ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Yeehaaaa!!! Op til flere der, skal træne i dragter :biggrinhat: Så er underholdningen sikret ;)

JAAAA....... grin du bare KRAGEFAR..... :lol: :lol: :lol:

... vi er jo faktisk nogen der godt kan lide kropsnærttøj ;)

Link to comment
Share on other sites

PUUUUUHHHHHHH........ for et godt ord!!!! <_<

Det er så anden dagen hvor jeg hverken har trænet eller powerwalket.... F### det påvirker mit humør!!! :(

Skulle hænge en S#### lampe op derhjemme og var ved at få et anfald JEG HAR BRUG FOR MIN TRÆNING!!!!

Det bliver så svært ikke at brænde igennem MAKS i morgen.... :blink: JEG FÅR VIRKELIGT SVÆRT VED AT LADE VÆRE..... :blink::blink: TROR IKKE JEG KAN LADE VÆRE :blink::blink::blink:

Glæder mig helt vildt - Hoosier kommer jo til øen og skal træne med størstedelen af powerpossét med efterfølgende middag!!!

Jeg har fået min squatdragt idag YEAH BABY :devil: så nu skal jeg både lege med DL-dragt og squatdragt i morgen.... det bliver for feeeeeee' :tongue:

UUUHHHHH hvor ville jeg gerne træne..... :cries:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Tager du ikke Martins trøje med til træning idag! Vi træner kl 16:30. Ses til afbrænding :)

Hej Troels....

som sagt har ikke nået at træne idag.....

Skulle have været i OBBC, men nåede det aldrig :(

Jeg kommer i morgen, så måske han kunne få den der.... ???

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hvorfor har du så ikke trænet ? 

Bare lidt men godt ?

Man må da gøre noget for at kunne holde det ud.

Henning :pumpin:

Hej Henning...

Igår kunne jeg ikke træne fordi jeg var beskæftiget til anden side hele dagen samt min skulder trængte til lidt ro....

I dag skulle jeg have været afsted, men eftersom Kragen og undertegnet gik igang med at nusse nogle ting på plads i lejligheden... tjaaaa... så løb tiden fra mig!!! Den slags tager altid længere tid end man regner med <_<

.. og nu sidder jeg så på arbejde og kan derfor af gode grunde ikke træne!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Glæder mig helt vildt - Hoosier kommer jo til øen og skal træne med størstedelen af powerpossét med efterfølgende middag!!!

Jeg har fået min squatdragt idag YEAH BABY  så nu skal jeg både lege med DL-dragt og squatdragt i morgen.... det bliver for feeeeeee' 

UUUHHHHH hvor ville jeg gerne træne..... 

uh kan os mærke min squatdragt kalder :weeping:

det kommer til at gå ud over nogle andre i morgen... :biggrinhat:

men han kan vel heller ikke få den micro str42 på når Hippo ikke kan

det tror jeg simpelthen heller ik på han kan :blink::blink:

men det blir da sjovt at se ham forsøge at få den på....

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig helt vildt - Hoosier kommer jo til øen og skal træne med størstedelen af powerpossét med efterfølgende middag!!!

Jeg har fået min squatdragt idag YEAH BABY  så nu skal jeg både lege med DL-dragt og squatdragt i morgen.... det bliver for feeeeeee' 

UUUHHHHH hvor ville jeg gerne træne..... 

uh kan os mærke min squatdragt kalder :weeping:

det kommer til at gå ud over nogle andre i morgen... :biggrinhat:

HEYYY... skal du også i dragt....

Jeg skal da også have lidt knæbind på... skal jo vende mig til det :D gnææææk

p.s. Har fremsendt en mail og spurgt om de kan lave bænkbluserne efter jeres mål... så nu får vi af se!!!

Har ellers lige fået mail fra Titan LOL :lol: de ville gerne have solgt os dem alligevel... TYPISK!!! Så hjalp mit trusselbrev trods alt - de var bare lang tid om at svare!!!

Link to comment
Share on other sites

Nå så blev det atter tid til lidt logopdatering!!!

