpå billedet. Jeg er også mere eller mindre dikteret lav fedt% eftersom planen for første stævne er at prøve kræfter med noget LIGHTWEIGHT BB .... YEEEAAAAH :4flex:

WEEEE.... :devil: Du bliver så hard core :superman:

p.t. er der dog lang vej og min form minder meget om den jeg havde efter DM 2004 ....

:tongue:

Fræk mås :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TILLYKKE med det flotte resultat :4thumbup: og held og lykke med de næste eksamener.....

Tak Boobsy....

Var lige ved at få dårlige nerver igår da jeg ikke var til at finde på listen over tilmeldte til eksamen på fredag :crazy:

Kontaktede sekretæren som sagde at når jeg ikke var på listen så var løbet kørt og jeg ikke kunne få lov at gå op :blink:

... men heldigvis havde jeg mit på det rene og et print af min tilmelding :innocent: så nu er jeg on igen :4thumbup:

Kunne ellers have været fedt at have spildt de sidste 2 uger knokkel :cry:

Det er vi nogen som vil glæde os til at læse mere om :w00t: Savner dine opdateringer på MOL :cry3:
Du er søøøøød :wub:
WEEEE.... :devil: Du bliver så hard core :superman:

Det gør jeg sgu også :4flex: Det bliver helt sjovt :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nogle gange kan man undre sig hvad det helt præcist kræver for at blive professionel figur-atlet :blink:

Fra det netop overstået Colorado Pro stævne

Øøøøøhhhh

2006colpro_48.jpg

2006colpro_pre_women67.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tilsyneladende en mand med løst påsat paryk :blink:

:laugh::laugh::laugh:

Det er åbenbart nu tilladt under IFBB prof-division med cross-dressing :w00t:

Nu går der ikke længe inden vi ser Cutler i stiletter og glimtende minimal bikini svanse elegant hen over scenen :tongue:

Ej altså ... jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre... hverken hvordan hun har kunne få tildelt et profkort men noget helt andet er ... hvordan fanden kan man overfor sig selv stille sig op mod nogle af de bedste i verden i den form og ikke mindst uden at have gjort det mindste ud af sig selv både hvad angår dragter og fremtoning???? :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nå... godt så!! :crazy:

Alt Sssssuper her :superman:

Sidder i disse dage eller rettere uger med hovedet i bøgerne, så jeg med tiden kan blive en fremragende læge :innocent:

Har pt. bestået min eksamen nr. 3 i år sidste fredag og endda med bedste resultat hidtil på kandidatdelen hvilket jeg er lidt meget :w00t: over - specielt fordi de sidste mange uger har været et stort virak af alt for meget at lave :blink:

Har lille håb om at overlægen, som havde kursets og bare var FREMRAGENDE :bowdown: måske vil tage hånd om mig under min fordybelsesopgave, som jo skal opstartes inden længe og jeg måske gennem ham kan få et spændende 4 ugers klinikophold i udlandet :smile:

Lige nu er der blot små 10 dage til næste store eksamen i endokrinologi (så knokler :sleepy: ) skarpt forfulgt af 5 ugers dobbelt kursus og to eksamener mere inden det er sommer.... men så er det også ferie!

Regner med at begynde at poste lidt igen om træning og diæt i log'en igen op mod sommeren samt opdatere jer lidt på hvad Kragen også går og laver og ikke mindst hvordan hans konkurrenceform også skrider frem mod efteråret :wub:

(der skal nok komme masser af billeder :tongue4: )

Lige nu er jeg ved at nå de 6 kg tab - svinger dog lidt op og ned pga. eksamens stress men kan tydeligt se at jeg gør fremskridt og ikke mindst mærke det på tøjet :rolleyes:

Regner med at jeg i september vil stå i mit livs bedste form :slut:

... hvilket bliver lidt ala den form jeg havde 4 uger før VM sidste år minus 2-3 kg

chest_2ugerigen3.JPG

... så regner med at ramme de 62-63 kg med en fedt% på omkring de 7-8% når der lige ryger 3 kg til fra den form jpå billedet. Jeg er også mere eller mindre dikteret lav fedt% eftersom planen for første stævne er at prøve kræfter med noget LIGHTWEIGHT BB .... YEEEAAAAH :4flex:

p.t. er der dog lang vej og min form minder meget om den jeg havde efter DM 2004 ....

