Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så må jeg grave efter nålen i høstakken i de tråde! :lol:

Du har vel ikke et billede/nogle billeder fra dengang hvor du begyndte at løfte, vel? Kunne være noget sjovt at se den massive udvikling! Jeg må altså blot gentage migselv, jeg er virkelig imponeret over din indsats, målrettethed og resultater.

Med fare for at lyde lidt plat vil jeg vove at påstå at du er et klart et forbillede for mig! :kickass:

Du vover på at holde op!

Jamen mange tak da :) Jeg skal forsøge at leve op til de meget rosende ord :)

Jeg har desværre ikke nogen billeder fra dengang jeg begyndte at træne og de tidligste billeder jeg har er vist fra 1995 eller 1996. Det var første gang jeg skulle smide seriøst mange kg pga. den sindsyge bulkediæt min første træningsmakker havde lavet til mig <_< De er desværre ikke digitale, så med mindre nogen i slænget hernede har en skanner, må de forblive offline lidt endnu :(

Jeg regner ikke med at holde med at træne, sålænge jeg stadig kan og sålænge lysten er der :) :wave:

Density> Takker :) Foreløbig er jeg sluppet billigt fra diæten rent styrkemæssigt, så nu skal jeg bare hænge på lidt endnu :) Al den gode opbakning hjælper selvfølgelig også på det ;)

Niske> Når først Corvotropien sætter ind, så er der ikke meget at gøre :lol:

Cardio & Posering:

To gode ture endnu engang. På den anden tur røg der 2½kg mere i rygsækken, da det var ved at blive lige lovlig nemt at slæbe de 15kg rundt. Det virkede efter hensigten og nu er det lidt udfordrende igen :) Man sveder hvertfald som et svin og så var vejret endda helt forrygende :firebounce:

Morgencardio: 50 minutter med 15kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget imponeret over din indsats og især din cardio fortjener stor ros!

2 gange cardio á 50 min om dagen er insane.... jeg ved du siger, at det er et spørgsmål om tilvænning, men jeg personligt kunne aldrig presse mig selv til det, never! I så fald ville der stå; Squat: 3x6 - 80 kg TUNG i min log :D

Jeg husker tydeligt på min sidste diæt da englen tog mig i hånden og lavede morgencardio med mig... jeg pev :)

Vi ses vel i morgen til aw'brænding, tchüß!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er meget imponeret over din indsats og især din cardio fortjener stor ros!

2 gange cardio á 50 min om dagen er insane.... jeg ved du siger, at det er et spørgsmål om tilvænning, men jeg personligt kunne aldrig presse mig selv til det, never! I så fald ville der stå; Squat: 3x6 - 80 kg TUNG i min log :D

Jeg husker tydeligt på min sidste diæt da englen tog mig i hånden og lavede morgencardio med mig... jeg pev :)

Vi ses vel i morgen til aw'brænding, tchüß!

Tak for det Bamzfar :)

Jeg tror nu heller ikke jeg ville have kunnet holde til 2x50 minutter, hvis jeg var startet ud med det. Jeg startede ud med 1x30 minutter og har så trappet den op derfra. Englen og hendes cardiotempo er heller ikke noget for mig ;) :nahnah:

Jeg blev også brændt godt og grundigt aw, da jeg gik med hende sidst, men det var delvist også pga at hendes rute var 5min længere end jeg plejede at gå og så hendes fjedrende cardiowheels og EPOagtige hæmatokrit :dead: Der kan gumpetunge krager ikke være med :bawling: Så hellere gå i mit eget tempo. Det fungerer noget bedre for mig, når jeg bare kan gå og kigge ned i fliserne mens radioen kører derudaf. Så bliver man helt tom i hovedet og fiser bare derudaf og før man ved af det er turen slut :firebounce:

Det kan være den tilgang også fungerer bedre for almægtige Powabamzfædre med evil hydraulic powa'pistonwheels from the abyss?

Brændes ved :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 3, dag 3:

En helt ok omgang alt taget i betragtning. Alt skal forståes som at jeg vågnede kl 02.00 ved at jeg fik et hold i nakken :freaked: Det gjorde, uden at tude for vildt, rimelig nas og trap'en nærmest krampede <_< Det tog ca 1 time og en omgang Felden Gel, før det igen kunne lade sig gøre at sove :thumb_down: I løbet af dagen lykedes det dog at få knækket den rimelig godt op, men musklerne var stadig ømme og det gik en lille smule ud over squat og så gav det også lidt hovedpine osv :chicken: :lol: Squatten kunne dog have været langt værre, og resten af træningen var for såvidt også fin nok :) Imorgen burde nakken være 100% klar igen, og så skal der tages revanche :evillaughter:

Af højdepunkter må det nævnes at Bamzfaren fik givet mig en Faaarced med 205kg i squatten, da jeg var på vej til at sætte mig og koge med den :lol: Senere dukkede den sjældne Panda op og så fik jeg givet Måsen en ordentlig omgang Faarced i barbellcurls :)

Dagens tal:

Squat:

Opv:

100x7

130x1

160x1

180x1

Worksæt:

190x1

195x1

200x1

205 FAIL Som nævnt foroven er jeg Bamzfaren tak skyldig for at jeg ikke stadig sidder deroppe og koger i hullet. Godt at han er en god Dødløfter :lol:

200x1

160x5

160x5

160x5

160x5

160x5

Ok omgang, men nakken gjorde det lidt vanskeligt at svaje ordentligt i ryggen. Derudover er jeg nødt til at få lavet flere huller i mit bælte nu, da det ikke rigtig giver nogen rigtig støtte mere.