TRÆNING LØRDAG D. 31/1

kl. 8

POWERWALK 50 minutter

Måtte starte morgnen med en omgang frisk luft efter 2 dages abstinenser og total neder humør over ikke at kunne træne!! Der var også total fut i benene og jeg blev simpelthen også nødt til at løbe! :bblush: Nu er det sidste gang i laaaaaang tid jeg holder 2 dage fri fra træning for jeg bliver simpelthen såååå negativ når jeg hverken får trænet eller powerwalket!!! (hvilket jo er synd for KRAGEN ;) )

Et par timer senere hentede jeg Hoosier på banegården og selvfølgelig skulle det stå ned i lårfede stråler :(

Men vi fik da shoppet lidt rundt i Odense city alligevel inden Hoosier skulle mødes med Hippo til engang frokost!!

Et par timer senere var der så ellers en god omgang fællestræning i OBBC men en kæmpe portion mennesker, både fra MOL men også ikke-molboer - DER VAR SÅ FEEEE' stemning!!!

SHEIKO AFRUNDNING

kl. 14

Efter MASS var blevet færdig med hans NASTY omgang squat (den dreng kan altså bare squatte - det er sgu en fornøjelse at se på :angelgrin: ) så hev mig og Hoosier i vores squatdrageter, hvilket var en ren kamp i hvert tilfælde for englen :tongue: - selvom jeg synes min booty er klein og mine ben endnu mindre, så var den dragt altså ond at få på, men Hippo fik da trukket godt i den og op kom den!!! :unsure:

SQUAT

2 set x 4 reps @ 60 kg

med dragten på - dog uden stropper!!

.... måtte her konstatere at det var enormt svært at holde balancen samt ryggen rank med dragten på - det hjalp lidt da jeg gjorde min fodstilling bredere i andet forsøg

4 set x 1-2-1-2 reps @ 80 kg

...føltes helt vildt let!!!

1 set x 1 reps @ 100 kg

op kom stropperne!!

.... UUHHHH det var svært, men kom lige ned til godkendt dybte og DAMN vægten fløj op igen!!!

Eneste minus - smerten fra min lyskeregion hvor jeg kunne mærke at dragten lave dybe mærker i min hud <_< !!!

1 set x 1 reps @ 110 kg

Havde knæbind på, bundet op af hippo. Han bliver sgu bedre og bedre til at binde dem, de sad godt nok stramt :cries: men jeg kan jo lide det :evillaughter: Havde faktisk først puttet 130kg på stangen fordi jeg var lidt uopmærksom :bblush: havde sikkert også taget dem uden problemer, men Hippo gjorde mig desværre opmærksom på at det var 130 kg og ikke de 110 kg jeg havde planlagt, så vægten blev skiftet ud!!

1 set x 1 reps @ 120 kg

Men nu endnu strammer knæbind, kørte 120 kg uden et problem - de andre troede jeg havde problemer og hang i bunden, men jeg prøvede simpelthen bare at komme dybt nok, hilket var ret svært i dragt og med knæbind, hvorfor jeg blev siddende - da jeg først var kommet dybt nok og pressede af igen - fløj vægten op!!! Jeg kan sgu godt nappe langt over 130 med udstyr!! Det er sikkert!!!

Det var en feeee' omgang squat, men den dragt jeg havde fået fingre i var for stram!! Jeg havde de største kvaler med at få den af igen og fik også, hvad man vist godt kan kalde et nervøst anfald, da jeg skulle have den af. Den sad så stramt om højre lår og det gjorde så ondt at jeg begyndte at ryste og hyperventilere - hvilket jeg aldrig har oplevet før!! Bad oven i købet Hoosier og Hippo om at hente en saks eller en kniv LOL :lol: og klippe den af.... DAAAAMN :cries: det gjorde ondt!!! men til sidst kom den af og jeg overlevede!!!

