ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

LEG PRESS - slæde

3set x 10reps @ 200kg

1set x 10reps @ 225kg

1set x 10reps @ 245kg

2set x 8reps @ 260kg

Helvede og patter ... :o Damn, du har noget krudt i de ben. Du løfter mere end mig :( Hvad er vinkel på dine ben i bundposition?

Hr. Kirchebrandt

Hvad vinklen er...? ;) såååå det kunne du lide at vide :tongue:

den er lige lidt under 90 grader!!!! :)

Og så bruger jeg den bredeste fodstilling jeg kan - dvs lidt bredere end skulderbredde!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvad vinklen er...?  såååå det kunne du lide at vide 

den er lige lidt under 90 grader!!!! 

Og så bruger jeg den bredeste fodstilling jeg kan - dvs lidt bredere end skulderbredde

Så er det sgu imponerende. :blink: Respekt for det. Der er slet ikke mere end 250kg på legpressen i mit center ... så jeg er sgu måløs.

Hr. Kirchebrandt

Link to comment
Share on other sites

Hvad vinklen er...?  såååå det kunne du lide at vide 

den er lige lidt under 90 grader!!!! 

Og så bruger jeg den bredeste fodstilling jeg kan - dvs lidt bredere end skulderbredde

Så er det sgu imponerende. :blink: Respekt for det. Der er slet ikke mere end 250kg på legpressen i mit center ... så jeg er sgu måløs.

Hr. Kirchebrandt

Jamen.... jeg takker for de søde ord :w00t:

TRÆNING LØRDAG D. 21/2

KL. 9:30

POWERWALK 50 minutter :bunny:

KL. 13

SKULDER, TRICEPS

LATERAL RAISE DB

4set x 10reps @ 3-4-6-8kg ...opvarmning

...valgte herefter at køre øvelsen som en-arms løft!!

1set x 8reps @ 8kg

1set x 8reps @ 9kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 8reps @ 11kg

1set x 10reps @ 10kg

1set x 10reps @ 8kg ... uden pause... 1set x 10reps @ 4kg

STÅENDE SKULDERPRES

1set x 10reps @ 10kg

1set x 8reps @ 13kg

1set x 7reps @ 15kg

4set x 6-5-6-5reps @ 17kg

...nu havde jeg efterhånden hørt så meget godt om denne øvelse - så måtte lige prøve - det var dog lidt af en balancekunst eftersom min mave stadigvæk driller lidt - men vægtene kom da op!!! :)

Et lille superset....

UPRIGHT ROW

4set x 8-7-8-7reps @ lille stang + 20kg

BENT OVER ROWS

4set x 8-7-8-7reps @ lille stang + 20kg

LATERAL RAISE - maskine <_<

1set x 8reps @ 40lb

1set x 6reps @ 60lb

1set x 8reps @ 40lb

DIPS

2set x 10-6reps @ BW

1set x 6reps @ BW+10kg

1set x 6reps @ BW+15kg

1set x 5reps @ BW+20kg

1set x 10reps @ BW

...kørt med korte pause - måske for korte?? :unsure:

TRICEPS PUSHDOWN

1set x 10reps @ 55kg

1set x 7reps @ 65kg

1set x 6reps @ 70kg

1set x 4reps @ 75kg

1set x 5reps @ 70kg

ARM EXTENSION - maskine

1set x 10reps @ 50lb

4set x 6reps @ 60lb

... kanon maskine - lige pludselig dør triceps bare :dead: funker jo fantastisk som slut øvelse :D

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING SØNDAG D. 22/2

KL. 14

RYG & MAVE.... + lidt hygge biceps

CHINS

5set x 5reps @ BW ...opvarmning

ONE-ARM DB ROWS

1set x 5reps @ 32.5kg

1set x 5reps @ 37.5kg

1set x 5reps @ 44kg

1set x 5reps @ 46kg

GRRRRRRRRRRRRRR :devil:

3set x 4reps @ 52kg MWHAHUHAHHAHA :evillaughter:

GRRRRRRRRRRRRRR ... :pissed: arghhhh

1set x 2reps @ 54kg PR

1set x 2reps @ 56kg PR

...smagte så absolut på mere... men det er godt at forblive sulten :angelgrin:

LOW ROWS - pulley

1set x 8reps @ klods 10

1set x 8reps @ klods 11

1set x 8reps @ klods 12

4set x 8reps @ klods 13

...kanon træk i lats'ene :w00t:

ROTARY TORSO

1set x 10reps @ 70lb

1set x 10reps @ 90lb

1set x 10reps @ 105lb

PADDEDE CRUNCH

2set x 20reps @ BW

...sitrede som et espeløv pga. den skide fiber - men jeg gennemførte uden de "store" smerter :tongue:

SEATED HIGH ROWS - wide grip

1set x 8reps @ 50kg

3set x 6reps @ 60kg

BICEPS BB CURL - stående op af væg

1set x 10reps @ lille stang

1set x 10reps @ lille stang + 5kg

1set x 8reps @ lille stang + 10kg

1set x 5reps @ lille stang + 15 kg .. baaahhh .. mistede fokus <_<

1set x 12reps @ lille stang + 15 kg

1set x 7reps @ lille stang + 10 kg

... he he fik sgu lidt forced af A'MAAAAAA - sooo very nice ;) B)

UUHHHHH - det var så 3. dagen med god træning - i morgen står den på pat afbrænding og triceps afstraffelse :firebounce: og ÅÅÅHHHH GUUUD jeg har haft den ondeste DOMS i benene over weekenden efter sidste bentræning :kickass:så kan næsten ikke vente til onsdag med at se om jeg kan afstraffe dem lige så effektivt igen !!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Flotte rows ;) men stilen snakker vi ikke højt om... :tongue:

argghhhh... ved godt den ikke var surveræn :bblush:

- men nu var det ikke optimalt pga. min mave - som jeg jo ikke kan spænde i!!!

Men den sad sgu i lat'en som den skulle og ingen andre stedet og det er jo vigtigst :D

Link to comment
Share on other sites

Flotte rows  ;) men stilen snakker vi ikke højt om...  :tongue:

video video - vi-de-ooooo :bigsmile:

Man bliver forbløffet gang på gang i denne log.

Angel -> har du en ide om hvad du er god for i barbell rows.

VIDEO - så snart vi fikser et!!

- så skal vi nok optage det og så lover jeg stilen bliver perfekt :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Kanon :devil:

Du bruger straps ikke?

jep... fra 44 kg og op efter - ellers får jeg simpelthen for ondt i hænderne!!

- kan nok godt holde vægten, men nu er nogle af håndtagene temmelig ru og med mine små sarte hænder gør det altså ondt!! :(

snøft!!!

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING MANDAG D. 23/2

KL. 8:40

POWERWALK 35 minutter i total dejlig :sweetsun: og blå himmel!!

KL. 17:30

BRYST & LÆG

BÆNKPRES

2set x 8reps @ 40kg

2set x 5reps @ 50kg

3set x 4reps @ 60kg

2set x 2reps @ 65kg

1set x 1reps @ 70kg

1set x 1reps @ 72.5kg

... på det sidste set gjorde det desværre ondt i mavsen, så jeg mistede lidt fokus!! Men ellers sagde Bamzefar at det var fin stil og godt DRIVE :w00t:

Fik ellers konkluderet at jeg godt kan have en lidt bedre bundstyrke - det er ikke så meget top-presset der volder problemer, så tror jeg begynder at kører lidt CAT

BÆNKPRES - CAT

6set x 1reps @ 60kg ...pause cirke 30-60 sekunder mellem hvert set

SKRÅ DB PRES

1set x 8reps @ 21kg

1set x 6reps @ 23kg

1set x 8reps @ 25kg

1set x 7reps @ 28kg

1set x 1reps @ 32kg ...virkelig DUM håndvægt :angry: - total langt og smalt håndtag, passede overhovedet ikke til mine hænder, så jeg valgte at prøve med 32.5 kg i stedet med en anden håndvægtstype.... meeeen....

