ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

ej, glæder mig dælme til det er slut...

vi ses derover 

Hva! Du skal da glæde dig til konkurrencen, Mand, og ikke til at det er ovre! Det bliver monster fedt, når adrenalinen pumper i kroppen og du skal ind og gå efter ny pr mens alle står og råber ad dig, og tre dommere står og holder øje med at alt foregår i fin stil :bigsmile:

Og skal Englen og dig ikke følges derover sammen med Henning og Kragefar??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Arne> Tusind tak..... :w00t:

Kan næsten heller ikke vente til DM - og rigtigt fyre den af..... :devil:

En lille opdate kommer lidt senere... nu skal jeg først slappe af og nyde en god middag med et par venner :D

Men ellers tak for den fede opbakning idag - HVOR VAR DET DEJLIGT med alle de kendte ansigter :firebounce: DET SPILLER JO MAKS - og betyder virkeligt meget!!! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har oven i købet et fedt skema hvor jeg har fri stort set hver tirsdag + torsdag... så det her forår bliver bare så coooool 

GIIIIID jeg ku sige det samme. Mit forår bliver bare sååååååå lårdet! :angry:

Kunne være lidt sejere hvis vi lige kunne få lidt mere statestik på dine løft i dag frøken?

Link to comment
Share on other sites

Nasty debut, Angel. :devil: Og vi ved jo der er meget mere i dig endnu - også når du kommer i squatdragten. Det virkede også som om du selv syntes det var feeeedt at være til stævne, så det må give noget ekstra gejst. :)

I skal nok generelt arbejde lidt med styrkeløft-reglerne, dvs. at adlyde signalerne. Jeg er sikker på jeres åndelige leder, Nazi-Henning vil elske at eksercere jer i takt rundt i OBBC's lokaler med kommandoer og måske en knortekæp! :lol:

Så overhørte jeg iøvrigt et par unge mænd fra en anden klub (de er ikke på MOL mig bekendt), som sagde du havde den mest fantastiske røv de nogensinde havde set. De var dog også enige om de garanteret slet ikke kunne styre dig. Det vurderede jeg, at det kunne du nok godt tåle at høre. :tongue:

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Det var jo flot løftet.

Nu skal du bare lære at løfte dig ud.

Så skal dødløft rekorden nok være der næste gang

JFK> Jeg mangler stadigvæk en del i min teknik og er virkeligt hooked på at få det til at spille maks - går lidt og ønsker at jeg kunne få lidt mere råd og vejledning hos nogle af Jer rutinerede STYRKELØFTAAA.... specielt det tekniske aspekt i løftet synes jeg er svært at gennemskue.... så det kunne være lidt fedt med én som kunne gennemskue hvilke teknikker der ville spille maks for mig og hvordan jeg burde arbejde med dem... lige nu prøver jeg mig jo bare frem :)
Flot løftet idag Powa'tøz  :)  alle dine løft var meget nemme og teknisk rigtig flotte... det eneste du mangler er bare at få nogle flere kg på stangen for du kan jo sagtens løfte skidtet jo  ;)

Zoa> Jeg ved det... men jeg er sådan en :chicken: og lidt for god til at undervurdere min egen styrke .... måske tilbage til at jeg er lidt usikker på min teknik!!!

Hvad skal man sige............. Det bliver STORT til A-dm tror ikke der er langt til den dl rekord og så lige et teløk her fra jylland
Det var flot løftet i dag, englebasse. Med en smule mere rutine skal rekorderne nok vælte.  :)

Baggårdspumaen & Squatfather> Som sagt ... jeg glæder mig også helt vildt - og jeg regner da også med at prøve på DM-rekorden hvis alt går som jeg gerne vil :w00t:

Tilløkke

det var jo et flot dødløft..  B)

også et tillyke herfra med debuten. - Virkelig grum dødløft

Rix & Prehn> JEG ER OGSÅ HELT TOSSET MED DL :wub: ved ikke hvorfor, men eeeeelsker simpelthen den øvelse :bblush:

Nasty debut, Angel. :devil:  Og vi ved jo der er meget mere i dig endnu - også når du kommer i squatdragten. Det virkede også som om du selv syntes det var feeeedt at være til stævne, så det må give noget ekstra gejst. :)
FEEEEEDT - det var for vildt spændende og sjovt - og så alle de søde mennesker og den helt vildt fede stemning og opbakning der var - det var jo fantastisk!!! :w00t:
I skal nok generelt arbejde lidt med styrkeløft-reglerne, dvs. at adlyde signalerne. Jeg er sikker på jeres åndelige leder, Nazi-Henning vil elske at eksercere jer i takt rundt i OBBC's lokaler med kommandoer og måske en knortekæp!  :lol:

:lol: tror du har ret ;)

Så overhørte jeg iøvrigt et par unge mænd fra en anden klub (de er ikke på MOL mig bekendt), som sagde du havde den mest fantastiske røv de nogensinde havde set. De var dog også enige om de garanteret slet ikke kunne styre dig. Det vurderede jeg, at det kunne du nok godt tåle at høre.  :tongue:

gnæææk - BRING IT ON!!! B)

lidt skamros kan man vel altid klare :bblush: hehehehe :tongue:

- og styre mig .... det ved jeg ikke - det må Kragefar jo bedømme, altså om det kan være et problem :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

DM-C RØDOVRE D. 7/2

Dagen startede ud med et vækkeur som ringede kl 5:45 - puuuu - var absolut ikke frisk og havde slet ikke mod på at løfte da jeg lige var stået op, men det ændrede sig huritgt.

