ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jo, har været i Odense, men det var vist mere mig der aldrig kom i OBBC :blush: Fy slemme slemme!!! Nå, ved ikke lige hvornår næste gang bliver, men skal nok lige advarer jer :laugh:

Kærligste hilsner og æggetrilleri

Sally :smile:

hmmm....

Havde vi vist du var der kunne vi måske have lokket :tongue:

Men drop lige en linie næste gang du skal komme så vi kan planlægge efter det :lolabove:

Link to comment
Share on other sites

Havde vi vist du var der kunne vi måske have lokket :tongue:

Men drop lige en linie næste gang du skal komme så vi kan planlægge efter det :lolabove:

Sikkert -har bare næsten ikke kunne stå på mine ben, men kunne jo nok være blevet lokket forbi til en "Nina-powershake" og en gang røverhistorier i hjørnet :laugh: (Det kan jeg ALTID lokkes til)

Hæ hæ.. skal nok sige til næste gang!

Link to comment
Share on other sites

Hey hey....

Det længe siden du har skrevet her angel.. was is loss?

Ved ikk om du ved det, men sidste år havde Classib BB da 1½ min til friposering, men nu læser jeg at man kun har 1 min på hjemme siden..?

Well jeg er lidt forvirret, hehe

big m

big_mike.bmp

Edited by Saabye 3450
Link to comment
Share on other sites

Hey hey....

Det længe siden du har skrevet her angel.. was is loss?

Ved ikk om du ved det, men sidste år havde Classib BB da 1½ min til friposering, men nu læser jeg at man kun har 1 min på hjemme siden..?

Well jeg er lidt forvirret, hehe

big m

HEPPE HEP BIG MIKE :4flex:

Der er ikke så meget andet løs end som jeg skriver få den foregående side at jeg ikke rigtigt føler for at bruge en masse hulens tid på at opdatere min log pt - det bliver alt for hurtigt det samme igen og igen - og lige nu kan jeg snilt brugen tiden på nogle af de 140 projekter jeg har kørende ved siden af :smile:

Mht. til det Classic BB så skal det nok passe at tidslængden er ændret , ellers må du jo droppe en mail til forbundet og få en afklaring på det :bigsmile:

/no

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

HEPPE HEP BIG MIKE :4flex:

Der er ikke så meget andet løs end som jeg skriver få den foregående side at jeg ikke rigtigt føler for at bruge en masse hulens tid på at opdatere min log pt - det bliver alt for hurtigt det samme igen og igen - og lige nu kan jeg snilt brugen tiden på nogle af de 140 projekter jeg har kørende ved siden af :smile:

Mht. til det Classic BB så skal det nok passe at tidslængden er ændret , ellers må du jo droppe en mail til forbundet og få en afklaring på det :bigsmile:

/no

:superman:

(så står vi lige, da jeg heller ikke kiggede tilbage i loggen :tongue: )

Ja lyder fornuftigt... Du har jo os efterhånden været herinde et stykke tid, det jo ikke ligesom os andre rooky´s jo :laugh:

Ja ok.. Gør mig egentligt heller ik noget, da jeg havde fikset musikken, og ville faktisk blive et problem hvis det var 1½ min, da jeg ikke kune have den start som jeg havde valgt før.. OG DEN ROCKS :superman: hehe Så må vi se hvordan det ser ud når poseringerne kommer oveni :smile:

Link to comment
Share on other sites

:superman:

(så står vi lige, da jeg heller ikke kiggede tilbage i loggen :tongue: )

Ja lyder fornuftigt... Du har jo os efterhånden været herinde et stykke tid, det jo ikke ligesom os andre rooky´s jo :laugh:

Ja ok.. Gør mig egentligt heller ik noget, da jeg havde fikset musikken, og ville faktisk blive et problem hvis det var 1½ min, da jeg ikke kune have den start som jeg havde valgt før.. OG DEN ROCKS :superman: hehe Så må vi se hvordan det ser ud når poseringerne kommer oveni :smile:

HEPPPPAAAA :w00t:

De 60 sek er jo fra du starter poseringen dvs. der må godt både være intro og "out"tro :tongue:

Og hvis stykket er lidt længere end de 60 sek. så plejer det også lige at gå!!