DØDLØFT

2 set x 6 reps @ 60 kg

1 set x 4 reps @ 80 kg

1 set x 1 reps @ 100 kg

4 set x 1 reps @ 120 kg

Fik prøvet med en ny smallere fodstilling hvilket virkede overraskende godt... 120kg fløj op oven i købet med rank ryg og uden den mindst krumning :D

Det må helt klart blive stilen fremover

Henning kom hen og sagde at nu måtte jeg ikke brænde helt af :teachingfinger: der var jo kun en uge til DM.... :bblush:

Så blev der også tid til lidt rows....

ONEARM DB ROWS

5 set x 5 reps @ 35-40-44-50-50 kg

Planen var egenligt at jeg skulle have kørt 6x6 med 52 kg... men med Hennings formaning måtte jeg heller lade være med at brænde helt aaawww' - så det må blive næste gang efter DM at der skal tæskes 6x6 igennem :firebounce:

)så må du godt komme og råååw MASS :D )

LOW PULLEY ROWS

4 set x 8-6-6-12 reps @ klods 11-13-15-11

.... og så var der desværre ikke tid til mere - at komme i og ud af dragterne samt kæbetræningen havde opslugt lidt for meget tid!!

Så mig og Hoosier aftalte at vi med god samvittighed ville stoppe og så ville vi træne resten søndag formiddag... B)

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se hvad du kan lave til dm på lørdag

Sådan en hardcore dragt, er ikke den mest behagelige på indelårne og lysken.

Men det gro sammen igen :lol:

Men dragte gir sig, så deet skulle være nemmer næstegang.

men tillykke med det igen :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Glæder mig til at se hvad du kan lave til dm på lørdag

Sådan en hardcore dragt, er ikke den mest behagelige på indelårne og lysken.

Men det gro sammen igen :lol:

Men dragte gir sig, så deet skulle være nemmer næstegang.

men tillykke med det igen :w00t:

Jeg er bange for at den ikke giver sig... Henrik har udvidet den maks!!

Jeg skal sammeligne med en anden dragt i løbet af ugen... mit problem er at jeg planlægger at "udvide" mine lår med et par cm... og så kan jeg på ingen måde få den op over lårene!!!

Min Inzer DL-dragt str 30 passer derimod perfekt - synes jeg - for en erfaren løfter er den måske ikke stram nok, men for en nybegynder som mig spiller den maks - jeg får få mærker, den tager kun 12-15 minutter at få på :lol: LOL og så støtter den virkeligt godt!!! Så nu må jeg lige tygge på om den str 29 i squatdragten er for lille eller jeg bare må tage de knubs der medfølger - synes bare jeg bør lære at bruge udstyret før jeg presser mig selv i de mindste str - det er sgu MEGET distraherende med al den smerte!! :blink: og måske mere end hvad godt er!!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg ikke set dine 2 løft på 110-120kg, men spottede jeg dig jo på de 100kg, og der var virkelig smæk på!! :blink:

Så der er helt sikkert til 130kg+ i dig.... :4whip:

ONEARM DB ROWS

5 set x 5 reps @ 35-40-44-50-50 kg

Planen var egenligt at jeg skulle have kørt 6x6 med 52 kg... men med Hennings formaning måtte jeg heller lade være med at brænde helt aaawww' - så det må blive næste gang efter DM at der skal tæskes 6x6 igennem 

)så må du godt komme og råååw MASS  )

Ja efter DM ryger du på disko split igen, så kan du passende køre nogle af dine øvelser sammen med mig og hesten.... B)

så skal jeg fandme nok råååwe af dig!!!! :devil2: (det er jeg sjældent bleg for :4whistling: )

Nu "skylder" du jo egentlig også en opvisning... 6x6 med 52'erne joooo' :evillaughter:

Feee træning!

Mass :4flex:

Link to comment
Share on other sites

så må du prøve trikset med en plastik pose.

du kommer den om benet, og trækker dragten uden på pose.

sådan at dragten køre op af posen, når du trækker den på.

så tager det max 2 min :lol:

der er også mange der gør det på ærmerne af bænktrøjen

men der er ingen tvivl om at den er bedre næste gang, den skal nok til passe sig dig.

syntes du skal give den en chance.

