ANGEL


angel
 Share

Recommended Posts

Jeg tror og håber på at du kan lære en hel del af sådan et rekordforsøg, uanset om du får den eller ej - selvom du selvfølgelig får den :devil:

De vægte du kaster rundt med til dagligt er imponerende, men jeg fornemmer også du er lidt bange for at nå helt ud til grænsen og da slet ikke overskride den - hvilket du også selv har nævnt et par gange. Der er MEGET mere i dig, du skal bare have hovedet med på hvad din krop i virkeligheden kan.

Alt muligt held og lykke til DM, jeg håber jeg får mulighed for at se det :wave:

Your Mission: To boldly go where no powergirl has gone before - THE FINAL FRONTIER :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

men jeg fornemmer også du er lidt bange for at nå helt ud til grænsen og da slet ikke overskride den - hvilket du også selv har nævnt et par gange

Vi har ellers gjort vores bedste blandt Possét, men vi har været nød til at tilkalde professionel hjælp i form af Slemborgs bedste delts, A MAAA'.... det er blevet lidt bedre, meeeeen.... efter en del observationer og forsøg, har det vist sig at et godt klask i røven, har sat fart på englens squat og dødløft, men om det er nok i det lange løb, det skal være usagt.

Lige pt. arbejder vi på en "løftelyd" til hende, ligesom alle i possét har en kendetegnende lyd. Jeg har allerede et forslag, som jeg indenfor de nærmeste dage vil introducere for hende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror og håber på at du kan lære en hel del af sådan et rekordforsøg, uanset om du får den eller ej - selvom du selvfølgelig får den :devil:

De vægte du kaster rundt med til dagligt er imponerende, men jeg fornemmer også du er lidt bange for at nå helt ud til grænsen og da slet ikke overskride den - hvilket du også selv har nævnt et par gange. Der er MEGET mere i dig, du skal bare have hovedet med på hvad din krop i virkeligheden kan.

Alt muligt held og lykke til DM, jeg håber jeg får mulighed for at se det :wave:

Your Mission: To boldly go where no powergirl has gone before - THE FINAL FRONTIER :devil:

Maxpower....

Du har fuldstændig ret - JEG ER BANGE :unsure: samt i kombination med at jeg har svært ved at tro på min egen styrke!!!

Jeg kan ved nærmere eftertanke ikke mindes, at jeg en dag efter træning har tænkt: "DAMN - det får du svært ved at toppe igen" ... og så længe jeg ikke har haft den fornemmelse - så tror jeg at jeg ligger langt fra min potentielle evne i diverse løft...

Måske det skyldes min nørdede barndom med svage ben, dårlige knæ, nakketræk, briller og i det hele taget en rigtig gimpy fysik... Jeg har nok derfor svært ved at tro på, at jeg VIRKELIG ER STÆRK!!!! :devil: samt det måske også forklare den evige fornemmelse af at der er snyderi med i spillet (løftet)!!! Hver gang jeg laver et godt løft føler jeg på en eller anden måde at jeg har snydt!!! Det er sgu rigtigt deprimerende :(

Vi har ellers gjort vores bedste blandt Possét, men vi har været nød til at tilkalde professionel hjælp i form af Slemborgs bedste delts, A MAAA'.... det er blevet lidt bedre, meeeeen.... efter en del observationer og forsøg, har det vist sig at et godt klask i røven, har sat fart på englens squat og dødløft, men om det er nok i det lange løb, det skal være usagt.

Lige pt. arbejder vi på en "løftelyd" til hende, ligesom alle i possét har en kendetegnende lyd. Jeg har allerede et forslag, som jeg indenfor de nærmeste dage vil introducere for hende.

Jeg er spændt på om MAAAAA kan få mig på samme højder som Hippo :firebounce: Tror jeg skal bede ham råbe lidt af mig på squatten én af dagene ;)

Er spændt på hvilken lyd du har i tankerne Bamze'far - TROR JEG ER PARAT NU!!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING MANDAG D. 9/2

KL. 17

Opvarmning på eclipsen i 10 minutter

BÆNKPRES

Opvarmningsset

5set x 10-8-4-3-2reps @ 20-40-50-55-60kg

HEPBURN (sååårn næsten :)

1set x 1reps @ 65kg

1set x 1reps @ 67.5kg

5set x 1reps @ 70kg

5set x 5reps @ 50kg

SKRÅ DB PRESS

1set x 10reps @ 21kg

1set x 10reps @ 23kg

1set x 7reps @ 25kg

1set x 4reps @ 27kg

1set x 1reps @ 29kg

kiksede her pga begge mine albuer lavede deres famøse knækfinte og låste derefter fuldstændig.... <_<

