ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Præcis... vi er ikke vrede, vi er skuffet... var mødt talstærkt op kun for at hjælpe englen og hvor bliver hun af

Modsat dig hvor vi både er vrede og forargede. Hvad ligner det at ligge og boble til klokken 15.30 du burde forlængst være stået op. Sådan har det vel været hele ferien og når så du starter i skole så Tlunau ikke forstå han er træt, og så bliver man nødt til at skulke. Du burde ikke få SU i den ferie eller man kan håbe du har rygrad nok til selv at have meldt den fra!

Tlunau det er ganske enkelt utilgiveligt.

Hvordan har du tænkt dig at råde bod på dette om man må spørge?

Edited by overarmen2000
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Modsat dig hvor vi både er vrede og forargede. Hvad ligner det at ligge og boble til klokken 15.30 du burde forlængst være stået op. Sådan har det vel været hele ferien og når så du starter i skole så Tlunau ikke forstå han er træt, og så bliver man nødt til at skulke. Du burde ikke få SU i den ferie eller man kan håbe du har rygrad nok til selv at have meldt den fra!

Tlunau det er ganske enkelt utilgiveligt.

Hvordan har du tænkt dig at råde bod på dette om man må spørge?

:blink:

Har du sovet nok Jan??? :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe den var nu til Thomas, manden præstedede i dag at vågne klokken 15.30 og det var kun da hans mor ringede til ham :laugh:

Manden har sovet i cirka 14 timer det er godt nok rystende og han bør hører for den længe.

Jeg ville bare bringe det frem her da jeg går ud fra et konservativt par som dig og kragen ville være rystede :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hehe den var nu til Thomas, manden præstedede i dag at vågne klokken 15.30 og det var kun da hans mor ringede til ham :laugh:

Manden har sovet i cirka 14 timer det er godt nok rystende og han bør hører for den længe.

Jeg ville bare bringe det frem her da jeg går ud fra et konservativt par som dig og kragen ville være rystede :laugh:

:tongue:

Du er bare jaloux på hans sunde sovehjerte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Fredag d. 4. August (12 UGER TIL K-DAG)

BEN - BRYST kl. 13:30

¤ POWERWALK 25 min

BOX SQUAT

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 20kg

1 set x 19reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 8reps @ 60kg

SQUAT

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 7reps @ 70kg

1 set x 4reps @ 80kg

1 set x 4reps @ 80kg

1 set x 4reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 70kg

... fin nok power i dag på trods af kun et måltid før træning :4thumbup:

BÆNKPRES

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 12reps @ 40kg

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 5reps @ 60kg

1 set x 5reps @ 62.5kg

1 set x 5reps @ 65kg

--- til 2 boards---

1 set x 5reps @ 67.5kg

1 set x 5reps @ 70kg

1 set x 5reps @ 72.5kg

... fungere fint for mig og mit kraveben at køre de lidt tungere set til board så jeg ikke kommer i dyben af presset og irriterer mit AC-led samt jeg stadigvæk får fint fat i brystmusklen til 2 boards :smile:

SKRÅ DB PRES

1 set x 10reps @ 2 x 22.5kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

1 set x 10reps @ 2 x 25kg

FRONT RAISE - underhånd

1 set x 8reps @ 2 x 10kg

1 set x 8reps @ 2 x 10kg

1 set x 8reps @ 2 x 10kg

¤ POWERWALK 40 min

Og lige om lidt....

CARDIO kl. 22:30

¤ LØB 42 min

Bestod af cirka 1 km opvarmning - 5 km løb - 400 m afkøling!!

Underligt så godt det kørte taget i betragtning af jeg blot 6 timer tidligere havde trænet ben... plejer ikke at hue mig at skulle løbe senere samme dag??¤

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nå... det blev sgu til en aften løbetur i roligt tempo i stedet for PW!!

