Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nice pussy :lol: :) :4whistling: ;)

Det skal måske lige siges, at jeg selv er kattemenneske med stort K

Elsker sku de søde små kræ :wub:

Har selv haft katte, og storflæbede, da de skulle aflives, så regner med at anskaffe mig kat/katte igen på et tidspunkt. :wave:

Dejligt at høre :w00t:

Baxter er en racekat (british shorthair) og det er nok den mest vidunderlige race man kan have som indekat - er meget specielle og har faktisk nok i sig selv!!

... men sjovt nok så har Baxter accepteret Kragen og hans kram, hvilket er højst usædvanligt!! Kragen og katten er bare dus - Kragen må jo bare kunne det der med en pussy :tongue:

p.s. FUCK hvor jeg også tuede da jeg måtte aflive min gamle kat - troede aldrig jeg skulle stoppe igen :(

ANGEL

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Arggghhh, busted :bblush: :lol: :tongue:

Meeen, jeg fik rent faktisk også lavet andet end at puste katten op igår ;)

6 Split; Uge 1, dag 4 (Fredag):

Ikke specielt meget positivt at sige om gårsdagens træning <_< Lowcarb og en gang dårlig nattesøvn spillede sammen om at levere en ærwelig omgang slatten træning :thumb_down: Til alt held har jeg fået sovet ordentligt og det er højcarb idag :firebounce: Så må vi se om ikke det giver en bedre træning idag ;)

Der var ellers godt med folk i hulen igår, men med "Jeg sidder i en papkasse og kigger ud af små huller" syndromet, blev til til en afdæmpet kæwen rundt :lol:

Dagens tal:

Dødløft:

Opv:

100x4

140x3

180x3

Worksæt:

190x3

200x3

200x3

200x3

200x3

Samtlige sæt var slatne og kraftesløse :lol: :pimp:

Chins:

15

15

14

13

Her kan man da i det mindste gøre fremskridt :lol:

Dumbbell rows:

64x12

70x12

74x8

74x8

74x8

Lidt for meget hiv og sving med de tungere vægte. Tror det fremover bliver lettere med bedre stil.

Dumbbell curls:

25x9

27½x6

27½x7

27½x6

Jeg skal helt klart have et let opvarmningssæt. Det første sæt fik jeg ikke meget ud af, da krudtet ikke var helt tørt i armkanonerne :lol:

Incline dumbbellcurls:

20x10

22½x8

22½x8

25x5

Den sad faktisk ret godt, så :a-okhand:

Bænk crunches:

25

22

18

Sad godt i abs'ne.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg er lidt overrasket over du ikke curler mere end du gør? Ikke fordi 27½ er lidt, slet ikke. Men i forhold til dit styrkeniveau i de andre løft?

Måske tager jeg fejl :sneaky:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt overrasket over du ikke curler mere end du gør? Ikke fordi 27½ er lidt, slet ikke. Men i forhold til dit styrkeniveau i de andre løft?

Måske tager jeg fejl  :sneaky:

Nej... Kragen er en svagcurler :4whistling:

Curls er ikke lige min stærke side, men så er der jo noget mere at arbejde på ;) :firebounce:

6 Split; Uge 1, dag 5:

En noget slatten forestilling igen :cussing: Da jeg kom blev jeg mødt af Mass'kinen, der havde brændt sin lænd aw :( Forståeligt nok var han lidt nedtrykt, men han skal nu nok blive klar igen. Hesten, Bøf, Bamzfaren og Hurra var der også, så der kom også lidt kæbegymnastik ud af det.

Træningen startede ellers udemærket, men efterhånden blev det en anelse puny og jeg kunne ikke rigtig holde varmen. Det blev helt halvkøligt tilsidst, så noget tyder på at jeg balancerer lidt på grænsen til at være semiawbrændt eller overtrænet. Eller også er det bare fordi det er første uge på et nyt træningsprogram med noget højere frekvens end jeg er vant til. Det er hvertfald den sidste forklaring, som jeg holder på indtil det modsatte er bevist ;) Næste uge vil vise om det er korrekt eller ej ;)

Dagens tal (Bryst, skuldre & triceps):

Flyes:

Opv: 22½x10

25x10

25x10

27½x10

27½x10

Sad godt og godt pump i patværket :)

Incline flyes:

22½x10

22½x10

25x10

25x10

Også ok, men en smule sværere end den flade version.