1set x 4reps @ 27kg

PULLOVER

3set x 8reps @ 25-27-29kg

DIPS

2set x 10-6reps @ BW

LATERALS - maskine

DEEEJLIGT dropset :tongue:

1set x 9-7-7-9-11reps @ 50-40-30-20-10lb

KABEL FLYES

YEAH - disco øvelse :w00t:

3set x 10reps @ 25kg

grrrrr... fik lyst til lidt mere dropset :blink:

1set x 10-10-10-20reps @ 25-20-15-10kg

BICEPS CURL

1set x 10reps @ 12kg

1set x 8reps @ 15kg

1set x 5reps @ 17kg

uuuhhhhh... total dropset dag :firebounce:

1set x 4-2-2-2-4reps @ 19-17-15-13-11kg

PREACHER CURL

1set x 15reps @ 15kg

1set x 12reps @ 20kg

1set x 8reps @ 25kg

Måtte desværre stoppe her, da jeg har fået en lille fibersprængning i min øverste del af mavemusklen, og det pressede præcis ind på stedet under øvelsen... :chicken:

UNDERARM

bare sååårn lidt wrist curl, hammercurl og bent over curl med en alt for let og latterlig stang.... ved ikke hvad jeg lavede :bblush: lidt pinligt :bblush:

(ked af at du måtte se mig på så lavt niveau MAAAAA :ugone2far: - du så sgu også lidt underlig ud i hovedet!!! )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Hey PowerTøs  :D

Hvordan går det egentlig med det skulderpres ??? Er du ved at hente mig  ;)

Nu får vi se... er jo først lige begyndt i denne uge efter 2 måneders SHEIKO.. så nu må vi se hvad jeg kan gøre B)

For jeg er jo på vej efter dig i row'en...... Lisså stille kommer jeg snigende  :unsure:

Det har jeg godt bidt mærke i :w00t: - det betyder bare at jeg må arbejde mig op mod de 60 kg :evillaughter:

... men nu må vi se hvornår du rammer de 5 reps med 50 kg ;) - forhåbenligt har jeg nået din skulderstyrke på det tidspunkt :blink: ellers skal jeg jo tage mig gevaldigt sammen ...

... regner med at prøve ud med 5x6 reps i morgen med 50 kg :devil: det bliver sååå godt.... :devil:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Har lige set klippene - det er totaaaal godt løftet Angel :a-okhand: - Den måde du håndterer de 150 kg DL - det er sgu flot !! og som de andre siger, det ser ud til, at der er meget meget mere i dig.

Men nu ikke noget med at hoppe HELT over på the dark-side....

THX FITT.... tænkte faktisk lige på dig idag.. håber alt vel :bigsmile:

AHHHH - jeg har stadigvæk et fitness-gen i mig - du kan være sikker på at jeg står på 11 cm stilet-hæle d. 23 okt. til DM i bodyfitness i år :w00t:

(jeg glæder mig helt vildt til diæten skal igang igen - tosset som man er :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

THX FITT.... tænkte faktisk lige på dig idag.. håber alt vel 
;) yep, alt vel.
AHHHH - jeg har stadigvæk et fitness-gen i mig - du kan være sikker på at jeg står på 11 cm stilet-hæle d. 23 okt. til DM i bodyfitness i år 

:4dog: :4dog: :klokkeblomst: :) det glæder mig, selvom der godt nok er SL gener i dig - d. 23/10 er jeg blandt heppekoret, så det bliver rart at se dig løbe afsted med en DM titel ;) -

(jeg glæder mig helt vildt til diæten skal igang igen - tosset som man er  )

He - sådan har jeg det også lige p.t. - men skal kun kigge 14 dage frem i kalenderen, så starter ballet for iår.

Link to comment
Share on other sites

UNDERARM

bare sååårn lidt wrist curl, hammercurl og bent over curl med en alt for let og latterlig stang.... ved ikke hvad jeg lavede :bblush: lidt pinligt :bblush:

(ked af at du måtte se mig på så lavt niveau MAAAAA :ugone2far: - du så sgu også lidt underlig ud i hovedet!!! )

Det så altså en kende tamt ud.... tænkte først hvaaa' dævlen du lavede med stangen... og KUN den..... :lol:

(det så jo aaaaaalt for nemt u' jooooo' ;) )

Lavt niveau... jeg er udemærket klar over din brænde kapacitet.... :o tror sq at det er ligefør at du kunne brænde mass'kinen aw... :w00t::devil:

Flot bænkpres og Incline press forresten... :dropjaw:

Hippo kom også hen og blærede sig med sit pumpede patværk, efter du havde kørt ham igennem det cable flye helvede... :4flex:

(senere gav han det så skylden for at det ikke gik så godt i incline presses :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Hippo kom også hen og blærede sig med sit pumpede patværk, efter du havde kørt ham igennem det cable flye helvede... 