Må altså lige nævne mine nye løbesko som er spitzen klasse :4thumbup:

Fra Saucony har jeg fået Grid Trigon 4... sidder sgu som løbesko nu sidder bedst og DAMN deres GRID system i hælen er en hel oplevelse for sig selv :w00t:

GRID TRIGON

1873-1.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig idag sveske, du var rigtig i hopla :cool: ... har lige et hurtigt spørgsmål... jeg prøvede at PW'e idag med indlagte spurter... omkring 50m-spurtintervaller efterfulgt af længere pauser med PW... det føltes virkelig godt, men har du selv erfaring med hvor meget det ville gå udover bentræningen? det burde efter min logiske overbevisning ikke være ligeså slemt som kontinuerligt løb, men hvad siger Fitness-doktoren?

Link to comment
Share on other sites

Godt at se dig idag sveske, du var rigtig i hopla :cool: ... har lige et hurtigt spørgsmål... jeg prøvede at PW'e idag med indlagte spurter... omkring 50m-spurtintervaller efterfulgt af længere pauser med PW... det føltes virkelig godt, men har du selv erfaring med hvor meget det ville gå udover bentræningen? det burde efter min logiske overbevisning ikke være ligeså slemt som kontinuerligt løb, men hvad siger Fitness-doktoren?

HOPLA .... MIG :innocent::tongue:

Min erfaring er at det er meget individuelt hvor meget du tapper på ressourcerne både ved løb samt interval....

... men umiddelbart siger min erfaring mig også at det blot er de første par uger med den slags træning hvor benstyrken "lider" ... indtil kroppen kommer oven på igen og af andre veje holder glycogendepoterne stabile og ikk emindst du får psyken med dig igen!! De fleste oplever at styrken langsomt men sikkert finder tilbage til samme niveau før med mindre de konstant går og bilder sig selv ind at deres ressourcer i benene nu er minimale pga. lidt trav!!

Så længe du holder dig for øje på bendage at holde tempoet nede hvis du er ude at PW om morgenen før træning ... er det første senere/bagefter så vil niveauet tilpasses hvor meget du har tæsket dine ben og grænsen blive sat af helt naturlige veje!!!

På bendage ynder jeg dog at fyre lidt ekstra carbs indenbords efter træning (just in case...) da det jo er en stor muskel som også kræver noget energi at holde igang :cool:

Har i den første del af året haft kanon god erfaring med interval træning kombineret med squat 3 x ugen (som jeg vist også har fortalt dig på et tidspunkt) så kan kun tale varmt for det!!!

p.s. Det var også godt at se dig :wink:

Link to comment
Share on other sites

Du elsker bare så meget Gadgets :laugh:

Kamera, løbesko, kosttilskud, osv... Du kan slet ikke styrer det. Jo, flere specielle effekter, farver, specielle ting som GRID system jo bedre :laugh:

Du Lee' :superman:

:blush::blush:

På nogle punkter er jeg en tøz :slut:

(Selvom jeg godt ved i drenge nogle gange glemmer det :tongue::wink: )

Link to comment
Share on other sites

Lækre sko :smile:

Har selv erfaret, hvor stor forskel et par gode sko kan gøre for ens løb.

Hvad er det der "GRID" system for noget siger du?

De er top $$$$ :4thumbup:

Mine fødder vil bare løbe når de kommer på :superman:

GRID er Sauconys specielle varemærke .....

Det er noget kaldet Hytrel™ filamenter som giver en ekstra støddæmpning samt super stabilitet + det har den fantastiske evne at det opsamler noget af energien fra dit hælstød og er med til ligesom at "løfte" skoen under afsæt igen.... helt vild fornemmelse :blink:

Ligner alt af mest en mini tennisketcher indsat i skoens hæl...

Link to comment
Share on other sites

Lyder godt nok vildt med de sko, dem må jeg kigge nærmere på næste gang :smile:

Jeg har selv den her model og det er også et par super lækre løbesko.

De sidder bare vildt godt på foden, og støddæmpningen er også fantastisk...

Det er faktisk sjov, fordi jeg altid har løbet meget, men aldrig har haft et par virkelig gode sko. Jeg troede vel, det var lidt overkill, og at der ikke var den store forskel på modellerne til 400 og 1200 kroner, men det er der altså! Jeg har ikke haft det der ligner en skade med disse sko - fik jeg ellers altid - og jeg løber bestemt ikke mindre end tidligere.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Superlækre løbesko - så'n nogen har jeg også, bare i orange (ligesom Ninas... :wink: ).

