Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Englen ville også have Faarced, men det fik jeg ikke rigtig fat i og så blev hun noget gnaven da Kragen bare stod og glanede mens hun ville have faaarced :bblush:

JA!!! Lidt diæt-gnaven er man vel :angelgrin: specielt når man ikke får de forced man nu engangs så gerne vil have! :rolleyes:

Eller er det bare det der med forced fra starten du ikke fattede meget af?! :unsure:

Det spiller SLET IKKE!!! :blink::tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Englen ville også have Faarced, men det fik jeg ikke rigtig fat i og så blev hun noget gnaven da Kragen bare stod og glanede mens hun ville have faaarced

Hehe det kender jeg alt for godt...bare med modsat fortegn. Kærsten har fået for at vane at stå og slumre midt i gun-awbrændingen. Når jeg så med div. fakter og gryntelyde hentyder at en faaaaarced er på sin plads...... får jeg ikke nogen :bawling: :cussing:

nasty abs btw! :blink:

--

grinder

Link to comment
Share on other sites

Grinder, Angel> Argh, det er ikke til at finde ud af med alle de faaarced <_< :lol:

Everlast, Racer & Density> Tak tak :) Maven er næsten der hvor den skal være, så nu er det kun alt det omkringliggende der mangler :lol: :tongue: Den og så delts'ne er det første til at komme i fornuftig form :)

6 Split; Uge 1, dag 2:

Ahhhh, endnu en dag med 2-3 muskelgrupper og masser af øvelser og reps :firebounce: Bænken er gået en smule ned og det samme allround. Noget af det er måske pga at jeg ikke har trænet på den måde i 2 måneder, så i løbet af den næste tid vil det vise sig om det er reel nedgang eller bare midlertidig ærwelighed :lol:

Som et ultimativt højdepunkt lykkedes det at få så meget pump i triceps at den så helt absurd ud :lol: Desværre var kameraet ikke med, men næste gang hesteskoen skal tæves skal jeg lige have knipset et af :)

Et andet højdepunkt var at Englen lige havde fat i posten, da han kom med mine nye Eleiko squatsko til mig :firebounce: Til alt held passer de 100% perfekt, så nu bliver de testet imorgen, når der skal squattes :w00t:

Dagens tal; Bryst, skuldre & Triceps:

Bænkpres:

Opv:

60x7

100x3

130x3

Worksæt:

150x3

150x3

155x3

155x3

155x3

Egentlig ganske ok, selvom det er 5kg under de tripler jeg lavede sidste gang på programmet for nogle måneder siden.

Incline dumbbellpress:

45x9

46x10

48x9

50x7

En smule dårligere end sidst, men jeg satser på at gøre det bedre i næste uge, når øvelsen ikke føles ny og akavet.

Cable sidelaterals:

15x15

20x13

25x8

25x6

Hehehe, delten blev branket godt aw :lol:

Delpress maskine:

14pladerx20

16pladerx14

16pladerx13

16pladerx10

Den sad godt, men var en smule puny tilsidst.

Elbows-out smith halfpress:

stang+70x8

stang+60x10

stang+60x10

stang+60x10

Hehe, sad suverænt, men første sæt var for tungt, så mindre vægt på.

Pullovers:

50x11

50x10

50x9

50x9

Hesteskoen var futtet godt aw efter al det brænderi, men den kvitterede ved at hæve til megastørrelse ;)

Cardio & Posering:

Tog den store rygsæk med til træning, så belastningen røg op på ca 30kg frem og tilbage til centeret.

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 25 minutter hver vej, til og fra træning med ca 30kg på ryggen.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Hola Krage,

Sad og læste lidt MOL i skolen, og forlod min pc et øjeblik. Kort tid efter opdagede jeg at der var samlet en større omgang tøzzer, da det billede der var åbent var dit nyeste ab-shot.

Jeg kan nu med glæde meddele dig at du nu har en fanklub på Hotel & Restaurantskolen, bestående af lidt over 30 tøzzer :tongue:

Jeg skulle viderebringe tilbud om indsmøring og aftørring af diverse olier , såfremt du lige skulle stå og mangle.......

B)

Niske

Link to comment
Share on other sites

Rigtig gode abs der Craw!

Der er godt nok gået lidt low-rep i dig :lol: 5 reps som top i basis med dine kg i løft, må da virkelig forbedre din allround styrke, eller hvordan har det føltes?

