ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Har været på "job" her til aften :tongue:

Skulle op at fotografere nogle af OBBCs atleter....

Her er et smukig af vores UTROLIG :tongue4: talentfulde AF dreng :w00t: 5 uger ud.... han er bare i sååååå god form og bliver ekstremt led fedt% mæssigt da han allerede er ved at være godt i bund :blink:

post-363-1155847423_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har været på "job" her til aften :tongue:

Skulle op at fotografere nogle af OBBCs atleter....

Her er et smukig af vores UTROLIG :tongue4: talentfulde AF dreng :w00t: 5 uger ud.... han er bare i sååååå god form og bliver ekstremt led fedt% mæssigt da han allerede er ved at være godt i bund :blink:

Ja for dælen da..! :w00t::smile::superman:

Lee' form at fremvise så 'langt' ude..! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Ja for dælen da..! :w00t::smile::superman:

Lee' form at fremvise så 'langt' ude..! :devil:

Det værste af det hele er at Jonas først er gået på diæt for et par uger siden - han ligger normalt lavt i fedt% :blink:

(vel lidt ligesom dig Anders :wink: )

Og hans diæt indtil sidste uge har bestået af bolle m. ost, pasta m. ketchup + protendrink efter træning og en hulens masse æbler :blink::blink:

Det var hvad han troede diæt drejede sig om :nonono: Han blev dog enormt lettet da jeg fortalte ham det nok var en god ide at lave eks. wok-mad til aften for at få mere prot end lige noget ost + pulver :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Det værste af det hele er at Jonas først er gået på diæt for et par uger siden - han ligger normalt lavt i fedt% :blink:

(vel lidt ligesom dig Anders :wink: )

:crazy: Lee'd!!!

Tjaa.. Jeg går i hvert fald ind for at holde fedt%en i snor igennem offseason.. Meeen jeg har trods alt smidt 10 kg de sidste 5 måneder..! Så helt lav har den jo ikke været..! :tongue::innocent:

Og hans diæt indtil sidste uge har bestået af bolle m. ost, pasta m. ketchup + protendrink efter træning og en hulens masse æbler :blink::blink:

Det var hvad han troede diæt drejede sig om :nonono: Han blev dog enormt lettet da jeg fortalte ham det nok var en god ide at lave eks. wok-mad til aften for at få mere prot end lige noget ost + pulver :blink:

Puha da..! Godt du lige fik rettet ham lidt aw..! :smile:

Men det er godtnok imponerende hvis han kun har været på decideret diæt i at par uger..! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jonas har altid været i super god form og han har rigtig gode linier og symmetri. Han har virkelig generne til at komme langt. Det bliver spændende, at se ham i k-form, cut to the bone :devil:

Umiddelbart ligner han dog mere en CB atlet end en AF-atlet, men så vidt jeg kan forstå på han, så er han ikke helt vild med tanken om at skulle stå og posere andet end lineup.

Poster du nogle flere billeder af OBBC's atleter? :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Jonas har altid været i super god form og han har rigtig gode linier og symmetri. Han har virkelig generne til at komme langt. Det bliver spændende, at se ham i k-form, cut to the bone :devil:

Umiddelbart ligner han dog mere en CB atlet end en AF-atlet, men så vidt jeg kan forstå på han, så er han ikke helt vild med tanken om at skulle stå og posere andet end lineup.

Poster du nogle flere billeder af OBBC's atleter? :superman:

:smile:

Hej Rall

Ja... Hans gener fejler ikke noget :4whistling: :tongue4:

Dog tror jeg faktisk det er et godt valg at stille op i AF første gang for Jonas for hans dybde i muskulaturen er ikke lige så imponerende som hans cuts og eks. i forhold til Christian fra vores klub som stiller i CB kommer han slet ikke til sin ret!!

KÆFT Chr. så også LEE' ud igår - massiv og bred ... skal nok blive godt og ikke mindst cut de sidste 5 uger :cheer:

Der kommer ikke billeder af de andre da jeg har lovet at holde dem hemmelige indtil DM :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Rall

Ja... Hans genere fejler ikke noget :4whistling:

Dog tror jeg faktisk det er et godt valg at stille op i AF første gang for Jonas for hans dybde i muskulaturen er ikke lige så imponerende som hans cuts og eks. i forhold til Christian fra vores klub som stiller i CB kommer han slet ikke til sin ret!!

