ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Groft sagt så er det letvægts BB'er... en klasse hvor naturlige atleter også vil kunne føle sig hjemme :smile:

Dem som ikke har nok muskelmasse til at fylde en almindelig BB-klasse ud og dem som måske grænser for store til fitness... dog åbner klassen også mulighed for at dem med lyst til at flexe kan prøve dette uden at følge sig underpowerede ved siden af en "rigtig" BB'er

Som du også kan se er der vægtbegrænsning i forhold til højden, hvorfor CB atleter naturligt vil være mindre i muskelfylde end en BB'er med samme højde! Dvs. CB er mindre end BB!!

thanx...så var det noget i den retning jeg troede det var... :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hello.gif

DAMN .. som tiden flyver :superman:

Kort opdatering (må snart få fingeren ud og få skrevet noget også på min HP!!)

... diæt kører fint... er nu ved at nærme mig de 16% med en vægt på omkring de 72 kg og mavemulerne begynder så småt at spille og der er ved at komme cuts i lårene og ikke mindst de obligatoriske striber på toppen af brystet!!

Har lidt på fornemmelsen at der kommer til at ske ret meget indenfor de næste 2 kg for kan mærke at der ligger noget og lurer??!!? bunny.gif

Sjovt nok taber jeg mig HELT ANDERLEDES denne gang i forhold til tidligere... det er som om jeg forbrænder fedt fra alle områder på samme tid, hvilket også vil sige at mit overordnet tab ikke ses så tydeligt endnu, men som sagt... er ret sikker på at når jeg rammer de 70 kg så kommer det til at kunne ses!

I år er det tydeligere at jeg har fået lavet nogle forbedringer og glæder mig helt vildt til at få afdækket det!

Mit eneste dilemma nu er blot om jeg kan nå at komme helt nok ned i % til at jeg vil være mig selv bekendt til BB om nogle måneder :4flex:

(så venter i spændingen!!)

/No

fruit.gif

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Pics engle-basse :superman:

Vi synes jo alle du er fantastisk at se på - selv når du er off-season-små-kvabset!

:tongue:

Du er altid så søøø FLEXI hug.gif

... skal se om jeg ikke kan lokke Kragen til at tage nogle søndag :bigsmile:

Er rent faktisk SUPER glad for min krop lige nu (for en gangs skyld) Kan bedste lide formen nu hvor man stadigvæk har lidt polster, men har alle de lækre deltajer med markeret arme, bred ryg fordi taljen er svundet ind og ikke mindst form på numsen er jeg bare "lidt" glad for :blush:

Link to comment
Share on other sites

Er spændt på at se hvordan det kommer til at se ud :smile: God fornøjelse med diæten :wink:

btw..

1creepyewok0tt.gif

JB for helved.... LOL :laugh:

Hvor finder du dem?? :w00t:

p.s. Er glad for at du stadigvæk er i live :wink::laugh:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

JB for helved.... LOL :laugh:

Hvor finder du dem?? :w00t:

Skyldes særligt udviklede evner til at finde ligegyldigt pis på nettet :tongue:

p.s. Er glad for at du stadigvæk er i live :wink::laugh:

Haha det er jeg sgu også- Ku' have været en grum død. Men der er ikke mere i det har jeg fået at vide af The Grimm Reaper :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Fordi det er dig FLEXI... for et par uger siden!!

Synes det er ret tydeligt at jeg har fået smidt noget tykkelse på nogle af de små rygmuller :smile:

post-363-1150491849_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvorfor den censurering på det første pic :poking:

---

Det hele er jo spændende, sikke meget du har gang i :smile: du er en pige/kvinde med stort overskud!

Link to comment
Share on other sites

Fordi det er dig FLEXI... for et par uger siden!!

Synes det er ret tydeligt at jeg har fået smidt noget tykkelse på nogle af de små rygmuller :smile:

OMG!!! :wub:

Damn! Alt for sprød er du engle-basse...

Så hot at ham Krage-far burde kunne tilberede sine æg på din ryg :wink:

Go fyldig masse, tydelige cuts og en perfekt fedt% - flot og sexet.

Nu må jeg hellere holde igen, inden jeg skal forklare mig overfor Christian) :tongue:

Tak for pics, sveske

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor den censurering på det første pic :poking:

Ja hvorfor mon... fik det sgu varmt af at flexe så måtte smide bukserne :bottom: på det sidste :innocent:

Det hele er jo spændende, sikke meget du har gang i :smile: du er en pige/kvinde med stort overskud!

