ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg skulle gøre det, skulle det være med oppakning og i støvler. Jeg har været i militæret, og netop march var en af mine klare forcer. Var heldig med latterligt få vabler, selv på lange 25+ km ture - og som oftest gik jeg fuldstændig fri for vabler.

Oppakningen? Er det ikke kun 10 kg?

Og når man nu ER civil, hvordan får man så "lov" til at stille op i militær udrustning? Skal man melde sig ind i det lokale hjemmeværn, eller i hvert fald et hjemmeværn der arrangerer ture til Nijmegen, eller er der andre alternativer? :blush:

EDIT: Sorry, Norah for trådkapring. :bigsmile:

Oppakningen er 'kun' 10 kg jo..! Men 4 x 40 km @ BW + 10 kg ( :tongue: ) er stadig en del..! :smile:

Hjemmeværnet arrangerer ture derned hvert år, men om du skal være 'medlem' ved jeg ikke..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oppakningen er 'kun' 10 kg jo..! Men 4 x 40 km @ BW + 10 kg ( :tongue: ) er stadig en del..! :smile:

Hjemmeværnet arrangerer ture derned hvert år, men om du skal være 'medlem' ved jeg ikke..

Jovist, jeg forsøger heller ikke at nedgøre udfodringen eller bedriften det er at gennemføre. Er udmærket klar over, at uanset i hvor god form man er, så bliver det hårdt. Meget hårdt.

Skulle bare lige sikre mig, at der ikke var specs på marchen jeg havde overset/glemt. Men det ser det ikke ud til der er. Nu må vi se om jeg kan få det presset ind. Der er næsten et helt år til endnu, interessen blev bare lige vakt af indlægget. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Søndag d. 20. August (63 dage TIL K-DAG)

SKULDER - TRICEPS - MAVE kl. 12:30-14:30 i Nyborg

¤ CYKLE 15 min

¤ POWERWALK 15 min

CHINS

1 set x 17reps @ BW

... jamen dog som jeg kan - alle super strikte og i perfekt stil :4thumbup:

1 set x 10reps @ BW

... 2. set blev kørt kort tid efter så var stadig lidt syret så ikke så mange reps :smile:

SKULDER PRES

1 set x 15reps @ 2 x 12kg

1 set x 15reps @ 2 x 14kg

1 set x 12reps @ 2 x 16kg

1 set x 10reps @ 2 x 18kg

1 set x 8reps @ 2 x 20kg

1 set x 6reps @ 2 x 20kg

1 set x 4reps @ 2 x 20kg

... meget korte pauser på de sidste set - blev helt forpustet :blush:

LATERALS DB

1 set x 20reps @ 2 x 5kg

1 set x 15reps @ 2 x 6kg

1 set x 15reps @ 2 x 7kg

1 set x 15reps @ 2 x 8kg

1 set x 15reps @ 2 x 9kg

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

1 set x 8reps @ 2 x 12kg

1 set x 8reps @ 2 x 12kg

1 set x 8reps @ 2 x 12kg

... fin omgang :bigsmile:

MAVE, floating crunches

1 set x 20reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

1 set x 15reps @ BW

DIPS

1 set x 35reps @ BW

1 set x 30reps @ BW

... OK - styrken pt fejler ikke noget :blink:

BAGSKULDER, maskine

1 set x 20reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 12reps @ 45kg

1 set x 12reps @ 50kg

TRICEPS PUSHDOWN

1 set x 15reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

ENARMS LATERALS, incline

1 set x 15reps @ 5kg

1 set x 15reps @ 7kg

1 set x 15reps @ 8kg

+ lidt mave siddende på bænk og træk knæ til bryst!!

Skal lige hjem fra job og så....

CARDIO kl. 23

¤ POWERWALK / LØB 60 min

Link to comment
Share on other sites

Skal du ikke have nogle weighted dips ind i programmet? :smile: Jeg tænker bare 35 reps og hypertrofipotentiale.

Har også haft weighted dips på førhed og havde det også for nogle uger tilbage --> men da var mit kraveben ikke OK til den slags belastning endnu så droppede det efter 3-4 uger :smile:

Vil dog prøve inden længe igen - skulle jo gerne stikke mit gamle maks på 45 kg i bæltet :cool:

(og det er klart lettere her på diæt med mindre kropsvægt :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT mand... var for 20 minutter siden 10 cm fra at miste mit venstre øje :blink::crazy: :4ranting:

Cyklede hjem fra banegården og blev halvvejs hjemme beskudt med en softgun med cirka 15-20 skud af nogle personer der kørte forbi hvoraf 2 af dem var faretruende 10 cm fra mit øje... kun fordi jeg rette på min kasket i samme øjeblik som de skyd undgik jeg at få skudende i venstre øje :blink:

.... HVAD FANDEN TÆNKER SÅDAN NOGLE IDIOTER PÅ!!!!?!??!?!?!?!