KÆFT Chr. så også LEE' ud igår - massiv og bred ... skal nok blive godt og ikke mindst cut de sidste 5 uger :cheer:

Der kommer ikke billeder af de andre da jeg har lovet at holde dem hemmelige indtil DM :cool:

Jonas er sgu lee' :devil: Håber han er under 180 cm????? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ellers er jeg sgu færdig som gårdsanger.... :laugh::laugh::laugh::laugh::cool:

OBBC har jo altid fostret nogle meget meget lede atletter - :4thumbup: Er virkelig imponeret - ville ønske vi var flere af jeres slags i vores lille midtfynske BB klub... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

LOL :laugh:

Minder mig rent faktisk om at der er en eller anden kvindelig lystfisker som har udviklet sådan et device så kvinder nu kan stå op og tisse :blink:

(var på Godmorgen DK for et stykke tid siden)

... måske man skulle overveje at købe den..... neeeeej! :laugh:

Argh... :crazy: Du har lige genkaldt et minde fra en march jeg var på i Holland med militsen for nogle år siden. Der gik min deling nemlig forbi en hollandsk kvinde, der åbenbart fandt det smart at tisse direkte ned i en tragt. Det gjorde så at hun kunne styre strålen udenom bukser og støvler og slap for at squatte ned imellem buskene. Smart nok, men for satan, hvor vi gloede og billedet af en 90 kg's matrone, der står op og tisser har siddet fast på min nethinde siden. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Argh... :crazy: Du har lige genkaldt et minde fra en march jeg var på i Holland med militsen for nogle år siden. Der gik min deling nemlig forbi en hollandsk kvinde, der åbenbart fandt det smart at tisse direkte ned i en tragt. Det gjorde så at hun kunne styre strålen udenom bukser og støvler og slap for at squatte ned imellem buskene. Smart nok, men for satan, hvor vi gloede og billedet af en 90 kg's matrone, der står op og tisser har siddet fast på min nethinde siden. :laugh:

KÆFT det må have været et LEEE't syn :crazy:

tragt, tissekop osv. ellers tak!! :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Jonas er sgu lee' :devil: Håber han er under 180 cm????? :laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Ellers er jeg sgu færdig som gårdsanger.... :laugh::laugh::laugh::laugh::cool:

OBBC har jo altid fostret nogle meget meget lede atletter - :4thumbup: Er virkelig imponeret - ville ønske vi var flere af jeres slags i vores lille midtfynske BB klub... :tongue:

he Iver

Du kan ånde lettet op :innocent: han er 1.77 cm :wink:

Ang. atlet udviklingen så skyldes det ve klimaet i klubben :innocent: Du må jo have dig et 10-turs kort på et tidspunkt igen :cool:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 18. August (10 UGER TIL 1. K-DAG)

CARDIO kl. 8:15

¤ POWERWALK 65 min

BEN - BRYST kl. 14

¤ POWERWALK 15 min

OL SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 2reps @ 85kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 65kg

... var godt tung i røven i dag men fik da lavet det jeg skulle minus 1 rep med de 85kg på set 2 - kunne tydeligt mærke at det skyldtes dødløften fra i går som havde tappet min butt og hams!!

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 12reps @ 100lb

1 set x 14reps @ 100lb

1 set x 14reps @ 100lb

DB LATERALS

1 set x 15reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 6kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 9kg

BENCHPRESS

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 60kg

1 set x 5reps @ 62.5kg

1 set x 4reps @ 65kg

1 set x 3reps @ 67.5kg

1 set x 2reps @ 70kg

+ forsøgte at køre lidt mave men var alt for øm efter rygdagen igår!!

¤ ARCHTRAINER 25 min

¤ POWERWALK 30 min

Farveprøven på benet sidder utrolig flot stadigvæk og har en utrolig naturlig dyb brun farve, så det er godt nok lovende det her projekt :4thumbup:

Selv min chef på jobbet var helt vild med farven og ville straks vide hvor han dog kunne få så lækker en kulør... så aftalte at jeg skal spraye ham ved lejlighed når farven er færdigudviklet ... skal nok blive sjovt - ikke mange får lov at "tilsvine" deres chef i den grad :tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nijmegen? Er den værd at forsøge sig med? Umiddelbart lyder 4 x 40 km. ikke synderlig svært. Men er det dét? Er det sværere end det ser ud på papiret?