Da vi kørte ud fra Odense omkring 7, efter at hentet en træt Baardi (som havde sovet over sig ;) ) gik der ikke lang tid før humøret var højt. Mig og Baardi fik endda øvet lidt DL- og squatteknik undervejs på en parkeringsplads - kan ikke forstå hvorfor folk kiggede så underligt.... :tongue:

Vi ankom i god tid, blev vejet ind og fik tjekket udstyr - jeg fik endda tjekket mine kedelige, forvaskede sorte g-strengstrussser af Watts og Henning (lidt pinligt :bblush:) havde slet ikke set at de var blandet med mit udstyr!! :lol:

SQUAT

Planen var at tage 80, 100 og 120 kg....

1. løft - 80kg LINK

....gik fint og det hele troede jeg!!!.... men jeg havde glemt at vente på start signalet.... :bblush: .... PIIIINLIIIIGT :bblush:

Så fik ikke godkendt mit første løft - ÆÆÆÆVVVV :(

2. løft - 80kg LINK

Godkendt uden problemer..... :)

Her skal det lige nævnes den suveræne opbakning fra samtlige personer i rummet som sørgede for med deres tilråb at jeg IKKE GLEMTE at få start og slutsignal!!!!

3. løft - 100kg LINK

Igen godkendt uden problemer..... :)

BÆNK

Planen var at tage 55, 62.5 og 67.5kg (evt 70kg)....

1. løft - 55kg LINK

.... intet problem!!!

2. løft - 62.5kg LINK

... meget let og igen godkendt den problemer

3. løft - 67.5g LINK

...meget let.... GRRRRRRR - men glemte pausen :smashtard: - var alt for fokuseret på at den bare skulle presses op - så IKKE godkendt!!!! :angry:

DØDLØFT

Planen var at tage 120, 135 og 150....

1. løft - 120kg LINK

.... LET!!

2. løft - 135kg LINK

... føltes faktisk lettere end de 120 kg

3. løft - 150kg LINK

...gik ind med troen om at den ville være tung, men LEEET var den!!!

Alt i alt - tjaaaa :blink: når først jeg har styr på de tekniske regler og lærer at sætte min vægt på et ordenligt højt niveau fra starten, så skal jeg nok gå hen og blive ond :devil:

Den var en skøn dag, søde mennesker, positiv stemning og endnu mere blod på tanden :evillaughter:

- der var fuldt hus af OBBC mennesker + en masse Mol'er, så det blev ikke meget bedre

Link to comment
Share on other sites

Jeg mangler stadigvæk en del i min teknik og er virkeligt hooked på at få det til at spille maks - går lidt og ønsker at jeg kunne få lidt mere råd og vejledning hos nogle af Jer rutinerede STYRKELØFTAAA.... specielt det tekniske aspekt i løftet synes jeg er svært at gennemskue.... så det kunne være lidt fedt med én som kunne gennemskue hvilke teknikker der ville spille maks for mig og hvordan jeg burde arbejde med dem... lige nu prøver jeg mig jo bare frem

Hvis du stadig kommer til Århus på besøg, kan du kigge ud til os i AAK - så skal vi nok få rettet den teknik til.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flotte løft Engle pige..... :thumbwink:

(150 i kødløften er fandme nasty :o )

Ja og tillykke med din første optræden forresten.. :)

Der er jo massere af POWA' gemt i dig... :devil: du er jo dælme også ond ved vægtene når det kommer til stykket....

Der skal bare brændes HELT igennem.... :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING SØNDAG D. 8/2

kl. 9

POWERWALK 50 minutter

Dagen efter DM - tjaaaa.... jeg havde ingen som helst DOMS nogen steder og i dag mandag absolut intet..... :unsure:

HVAD FORTÆLLER DET MIG.... ????

AT JEG SLET IKKE GIK NOK TIL DEN i lørdags :bblush:

Efter næste styrkeløftaaaaa stævne vil jeg ikke kunne kravle ud af sengen - det må være målet :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mangler stadigvæk en del i min teknik og er virkeligt hooked på at få det til at spille maks - går lidt og ønsker at jeg kunne få lidt mere råd og vejledning hos nogle af Jer rutinerede STYRKELØFTAAA.... specielt det tekniske aspekt i løftet synes jeg er svært at gennemskue.... så det kunne være lidt fedt med én som kunne gennemskue hvilke teknikker der ville spille maks for mig og hvordan jeg burde arbejde med dem... lige nu prøver jeg mig jo bare frem

Hvis du stadig kommer til Århus på besøg, kan du kigge ud til os i AAK - så skal vi nok få rettet den teknik til.

Lyder som en aftale :w00t:

Det kan jo nok en skade at få rettet lidt op på det tekniske B)

Hej Angel,

Har lige set dine løft. Wow, det ser jo bare legende let ud for dig. Flot.

Niske

:devil:

(pssst.... vil du høre en hemmelighed???

DET VAR LET :devil: )

  :blink: Så lige klippet i dødløft på de 150kg... Det kan jeg slet slet ikke gøre så ubesværet!!!! Jeg burde jo ikke sammenligen mig med en "tøs", men i dit tilfælde tror jeg at jeg vil gøre en undtagelse  ;)  !

Det var satme FLOT  :devil: 

v/h christian

WOHOOO! Har lige set klippene, alt ser jo godt ud, men dit dødløft er da HELT vildt!!! Super, superlet og i fin stil! 

Mange, gange tilykke med det!  :bigsmile: 

THX :bblush:
Tillykke med resultatet til Dm! Det var rigtigt flot løftet, og ingen af dine løft så svære ud. Jeg er overbevist om at du er istand til at lave en Dm rekord i dødløft til A-Dm  :devil:

You got the Viking power, girl  :devil:  :w00t: 

Der sker i hvert tilfælde ikke noget ved at prøve ud på den DM rekord :rolleyes: ...

(andet end "lidt" DOMS.... :lol:

MASS & KREA> TAAAARK.... for roserne :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share