Foto MaxP :tongue:

Det var sku da nogle rare billeder du fik smidt op der, det ser sku heller ikke så tosset ud Off-seson :blush: :4thumbup:

Held og lykke med alle dine projekter - det er sku en ordentligt mundfuld du har gang i - men sikker på du når det hele med flotte resulater :wink:

Ps. Forstår sku heller ikke lige hvad hende "atleten laver til et proff stævne - selv til et dansk amatør stævne ville hun falde igennem

Edited by Mr. Bond
Link to comment
Share on other sites

Ok... har lige været til årets 4 eksamen... der var sat 3 timer af og jeg var færdig efter 45 minutter inklusiv tur på toilettet og 5 minutter tale fra underviser om eksamens struktur :blush:

Enten er det fordi jeg er total :4slap: eller også ved jeg bare lidt :blink:

... sidder nu og venter på klokken bliver 13 og jeg kan kommen til gennemgang af eksamen og finde ud af om jeg er :4smartass: eller :4slap: ... UHHHHH - hader det :crazy:

I mellemtiden kan man jo surfe lidt så faldt over den her side med fede billeder :4thumbup:

FRUIT

Ren anatomi :w00t:

fruits1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det var sku da nogle rare billeder du fik smidt op der, det ser sku heller ikke så tosset ud Off-seson :blush: :4thumbup:

Hey Bondi

Tak for komplimentet ... men du har godt gennemskuet billedet er photoshoppet ik :tongue::tongue::cool:

Held og lykke med alle dine projekter - det er sku en ordentligt mundfuld du har gang i - men sikker på du når det hele med flotte resulater :wink:
Ja.... måske lidt for meget af det gode ... men har rent faktisk fået ryddet op i den forstand at jeg er 100% klar over hvad der er det primære nu, hvilket i sig selv har givet en stor ro :smile:

Jeg er og bliver fitnesstøs de næste mange år... hvis det passer ind i programmet stiller jeg også op til bænkpres, men ellers så er det og bliver lange diæter, tonsvis af powerwalks og svedige timer i træningscentret ... det er sgu det fedeste :4flex: :w00t::superman:

(OG klart .. studiet HAR første prioritet :4smartass: )

Ps. Forstår sku heller ikke lige hvad hende "atleten laver til et proff stævne - selv til et dansk amatør stævne ville hun falde igennem

Ja.. nogle gange må man undres :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kan du ik smide en PM med "farverige tilskud" som er værd at give et forsøg... Jeg har nemlig nogen penge jeg gerne vil smide væk på ingenting :wink:

SKA NOK :cool:

Gør det lige senere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ok... har lige været til årets 4 eksamen... der var sat 3 timer af og jeg var færdig efter 45 minutter inklusiv tur på toilettet og 5 minutter tale fra underviser om eksamens struktur :blush:

Enten er det fordi jeg er total :4slap: eller også ved jeg bare lidt :blink:

... sidder nu og venter på klokken bliver 13 og jeg kan kommen til gennemgang af eksamen og finde ud af om jeg er :4smartass: eller :4slap: ... UHHHHH - hader det :crazy:

Nåååå ... jeg var en total :4smartass: :4smartass: :4smartass: bestod med overskuuu :4flex: igår - så det var bare skønt :cool:

Lidt opdatering på træningssiden for en gangs skyld :innocent:

Får trænet pænt jævnt igennem og kører generelt nogle 5x10 systemer pt. med 80 kg i squat, 70 kg i box-squat, 100 kg i dødløft og 65 kg i bænke... så ret stille og roligt hvad vægten angår men passer mig fint for tiden med al det jeg har haft om ørene :smile:

Vægten går stiller og roligt nedad og det synligste jeg har på vægttabet er at folk nu begynder at kommentere det ... så er det ret sikkert der er sket noget :tongue:

Regner med at ramme de 70 kg midt juni og være lige under de 68 kg først juli ... så er jeg blot 3-4 kg over konkurrencevægt 2½ måned ud før første konkurrence, hvilket er fint for så kan jeg rigtigt nå at få huden tyndet ud denne gang :4thumbup:

Off season note... så er mine quads, læg og delts vokset - lige præcis det jeg har arbejdet på! Så nu krydser jeg fingre for at massen også bliver :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Teløk Teløk... :4thumbup:

Altid rart at se når terperiet giver payoff..! :smile:

Også godt at høre det hele spiller med diæteriet..! :superman:

- Anders!

TAK TAK Anders :w00t:

Ja .. det er fandme nice at få taklet det hele :smile:

Dagen igår var bare perfekt ... først en times powerwalk, så eksamen kl 9, gennemgang af eksamen og et stort bestået, derefter fed træning hvor størstedelen af alle minde venner var tilstede :wub:, hjem til god mad, i laaaaangt bad, surfe lidt og så falde om på sofaen oven på Kragen kl 21 med alle de bedste intentioner om at se Seinfeld sæson 5 sammen med ham men må påstå at på det tidspunkt fladdede mine batterier altså ud :blush:

Sådan en dag hvor man er "næsten lykkelige" :heartpump:

(eller også er man det rent faktisk :w00t: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det er bare sådan noget der giver overskuuu'..! Klasse! :4thumbup:

Sådan en dag må jeg også have mig snart..! Har os et par frygtelige eksamener i nærmeste fremtid... :blink:

Ja... sådan nogle dage spiller bare - men jo desværre ikke til at planlægge :dry:

men det lyder da til at du hænger i med studierne :bigsmile:

... så plejer det jo som regel også at gå godt :4thumbup:

Har du flere i denne omgang..?

Har "første" igen om 5 uger og 4 dage derefter ... det giver lige et pusterum for det der med eksamen hver 2. / 3. uge for det er satme noget der trækker tænder ud :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share