Glæder mig til at se hvad du bikser sammen... regner med at vi laver en inspirationsdag i OBBC i løbet af sommeren hvor alle dem som har planer efter DM kan kigge forbi og hygge herunder kan vi andre måske få lov at lure lidt på poseringerne :tongue4:

Link to comment
Share on other sites

STOOOORT ØV

De næste uger er nok de mest travle uger på hele året på studiet med undervisning langt ind i HELVED hver dag... troede først ikke det var så galt men har lige fået mit nye revideret skema i denne uge ... og næste uge er direkte :crazy::crazy:

Derfor har jeg måtte i ansvarlighedens lys og begrundet med min store interesse for hudsygdomme først aflyse min tur til FIBO :crybaby: Lige netop torsdag og fredag i næste uge er de værste i næste uge mht. case-baseret undervisning som danner basis for eksamen ... så INTET at stille op der :dry:

Derudover så havde jeg en spændende aftale med bladet Iform omkring en foto-opgave som også skulle ligge i næste uge eller i en af de kommende 3 uger og det er umuligt for mig at finde tiden til at tage til KBH midt i dette undervisningsmareridt :blink: men så har jeg forhåbentligt fået overtalt dem til at bruge Karen Louise, som jeg selv synes ville være helt perfekt til opgaven... men godt nok ØV at måtte sige nej til det :nonono:

... og hvad så ellers... for der er jo helt sikkert mere!!

Ja - så ringer DR1 sgu i dag og vil have mig på skærmen i næste uge onsdag .... NOOOOOOOOO.... hvorfor lige i næste uge ... alt sker bare i næste uge ... og gæt hvad ... jeg kan jo ikke i næste uge så måtte også sige NEJ til denne opgave :mad: men fik journalisten til at ringe til MISS eller forsøge sig med Karen Louis, så nu håber vi opgaven går til en af de lækre tøzer :slut: så vi andre kan få noget kvalitets fjernsynstid med en af DKs smækreste kroppe :wub:

... nu HÅBER JEG at der ikke falder mere ind af min brevsprække som skal foregå i næste uge eller blot indenfor de næste 3 uger, for kan simpelthen ikke overkomme at sige nej til mere for det ville simpelthen være ALT for uretfærdigt :cry:

Men om ikke andet så har jeg det super godt med at være blevet spurgt til de forskellige opgaver men DAMN (igen) så ærger det mig sgu i den grad at måtte sige nej til alle de fede oplevelser... men man er vel en pligtopfyldende studerende :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hva er det for nogle tv-folk du har pudset på mig??! :laugh::tongue:

Hæhæ....

Han virkede da meget sød ham journalisten og vi andre ville da ÆÆÆÆÆÆÆLSSSKEEEEE at se mere af dig på skærmen :wub:

Jeg er selv lidt øv over at jeg ikke har tiden til at tage opgaven, men synes du var rimeligt oplagt som en person der kunne snakke fornuftigt for sagen og ikke mindst fordi jeg ved du altid ser hammer godt ud, så du ville klart kunne give sporten et smukt ansigt ud ad til :wink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hæhæ....

Han virkede da meget sød ham journalisten og vi andre ville da ÆÆÆÆÆÆÆLSSSKEEEEE at se mere af dig på skærmen :wub:

Jeg er selv lidt øv over at jeg ikke har tiden til at tage opgaven, men synes du var rimeligt oplagt som en person der kunne snakke fornuftigt for sagen og ikke mindst fordi jeg ved du altid ser hammer godt ud, så du ville klart kunne give sporten et smukt ansigt ud ad til :wink:

Hihi.. ALT for mange roser :wub:

Give sporten et smukt ansigt ud ad til?? -Nææææ nej!! Jeg skal smide min store grumme gun op i hovedet på dem :4flex: :laugh::tongue:

Ja, han virkede faktisk ret sød men så igen, der skal ikke særlig meget jysk snak til før jeg bliver blød i knæene :innocent:

Kan kun forstille mig hvilke spørgsmål jeg bliver stillet når aldersgruppen er 17-20år :laugh:

Ærgeligt at du har måttet sige nej til alle de opgaver men HEY hvem skal ellers lave mine :boobs: når de en dag bliver lange og kedelige :tongue::wink:

Edited by Miss
Link to comment
Share on other sites

Hihi.. ALT for mange roser :wub:

Give sporten et smukt ansigt ud ad til?? -Nææææ nej!! Jeg skal smide min store grumme gun op i hovedet på dem :4flex: :laugh::tongue:

Ja, han virkede faktisk ret sød men så igen, der skal ikke særlig meget jysk snak til før jeg bliver blød i knæene :innocent:

Kan kun forstille mig hvilke spørgsmål jeg bliver stillet når aldersgruppen er 17-20år :laugh:

Ærgeligt at du har måttet sige nej til alle de opgaver men HEY hvem skal ellers lave mine :boobs: når de en dag bliver lange og kedelige :tongue::wink:

hæhæ ... som du kan sige tingene din dejlige TØZ :wub:

Det vil altså sige at du tager opgaven :cheer: Og ang. spøgrsmål til den aldersgruppe så synes jeg de sidste par sider i Ida's log hvor vi andre er gået amok på det sidste kan give dig lidt indblik i hvad der bliver disket op med :tongue:

DAMN ... så skal DVD-optageren sættes til onsdag :cool:

p.s. Ang. :boobs: Så spænder vi dem så hårdt op når tid er at du uden problemer ville kunne holde dig flydende hvis du en dag skulle falde i den dybe ende af poolen :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu havde jeg ellers lige set frem til at se dig i Joan Ørting programmet (I bang her - in, out, in, out.. in THE ASS), men så kan man jo glæde sig til at se MISS istedet :wub:

Altså .. skulle det ske at Rocco ringer og vil have mig LIVE på TV til et interview og Physical-fitness så er jeg GAME!!

Om jeg så havde eksamen så ville jeg droppe den på stedet :innocent:

Jeg er så meget til steaky beaver juice at det ville jeg ikke misse for alt i verden :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hæhæ ... som du kan sige tingene din dejlige TØZ :wub:

Det vil altså sige at du tager opgaven :cheer: Og ang. spøgrsmål til den aldersgruppe så synes jeg de sidste par sider i Ida's log hvor vi andre er gået amok på det sidste kan give dig lidt indblik i hvad der bliver disket op med :tongue:

DAMN ... så skal DVD-optageren sættes til onsdag :cool:

p.s. Ang. :boobs: Så spænder vi dem så hårdt op når tid er at du uden problemer ville kunne holde dig flydende hvis du en dag skulle falde i den dybe ende af poolen :tongue:

Jeps, jeg sagde ja, så må vi se hvordan det udarter sig, det er jo trods alt LIVE så mon ikke jeg får sagt en enkelt dum ting eller 20 :laugh:

Haha.. Hvis spørgsmålene ikke er værre så kan jeg jo sagtens lege med :cooldance:

Nu spænder du dem ikke så hårdt for, at jeg får bryster på nakken, vel? :blink::crazy::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

HEPPPPAAAA :w00t:

De 60 sek er jo fra du starter poseringen dvs. der må godt både være intro og "out"tro :tongue:

Og hvis stykket er lidt længere end de 60 sek. så plejer det også lige at gå!!

Glæder mig til at se hvad du bikser sammen... regner med at vi laver en inspirationsdag i OBBC i løbet af sommeren hvor alle dem som har planer efter DM kan kigge forbi og hygge herunder kan vi andre måske få lov at lure lidt på poseringerne :tongue4:

Ja 60 sek, læste mig lige til det på dbff.dk.. Men det var jo bare 1½ sidste år.. men nu er musikken ihvertfald i skabet.. 1min og 3 sek vare det.. det går nok :smile:

Lyder godt med en inspirationsdag, kunne være fedt!! im on! :superman:

Hehe er du lidt poserings liderlig? :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja 60 sek, læste mig lige til det på dbff.dk.. Men det var jo bare 1½ sidste år.. men nu er musikken ihvertfald i skabet.. 1min og 3 sek vare det.. det går nok :smile:

Lyder godt med en inspirationsdag, kunne være fedt!! im on! :superman:

Jamen det et jo perfekt :4thumbup:

Hehe er du lidt poserings liderlig? :devil:

Man ville da være en tøz :slut: hvis man ikke var til svedige, store mænd der står og flexer "røven" ud af bukserne til en god omgang bas :wub:

.... så JA - man kan vist godt kalde mig poserings liderlig :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeps, jeg sagde ja, så må vi se hvordan det udarter sig, det er jo trods alt LIVE så mon ikke jeg får sagt en enkelt dum ting eller 20 :laugh:

Haha.. Hvis spørgsmålene ikke er værre så kan jeg jo sagtens lege med :cooldance:

Næææææ ... FEDT Miss :cool:

Du skal nok klare ærterne om ikke andet kan du altid tage attitude på og nægte at svare på spørgsmålene eller blot spørge den helt sikkert tyndarmet studievært om I skal ligge arm om hvem der stiller spørgsmålene :wink:

Nu spænder du dem ikke så hårdt for, at jeg får bryster på nakken, vel? :blink::crazy::laugh::laugh:

Altså ... kan ikke garantere noget :blink:

Det kommer nok lidt an på om du bliver blandt de første 10 jeg laver... for så er der helt sikkert ingen garanti :tongue:

... ellers må du lige sende dine veninder forbi mig først så jeg har lidt at øve på før vi skal lave et mesterværk på dig :w00t::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Næææææ ... FEDT Miss :cool:

Du skal nok klare ærterne om ikke andet kan du altid tage attitude på og nægte at svare på spørgsmålene eller blot spørge den helt sikkert tyndarmet studievært om I skal ligge arm om hvem der stiller spørgsmålene :wink:

Altså ... kan ikke garantere noget :blink:

Det kommer nok lidt an på om du bliver blandt de første 10 jeg laver... for så er der helt sikkert ingen garanti :tongue:

... ellers må du lige sende dine veninder forbi mig først så jeg har lidt at øve på før vi skal lave et mesterværk på dig :w00t::innocent:

Haha -top nice indput No :4thumbup: den vil jeg helt sikkert tage i brug hvis der pludselig bliver for varmt og pladsen bliver for trang :laugh: Problemet er bare at det er de unge der skriver ind og stiller spørgsmålene -så må de bare ha´klør 5 gennem skærmen :cool:

Hahaha -sender da lige mine gode veninder som prøvekaniner, kan jo ikke ha´at jeg kommer til at ligne Dolly P :crazy::laugh::tongue:

Edited by Miss
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel,

De bedste ønsker og held og lykke med det hele ska du oz ha' herfra. Du har fan'me opnået meget so far og jeg er sikker på at du først lige er begyndt... :slut::superman:

Og også go' fornøjelse med (the never ending :tongue: ) studie...hehe....break a leg, doktor tøs :1112: :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jamen det et jo perfekt :4thumbup:

Man ville da være en tøz :slut: hvis man ikke var til svedige, store mænd der står og flexer "røven" ud af bukserne til en god omgang bas :wub:

.... så JA - man kan vist godt kalde mig poserings liderlig :innocent:

yeah det super.. har jo wild card, så kan sagtens tage nogle ture til OBBC :w00t::bigsmile:

hehe det har du ret i.. så giv tegn med lygter og horn...

Men det bliver vel sådan en inspirations dag uden for dbff ?.. med mindre hvad der sker d. 30?

Men som sagt jeg er klar, og håber at kunne få nogle gode fif så man ikke dummer sig for meget på scenen :laugh::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nå... godt så!! :crazy:

Alt Sssssuper her :superman:

Sidder i disse dage eller rettere uger med hovedet i bøgerne, så jeg med tiden kan blive en fremragende læge :innocent:

Har pt. bestået min eksamen nr. 3 i år sidste fredag og endda med bedste resultat hidtil på kandidatdelen hvilket jeg er lidt meget :w00t: over - specielt fordi de sidste mange uger har været et stort virak af alt for meget at lave :blink:

Har lille håb om at overlægen, som havde kursets og bare var FREMRAGENDE :bowdown: måske vil tage hånd om mig under min fordybelsesopgave, som jo skal opstartes inden længe og jeg måske gennem ham kan få et spændende 4 ugers klinikophold i udlandet :smile:

Lige nu er der blot små 10 dage til næste store eksamen i endokrinologi (så knokler :sleepy: ) skarpt forfulgt af 5 ugers dobbelt kursus og to eksamener mere inden det er sommer.... men så er det også ferie!

Regner med at begynde at poste lidt igen om træning og diæt i log'en igen op mod sommeren samt opdatere jer lidt på hvad Kragen også går og laver og ikke mindst hvordan hans konkurrenceform også skrider frem mod efteråret :wub:

(der skal nok komme masser af billeder :tongue4: )

Lige nu er jeg ved at nå de 6 kg tab - svinger dog lidt op og ned pga. eksamens stress men kan tydeligt se at jeg gør fremskridt og ikke mindst mærke det på tøjet :rolleyes:

Regner med at jeg i september vil stå i mit livs bedste form :slut:

... hvilket bliver lidt ala den form jeg havde 4 uger før VM sidste år minus 2-3 kg

chest_2ugerigen3.JPG

... så regner med at ramme de 62-63 kg med en fedt% på omkring de 7-8% når der lige ryger 3 kg til fra den form jpå billedet. Jeg er også mere eller mindre dikteret lav fedt% eftersom planen for første stævne er at prøve kræfter med noget LIGHTWEIGHT BB .... YEEEAAAAH :4flex:

p.t. er der dog lang vej og min form minder meget om den jeg havde efter DM 2004 ....

Foto MaxP :tongue:

post-363-1147263061_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

DM 2004.. Det var dér du supersættede squats, dødløft og GHR i et væk ikke? :wink::tongue:

Din hukommelse er fænomenal .... :tongue:

... måske vi kunne prøve noget andet i år eftersom du jo har fået en fin lille gul blok med uanede muligheder :innocent::cool: :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share