Det er selvfølgelig et formspørgsmål, men min erfarring er at det slider pænt meget på en. Jeg gik i 2001 og var i en udmærket marchform, men havde stadig ret ondt i understellet på 3. og 4. dagen. Men helt sikkert en fed oplevelse. Ihf som soldat.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Den samme fejl de sidste 3 år. Det er stadig ved 180 den deler :smile:

Så det lige på deres hjemmeside at de har skrevet 178cm!!

Flot at det er 3. år i træk med sammen fejl :blink:

eller rettere pinligt!

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig et formspørgsmål, men min erfarring er at det slider pænt meget på en. Jeg gik i 2001 og var i en udmærket marchform, men havde stadig ret ondt i understellet på 3. og 4. dagen. Men helt sikkert en fed oplevelse. Ihf som soldat.

Rommel

Helt sikkert fed oplevelse og god fedtforbrænding :tongue::wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
he Iver

Du kan ånde lettet op :innocent: han er 1.77 cm :wink:

Ang. atlet udviklingen så skyldes det ve klimaet i klubben :innocent: Du må jo have dig et 10-turs kort på et tidspunkt igen :cool:

Puuuhhaaa - :laugh::laugh::laugh::laugh: Ånder lettet op.... :laugh::laugh::laugh:

Ja overvejer det da stadig en gang imellem - det er jo en lee' club.... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nijmegen? Er den værd at forsøge sig med? Umiddelbart lyder 4 x 40 km. ikke synderlig svært. Men er det dét? Er det sværere end det ser ud på papiret?

Det er i hvert fald den sikre vej til et ringere squat. Mine ben var der i hvert fald ikke meget kraft i da jeg kom hjem. Det er en meget særpræget oplevelse rent fysisk. Selve det at gå er slemmest for fødderne. Jeg gik i forsvarets udleverede støvler m-58, og havde undersøgt en del omkring optimale sokker og såler. Det gjorde at jeg slap igennem uden nævneværdige problemer med vabler. Nogle af dem jeg gik med havde imidlertid kæmpe sår på fødder og hæle, og en enkelt fik betændelse i fødderne. Det gjorde at de hævede op til dobbelt størrelse og når man prikkede til dem kom der betændelse ud. Hun fik besked på at hun ikke måtte gå i støvler i en måned og fik en masse pencilin for at undgå blodforgiftning.

Jeg oplevede at det var meget svært at spise, men prøvede alligevel at kaste noget i skabet, for man ved jo at det er nødvendigt, men havde ingen appetit overhovedet. Derudover kørte forbrændingen så meget på højtryk at jeg typisk måtte stå op to gange i løbet af natten og skifte lagen og tørre mig med et håndklæde fordi jeg var fuldstændig gennemblødt af sved.

Som Rommel og Anders skriver, er det en fed oplevelse som soldat, men det står og falder nok med hvordan ens fødder har det. Hvis du vil gå den som civil skal du i øvrigt gå 4 x 50 km, men slipper så til gengæld for at gå med oppakning. Og så kan du gå i løbesko, hvilket nok er den største fordel.

Link to comment
Share on other sites

Som Rommel og Anders skriver, er det en fed oplevelse som soldat, men det står og falder nok med hvordan ens fødder har det. Hvis du vil gå den som civil skal du i øvrigt gå 4 x 50 km, men slipper så til gengæld for at gå med oppakning. Og så kan du gå i løbesko, hvilket nok er den største fordel.

Hvis jeg skulle gøre det, skulle det være med oppakning og i støvler. Jeg har været i militæret, og netop march var en af mine klare forcer. Var heldig med latterligt få vabler, selv på lange 25+ km ture - og som oftest gik jeg fuldstændig fri for vabler.

Oppakningen? Er det ikke kun 10 kg?

Og når man nu ER civil, hvordan får man så "lov" til at stille op i militær udrustning? Skal man melde sig ind i det lokale hjemmeværn, eller i hvert fald et hjemmeværn der arrangerer ture til Nijmegen, eller er der andre alternativer? :blush:

EDIT: Sorry, Norah for trådkapring. :bigsmile:

Edited by kongkent
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share