ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Hej No!

:4thumbup: Det lyder da til at I har forbindelserne i orden, med hensyn til konkurence kulør, så bliver livet jo bare MEGET lettere... :superman:

Håber alt går planmæssigt for både dig og manden :smile:

:blush: ja nu mener jeg altså i konkurence øjemed.. ups :blink:

Hey Catie

Forbindelser har vi masser af... men også kun pga. en del opsøgende arbejde :innocent:

Farvemanden kom ikke ligefrem dumpende ind af døren så endnu desto bedre at han er med på løjerne :bigsmile:

Alt går super og forberedelser lettere end nogensinde... sjovt som det bare ligger på rygraden at være på diæt og ikke mindst sjovt så meget lettere kroppen slipper fedtet fra gang til gang :w00t:

Går ud fra at alt med dig og babyen også er 10-4 :smile:

/No

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kommer til at fortryde det her farveorgie den næste uges tid :blink:

Skulle lige have noget protan på højre ben til sammenligning og noget Jan Tana på højre fod ... kææææft det ser ud :laugh:

Den første farve prøve læner isg vist mere op af Jan Tana i kuløren end den orange protan ... det skal nu helt klart være en mellemting for synes de helt mørkebrune farver let kommer til at virke "mudret" specielt hvis man først begynder at svede igennem....

p.s. Sjovt som duften af protan giver én sommerfugle i maven... har det helt som om jeg snart skal til konkurrence nu :blink:

SNYYYYYDT!!!

post-363-1155743858_thumb.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey Catie

Forbindelser har vi masser af... men også kun pga. en del opsøgende arbejde :innocent:

Farvemanden kom ikke ligefrem dumpende ind af døren så endnu desto bedre at han er med på løjerne :bigsmile:

Alt går super og forberedelser lettere end nogensinde... sjovt som det bare ligger på rygraden at være på diæt og ikke mindst sjovt så meget lettere kroppen slipper fedtet fra gang til gang :w00t:

Går ud fra at alt med dig og babyen også er 10-4 :smile:

/No

Hej igen..

Er godt klar over at der ligger masser af arbejde i at få forbindelserne, og dejligt at diæten går godt :smile:

Den lille og jeg har det fint, jeg glæder mig helt vildt, men nu er der også "kun" 3 måneder tilbage :tongue: Jeg er stor og rund, har taget de første 10 kilo på, men håber da :please:... at vægtstigningen snart går i bero... Glæder mig til når jeg engang kan komme til at træne igennem igen... :w00t:

Lækker farve du er ved at få dig... :smile:

Held og lykke med det hele :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er ret sjovt det her :tongue:

Vi har jo en mand på at udvikle vores egen konkurrencekulør til hhv. fitness og BB :4flex:

Han svingede lige forbi idag med første prøve :w00t:

Meningen er at farven skal have en sådan kvalitet at 2 påføringen skal være nok til fitness (evt. 3 til BB hvis man vil være MEGET mørk), så man ikke behøves at farves før seneste fredag aften og evt. kan vente helt til lørdag morgen --> samme dag som stævnet!! :cool:

Første prøve var helt super... farven funker som havde jeg fået 3 lag protan og billedet er taget blot 5 minutter efter påføring hvor den allerede var knastør :w00t:

Dog skal farven justeres til den rigtige kulør i forhold til den farve vi ønsker.... må godt være mere gylden! Må dog lige vente og se hvordan den ser ud i morgen tidlig da det ofte kan ændre udseendet på farven en del at den har et halv døgnstid på bagen :smile:

... men KÆFT det er lovende og hvor bliver det ikke mindst skønt at man kan komme i bad blot 12 timer før man står på scenen (for den sags skyld 3 timer før hvis alt går vel) og IKKE skal leve i farvehelved i 3-4 døgn uden bad :crazy:

GLÆDER mig som en sindssyg til at se hvad det ender ud med :4thumbup:

p.s. Note til min hvide hud fra Kragen... resten af dig ligner jo kogt kylling :blush:

(kan jo ikke gøre for at jeg er bleg :mad: )

Cool for jer, der er ikke noget værre end lugten af en selv, efter 5-6 lag protan og ingen bad. Jeg har dog læst på en eller anden hjemmeside(prof BBér) at han tog et bad efter 3 lag protan, for at få overskuds farven af, for igen så at påføre de sidste lag. (ved ikke om det virker)

Men tanken om kun 2-3 lag er meget tiltrækkende. :4thumbup:

Godt gået.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 16. August (10 UGER TIL 1. K-DAG)

CARDIO kl. 14:15

¤ POWERWALK 65 min

:laugh::laugh::laugh:

Ok.... alle på diæt inklusiv koffein i blodet kender det med at man som lys fra en klar himmel pludselig kan blive overvældet af en ganske SLEM tissetrang :crazy:

Heldigvis er jeg jo klar over dette og har derfor altid lidt papir på mig i tilfælde af at jeg ABSOLUT skal!

I dag var så dagen og heldigvis er der et ganske godt buskas ude ved Fyensværket hvor man kan krybe i ly....

... så der i ly i buskaset på hug fik jeg lettet min blære :blush: Mens jeg så sad der begyndte det pludseligt at summe ret højlydt og så blev jeg ellers overfaldet at 500 million milliard myg som syntes min blege numza var mere end indbydende :crazy::crazy: Så jeg røg mere eller mindre ud af busken med løbebukserne ned om hælene baskene med armene, klappende mig selv på numsen - det må have været et kønt syn hvis nogen havde set mig :tongue::laugh::blush:

NOTE til mig selv.... IKKE tisse i buskaset ved Fyensværket om sommeren!!! :innocent:

CARDIO kl. 22:45

¤ LØB 37 min sammenlagt

... heraf 6 km løb, 500 m opvarmning og 100 m afkøling!

Går bedre og bedre med mit løb og pt. har jeg overhovedet ikke mistet styrke i squat'en tvætimod ... så det spiller MAX :w00t:

Hvis jeg ikke er helt gal på den så burde jeg inden denne diæt er omme kunne lave en 5 km på omkring de 20 minutter såfremt jeg ikke begynder at blive for svag i squat'en :4thumbup:

(så må vi se hvad november + december hvor jeg holder mig mere elle rmindre fra tungttræning vil gøre ved mit løb :smile: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Cool for jer, der er ikke noget værre end lugten af en selv, efter 5-6 lag protan og ingen bad. Jeg har dog læst på en eller anden hjemmeside(prof BBér) at han tog et bad efter 3 lag protan, for at få overskuds farven af, for igen så at påføre de sidste lag. (ved ikke om det virker)

Men tanken om kun 2-3 lag er meget tiltrækkende. :4thumbup:

Godt gået.

Hey Rothman

hæhæ... nej ... kombinationen af den brændte lugt fra selvbruner + 3 dage uden mad kan være ret så :crazy:

Ang. det du havde læst som den proff BB'er gjorde/gør så er det også det som vi har praktiseret hidtil!!

2-3 lag "grunder" bestående af en lysere selvbruner ons/torsdag!

Bad fredag morgen... herefter 3-4 lag protan i løbet af fredagen + 1 lag lørdag morgen til at rette nattens sovestriber ud :smile:

Tror nu det er meget normal praksis men der er så forskel på om man bruger en mere lys selvbruner som grundfarve eller går direkte på protanen som første lag...

Det ser nu meget lovende ud med det nye produkt... kuløren her til aften er næsten sort efter blot 2. lag --> som kom oven på første lag efter jeg havde været i bad og vasket overskudsfarven af :4thumbup:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Som en fan af The knife kender du vel Marble House, og "What else is there"...? :smile: Hvad synes du om dem?