Coleman style seated dumbbellpress:

Opv: 25x10

35x15

40x9

42x7

42x8

Feee' nok, og overraskende nok var den sværere end den almindelige version.

Lying cable rear laterals:

15x20

20x13

20x10

20x11

Udemærket føl og pårmp, men halværwelig øvelse.

Closegrip BP:

120x7

120x6

120x6

120x6

Totalt puny :angry3: Godt nok blev der kørt både pat og skuldre inden, men stadigvæk :nono:

Dips:

30

27

25

Hmmmm <_<

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy:

Træningen startede ellers udemærket, men efterhånden blev det en anelse puny og jeg kunne ikke rigtig holde varmen. Det blev helt halvkøligt tilsidst, så noget tyder på at jeg balancerer lidt på grænsen til at være semiawbrændt eller overtrænet.

Du skal bare have et par dage på langs i sofaen, så er du restitueret :)

Jeg tror, at diæten og PW er begyndt at tære på systemet. Det er der altså ikke noget at sige til. Det er trods alt ved at være sidst i forløbet. Ja, der er faktisk 5 uger fra i dag.

At du har kunne køre et så højt niveau så længe, er faktisk flot, så ingen grund til bekymring. ;)

Keep it high :banana: :wave:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy:
Træningen startede ellers udemærket, men efterhånden blev det en anelse puny og jeg kunne ikke rigtig holde varmen. Det blev helt halvkøligt tilsidst, så noget tyder på at jeg balancerer lidt på grænsen til at være semiawbrændt eller overtrænet.

Du skal bare have et par dage på langs i sofaen, så er du restitueret :)

Jeg tror, at diæten og PW er begyndt at tære på systemet. Det er der altså ikke noget at sige til. Det er trods alt ved at være sidst i forløbet. Ja, der er faktisk 5 uger fra i dag.

At du har kunne køre et så højt niveau så længe, er faktisk flot, så ingen grund til bekymring. ;)

Keep it high :banana: :wave:

Lidt sofatid igår har hjulpet en del og nu får jeg også en smule idag :) Forhåbentlig er jeg nogenlunde frisk igen imorgen, så den kan få den sidste skalle i de sidste 4-5 uger :devil: :wave:

Flexi> Jeps, det tapper noget mere at man ikke kan "slappe af" ved lockout :) Delts'ne var også godt ømme her til morgen, så helt tosset har det ikke været! Big Ron er nok slet ikke så tosset :tongue:

6 Split; Uge 1, dag 6:

Sidste dag i den første uge og en smule mere energi end igår :firebounce: Det hjalp lidt at sumpe igennem igår, så idag var knap så ærwelig som igår. Heldigvis passede det også meget godt at der kun skulle køres højrep træning idag, så det var noget lettere at overkomme end at skulle knalde igennem med tung SQ, DL eller BP :tongue: De eneste der havde lyst til at træne idag var Panda'en, dr var godt gennemDOMS'et og så Svenskeren der skulle straffe pattøj. Der blev kørt noget kæwe med Panda'en i det ærwelige hjørne ved platformen :lol:

Dagens tal; Ben, læg, undergunz:

Legextensions:

150x25

190x18

210x15

230x11

Godt pump, og så var det også feee' nok at man kunne se musklen arbejde :)

Legcurls:

130x19

150x13

170x8

170x9

Ikke helt tosset :)

Unilateral seated legpress:

190x27

230x19

250x15

En smule bedre end sidst :D

Unilateral rotary calfraises:

150x15

150x17

150x17

170x14

Feee' ;)

Donkey calfraises:

120x15

120x18

120x17

120x16

Ok.

Incline Hammercurls:

17½x16

20x13

22½x10

22½x10

Ok.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Hej craw! du er godt nok ved at være i super form, glæder mig virkeligt til at se resultatet ved DM.

