ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Imponerende løft! :devil: Jeg vil tro du squatter mere end mig i næste weekend! ;)

Hvis du kan komme ned på en rimelig tid for at komme i squat-dragten, så kunne du jo også overveje at lave det første helt sikre løft i trikot, for så at hoppe i dragten til næste løft. En anden overvejelse kunne gå på at springe andet løft over, hvis du ikke kan nå at komme i dragten inden - og så give gas i det tredje.

Men hvis løftene i dag ellers var i godkendt stil, så synes jeg da du skal starte i dragten.

Der sker jo ikke noget ved at tage dragten med... men den tid det tager mig at komme i den så er det ikke sikkert jeg har tid nok... plus jeg syntes at det var svært at styre sit løft 100%...

Med hensyn til om løftet var godkendt så lå det vist lige på vippen... jeg havde virkeligt svært ved at gå i bund både på grund af dragten men ikke mindst på grund af de utroligt stramme knæbind.... men hvis der er tid, så kunne det godt være jeg skulle give det et forsøg!!!

Men går og overvejer og gemme lidt kræfter til DL - det kunne jo være blæret at nuppe de 160 kg :D - så måske i stedet for at nuppe ekstra i squatten skulle jeg satse på de sikre og nuppe ekstra i DL....

hmmmmmm :blink: TÆNKE :blink: TÆNKE :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men går og overvejer og gemme lidt kræfter til DL - det kunne jo være blæret at nuppe de 160 kg  - så måske i stedet for at nuppe ekstra i squatten skulle jeg satse på de sikre og nuppe ekstra i DL....

hosthost....selvfølgelig napper du de 160 i DL :4signme:

de 150 var light weight forleden, og når først musikken spiller på lørdag og du har fået et par kindheste,

så ryger de 160 op :devil:

og hvis de ik kommer op så begynder jeg at hyle igen, og det er da lidt af en trussel :tongue: ;)

ej, det var dælme flot løftet i går :)

Link to comment
Share on other sites

Vil han ikke røre ved dig?

Enten er han blevet skræmt af mine løft ellers også er han bange for at de blå mærker smitter :unsure:

:lol:

<_< Ikke at blå mærker lige er min kop te, men man kan ikke ligefrem påstå der har været tid til så meget siden igår, hvor de blå mærker blev lavet ;) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Vil han ikke røre ved dig?

Enten er han blevet skræmt af mine løft ellers også er han bange for at de blå mærker smitter :unsure:

:lol:

<_< Ikke at blå mærker lige er min kop te, men man kan ikke ligefrem påstå der har været tid til så meget siden igår, hvor de blå mærker blev lavet ;) :devil:

hmmmm.... tid siger du ;)

Skabet var da tomt.... :bblush: for alle jakkerne hang til tørre ude på toilettet!!! LOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

Men går og overvejer og gemme lidt kræfter til DL - det kunne jo være blæret at nuppe de 160 kg  - så måske i stedet for at nuppe ekstra i squatten skulle jeg satse på de sikre og nuppe ekstra i DL....

hosthost....selvfølgelig napper du de 160 i DL :4signme:

de 150 var light weight forleden, og når først musikken spiller på lørdag og du har fået et par kindheste,

så ryger de 160 op :devil:

og hvis de ik kommer op så begynder jeg at hyle igen, og det er da lidt af en trussel :tongue: ;)

ej, det var dælme flot løftet i går :)

EEJJJJ..... det hyl var altså for vildt HIPPO - det var som om tiden gik i stå... alle i OBBC stod stille og gloede i din retning :lol:

Link to comment
Share on other sites

150kg  :o  :o  :o  :o  :o

Jeg skal vidst til at tage mig lidt sammen  :cry: . Det vil jeg sku også kunne  :angry: !!!!!!!!!

hehehe :evillaughter:

bare vent til jeg napper de 200 kg så..... :devil:

TRÆNING MANDAG D. 2/2

Kl. 6:15

POWERWALK 40 minutter i den værste omgang regn lige indtil

.... JEG FALDT OM :lol: EEEJJJ seriøst - Jeg ved sgu ikke andet end at midt hjerte begyndte på sit galophalløj - det sker ind imellem når jeg stresser lidt for meget, og i går søndag var en rigtig møj-stresser-dag hvor jeg heller ikke fik nok at spise + jeg går og stresser mig selv over manglende resultat fra én eksamen!!! - nå... men heldigvis så en taxa-chaffør mig knække sammen på fortovet og fik rusket lidt gang i mig og var så sød at køre mig hjem bagefter... kun lidt pinlingt :unsure:

DELOAD

Kl. 14:45

SQUAT

3 set x 5 reps @ 60kg

1 set x 1 reps @ 80kg

1 set x 1 reps @ 100kg

fik de 100 kg op kun med bælte som eneste hjælpemiddel så det bliver nok startvægt på lørdag :D

3 set x 5 reps @ 60kg

Min skulder brokkede sig lidt under squat'en men det bliver bedre og bedre - tror nu alligevel at det bliver godt med lidt fri fra SHEIKO efter DM. Sheiko er hårdt ved kroppen, også selvom jeg synes det går godt, så slider det alligevel en del

BÆNKPRES

1 set x 10 reps @ 20kg

1 set x 5 reps @ 30kg

4 set x 5 reps @ 40kg

Fik lavet lidt opspændstræning mellem set'ene - virkeligt effektivt med broøvelser på bænken for derefter at prøve at holde spændingen mens man bænker!!!

DØDLØFT

1 set x 5 reps @ 60kg

5 set x 5 reps @ 80kg

.... ikke andet at sige end nice and easy :D

GUNZ

5 set x 10-15 reps @ 11kg

...det hjælper gevaldigt på min skulder og albueømhed at lave alm. curls - så det bliver jeg jo ligesom nødt til :bblush:

MAVE-SKRÅ

2 set x 10-6 reps @ 110-130 lb

DONKEYRAISE

3 set x 15 reps @ 120kg

3 set x 10 reps @ 140kg

Total hyggelig deload træning med Hippo, Kragefar og Baardi, som dog måtte gå hjem med en rigtig dum skulderømhed :(

I morgen tror jeg at jeg igen daffer op i OBBC for at nuldre lidt rundt - JEG ER VED AT SPRÆNGES.... synes slet ikke at jeg har trænet igennem meget længe nu!!!

Så bliver næsten nødt til at lave bare et eller andet :bounce:

Link to comment
Share on other sites

morgen tror jeg at jeg igen daffer op i OBBC for at nuldre lidt rundt - JEG ER VED AT SPRÆNGES.... synes slet ikke at jeg har trænet igennem meget længe nu!!!

Så bliver næsten nødt til at lave bare et eller andet 

husk nu at du ik må braaande helt aw jo :graduate:

:4whistling: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Niske, Loonie> Har desværre været ude for det før... men aldrig udenfor :unsure:

Har nogle gange oplevet at mit hjerte sætter igang uprovokeret - min læge siger, at det er noget personer med lav hvilepuls nogle gange kan opleve - jeg har fået tjekket mit hjerte og alt er som det skal være, men nogle gange bliver det så bare ukoordineret og hopper et par slag over hvorfor der går helt ged i den... :blink:

... og så har kroppen jo den her smarte funktion med at sørge for at man kommer ned og ligge :tongue: så der kan komme blod til hjernen!! Hvilket også er tiltrængt for tiden LOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

morgen tror jeg at jeg igen daffer op i OBBC for at nuldre lidt rundt - JEG ER VED AT SPRÆNGES.... synes slet ikke at jeg har trænet igennem meget længe nu!!!

Så bliver næsten nødt til at lave bare et eller andet 

husk nu at du ik må braaande helt aw jo :graduate:

:4whistling: :tongue:

hehehe.... :evillaughter: KOMMER DET FRA DIG pony ;)!!!!

Link to comment
Share on other sites

Niske, Loonie> Har desværre været ude for det før... men aldrig udenfor :unsure:

Har nogle gange oplevet at mit hjerte sætter igang uprovokeret - min læge siger, at det er noget personer med lav hvilepuls nogle gange kan opleve - jeg har fået tjekket mit hjerte og alt er som det skal være, men nogle gange bliver det så bare ukoordineret og hopper et par slag over hvorfor der går helt ged i den... :blink:

... og så har kroppen jo den her smarte funktion med at sørge for at man kommer ned og ligge :tongue: så der kan komme blod til hjernen!! Hvilket også er tiltrængt for tiden LOL :lol:

Lyder ikke godt, Angelito :o .

Sker det pga. mangel på kost eller søvn? Er det "bare" sådan en spontan ting der sker? Du er da for pokker stud.med, ikke? Et eller andet må da kunne gøres. Nok om det.

Du har jo også Kragen til at tage sig af dig, og forkæle dig ;) .

God bedring?