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING SØNDAG D. 1/2

kl.9:45

WALK..... 25 minutter

BÆNKPRES

2 set x 10 reps @ 40 kg

1 set x 5 reps @ 50 kg

1 set x 4 reps @ 55 kg

3 set x 2 reps @ 60 kg

1 set x 1 reps @ 65 kg

1 set x 4 reps @ 60 kg

Kørte fint med pauser og det hele... men cirka halvvejs begyndt min skulder og efterfølgende brachioradialis at smerte... endnu engang oplevede jeg at blive helt lam i min lille- og ringefinger!!!

:blink: IKKE OPTIMALT.... men sådan noget skal jo trænes væk!!!! :tongue:

SKRÅ DB PRES

4 set x 8 reps @ 19-21-23-23kg

Min arm blev mere lam...... og det dunkede for vildt i skulderen :unsure: MEEEEEN DET SKAL JO TRÆNES VÆK!!!! :lol:

SKULDER LATERALS

3 set x 10 reps @ 3-15-5kg

Helt umuligt med en halv lam arm...... :lol: :lol: så de blev superset'et med lidt mave bare for at lave noget

MAVE - PADDED CRUNCH

3 set x 20 reps @ BW

BICEPS CURL

1 set x 8 reps @ 10kg

De første par reps gjorde vildt ondt i min arm og min lillefinger svigtede total... :cries: men så kom forløsningen.... efter rep nr 5 forsvandt smerten og jeg curlede lystigt vidre :w00t:

3 set x 10-15-20 reps @ 10kg

Der var lidt på de første par reps men det blev bedre og bedre jo flere reps jeg tog.... :angelgrin:

2 set x 10 reps @ 12.5kg

Der var intet at mærke længere..... UNDERLIGT :blink:

FATTER IKKE HVOR SMERTEN GIK HEN.....

MAVE - SKRÅ

2 set x 12 reps @ BW

TRICEPS PUSHDOWN superset'et med STIVARMET PULLDOWN

1 set x 20 / 20 reps @ 30kg

1 set x 10 / 10 reps @ 40kg

1 set x 15 / 15 reps @ 50kg

1 set x 8 / 7 reps @ 60kg

MAVE

lidt ekstra gulvøvelser

ROTATORCUFF - maskine

3 set x 20 reps @ klods 6

tænkte at jeg heller måtte gøre lidt ekstra for min skulder som nu føltes OK... fatter det stadigvæk ikke!!!

Hyggelig træningsomgang med Hoosier... vi havde igen en lidt travl træningsomgang da vi skulle nå toget, men kom da allígevel lidt omkring.... Må sige at der er sket "lidt" med Hoosier fysik siden jeg så hende til MOL-træf i sommers... der er godt nok kommet lidt bøf på hendes overkrop,,, og DAMN tøsen laver et godt opspænd på bænken (man bliver jo helt jaloux!!! ;) )

Link to comment
Share on other sites

så må du prøve trikset med en plastik pose.

du kommer den om benet, og trækker dragten uden på pose.

sådan at dragten køre op af posen, når du trækker den på.

så tager det max 2 min :lol:

der er også mange der gør det på ærmerne af bænktrøjen

men der er ingen tvivl om at den er bedre næste gang, den skal nok til passe sig dig.

syntes du skal give den en chance.

Det kan godt være du har ret og jeg skal lade være med at være sådan en tøs... jeg får jo ikke ar af det... højst på sjælen :(

:lol: :lol: :lol:

Min far syntes jeg lignede en der havde fået bank!!! :lol:

Han var sgu lidt bekymret for hans lille tøs... og KRAGEFAR... han vil ikke røre mig :tongue:

:lol: :lol: :lol:

Jeg regner dog ikke med at buge dragten til DM... det kræver mere teknik træning før man kan mestre sådan én, så vil jeg heller satse på at squate som jeg har gjort de sidste par måneder og så må det blive derefter!! Men regner dog med at bruge DL-dragten :D

Link to comment
Share on other sites

prøv det med posen næste gang. også når den skal af, så lige stoppe en pose op under den.

Så glider den meget bedre

Hvis du har haft nogle ok løft i den i dag, er der da ingen grund til ikke at løfte i den.

man kan godt lige en fra en dårlig tysk s/m film efter en hård om gang udstyrs træning :lol: :lol:

Vil han ikke røre ved dig.