Har du forresten fået prøvet dine nye sko fra billedet? og hvor har du købt dem henne, leder nemlig efter nogle gode squat sko, da jeg pt squatter i løbesko :(

mvh Jones

Hej Jones & tak for de fine ord :)

Jeg har prøvet skoene, for de sidder på mine fødder på de billeder jeg har postet ;) :) Eleiko sælger dem stadig, men de har kun store størrelser tilbage dvs. større end 44. De kommer med en ny model sko her i September, men den gør ordet grim til skamme :lol: Ellers laver Adidas en del forskellige modeller, som du kan købe både herhjemme og i udlandet :wave:

Cardio & Posering:

To gode, hurtige og swedige ture :) Fra imorgen (Onsdag) ryger der 2½kg mere i sækken, da de nuværende 20kg er ved at være for nemme. Desuden er det ved at være noget køligere udenfor, så lidt ekstra vægt burde hjælpe til med at holde varmen ;)

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Eftermidagscardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

jeg skal os lige prøve at køre non-lockout skulderpress idag, men tænkte på om man os sku stoppe inden vægtene nåede til skuldrene, altså i bunden.

Nix, bevægelsen skal kun afkortes mod lockout.

6 Split; Uge 2, dag 1:

En lidt umærkelig omgang højrepsarbejde, der knap nok gav sved på panden :o Fremover skal jeg vist til at have mere tøj på, for det føles rimelig koldt til træning og pump er der heller ikke det store af :angry: Fik lige hilst på Panda'en og nåede endda at få en enkelt faarced i curls før han drog hjemad ;)

Dagens tal; Ryg, biceps, undergunz:

Assisted pullups:

-15x20

-15x18

-15x15

-15x15

Endelig en øvelse hvor det fremad :lol:

Unilateral Iso-rows:

50x15

60x13

70x11

70x10

Overraskende så godt den sad :D

Unilateral Teca-skrå rows:

40x15

45x14

50x13

Tjah, den sad da ok, men no pump :thumb_down:

"Slow" Shrugs:

160x14

200x12

200x12

Meningen var at de skulle køres langsomt, men det holdt vist ca 1½sæt :lol:

Short-barbell curls:

stang+30x16

stang+35x12

stang+35x12

stang+35x12+1 Faaarced :tongue:

Ca lige som sidst.

Spidercurls:

stang+25x13

stang+25x12

stang+25x10

stang+25x11

Ok vel.

Barbell holds:

120

130

130

Ok.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning med 3kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 2, dag 2:

Endnu en halværwelig træning, men idag kunne jeg i det mindste holde varmen :lol: Bænkpressen var ringe og puny og resten var ikke voldsomt meget bedre. Bortset fra det, så var det fint nok :lol: Fik derudover kørt en smule kæwe, da hele slænget dukkede op bedst som jeg var færdig :)

Her til aften har jeg carbet lidt op, da jeg igennem den sidste uge har følt mig carbflad, ærwelig, kold osv. Nu må vi så se imorgen om det kaster noget positivt af sig :) :firebounce: Humøret røg da hvertfald et par takker op efter en gang carbs :w00t:

Dagens tal; Bryst, skuldre, triceps:

Bænkpres:

Opv:

60x10

100x3

130x3 Allerede her føles den tung, så jeg starter let ud :blink: :lol:

Worksæt:

140x3 Bah, ringe power.

145x3 hmmm <_<

150x3 Lidt bedre, men Englen troede jeg gik død på 3 rep og hjalp lidt til :(

155x2+1 Faarced Det var ikke muligt at lave tripler ved egen kraft :cussing:

150x3

Alt i alt puny :thumb_down::chicken: :lol:

Incline dumbbellpress:

46x9

46x10

48x7

48x7

Pffffff :lol:

Deltpress maskine:

16 pladerx20

16 pladerx12 For kort pause mellem de to første sæt.

16 pladerx15

16 pladerx14

Tjah, kunne være værre.

Side laterals:

15x15

17½x10

17½x10

Helt ok :)

Elbows out, Smith halfpress:

Stang+60x15

Stang+70x10

Stang+70x8

Stang+70x8

Bedre end sidst og sad ok i triceps.

Pullovers:

50x11

50x10

50x10

50x9

Et rep bedre i forhold til sidst :lol:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning med 3kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share