Niske

Link to comment
Share on other sites

TAAAK for omtanken... :bblush:

... har det nu fint.... fik sovet et par timer på sofaen om formiddagen og slappet en del af igår - SÅ I DAG ER JEG FLYVENDE.... :angelgrin:

og det også fordi....

JEG HAR BESTÅET MIN SIDSTE EKSAMEN!!!! :w00t::w00t:

Nu er jeg officielt på mit sidste semester af min bachelor i medicin... blæret B)

Har oven i købet et fedt skema hvor jeg har fri stort set hver tirsdag + torsdag... så det her forår bliver bare så coooool B)

Link to comment
Share on other sites

JEG HAR BESTÅET MIN SIDSTE EKSAMEN!!!! :w00t::w00t:

Har oven i købet et fedt skema hvor jeg har fri stort set hver tirsdag + torsdag... så det her forår bliver bare så coooool B)

Tillykke Tillykke

Både med eksamen og fridagene :bigsmile::bigsmile:

Det er noget der virker... Jeg har osse fri kl 12 hver tirsdag og torsdag B) mmmmmmm

Link to comment
Share on other sites

JEG HAR BESTÅET MIN SIDSTE EKSAMEN!!!! :w00t:  :w00t:

Nu er jeg officielt på mit sidste semester af min bachelor i medicin... blæret  B)

Har oven i købet et fedt skema hvor jeg har fri stort set hver tirsdag + torsdag... så det her forår bliver bare så coooool  B)

Tillykke!!! :partycrowd: :pint: (<-- crabbelac :tongue:)

Har også selv fået et okay fedt skema dette semester, og fagene ser faktisk spændende ud. :bigsmile: Så du har ret - det her forår bliver kanon! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

STORT TILLYKKE :mandance: Og så på så svær et studie! Der er skuda noget POWER i dig, hva!

Der venter stadig mig det værste på MMO, men jeg har også været heldig med skemaet... Fri kl 12 man, tors og fredag :) ... Men du er jo det levende bevis på at det rent faktisk KAN lade sig gøre at gennemfører en siriøs træning under et lige så siriøst studie! :devil::devil::devil:

v/h christian

Link to comment
Share on other sites

TAAARK.... alle sammen :w00t:

Det er fedt både at have klaret en hård diæt, træning og så bestå hele 4 fag :bunny:

NU ER DET NYE MÅL OG NYE OPGAVER det gælder :bounce:

Jeg har besluttet mig at på lørdag vil jeg spille mine kort 100% sikkert...

dvs. at jeg starter ud med hvad nok synes en latterlig lav vægt... men jeg vil heller have tre godkendte løft og dermed kvalificere mig til det rigtige DM d. 3-4 april end at misse.... det ville simpelthen være for surt :unsure:

Jeg er også spændt på om jeg kan bruge min DL-dragt... den squat dragt jeg prøvede sidste weekend har simpelthen været for ond ved mig :( ... Jeg prøvede min DL-dragt i går men kunne ikke holde ud at have den på, fordi den gnavede i de gamle sår på inderlår... så nu får vi at se!!!

Men uanset hvad... SÅ GLÆDER JEG MIG.... :firebounce:

... er også meget spændt på vor svært det bliver at squatte uden spejl - er jo slet ikke hvad til det!!!

TRÆNING ONSDAG D. 4/2

Det blev en god omgang blandet deload træning med lidt squat, bænk og dødløft.... Energien var helt i top og det var svært ikke at træne igennem...

Prøvede lige med 130 kg i DL med mine nye stil - og den sad fint :D

Squat'en blev med knæbind og dybden var OK

Bænken... tjaaaa - 60 kg fløj op - så spændt op jeg kan klare 70 kg med pause på lørdag B)

Ellers var der nok af mennesker at snakke med og det var virkelig hyggelig træning - men hold da op jeg glæder mig til dsicosplit fra næste uge af :bunny:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING FREDAG D. 6/2

POWERWALK... 60 minutter

.... måtte lige lufte stængerne da humøret var i top i morges!!

Er ellers spændt på i morgen - det har været lidt en skod dag :( - har ikke fået andet end 3 måltider på nuværende tidspunkt - så jeg håber ikke at det kommer til at betyde noget for i morgen ..... nu får vi af se!!! :unsure:

Men ellers fik jeg en squatdragt igår som passer peeeeeerfeeeeekt!!!! :w00t:

Måske vil jeg bruge den i morgen - måske ikke!!! :tongue:

- har ikke helt besluttet mig - jeg tager det stille og roligt i morgen og lader dagsformen bestemme tempoet!!! :bounce:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share