Troede han var et mandfolk man kragen :blink:

Edited by jfk
Link to comment
Share on other sites

prøv det med posen næste gang. også når den skal af, så lige stoppe en pose op under den.
WILL DOOOO.... fik også et råd der lyd på talkum samt kolde hænder!!! :bigsmile:
Hvis du har haft nogle ok løft i den i dag, er der da ingen grund til ikke at løfte i den.

DU HAR JO RET.... og løftene var gode... skal bare lære at styre mit dyk, komme dybt nok ned og så bide tænderne godt og grundigt sammen...

Kom faktisk til at tænke på vores nykårede verdensmester i kvindeboksning (Anita), mine blå mærker er jo småting i forhold til hendes knubs... så hvad jeg brokker mig over ved jeg ikke!!! :)

man kan godt lige en fra en dårlig tysk s/m film efter en hård om gang udstyrs træning :lol:  :lol:
hmmmm.... hvad ved jeg om det.... LOL :bblush: ser kun Rocco!!!! :tongue:
Vil han ikke røre ved dig?

Enten er han blevet skræmt af mine løft ellers også er han bange for at de blå mærker smitter :unsure:

:lol:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hyggelig træningsomgang med Hoosier... vi havde igen en lidt travl træningsomgang da vi skulle nå toget, men kom da allígevel lidt omkring.... Må sige at der er sket "lidt" med Hoosier fysik siden jeg så hende til MOL-træf i sommers... der er godt nok kommet lidt bøf på hendes overkrop,,, og DAMN tøsen laver et godt opspænd på bænken (man bliver jo helt jaloux!!! ;) )

:D :bblush:

Rigtig hyggelig træning - kunne godt have brændt et par timer mere. :devil: :4flex: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg faldt lige over din log. Den er jo PÆNT lang... :o

Du er SATME godt nok stærk :devil: . Det er godt nok nogle flotte løft du laver B) . Nu er jeg jo ret nyskerig af natur... Så jeg bliver lige jo næsten lige nød til at høre hvilken klasse du stiller op i her den 7-feb?

v/h christian

Edited by Havneren
Link to comment
Share on other sites

Hejsa.

Jeg faldt lige over din log. Den er jo PÆNT lang... :o

Du er SATME godt nok stærk :devil: . Det er godt nok nogle flotte løft du laver B) . Nu er jeg jo ret nyskerig af natur... Så jeg bliver lige jo næsten lige nød til at høre hvilken klasse du stiller op i her den 7-feb?

v/h christian

Jamen TAK for det Christian :D

Lidt stærk er man vel af en tøs at være :4flex:

Jeg stiller op i -75 kg klassen - havde sat næsen lidt op efter 67.5 kg klassen men orkede ikke at tænke i for seriøse kost-baner i januar måned!!!

Link to comment
Share on other sites

Ja... Nu ved jeg ikke rigtig hvad "tøser" løfter af kg. Der er DESVÆRRE for få af dem der hvor jeg træner til at jeg har noget at sammenligne med ØV, men jeg syntes GODT NOK det er imponeringe med dine løft :w00t: !!!!

Det med kosten - Man skal jo heller ikke gøre det FOR surt for en selv så man resikerer at miste motivationen, men selvfølgelig må man gøre det der skal til for at opnå sine mål.

Men ALT held og lykke her fra på Lørdag!!! :devil::devil::devil:

v/h christian

Link to comment
Share on other sites

Imponerende løft! :devil: Jeg vil tro du squatter mere end mig i næste weekend! ;)

Hvis du kan komme ned på en rimelig tid for at komme i squat-dragten, så kunne du jo også overveje at lave det første helt sikre løft i trikot, for så at hoppe i dragten til næste løft. En anden overvejelse kunne gå på at springe andet løft over, hvis du ikke kan nå at komme i dragten inden - og så give gas i det tredje.

Men hvis løftene i dag ellers var i godkendt stil, så synes jeg da du skal starte i dragten.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share