Troede du stillede op til styrkeløft i år/næste, hvorfor har du så stadig posering og en røvfuld cardio? :blink: Det kunne du da godt aflaste dig selv med hehe

Ligger du i målrettet diæt nu? Som den lå på sidste år, eller med markante ændringer?

Vi snakkes!

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Niske>

Yeeehaaaaa, det lyder jo godt :firebounce: "Desværre" står jeg ikke og mangler indsmørere og aftørrere og en vis Engel ville nok heller ikke bryde sig om det :lol: :tongue:

Men du må da hilse mange gange og sige tak for tilbuddet ;) :wave:

Hurra> joh, det begynder så småt at hjælpe på det, men der er stadig en del vej endnu :)

Deluxe>

Heyhey, jeg troede du var Banned eller noget i den stil, men tak for kommentaren :)

Styrken har det da ok lige nu. Selvom den er gået en smule ned i nogle løft, er det ikke specielt meget i forhold til hvor mange kg jeg har smidt, så det er jeg ganske fint tilfreds med ;)

Styrkeløft er først til næste år og i år står den på BB :) Træning er den sædvanlige rotation af 3 programmer og diæten ligner det jeg gjorde sidste år, bare med en smule flere kcal.

C :wave:

Link to comment
Share on other sites

Et andet højdepunkt var at Englen lige havde fat i posten, da han kom med mine nye Eleiko squatsko til mig  Til alt held passer de 100% perfekt, så nu bliver de testet imorgen, når der skal squattes

Hvordan synes du de var?

Jeg synes de krævede lidt tilvænning men kom til god gavn.

Iøvrigt lidt provokerende med de mavebilleder, når du ikke træner mere mave end du gør, jævnfør din log?

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Et andet højdepunkt var at Englen lige havde fat i posten, da han kom med mine nye Eleiko squatsko til mig  Til alt held passer de 100% perfekt, så nu bliver de testet imorgen, når der skal squattes

Hvordan synes du de var?

Jeg synes de krævede lidt tilvænning men kom til god gavn.

Iøvrigt lidt provokerende med de mavebilleder, når du ikke træner mere mave end du gør, jævnfør din log?

Efter at have prøvet dem idag, må jeg sige at de er ganske gode :) Som du siger, kræver det lidt tilvænning da de er meget stivere og faste at stå i end mine gamle sko, men jeg er helt sikkert glad for at jeg har købt dem :D Det bliver dog noget sjovere at squatte i dem, når benene ikke er semislatne hele tiden pga cardio :w00t:

Njah, jeg har faktisk optrappet min mavetræning en smule i smug :o Så nu bliver den trænet en enkelt gang om ugen med en øvelse af 3 sæt :lol: Det er stadig ikke meget, men når nu det er nok :angel2: Til gengæld er min læg noget af det stædigste man kan tænke sig, så der bliver lidt af "uretfærdigheden" udlignet en del :(

Link to comment
Share on other sites

Anyone & Ze Puma> Tak tak :) :wave:

6 Split; Uge 1, dag 3:

Så skulle de nye squatsko prøves og det blev de. Jeg må sige at de var en smule glatte i starten, men efter nogle sæt begyndte de at blive lidt mere ru på sålen og så stod jeg bedre fast. Stabiliteten er også langt bedre end en normal sko, så nu mangler jeg bare noget power i hjulene for at kunne udnytte det :lol:

Benene føltes godt nok en smule tunge idag, men det lykkedes da at komme rimelig fornuftigt omkring det hele, så ikke noget at tude over ;) Jeg må nok indrømme at have glemt at flere øvelser til hjulene per træning var hårdere end jeg husker det, men det var nu meget godt alligevel :firebounce:

En del kendte ansigter havde valgt at slå vejen om centeret, så kæwen fik også en smule motion og jeg fik delt lidt faaarced ud. Derudover så jeg Svenskeren brænde sig selv sønder og sammen ved at gå efter et 4 rep, som så fuldstændig umuligt ud efer et langsomt og tungt 3 rep. Men det lykkedes sq, til Baardis og min forundring :respekt:

Dagens tal; Hjul, Kalve & lidt Undergunz:

Squat:

Opv:

100x3

130x3

Worksæt:

160x3

170x3

180x3

180x3

180x3 Alt indtil dette sæt var heavyass :( Så holdt jeg en smule smallere og vupti!

