ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Dagens træning Fredag d. 11. August (10 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 7:30

¤ POWERWALK 65 min

BEN - RYG kl. 17

¤ POWERWALK 25 min

OL SQUATS

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 4reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 82.5kg

1 set x 2reps @ 85kg

1 set x 1reps @ 87.5kg

... fin omgang og eksplosiv helt ned på sidste rep!! Vil tro der er til 100 kg for et par rep men det må prøves senere :smile:

CHINS

1 set x 16reps @ BW

... bliver bare bedre og bedre til at reppe :4sport:

Lat pulldown i superset med laterals

LAT PULLDOWN, foran bredt greb

1 set x 12reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 77kg

1 set x 8reps @ 84kg

1 set x 12reps @ 77kg

1 set x 15reps @ 70kg

DB LATERALS

1 set x 15reps @ 2 x 4kg

1 set x 15reps @ 2 x 6kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

1 set x 15reps @ 2 x 10kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 45kg

ONE ARM DB ROW

1 set x 8reps @ 42kg

MAVE, hyperextension

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

+ lidt guns!

¤ POWERWALK 25 min

En beskeden træning med en hel del :blahblah:

Trængte til en let omgang ryg-gejl hvilket godt kunne mærkes på DB Rows'ne hvorfor jeg droppede den idé og stedet tog mit snakketøj på nakken ud i receptionen :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

OL SQUATS

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 4reps @ 80kg

1 set x 3reps @ 82.5kg

1 set x 2reps @ 85kg

1 set x 1reps @ 87.5kg

... fin omgang og eksplosiv helt ned på sidste rep!! Vil tro der er til 100 kg for et par rep men det må prøves senere :smile:

CHINS

1 set x 16reps @ BW

... bliver bare bedre og bedre til at reppe :4sport:

:bowdown:

Det er godtnok en vild omgang Angel! :devil: Der er så mange sæt, at jeg ikke engang orker at tælle dem..! :w00t::superman:

Er det mig der ikke har fulgt godt nok med, eller vil du stadig ikke ud med konkurrence planerne..? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor længe tager sådan en omgang squat med 156 reps dig? :cry:

Udover det så er dine chinups helt vilde ... Har endnu aldrig set en pige der kan tage en eneste rep i den øvesle. (dine chinups, er det BO eller SU greb?) :4sport:

Link to comment
Share on other sites

:bowdown:

Det er godtnok en vild omgang Angel! :devil: Der er så mange sæt, at jeg ikke engang orker at tælle dem..! :w00t::superman:

Er det mig der ikke har fulgt godt nok med, eller vil du stadig ikke ud med konkurrence planerne..? :smile:

Hej Anders

... ser altid ud af mere når man skriver opvarmning med!! Glemmer alt for ofte at markere streg for opvarm / workset --> så reelt kun 12 set som hele dagens bentræning ... det er ikke meget :smile:

Ang. mine konkurrencerplaner så er det stadigvæk noget jeg holder for mig selv, da jeg har brugt en del ressourcer på selv at finde de perfekte stævner i forhold til hvad jeg har lyst til og pt. gider jeg ikke "hjælpe" andre ved at oplyse om hvem, hvad og hvor da jeg tror min kvote i at "hjælpe" folk jeg ikke kender er opbrugt for nogle år :wink::innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvor længe tager sådan en omgang squat med 156 reps dig? :cry:

Hej Skjold

Det tager små 45 minutter hvis jeg ikke :blahblah: for meget!!

Udover det så er dine chinups helt vilde ... Har endnu aldrig set en pige der kan tage en eneste rep i den øvesle. (dine chinups, er det BO eller SU greb?) :4sport:

Tak for det :smile:

.. så må jeg jo lave en video til dig så du kan se det vil selvsyn :wink:

Kører lidt over skulderbredt grep med fuld overhånd (dvs også tomlen ligger over!)

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders

... ser altid ud af mere når man skriver opvarmning med!! Glemmer alt for ofte at markere streg for opvarm / workset --> så reelt kun 12 set som hele dagens bentræning ... det er ikke meget :smile:

Ja det er også rigtigt..! Må være nogen der står og tripper for at du skal blive færdig med alle de sæt.. :laugh:

Og chins'ne er sgu imponerende..! :superman:

Ang. mine konkurrencerplaner så er det stadigvæk noget jeg holder for mig selv, da jeg har brugt en del ressourcer på selv at finde de perfekte stævner i forhold til hvad jeg har lyst til og pt. gider jeg ikke "hjælpe" andre ved at oplyse om hvem, hvad og hvor da jeg tror min kvote i at "hjælpe" folk jeg ikke kender er opbrugt for nogle år :wink::innocent:

Okay, skulle jo bare lige høre..! Man er vel nysgerrig for at finde ud af hvad du har i ærmet..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Lørdag d. 12. August (10 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 22:30

¤ POWERWALK 65 min

+ 50 smalle armstrækkere :smile:

KÆÆÆFT det var mørkt ude i skoven :crazy:

... kunne ikke se mere end ½ meter frem så måtte stole på mine instinkter :crazy: hvilket faktisk gik over forventning :innocent:

Dagens oplevelse må være da jeg kom fra arbejde om mine forældre havde besøg af min faster og onkel... det vidste sig at min mor havde fået en gave af en af hendes ansatte, hvilket var en æske + indhold. For at komme til indholdet skulle man kunne "regne ud" æskens åbne/lukke funktion ud!!

De havde åbenbart siddet og nørklet med den alle fire, min far, mor, onkel og faster i flere timer --> hvorefter jeg valser ind og åbner den på et ½ minut :4thumbup:

hæhæ ... ikke noget som en hjerne der er indrette på logik :laugh: Lukkede hurtigt æsken igen og gav den til min mor uden at sige hvordan den skulle åbnes til hendes store frustration :tongue:

(ikke pænt gjort :innocent::innocent::innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens oplevelse må være da jeg kom fra arbejde om mine forældre havde besøg af min faster og onkel... det vidste sig at min mor havde fået en gave af en af hendes ansatte, hvilket var en æske + indhold. For at komme til indholdet skulle man kunne "regne ud" æskens åbne/lukke funktion ud!!

De havde åbenbart siddet og nørklet med den alle fire, min far, mor, onkel og faster i flere timer --> hvorefter jeg valser ind og åbner den på et ½ minut :4thumbup:

hæhæ ... ikke noget som en hjerne der er indrette på logik :laugh: Lukkede hurtigt æsken igen og gav den til min mor uden at sige hvordan den skulle åbnes til hendes store frustration :tongue:

(ikke pænt gjort :innocent::innocent::innocent: )

Hvor sejt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvor sejt :laugh:

:wink:

Tror jeg skal låne æsken til dette års julefrokost med SL'erne og så skal vi putte et eller andet værdifuldt i som et gavekort til all you can eat spareribs ... og så må vi se hvem der åbner den først!!

Kunne blive ret sjovt at se på tror jeg mens de svedende vil sidde og tænke på alt det mad mens der tykkede fedtede fingre forsøger at tvinge æsken op :tongue:

Link to comment
Share on other sites

:wink:

Tror jeg skal låne æsken til dette års julefrokost med SL'erne og så skal vi putte et eller andet værdifuldt i som et gavekort til all you can eat spareribs ... og så må vi se hvem der åbner den først!!

Kunne blive ret sjovt at se på tror jeg mens de svedende vil sidde og tænke på alt det mad mens der tykkede fedtede fingre forsøger at tvinge æsken op :tongue:

Tykke, altædende i spareribs, ja ja, jeg kan se at fordommene stortrives... :nonono::tongue:

Vi skal nok få åbnet den æske og vi tager gerne udstyr i brug. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 13. August (10 UGER TIL 1. K-DAG)

CARDIO kl. 6:30

¤ POWERWALK 65 min

Super lækkert vejr i Nyborg og ikke en sjæl på gaden - lige som det passer mig bedst :4thumbup:

Skulle have trænet bryst + biceps men var alt for autistisk i dag :crazy: til at kunne holde tanken om OBBC og en masse mennesker ud og så trængte jeg gevaldigt til en refeed.... så mig og Kragen gav den gas sammen med is, chokolade og lasagne :4mewantfood: (men også kun fordi han sagde OK for det :innocent: )

... der gik lige et par timer og så var jeg hård over det hele og mine lår så dobbelt så store ud som de plejer :superman: efter carbsne havde fordelt sig - det er nu en GOD fornemmelse :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 14. August (10 UGER TIL 1. K-DAG)

CARDIO kl. 12:15

¤ POWERWALK / LØB 65 min

BEN - let RYG kl. 18

¤ POWERWALK 25 min

CHINS

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 50kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 4reps @ 85kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 75kg

1 set x 15reps @ 65kg

... Fin POWER :4thumbup:

BB LUNGES

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 80kg

STIVBENET DØDLØFT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 90kg

... NICE :heartpump:

LEG EXTENSION

1 set x 10reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 14reps @ 100lb

1 set x 14reps @ 100lb

CHINS

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

BICEPS DB CURL

1 set x 15reps @ 2 x10kg

1 set x 12reps @ 2 x12kg

1 set x 10reps @ 2 x15kg

1 set x 8reps @ 2 x17.5kg

+ lidt laterals, abductor & adductor

¤ ARCHTRAINER 10 min

¤ POWERWALK 25 min

Spisedagen igår kunne klart mærkes! 2 kg ekstra væske giver sgu et godt tryk under diverse øvelser... dog var jeg lidt gumpetung i chins i forhold til hvordan jeg er røget op de sidste par uger... utroligt hvad et par kg gør :blink:

Pt. er min fedt% et sted melle 15-17 så alt går som det skal .. regner med at få taget lidt pics i løbet af denne eller næste uge (i hvert tilfælde i næste uge med cigar :wink::tongue: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
KÆÆÆÆFT jeg elsker min klub OBBC :heartpump: :heartpump: :heartpump:

Har lige fået af vide at de har sagt ja til at betale flybiletter for mig og Kragen til årets store satsning :cheer:

:w00t::w00t::w00t:

Helt for nice - det er sgu lækkert... :smile::superman: OBBC er sgu også bare den fedeste klub i DK... :devil: :4thumbup:

Ser spændende ud med din nye hjemmeside og fitnessnews.dk - :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Fed hp du har fået lavet. Tillykke med den :smile:

Det bliver spændende at høre noget mere om Jeres planer. Nu nåede jeg ikke at fange dig i OBBC, da jeg var på ferie i sidste uge, men held og lykke til Jer begge to.

Det er for fedt at OBBC bakker Jer op. Fed klub, de skal bare spille noget andet musik :wink::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Helt for nice - det er sgu lækkert... :smile::superman: OBBC er sgu også bare den fedeste klub i DK... :devil: :4thumbup:

Ser spændende ud med din nye hjemmeside og fitnessnews.dk - :w00t::wink:

Hej Iver

JA... fåes sgu ikke bedre end OBBC :innocent::wub:

Og glad for at læse du finder "projekterne" spændende :cool:

Håber blot de udvikler sig nu og det kommende stykke tid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Angel

Fed hp du har fået lavet. Tillykke med den :smile:

Hej Rall

Tak for det .. trængte sgu til lidt lys så måtte jo finde på noget nyt :bigsmile:

Det bliver spændende at høre noget mere om Jeres planer. Nu nåede jeg ikke at fange dig i OBBC, da jeg var på ferie i sidste uge, men held og lykke til Jer begge to.
Vi ses jo helt sikkert til DM så der skal nok blive noget :blahblah:

Tror lige jeg så "skyggen" af dig på vej ud.... bedre held til mig næste gang :tongue:

(ville jo ellers gerne lige have haft tjekket din form :innocent: )

Det er for fedt at OBBC bakker Jer op. Fed klub, de skal bare spille noget andet musik :wink::superman:

:smile:

hæ hæ....

Musikken er nu let påvirkelig hvis man er der på rette tidspunkter... søndag eftermiddag7aften plejer at være ret cool med høj og hård musik i højtalerne :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver

JA... fåes sgu ikke bedre end OBBC :innocent::wub:

Og glad for at læse du finder "projekterne" spændende :cool:

Håber blot de udvikler sig nu og det kommende stykke tid :smile:

Projekterne ser meget meget lovende ud... Faktisk ret fedt design selvom jeg godt er klar over det er CMS systemer ikke??? :smile: Kunne nu ellers rigtigt rigtigt godt lide athletic's gamle design - ret flot og enkelt... Men forstår godt at du vælger den løsning der - kigger også selv efter noget andet til hjemmeside programmering - bruger for tiden GoLive - lidt for svært til en som mig... er sgu "kun" grafiker og ikke webmaster... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Min egen klub er nu heller ikke værst - ikke så store og med alle de muligheder som OBBC - men de støtter mit DM projekt 100% og hjælper økonomisk også... Fandme dejligt... :wink:

Glæder mig til at høre hvad din hemmelige satsning går ud på.... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Tirsdag d. 15. August (10 UGER TIL K-DAG)

CARDIO 9 AM

¤ POWERWALK 55 min

CHEST - TRICEPS - CALVES kl. 14-16

¤ POWERWALK 30 min

Superset Benchpress & Calves

BENCHPRES

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 60kg

1 set x 7reps @ 62.5kg

1 set x 6reps @ 65kg

1 set x 5reps @ 67.5kg

--- boardpress 2 blocks ----

1 set x 5reps @ 70kg

... total fint - mærkede INTET til kravebenet i dag og power var der også :4thumbup:

SEATED CALVES RAISE

1 set x 20reps @ 40kg

1 set x 20reps @ 40kg

1 set x 18reps @ 60kg

1 set x 16reps @ 60kg

1 set x 15reps @ 70kg

1 set x 15reps @ 70kg

1 set x 12reps @ 80kg

1 set x 12reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 90kg

1 set x 8reps @ 90kg

SKRÅ DB PRESS

1 set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

1 set x 12reps @ 2 x 25kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

DB PULLOVER

1 set x 10reps @ 30kg

1 set x 8reps @ 32kg

1 set x 8reps @ 34kg

1 set x 5reps @ 36kg

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 14reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

FLYES, machine

1 set x 20reps @ 32.5kg

1 set x 15reps @ 32.5kg

¤ POWERWALK 30 min

God omgang i dag som bar præg af aktivt fedt i armhulerne :blink: min hud der er så løs nu at jeg konstant kommer til at nive mig selv under hver rep :crazy: IKKE FEDT :innocent:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Projekterne ser meget meget lovende ud... Faktisk ret fedt design selvom jeg godt er klar over det er CMS systemer ikke??? :smile: Kunne nu ellers rigtigt rigtigt godt lide athletic's gamle design - ret flot og enkelt... Men forstår godt at du vælger den løsning der - kigger også selv efter noget andet til hjemmeside programmering - bruger for tiden GoLive - lidt for svært til en som mig... er sgu "kun" grafiker og ikke webmaster... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Min egen klub er nu heller ikke værst - ikke så store og med alle de muligheder som OBBC - men de støtter mit DM projekt 100% og hjælper økonomisk også... Fandme dejligt... :wink:

Glæder mig til at høre hvad din hemmelige satsning går ud på.... :devil:

Hej Iver

Glad for at høre :4thumbup:

Jo det er CMS system - havde først selv lavet et udkast med al design, plugins osv. men ved nærmere eftertanke og i forhold til hvilke krav jeg har til funktionalitet og hurtigt brug, så valgte jeg den "hurtige" løsning (må nok se i øjnene at kravet til den side jeg gerne vil have er højere end mit eget niveau endnu!!)

Har også været super glad for den gamle side, men farverne har været for tunge i forhold til min egen person og da siden nu alligevel skulle splittes op kunne jeg ligeså godt gøre det gennemgribende :smile:

Dejligt at læse at din klub også bakker op om projektet ... altid fedt med et skulderklap :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nå JA.... et ps. til dagen .... UH UH UH :cheer:

Har lige fået bestilt design til hele 4 meget forskellige bikiner til efterårets konkurrencer :slut:

(er så pjattet med al det glimmer så der kommer MANGE similisten på :innocent: )

KÆFT jeg glæder mig til første stævne om små 10 uger :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er ret sjovt det her :tongue:

Vi har jo en mand på at udvikle vores egen konkurrencekulør til hhv. fitness og BB :4flex:

Han svingede lige forbi idag med første prøve :w00t:

Meningen er at farven skal have en sådan kvalitet at 2 påføringen skal være nok til fitness (evt. 3 til BB hvis man vil være MEGET mørk), så man ikke behøves at farves før seneste fredag aften og evt. kan vente helt til lørdag morgen --> samme dag som stævnet!! :cool:

Første prøve var helt super... farven funker som havde jeg fået 3 lag protan og billedet er taget blot 5 minutter efter påføring hvor den allerede var knastør :w00t:

Dog skal farven justeres til den rigtige kulør i forhold til den farve vi ønsker.... må godt være mere gylden! Må dog lige vente og se hvordan den ser ud i morgen tidlig da det ofte kan ændre udseendet på farven en del at den har et halv døgnstid på bagen :smile:

... men KÆFT det er lovende og hvor bliver det ikke mindst skønt at man kan komme i bad blot 12 timer før man står på scenen (for den sags skyld 3 timer før hvis alt går vel) og IKKE skal leve i farvehelved i 3-4 døgn uden bad :crazy:

GLÆDER mig som en sindssyg til at se hvad det ender ud med :4thumbup:

p.s. Note til min hvide hud fra Kragen... resten af dig ligner jo kogt kylling :blush:

(kan jo ikke gøre for at jeg er bleg :mad: )

post-363-1155742468_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hej No!

:4thumbup: Det lyder da til at I har forbindelserne i orden, med hensyn til konkurence kulør, så bliver livet jo bare MEGET lettere... :superman:

Håber alt går planmæssigt for både dig og manden :smile:

:blush: ja nu mener jeg altså i konkurence øjemed.. ups :blink:

Edited by Catie
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share