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Ringede strakt til politiet og anmeldte det og var ikke den første!!

Det bliver IKKE LIGE i aften jeg tager min løbetur omkring Volsmose ... skal sgu ikke forbi der med sådan nogle idoter liggende og flakkende rundt :crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

KÆÆÆÆFT mand... var for 20 minutter siden 10 cm fra at miste mit venstre øje :blink::crazy: :4ranting:

Cyklede hjem fra banegården og blev halvvejs hjemme beskudt med en softgun med cirka 15-20 skud af nogle personer der kørte forbi hvoraf 2 af dem var faretruende 10 cm fra mit øje... kun fordi jeg rette på min kasket i samme øjeblik som de skyd undgik jeg at få skudende i venstre øje :blink:

.... HVAD FANDEN TÆNKER SÅDAN NOGLE IDIOTER PÅ!!!!?!??!?!?!?!

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Ringede strakt til politiet og anmeldte det og var ikke den første!!

Det bliver IKKE LIGE i aften jeg tager min løbetur omkring Volsmose ... skal sgu ikke forbi der med sådan nogle idoter liggende og flakkende rundt :crazy:

Det så træls når folk skal opføre sig på den måde... Men godt der ikk skete dig noget...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
KÆÆÆÆFT mand... var for 20 minutter siden 10 cm fra at miste mit venstre øje :blink::crazy: :4ranting:

Cyklede hjem fra banegården og blev halvvejs hjemme beskudt med en softgun med cirka 15-20 skud af nogle personer der kørte forbi hvoraf 2 af dem var faretruende 10 cm fra mit øje... kun fordi jeg rette på min kasket i samme øjeblik som de skyd undgik jeg at få skudende i venstre øje :blink:

.... HVAD FANDEN TÆNKER SÅDAN NOGLE IDIOTER PÅ!!!!?!??!?!?!?!

:4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting: :4ranting:

Ringede strakt til politiet og anmeldte det og var ikke den første!!

Det bliver IKKE LIGE i aften jeg tager min løbetur omkring Volsmose ... skal sgu ikke forbi der med sådan nogle idoter liggende og flakkende rundt :crazy:

DET VAR MIG :tease: :tease: :tease:

:tongue: - godt der ikke skete dig noget! De skulle have en dom for overfald.

Okay, så må vi se om dit lille kraveben kan holde. Det er jo pænt galt, dips med 45 kilo. Så er du jo stærkere end Christian :tongue: Ej hihi.

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der for de idioter? Det er fandme en meningsløs handling :nonono: I samme stil som "knallert manden" herovre i Vanløse, der kører rundt om aftenen på sine latterlige knallert med sin køkkenkniv i hånden og stikker folk ned :blink::nonono:

Jeg håber, politiet fanger dem :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

.... HVAD FANDEN TÆNKER SÅDAN NOGLE IDIOTER PÅ!!!!?!??!?!?!?!
Det er netop det der er galt . . . de tænker ikke - og er principielt også ligeglade med deres omgivelser og hvilke skader de påfører dem.

Alene det, fortæller mig hvilke mennesker vi har med at gøre her - og jeg har ikke lyst til at fortælle hvad min mening er om disse typer . . . endsige hvad man burde gøre ved dem.

Vi kan glæde os over du slap så heldigt. Pas nu godt på dig selv fremover!

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Det så træls når folk skal opføre sig på den måde... Men godt der ikk skete dig noget...

Ja... det er træææls - var nok blevet MEGET harm hvis der var sket mere end der hjorde blot fordi nogle rødder skulle have det sjovt :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

DET VAR MIG :tease: :tease: :tease:

:tongue: - godt der ikke skete dig noget! De skulle have en dom for overfald.

Okay, så må vi se om dit lille kraveben kan holde. Det er jo pænt galt, dips med 45 kilo. Så er du jo stærkere end Christian :tongue: Ej hihi.