1set x 1reps @ 32.5kg

....jeg var alt for brændt af efter at have kæmpet med det sidste set med den ringe håndvægt <_<

1set x 5reps @ 27.5kg

... kanon omgang hvor jeg fik både lidt forced + lidt råberi fra MAAAA - mit bryst var fuldstændig brændt af!!! Den dreng forstå sgu at psyke en om....

DU ER KANON MASS :4thumbup:

DONKEY RAISE

1set x 10reps @ 120kg

1set x 8reps @ 140kg

1set x 9reps @ 160kg

2set x 8reps @ 180kg

DIPS

2set x 10reps @ BW

En kort omgang træning men var alligevel længe i OBBC da alle de dejlige drenge jo var der :heartpump:

(orker ikke at remse op da det efterhånden fylder en halv side at nævne dem der er der :tongue: )

- så det blev til en del kæbe og hyggen rundt omkring!!! :D

Fik også lige fornøjelsen af at overvære Baardi med hans 200kg x 5 reps i squatten :devil: DEN DRENG ALTSÅ :4flex:

Link to comment
Share on other sites

1set x 5reps @ 27.5kg

... kanon omgang hvor jeg fik både lidt forced + lidt råberi fra MAAAA - mit bryst var fuldstændig brændt af!!! Den dreng forstå sgu at psyke en om....

DU ER KANON MASS 

hov hov ! ik stjæle min motivator bare fordi jeg lige er syg en dag :teachingfinger:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

1set x 5reps @ 27.5kg

... kanon omgang hvor jeg fik både lidt forced + lidt råberi fra MAAAA - mit bryst var fuldstændig brændt af!!! Den dreng forstå sgu at psyke en om....

DU ER KANON MASS 

hov hov ! ik stjæle min motivator bare fordi jeg lige er syg en dag :teachingfinger:

:tongue:

:bblush:

KU ikke lade være :bblush: han stå jo bare der - uudnyttet!!!

Så måtte jo udnytte ham lidt :tongue:

gnææææææk..... :evillaughter:

Han blev dog kun "lidt" brugt!! Så han skal nok være på toppen til dig hest ;)

JSC> DET LYDER JO BARE SUPER :w00t: så er det jo bare at klø på når mavsen tillader det!!!

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg har desværre ikke råd til squatdragt m.v lige foreløbig som Henning punker mig for, men ifølge Hippo, så skal jeg lave en billedeserie: " Bamzfars Booty Dance - Bang bang, let me see you do yo' thing'" og sælge den til dig :devil:

Interesseret? :)

tænke tænke tænke :blink:

Du plejer da ellers at gøre det gratis!!!??!! :unsure:

tænke tænke tænke :blink:

Link to comment
Share on other sites

SKRÅ DB PRES

1set x 8reps @ 21kg

1set x 6reps @ 23kg

1set x 8reps @ 25kg

1set x 7reps @ 28kg

1set x 1reps @ 32kg ...virkelig DUM håndvægt  :angry: - total langt og smalt håndtag, passede overhovedet ikke til mine hænder, så jeg valgte at prøve med 32.5 kg i stedet med en anden håndvægtstype.... meeeen....

1set x 1reps @ 32.5kg

....jeg var alt for brændt af efter at have kæmpet med det sidste set med den ringe håndvægt <_<

1set x 5reps @ 27.5kg

... kanon omgang hvor jeg fik både lidt forced + lidt råberi fra MAAAA - mit bryst var fuldstændig brændt af!!! Den dreng forstå sgu at psyke en om....