185x3 Blev nødt til at prøve den her efter sidste sæt var bedre end de foregående.

Lidt smallere fat og så kørte det betydeligt bedre.

Goodmornings:

130x5

140x5

140x5

145x5

150x5

Bøffen fik oversvedt platformen så voldsomt, at det var et mirakel at ingen gled i det og kom til skade :lol:

Legpress:

Slæde+200x25 WTF!!! Totalt ringe!!

Slæde+200x50 Noget bedre, men hvad skete der lige i første sæt???

Slæde+300x12

Slæde+300x12

Noget ondere end jeg hukser den!

Hacksquat calfraises:

23pladerx19

24pladerx15

25pladerx15

25pladerx14

Brændte godt i kalvene!!

Seated calfraises:

70x14

80x10

80x10

80x10

Kalvene var lidt kaput, men de fik det sidste med.

Hammercurls:

17½x20

22½x13

25x10

25x10

Ganske fint.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

altså... selvom du brokker dig over at det er så tungt og piv piv, vil jeg opmuntre dig med at sige at jeg synes det er nogle ret så syge træningsset du kommer igennem.... og med al den cardio og tunge tasker osv.. så har du da også lidt ret til at være brændt aw!!

Og så lige en lille kommentar ang dit billede der....... FÅÅRRCKING LEEEE ABS!!!!!!!

Derudover så jeg Svenskeren brænde sig selv sønder og sammen ved at gå efter et 4 rep, som så fuldstændig umuligt ud efer et langsomt og tungt 3 rep. Men det lykkedes sq, til Baardis og min forundring :respekt:

ahhh... den var fandme leee... har aldrig nogensinde oplevet et så langsomt rep... men op det kom den jo... så et tæller :D

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy:

Til gengæld er min læg noget af det stædigste man kan tænke sig, så der bliver lidt af "uretfærdigheden" udlignet en del 

Samme her. Min læg gider ikke høre efter :angry: , men hvis jeg da i det mindste så bare havde dine sindsyge abs, så ville jeg måske bedre kunne acceptere det.

Dog syntes jeg ikke din læg ser så tarvelige ud ;)

:wave:

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy:
Til gengæld er min læg noget af det stædigste man kan tænke sig, så der bliver lidt af "uretfærdigheden" udlignet en del 

Samme her. Min læg gider ikke høre efter :angry: , men hvis jeg da i det mindste så bare havde dine sindsyge abs, så ville jeg måske bedre kunne acceptere det.

Dog syntes jeg ikke din læg ser så tarvelige ud ;)

:wave:

Kropsdelslotteriet er en uforudsigelig størrelse <_< Læggen er dog i nærheden af at være hæderlig den ene dag om året eller to, hvor den ikke er totalt væsket :lol:

Svensker> Du er vel bare Leee' ;)

Hoos> Taaaaak :D :4flex:

Fik i øvrigt taget et hurtigt billede af de nye sko:

post-12-1095326529.jpg

Link to comment
Share on other sites

Søde sko :wub: :lol:

;)

Cardio & Posering:

Ikke så forfærdeligt meget at sige om dagens dont. Det blev som sædvanligt til to ture og begge var ganske ok, selvom skinkestrengene var lidt medtagede efter gårsdagens Goodmornings :4crutches: :lol:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Du skulle dæleme have et lag tæsk!.. Du træner ikke mave, og så har du de syge abs der, mens vi andre træner mave i døgndrift, bare for at man overhovedet kan se vores abs eksisterer :lol:

Link to comment
Share on other sites

Du træner ikke mave, og så har du de syge abs der, mens vi andre træner mave i døgndrift, bare for at man overhovedet kan se vores abs eksisterer

Og det kunne man jo så tænke lidt over play... ;)

Ser rigtig godt ud krawe!

Q

Jeps, du har ret......det kunne man tænke over ;) Det er bare at smide noget af flæsket, så skal de nok være der ;)

Og thx :)

Don K> Efterhånden er det begyndt at se rimelig fornuftigt ud. Jeg var en anelse i tvivl om det kørte som det skulle, men her på det sidste er det gået ret godt, og jeg kan næsten se/mærke forskel hver dag :o Såvidt jeg kan se, burde jeg hvertfald kunne stille i lige så god form som sidst og måske bedre....7...9...13.. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share