Syntes nok jeg så en stor bleg skygge :wink::wink:

.... kan sgu ikke være dig så "mørkt" der var i bilen :dry:

Ang. mine Dips... Kragen kan jo bare tage sig sammen :tongue:

(kan huske jeg forsøgte på 50 kg med Onkel T's oppakning men den var for tung dengang... måske nu inden alt for længe :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der for de idioter? Det er fandme en meningsløs handling :nonono: I samme stil som "knallert manden" herovre i Vanløse, der kører rundt om aftenen på sine latterlige knallert med sin køkkenkniv i hånden og stikker folk ned :blink::nonono:

Jeg håber, politiet fanger dem :superman:

:smile:

hæhæ... rigtigt nok Rall! Der er sgu idioter i alle landsdele! :blink:

Tror nok politiet satte hårdt ind på at fange dem igår da flere havde anmeldt det! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fik du registrerings nummeret på de spader?

NEJ... var sgu ikke meget for at kigge efter dem efter jeg var 10 cm fra at få gennempiercet mit øje.... satte lige "lidt" mere fart på cyklen og skynte mig hjem og ringede til politiet!

I bagklogskabens navn irriterer det mig grænseløst at jeg ikke tænkte så langt som til lige at notere mig nummeret!! :mad::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Man bliver helt rystet af at folk kan være så dumme. Jeg hader den slags idioter.

Godt der ikke skete dig noget..

hej Rothman

Jeg undres også - ufatteligt hvor nogle fjolser der eksistere i denne verden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Det er netop det der er galt . . . de tænker ikke - og er principielt også ligeglade med deres omgivelser og hvilke skader de påfører dem.

Alene det, fortæller mig hvilke mennesker vi har med at gøre her - og jeg har ikke lyst til at fortælle hvad min mening er om disse typer . . . endsige hvad man burde gøre ved dem.

Vi kan glæde os over du slap så heldigt. Pas nu godt på dig selv fremover!

Taurus

Hej Taurus

Meget klogt sagt... du får lige sat fed streg under det hele!!

Ja - jeg priser mig også mere end lykkelig!! Lidt underligt at man var så tæt på at kunne have mistet synet pga. andres dumheder :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Mandag d. 21. August (9 uger til 1. K-DAG)

CARDIO kl. 6:15

¤ LØB 50 min + 5 minutters opvarmning!

... nogle gange ved jeg ikke hvor mine tanker er! Løb 9 km denne morgen - slet ikke planen men skulle jo være ude i 60 minutter og da jeg heller ville løbe stille og roligt blev det så lige en 9 km i jævnt tråd :4thumbup:

Herefter Sportsmesse i Vejle fra kl 8-19 - KÆFT det var en hård omgang men HOLD DA OP vi fik bestilt det fedeste løbe- og fitnesstøj til butikken til foråret/januar :w00t::w00t:

Har fået mig alt fra pink løbebukser til de fedeste træningsbukser fra både Casall og PureLime :4thumbup:

Bliver så liret fra januar af :innocent:

BEN kl. 19:30

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 50kg

1 set x 6reps @ 60kg

OL SQUAT

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 3reps @ 85kg

1 set x 6reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 65kg

... egentligt utroligt dagen taget i betragtning men SUPER GOD POWER :superman:

BB LUNGES

1 set x 10reps @ 65kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 70kg

STIVBENET DØDLØFT

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 90kg

ABDUCTOR

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

LEG EXTENSION

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

1 set x 12reps @ 110lb

¤ ARCHTRAINER 20 min

... svedte som en sndssyg - sikkert pga. det høje tempo jeg havde holdt under dagens bentræning!

¤ POWERWALK 25 min

God energi og en perfekt træningsdag - både morgen + aften.

Er super tilfreds med dagens benomgang da jeg ikke havde de store forventninger efter både løbetur og 12 stive timer på benene i Vejle :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

post-363-1156195101_thumb.jpgDe her stribede bukser var bare DET FEDESTE!!! :w00t:

Kommer slet ikke igennem på foto men DAMN det var noget der rykkede... mønstret var så massivt at det flimrede for øjnene når man kiggede på dem - bliver et sikkert hit i januar! Alle os tøser i butikken skulle have et par :w00t:

Toppen er fra PureLime og var en gave fra standen der over - synes man kommer til at se lidt "bred over ryggen" i den :4thumbup:

post-363-1156195119_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Angel,

glad for at der ikke skete mere end der gjorde: Havde en ven i 3g der var optaget som jagerpilot, hvorefter han han - blot 3 timer senere - går ind på et værelse hvor en idiot i samme øjeblik har smidt et kanonslag i en colaflaske. Glassplinterne i venstre øje ødelagde det hele for ham!

Nogle gange tror jeg at folk ikke overvejer konsekvenserne af deres gerninger!

Niske

Btw. Fantastisk booty i de stribede bukser..!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share