(senere gav han det så skylden for at det ikke gik så godt i incline presses  )

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Hippo kom også hen og blærede sig med sit pumpede patværk, efter du havde kørt ham igennem det cable flye helvede... 

(senere gav han det så skylden for at det ikke gik så godt i incline presses  )

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

ALTSÅ......

Hippo..... hmmmm <_< så du tørrede dit svagelige patværk af på en enkelt omgang discopump....

... tsk tsk :teachingfinger:

Link to comment
Share on other sites

UNDERARM

bare sååårn lidt wrist curl, hammercurl og bent over curl med en alt for let og latterlig stang.... ved ikke hvad jeg lavede :bblush: lidt pinligt :bblush:

(ked af at du måtte se mig på så lavt niveau MAAAAA :ugone2far: - du så sgu også lidt underlig ud i hovedet!!! )

Det så altså en kende tamt ud.... tænkte først hvaaa' dævlen du lavede med stangen... og KUN den..... :lol:

(det så jo aaaaaalt for nemt u' jooooo' ;) )

Lavt niveau... jeg er udemærket klar over din brænde kapacitet.... :o tror sq at det er ligefør at du kunne brænde mass'kinen aw... :w00t::devil:

Jeg synes vi skal lade det komme an på en prøve en dag ;)

Så er spørgsmålet bare hvilke muskelgrupper der skal afstraffes... ????

Link to comment
Share on other sites

Hippo kom også hen og blærede sig med sit pumpede patværk, efter du havde kørt ham igennem det cable flye helvede... 

(senere gav han det så skylden for at det ikke gik så godt i incline presses  )

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

ALTSÅ......

Hippo..... hmmmm <_< så du tørrede dit svagelige patværk af på en enkelt omgang discopump....

... tsk tsk :teachingfinger:

hva kan jeg sige...

sooo puny....sooo weak...faktisk burde jeg køres direkte til den nærmeste foderfabrik...

Link to comment
Share on other sites

Hippo kom også hen og blærede sig med sit pumpede patværk, efter du havde kørt ham igennem det cable flye helvede... 

(senere gav han det så skylden for at det ikke gik så godt i incline presses  )

:4whistling: :4whistling: :4whistling:

ALTSÅ......

Hippo..... hmmmm <_< så du tørrede dit svagelige patværk af på en enkelt omgang discopump....

... tsk tsk :teachingfinger:

hva kan jeg sige...

sooo puny....sooo weak...faktisk burde jeg køres direkte til den nærmeste foderfabrik...

:lol: :lol: :lol:

Tror sgu ikke de ville acceptere nedslidte Hippo ;) så du må heller blive hos os!!!

Du bliver sgu lidt svær at undvære - ligesom en gammel sutteklud :lol: :lol:

EEEJJJJJ - nu skal jeg nok være flink :angelgrin:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING TIRSDAG D. 10/2

KL. 8

POWERWALK 50 minutter

RYG & LÆG

KL. 17

BENT-OVER ONE-ARM DB ROWS

1set x 5reps @ 30kg

1set x 5reps @ 35kg

1set x 5reps @ 40kg

1set x 5reps @ 45kg

5set x 5reps @ 50kg :devil:

...såååå fik vi den PR i hus... nuppede ikke det 6. set, da jeg faktisk syntes, det blev helt kedeligt til sidst at flytte rundt på de 50 kg!!! :dozingoff:

LEVER BENT-OVER ROWS - close grip

1set x 10reps @ 20kg

1set x 10reps @ 30kg

1set x 8reps @ 40kg

1set x 5reps @ 50kg

1set x 8reps @ 40kg

... var svær at køre da jeg bankede håndtaget op i min fibersprængning i maven <_<

SEATED HIGH ROWS - wide grip

1set x 10reps @ 40kg

1set x 9reps @ 50kg

1set x 5reps @ 60kg

1set x 6reps @ 60kg

... kanon øvelse men igen satte min fiberspræning sin begrænsning!!!

