ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning Onsdag d. 2. August (12 UGER TIL K-DAG)

MORGENCARDIO kl. 8

¤ POWERWALK 60 min

RYG - BICEPS kl. 18

¤ POWERWALK 15 min

T-BAR ROW

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 55kg

1 set x 15reps @ 65kg

1 set x 13reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 8reps @ 90kg

CHINS

1 set x 12reps @ BW

REVERSED PURPLE BANDS WIDE GRIP CHINS

1 set x 10reps @ BW

1 set x 11reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

1 set x 10reps @ BW

... fungerer bare SUPER

ONE ARM DB ROW

1 set x 10reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 44kg

1 set x 10reps @ 48kg

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 10reps @ 35kg

KONC. EZ-BB CURL

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 12reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 10reps @ 40kg

DB CURL

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 15kg

1 set x 8reps @ 2 x 17kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

¤ POWERWALK 25 min

En træning der blev lidt for lang :blahblah::blush: uden at være specielt produktiv ... men havde også stiv lænd (satte sig fast i morges), ondt begge storetæer (for meget PW i de forkerte sko :crazy: ) og ømme håndled pga. for meget computerarbejde... synes selv jeg var undskyldt :innocent: nå Ja ... staklen havde også været på arbejde hele dagen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

[

En træning der blev lidt for lang :blahblah::blush: uden at være specielt produktiv ... men havde også stiv lænd (satte sig fast i morges), ondt begge storetæer (for meget PW i de forkerte sko :crazy: ) og ømme håndled pga. for meget computerarbejde... synes selv jeg var undskyldt :innocent: nå Ja ... staklen havde også været på arbejde hele dagen :tongue:

:violin::violin::violin::tongue:

Link to comment
Share on other sites

En træning der blev lidt for lang :blahblah::blush: uden at være specielt produktiv ... men havde også stiv lænd (satte sig fast i morges), ondt begge storetæer (for meget PW i de forkerte sko :crazy: ) og ømme håndled pga. for meget computerarbejde... synes selv jeg var undskyldt :innocent: nå Ja ... staklen havde også været på arbejde hele dagen :tongue:

Har købt denne bog til dig :tongue:

whining.gif

Link to comment
Share on other sites

:w00t::w00t::w00t:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

tror desværre ikke man skal spøge med tøsen :blink::crazy:

Hun er forresten ellers i SUPER flot form allerede her 8 uger ud og langt bedre end sidste år.... synes selv hun kommer med så godt som den perfekte pakke og super BF symmetri med brede delts, smal talje og flot rund numse og så lige et par kg lettere fedt%-mæssigt i forhold til sidste år så hun kommer til at stå rigtigt skarpt!!!

I min verden kommer Karen Louise til at stå bedre en Nadia Kalmer såfremt hun stiller med samme form og muskelmasse som til LOADED!!

Og så må vi selvfølgelig se hvem ellers der er gode på scenen.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

tror desværre ikke man skal spøge med tøsen :blink::crazy:

Hun er forresten ellers i SUPER flot form allerede her 8 uger ud og langt bedre end sidste år.... synes selv hun kommer med så godt som den perfekte pakke og super BF symmetri med brede delts, smal talje og flot rund numse og så lige et par kg lettere fedt%-mæssigt i forhold til sidste år så hun kommer til at stå rigtigt skarpt!!!

I min verden kommer Karen Louise til at stå bedre en Nadia Kalmer såfremt hun stiller med samme form og muskelmasse som til LOADED!!

Og så må vi selvfølgelig se hvem ellers der er gode på scenen.... :w00t:

Hendes "ramme" var god sidste år. Med de forbedringer som du nævner lyder det som en sikker vinder.

Må hellere nøjes med at sige, at hun er en meget, meget flot pige. :shades:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hendes "ramme" var god sidste år. Med de forbedringer som du nævner lyder det som en sikker vinder.

Må hellere nøjes med at sige, at hun er en meget, meget flot pige. :shades:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

... og ikke mindst sød som honning :innocent:

Hendes mand Christian skal jo også stille op så han skal nok vogte lidt over hende :devil:

ps Hvad fanden laver jeg oppe endnu :blink::4slap:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 3. August (12 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 16

Alternativ powerwalk

¤ POWERWALK 30 min

... frem og tilbage til Kvickly for at shoppe nødvendig kylling og magert okse- og svinekød :4mewantfood:

¤ POWERWALK 25 min

... til OBBC for videre til FØTEX men først en masse :blahblah: med Nina mens regnen fossede ud af himlen

¤ POWERWALK 30 min

... hjem fra shopping i FØTEX

Sammenlagt med snak, snusend rundt i både Kvickly og Føtex var det et time misbrug på 3 timer :blink:

(tror ikke jeg gide det igen :innocent: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Skulle du ikke have squattet med bands i dag? :unsure::smile:

Jo det var planen :wink:

... men min lænd er stadigvæk lidt låst fra igår så valgte at gå lidt i stedet!

I morgen skulle det dog gerne blive squat, ved ikke om du kommer men ellers må jeg prøve dte næste uge :smile:

Link to comment
Share on other sites

Præcis... vi er ikke vrede, vi er skuffet... var mødt talstærkt op kun for at hjælpe englen og hvor bliver hun af :nonono:

:tongue:

hæhæ ... aftalen med Moos var nu at jeg skulle sende ham en sms hvis det blev aktuelt og jeg kom torsdag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share