DU ER KANON MASS  :4thumbup:

Det var helt sikkert en ond runde dumbell presses du fik hamret af idag Angel :thumbwink:

Du kan sagtens brææænde jooo' :evillaughter:

(btw. de 32'ere er chanceløse næste gang.... :devil: )

Jeg kan nu ikke rigtig slides op som motivator.... bli'r højest lidt hæs. :D især hvis hesten koger og skal have dobblet kindhest på alle sine løft :tongue: (det bar for sjaaav horsie )

Så jeg har ikke de fjerneste skrupler med at dele kindheste ud og psyke folk op til løft..... ja jeg råååååwer sågar af jer hele banden uden at det skal koste jer en rød øre.... :lol:

:4whip::4whip::4whip: MASS!!!

Link to comment
Share on other sites

A' MAAAAAA> :w00t:

TRÆNING TIRSDAG D. 24/2

KL. 6:30

POWERWALK 50 minutter

Fra i morgen af begynder et spææææændende eksperiment!!!

UUUUHHHH

Den sidste uges tid har jeg taget tilløb... og nu...

vil jeg føre 100% kontrol over min kost og lave en opdatering en gang om ugen af fordeling på de forskellige dage samt hvilket vægttab der kommer ud af det!!!

Spændende ik??? :tongue:

Så har I lidt at glæde jer til ;)

Link to comment
Share on other sites

Skal du tabe dig? :blink: . Er du allerede begyndt at cutte til konkurrence, eller er det bare et eksperiment?

Er du ikke klar over, at engletøsen er et eksperiment? :)

HEHE ... det var sgu sødt sagt :D

Niske> Jeg skal ned at ligge omkring 66 kg fast

- jeg vil prøve at vende min krop til den lave fedt% - regner med at give det 1-2år ved en fedt% omkring 13-14% og se om det ikke går!!!

Har lavet en aftale med min læge og han skal nok følge op på mig så jeg ikke risikere at lide overlast :tongue:

Det bliver også meget letter mhs. til både studie og fitnesskonkurrencer - for så er det måske et spørgsmål om kun et par kg der skal af op til konkurrence i stedet for 10!!

Jeg tror også på at det vil være godt for min krop, for den stræber jo efter at være tynd, så i stedet for at gå og skubbe mad i hovedet hele tiden og konstant at forsøge at holde på mit bulk, så vil jeg prøve at spise efter min appetit og se hvor det tager mig hen... dog vil jeg stadigvæk ligge omkring 200 gram protein daglig + mine 40 gram UDOs som udganspunkt!!

Link to comment
Share on other sites

Lyder som et spændende projekt! :w00t: Ville næsten ønske, jeg boede i Odense, så jeg kunne hoppe med på vognen. :devil: (Og nej, det ville ikke gå uden dig til at holde mig i ørene. :tongue:)

Btw., jeg skal prøve trøjen i morgen - så skal jeg nok give dig besked, om jeg vil have den eller ej. :)

Link to comment
Share on other sites

:bowdown: 19 Chins!!!!! :respekt:

Hvordan *@#% har du fået den så højt op? Så vidt jeg kan se så træner du low reps med BW. Samme spørgsmål gælder dips. Jeg har ALDRIG set/hørt om en kvinde der tog flere.  :w00t:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det er en fabrikshemmelighed fra PUSSERMATIC ;)

Faktisk så kører jeg kun maks antal chins og dips de sidste 5-6 måneder om til konkurrence - den anden halvdel af året ligger jeg, som du selv nævner, lavt i antal reps!!

Det bliver også letter og lettere som diæten skrider frem - så er der jo lidt mindre at løfte + adrenalin-kicket fra at være på scenen!!

p.s. Janne jeg konkurrede mod i Norge tager 30 reps i chins.. så jeg mangler stadigvæk 11 reps + et par ekstra for at kunne slå hende på en god dag :D

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share