Hvis det ikke var fordi jeg vidste du kan løbe fra mig så nemt som ingenting (jeg tager jo fx to skridt, når du taget ét :laugh: ), havde jeg foreslået at vi skulle løbe en tur sammen en dag! :w00t::wink:

Link to comment
Share on other sites

Superlækre løbesko - så'n nogen har jeg også, bare i orange (ligesom Ninas... :wink: ).

Hvis det ikke var fordi jeg vidste du kan løbe fra mig så nemt som ingenting (jeg tager jo fx to skridt, når du taget ét :laugh: ), havde jeg foreslået at vi skulle løbe en tur sammen en dag! :w00t::wink:

SÅ ER VI SKOSØSTRE :w00t:

rart at vide jeg ikke er den eneste med god smag :wink:

Apropro tempo... tjek lige tiden... tror det var cirka 10 km/t eller lignende ... powerwalker jo fandme næsten lige så hurtigt :blink:

Så mon ikke fælles løbetur en dag kunne være en SUPRE ide :superman:

Link to comment
Share on other sites

Lyder godt nok vildt med de sko, dem må jeg kigge nærmere på næste gang :smile:

Jeg har selv den her model og det er også et par super lækre løbesko.

De sidder bare vildt godt på foden, og støddæmpningen er også fantastisk...

Det er faktisk sjov, fordi jeg altid har løbet meget, men aldrig har haft et par virkelig gode sko. Jeg troede vel, det var lidt overkill, og at der ikke var den store forskel på modellerne til 400 og 1200 kroner, men det er der altså! Jeg har ikke haft det der ligner en skade med disse sko - fik jeg ellers altid - og jeg løber bestemt ikke mindre end tidligere.

:smile:

DER ER STOR FORSKEL!!!

En kæmpe hvis du spørger mig :cool:

Det sjove er jo at hvis du køber en sko til 1200 kan du også regne med at have den til cirka 1200 km med mindre du er en meget tung løber....

mens de billige modsvarende kun giver dig 4-500 km's levetid!!

Så omregnet er km prisen den sammen!! Men du får bare SÅ MEGET MERE glæde, komfort og ikke mindst godt løb af en dyr model som passer din fod!!

Din Nike ser også lækker ud --> men Nike er bare slet ikke mig!! Kan ikke løbe i dem og deres pasform er helt hen i vejret (jeg har en meget smal fod!!!)

Prøvede forlede at løbe med både Nike Air Zoom Percept og Nike Air Pegasus dame... det var som at være på gyngende grund.. alt for meget luft efter min smag!! Skal helst have en hård, stabil sko så jeg kan føle mit underlag :smile:

Så hælder til Saucony eller New Balance som jo også laver specielt smalle sko udgaver!

Har også en New Blance 1060

Også lækker sko men slet ikke så god som den Saucony jeg lige har fået... den passer mig som hånd i handske!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

SÅ ER VI SKOSØSTRE :w00t:
Ja-daaaaaaaaaa! :yahoo::yahoo::yahoo:
rart at vide jeg ikke er den eneste med god smag :wink:

Nope, jeg har fx også en svaghed for mænd med et mærkeligt sprog... :wub::laugh::laugh:

Apropro tempo... tjek lige tiden... tror det var cirka 10 km/t eller lignende ... powerwalker jo fandme næsten lige så hurtigt blink.gif

Så mon ikke fælles løbetur en dag kunne være en SUPRE ide :superman:

Så tror jeg bare vi siger at DU powerwalker og JEG løber ved siden af - så passer pengene vist! :tongue::wink:
Link to comment
Share on other sites

Ja-daaaaaaaaaa! :yahoo::yahoo::yahoo:

:cool:

Nope, jeg har fx også en svaghed for mænd med et mærkeligt sprog... :wub::laugh::laugh:
hæhæ....

minder mig om da jeg kom hjem fra job her forleden, så råber Kragen at jeg skal komme ind og lytte med mens han gamer for han var på den russiske kanal (han kender jo udemærket min svaghed :innocent: )

... altså jeg bliver helt våd i trussen over det sprog :blush:

Så tror jeg bare vi siger at DU powerwalker og JEG løber ved siden af - så passer pengene vist! :tongue::wink:

Det må jo være en date i den nærmeste fremtid :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share