OOOOOverskuuueu si'r du :4flex:

(så ville du ikk evide hvordan jeg har brugt størstedelen af dagen :wink::sleeping: )

Link to comment
Share on other sites

OMG!!! :wub:

Damn! Alt for sprød er du engle-basse...

Så hot at ham Krage-far burde kunne tilberede sine æg på din ryg :wink:

Go fyldig masse, tydelige cuts og en perfekt fedt% - flot og sexet.

Nu må jeg hellere holde igen, inden jeg skal forklare mig overfor Christian) :tongue:

Tak for pics, sveske

hæhæ .... man skulle have sådan en som dig herhjemme FLEXI :wink:

Tror du ville kunne få en til at svæve selv off-season :blush:

p.s. Bliv du bare ved ... Kragen har jo alligevel aldrig tid til MOL mere :innocent:LOL

Link to comment
Share on other sites

Wauuuu...

Det ser rigtig godt ud englepige :devil::wub:

Gode glutes også :4thumbup:

Heyyyy Sune :yo:

TAAARK :blush:

(kan jo kun sige det samme om dine USA billeder :tongue4: )

... ang glutes - så er der da også blevet udbygget i det område - billeder af dem taget vi på et andet tidspunkt :tongue:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

hæhæ .... man skulle have sådan en som dig herhjemme FLEXI :wink:

Tror du ville kunne få en til at svæve selv off-season :blush:

p.s. Bliv du bare ved ... Kragen har jo alligevel aldrig tid til MOL mere :innocent:LOL

:blush:

Du har mig i hvert fald her, No..... klistret til skærmen ved synet af Dr. Sizzling Hot :1112:

I øvrigt tror jeg Kragen lapper komplimenterne i sig - det må da være lækkert at have en kvinde der får andre mænd til at...

pic-1199.jpg

:wink:

Link to comment
Share on other sites

GODMORGEN DRENGE fruit.gif

:blush:

Du har mig i hvert fald her, No..... klistret til skærmen ved synet af Dr. Sizzling Hot :1112:

I øvrigt tror jeg Kragen lapper komplimenterne i sig - det må da være lækkert at have en kvinde der får andre mænd til at...

pic-1199.jpg

:wink:

tror det er mig der heller må bruge denne :blush: FLEXI :4flex:

Bliver også lige nød til at kommentere den ryg, det er da godt nok imponerende... :blink:

Hvad skulle du stille op til i år?

Du leeeeeeeeeeeeee :4flex:

Hej Skjold

Tak tak :bigsmile:

... jeg skal stille op i både noget figur, fitness samt regner med noget letvægst BB - så lidt af det hele :superman:

Det største bliver helt klart VM i Rusland hvor der skal flexes igennem :w00t:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det look der!! :4thumbup: :4mewantfood: :devil::superman::wub: Fuck det ser godt ud!! Og skal da lige love for at der er kommet fylde på erectoren. Synes også der er lee fremgang på delts - men det var også planen ikke??

Super nice gået :4thumbup:

HEPPPAAA LANGBØRSTE :superman:

... er sgu egentligt også selv ret godt tilfreds (for engangs skyld!!!) --> nu håber jeg blot at massen bliver hængende på diæten??!! :blink:

Og jo - der er kommet fylde de rigtige steder og som du notere dig også på delts'ne ... helt som planlagt :wink: Egentligt meget godt tilfreds med hvad jeg har kunne smide på på 7 måneder :smile:

Forresten så synes jeg også din diæt afdækker noget KVALI MAAA :w00t: Glæder mig sgu til at se dig i topform!! Og ang. det der med at tage billeder i det gode lys som du skrev og det måske ikke så helt så godt ud i RL .... så skal du jo huske på at scenelys er DET GODE LYS!! Så ikke noget snyd der :wink:

:4jumpy:

Wuaw Angel..! Ser virkelig virkelig godt ud..! :shades:

:bowdown:

Er det ikke noget med du snart skal fortælle lidt om planerne..? :tongue:

THX Anders :cool:

planer.... sgu lidt af det hele :wink: blot IKKE i DK!!!

(stiller 150% IKKE til DM!!! :dry: )

Link to comment
Share on other sites

Fordi det er dig FLEXI... for et par uger siden!!

Synes det er ret tydeligt at jeg har fået smidt noget tykkelse på nogle af de små rygmuller :smile:

WHAUUUU :4thumbup: Du bliver så LEEEEEE i år :devil:

Glæder mig godt nok til at se dig i totalt konkurrence form i år - det bliver vildt :wink:

Knuz fra B.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share