Alt med The Knife er fedt :4thumbup:

Ved ikke hvad det er i min hjerne som bare gør at deres musik er SUPER spød for mine ører at høre på og gør mig i sindssygt godt humør :cheer:

Det samme gælder eks. Goldfrapp ... FED FED musik :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Onsdag d. 16. August (10 UGER TIL 1. K-DAG)

CARDIO kl. 14:15

¤ POWERWALK 65 min

:laugh::laugh::laugh:

Ok.... alle på diæt inklusiv koffein i blodet kender det med at man som lys fra en klar himmel pludselig kan blive overvældet af en ganske SLEM tissetrang :crazy:

Heldigvis er jeg jo klar over dette og har derfor altid lidt papir på mig i tilfælde af at jeg ABSOLUT skal!

I dag var så dagen og heldigvis er der et ganske godt buskas ude ved Fyensværket hvor man kan krybe i ly....

... så der i ly i buskaset på hug fik jeg lettet min blære :blush: Mens jeg så sad der begyndte det pludseligt at summe ret højlydt og så blev jeg ellers overfaldet at 500 million milliard myg som syntes min blege numza var mere end indbydende :crazy::crazy: Så jeg røg mere eller mindre ud af busken med løbebukserne ned om hælene baskene med armene, klappende mig selv på numsen - det må have været et kønt syn hvis nogen havde set mig :tongue::laugh::blush:

NOTE til mig selv.... IKKE tisse i buskaset ved Fyensværket om sommeren!!! :innocent:

CARDIO kl. 22:45

¤ LØB 37 min sammenlagt

... heraf 6 km løb, 500 m opvarmning og 100 m afkøling!

:laugh::laugh::laugh: Cool story..

Det er sku nemmere at være hankøn. Og hvis "Lille Frederik" er meget lille, er det begrænset hvor mange mygstik man kan få :blink::eh: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

... så der i ly i buskaset på hug fik jeg lettet min blære :blush: Mens jeg så sad der begyndte det pludseligt at summe ret højlydt og så blev jeg ellers overfaldet at 500 million milliard myg som syntes min blege numza var mere end indbydende :crazy::crazy: Så jeg røg mere eller mindre ud af busken med løbebukserne ned om hælene baskene med armene, klappende mig selv på numsen

En plovmand til den der fluks skaffer mig båndet fra Fyensværkets videoovervågning!! :4signme:

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh: Cool story..

Det er sku nemmere at være hankøn. Og hvis "Lille Frederik" er meget lille, er det begrænset hvor mange mygstik man kan få :blink::eh: :4whistling:

LOL :laugh:

Minder mig rent faktisk om at der er en eller anden kvindelig lystfisker som har udviklet sådan et device så kvinder nu kan stå op og tisse :blink:

(var på Godmorgen DK for et stykke tid siden)

... måske man skulle overveje at købe den..... neeeeej! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

... så der i ly i buskaset på hug fik jeg lettet min blære :blush: Mens jeg så sad der begyndte det pludseligt at summe ret højlydt og så blev jeg ellers overfaldet at 500 million milliard myg som syntes min blege numza var mere end indbydende :crazy::crazy: Så jeg røg mere eller mindre ud af busken med løbebukserne ned om hælene baskene med armene, klappende mig selv på numsen - det må have været et kønt syn hvis nogen havde set mig :tongue::laugh::blush:

NOTE til mig selv.... IKKE tisse i buskaset ved Fyensværket om sommeren!!! :innocent:

:laugh::laugh:

Da alle mine powerwalks forgår ved Brabrandsøen, som jo er et sted hvor der er mange myg pga. søen - har jeg anskaffet mig en rigtig god myggespray! For et par uger siden fik jeg sprayet mig godt ind til en god powerwalks og det var så SKØØØNT at jeg ikke blev bidt på turen - men da der var under ½ time tilbage af turen kunne jeg simpelthen ikke holde mig og fandt ligesom dig et buskas - problemet var bare at det eneste sted jeg ikke havede fået myggespray på, var på min numze og bedst som jeg var i gang med at komme af med vandet - angreb en hær af myg min numze :laugh::laugh:

Fik om aftenen talt 12 myggestik på numzen - så forefter tiden har jeg myggespray på over det hele eller også må jeg holde mig til jeg kommer hjem :laugh::laugh:

Edited by Betty Boop
Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Da alle mine powerwalks forgår ved Brabrandsøen, som jo er et sted hvor der er mange myg pga. søen - har jeg anskaffet mig en rigtig god myggespray! For et par uger siden fik jeg sprayet mig godt ind til en god powerwalks og det var så SKØØØNT at jeg ikke blev bidt på turen - men da der var under ½ time tilbage af turen kunne jeg simpelthen ikke holde mig og fandt ligesom dig et buskas - problemet var bare at det eneste sted jeg ikke havede fået myggespray på, var på min numze og bedst som jeg var i gang med at komme af med vandet - angreb en hær af myg min numze :laugh::laugh:

Fik om aftenen talt 12 myggestik på numzen - så forefter tiden har jeg myggespray på over det hele eller også må jeg holde mig til jeg kommer hjem :laugh::laugh:

:laugh::laugh::laugh:

... KÆFT jeg er glad for at læse at jeg ikke er den eneste med bar numze i buskaser :w00t: men nøøøøj hvor ville jeg have været ked af det hvis det havde været mig med 12 myggestik :crazy:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning Torsdag d. 17. August (10 UGER TIL K-DAG)

CARDIO kl. 8

¤ POWERWALK 65 min

RYG - BICEPS kl. 12:30

¤ POWERWALK 25 min

T-BAR ROW

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 25kg

1 set x 15reps @ 40kg

1 set x 15reps @ 50kg

1 set x 12reps @ 60kg

1 set x 11reps @ 75kg

1 set x 10reps @ 85kg

1 set x 10reps @ 75kg

DØDLØFT, overhåndsgreb

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 70kg

1 set x 10reps @ 80kg

1 set x 10reps @ 90kg

1 set x 10reps @ 100kg

... lang tid siden... måske den skulle på programmet igen :bigsmile:

CHINS

1 set x 10reps @ BW

BAGSKULDER, maskine

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 33kg

1 set x 10reps @ 40kg

1 set x 8reps @ 40kg

1 set x 5reps @ 40kg

... sidste 3 set kørt med korte pauser - DAMN det gave et godt pump mellem skulderbladende

ONE ARM DB ROW

1 set x 10reps @ 42kg

1 set x 8reps @ 46kg

1 set x 8reps @ 50kg

CHINS

1 set x 7reps @ BW

STIVARMET PULLDOWN

1 set x 10reps @ 50kg

1 set x 10reps @ 55kg

1 set x 10reps @ 60kg

1 set x 10reps @ 65kg

BICEPS DB CURL

1 set x 12reps @ 2 x 10kg

1 set x 12reps @ 2 x 12.5kg

1 set x 12reps @ 2 x 15kg

BICEPS BB CURL

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 20kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 15reps @ 30kg

1 set x 12reps @ 35kg

1 set x 12reps @ 35kg

¤ ARCHTRAINER 30 min

¤ POWERWALK 30 min

Det blev lige til en halv times uplanlagt archtrainer idet skyerne åbnede sig da jeg ellers ville til at vende snuen hjem.... SHIIIT det regnede og haglede!

Heldigvis havde receptionen en fætter BR paraply :tongue: jeg kunne låne til hjemturen da dt værste af regnen havde passeret :bigsmile:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

for lige at springe i emnet :innocent:

Super flot hjemmeside du har fået lavet Angel :4thumbup:

Hej Hakan

TAKKER :4thumbup:

Tænkte på om du ikke har en banner til din hjemmeside jeg kan smide ind under links sektionen (skal have fyldt lidt på den her i weekenden :smile: )

Ellers laver jeg bare den klassiske med et mini screenshot format !

/NO

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share