STIVARMET PULLDOWN

Omvendt dropset

1set x 10-5-4-4-5 @ 40-50-60-70-50kg

Almindelig - men meget kort pause

1set x 10reps @ 50kg

1set x 7reps @ 60kg

1set x 5reps @ 70kg

SEATED REAR LATERAL RAISE

1set x 10reps @ 20kg

1set x 11reps @ 25kg

3set x 9reps @ 30kg

DONKEY RAISE

1set x 12reps @ 120kg

4set x 10reps @ 140kg

ÅÅÅHHHH GUD - den DOMS - den DOMS :tongue:

Jeg har den fedeste DOMS i dag i bryst og rigtigt meget i biceps - var lidt spændt på om min bicepsømhed ville forstyrre min rygtræning, men som sædvanlig er en god omgang DOMS kun grundlaget for en endnu bedre muskelkontakt!!! SÅ trækket i ryggen var godt og præcist, men jeg tror jeg kommer til at bøde for det i morgen - har på fornemmelsen at min biceps nok skal blive endnu mere øm i morgen :rolleyes:

Forsøgte at træne mave, men min fibersprængning umuliggjorde selv den mindste løftning af min torso fra bænken - havde også tidligere idag problemer med at vende mig rundt på sofaen :unsure: (så jeg blev liggende :lol: :lol: :lol: og hagede mig i stedet fat i Kragen hver gang jeg skulle vende :lol: )

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Forsøgte at træne mave, men min fibersprængning umuliggjorde selv den mindste løftning af min torso fra bænken - havde også tidligere idag problemer med at vende mig rundt på sofaen  (så jeg blev liggende    og hagede mig i stedet fat i Kragen hver gang jeg skulle vende  )

Ahhh, så var det ikke noget jeg bildte mig selv ind, at der var noget der hang fast i mine lats :lol:

Link to comment
Share on other sites

KRAGEFAR> :tongue:

TRÆNING TORSDAG D. 12/2

KL. 8

POWERWALK 65 minutter

KL. 14

SKULDER, TRICEPS

Et forsøg på at træne.....

Men min fiberskade i maven generede mig en hel del - det er sgu lidt svært at lave presse øvelser når man ikke kan spænde i maven :(

Har også sovet af H.... til for hver gang jeg skulle vende mig, var det som at få en syl ind i siden (nogen der gider at bage tudekiks til mig :unsure: )

SKULDERPRES DB

5set x 12 reps @ 12kg

AAAAVVVVVVVVVVVVV.... snøft.... :cries: men jeg gennemførte med sølle 12 kg...

TAG DEN RACER..... ;)

MILITARY PRES i smithstativ

5set x 15-12-8-8-8 reps @ 10-20-25-25-25kg

LATERALS DB

5set x 15-12-10-8 reps @ 4-5-6-7kg

... generede egenligt ikke så meget, men kunne ikke køre tungere, da jeg ellers ville begynde at spænde i maven

DIPS

1set x 12 reps @ BW

... føltes OK, men så snart jeg nåede bunden i øvelsen gjorde det ondt igen!!!

BICEPS CURL

1set x 10 reps @ 12kg

.... GRRRRRRRRR var slet ikke klar over at jeg spændte så meget i min mave under curls.... HELT UMULIGT!!!

:chicken::chicken::chicken:

YNK YNK YNK :cries: Jeg vil så gerne brænde igennem - men kan ikke!!!

RØV :cries:

Burde nok også have ladet være med at træne idag - tror jeg har gjort det værre!!!

Burde have lyttet til Kragefar..... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad med (GISP :freaked: ) at træne i maskiner de næste par pas. I stedet for d.presses kunne du jo sætte dig i Hammer skulderpresmaskinen og så fremdeles. Så behøvede du nok ikke bugpressen. Inferior træning er vel bedre end ingen træning, trods alt :)

Jeg ar selv gjort det nogenm gange, når jeg har haft lændehold, der umugliggjorde træning med frie vægt.

Og god bedring med mavsen :)

Link to comment
Share on other sites

Hvad med (GISP :freaked: ) at træne i maskiner de næste par pas. I stedet for d.presses kunne du jo sætte dig i Hammer skulderpresmaskinen og så fremdeles. Så behøvede du nok ikke bugpressen. Inferior træning er vel bedre end ingen træning, trods alt :)

Jeg ar selv gjort det nogenm gange, når jeg har haft lændehold, der umugliggjorde træning med frie vægt.

Og god bedring med mavsen :)

Tror du har ret...

Vil satse på at holde fri i morgen og så måske træne lidt i maskiner søndag!!! :blink:

Skulle jo helst igang igen snart :(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share