Dumbbell rows:

60x16

64x16

70x12

70x12

74x9

Den øvelse trækker sq tænder ud :dead:

Reverse upright rows:

90x12

100x9

105x6

Ok.

Legcurls:

130x19

150x13

170x9

170x9

Udemærket!

Hammerstrenght curls:

30x18

35x16

35x10

35x10

Ny øvelse næste gang.

Closegrip BP:

110x10

120x10

130x7

130x6

Kunne være bedre.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 20 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 3, dag 4:

En god gedigen diskodag, som var noget tiltrængt ovenpå en lidt mere krævende uge. Vejret var godt og gav en smule doven stemning, men efer at have smurt nakken og gunz ind i varmecreme kom der lidt mere liv i mig :lol: Træningen var udemærket, men nu var det heller ikke de mest krævende øvelser der blev kørt. Det gav jo anledning til noget ekstra arbejde på Gunz'ne :bblush: Men det er jo altid fee' :pimp:

Bøffen og Vind med bagskid på var på scenen og senere dukkede onkel Frakka op for at fyre den aw, så det blev til en smule kæwe også :)

Dagens tal:

Maskin crunch:

70x17

90x15

110x9

Brugte den som opvarmning.

Assisted pullups:

-15x18

-15x16

-15x15

-10x11

Godt pump og gode reps.

Hacksquat Calfraises:

23pladerx19

24pladerx14

24pladerx15

25pladerx12

Yepyep!

Top range maskincurls:

25x22

30x16

30x11

30x12

Crappy-ass maskine :lol:

Barbell holds:

100

120

120

120

Ok.

Lying dumbbell extensions:

17½x20

20x15

22½x10

Godt pump!

Partial Unilateral Cablecurls:

15x20

25x15

30x9

30x10

Sad godt i gunz :devil:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 20 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

To gode ture, hvor nr 2 blev rendt aw i Nyborg. Englen ledsagede mig på turen og morede sig kosteligt over mit tempo, eller hvad hun mente var manglen på samme :lol: Hun havde så ikke sneglehus på ryggen, så der var lidt mere fart over hende.

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: ca 60 i Nyborg med 17½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige lige før sengetid.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: ca 60 i Nyborg med 17½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige lige før sengetid.

Måske er jeg træt, men nu skal jeg lige vide med sikkerhed....

Tar du sneglehus på for at bevare muskel, eller for at brænde lidt ekstra vinterfrakke ?

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: ca 60 i Nyborg med 17½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige lige før sengetid.

Måske er jeg træt, men nu skal jeg lige vide med sikkerhed....

Tar du sneglehus på for at bevare muskel, eller for at brænde lidt ekstra vinterfrakke ?

For at brænde lidt ekstra frakke :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 4, dag 1 (Mandag):

Tjah, egentlig en ok dag. Fik løftet det jeg skulle og er ikke belevet decideret svagere her på det sidste, så det er sq fedt nok. Det kan dog mærkes at der ikke er så meget at give af længere, men så længe det knager holder det :lol:

Fremmødet idag var også ganske udemærket og udover de sædvanlige, havde selveste Deltor havde vovet sig ind i manegen for at antænde sine mægtige Dælts ;)

Dagens tal:

Dødløft:

Opv:

100x10

140x1

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

220x1

225x1

225x1

Heavyass tilsidst :blink:

185x5

185x5

185x5

185x5

185x5

Lee' omgang :dead:

Seated dumbbellpress:

42x5

46x5

48x5

50x5

50x4

Samme som sidst :)

Flyes:

25x10

25x10

27½x10

27½x10

27½x10

ok.

Seated unilateral legpress:

190x26

230x17

250x13

Bedre end sidste gang :)

Seated calfraises:

80x14

80x14

90x11

90x10

sad godt, men min ene fod har en vabel på et ret irriterende sted, så den blev ikke helt 100% som den ellers ville have været :cussing:

Incline dumbbellcurls:

22½x11

25x8

25x7

25x7+1 Faarced af Bøffen :)

Sad meget godt.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw,

- har du en specil let-forklarelig teknik til at få dine DB på plads (jeg tænker på dit seated DB pres). Får du assist eller hva?

Det forekommer mig at være svært at "svinge" en 50kg DB op på skuldrene, men man ved jo aldrig med jer on the Dark Side.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw,

- har du en specil let-forklarelig teknik til at få dine DB på plads (jeg tænker på dit seated DB pres). Får du assist eller hva?

Det forekommer mig at være svært at "svinge" en 50kg DB op på skuldrene, men man ved jo aldrig med jer on the Dark Side.. :lol:

Hej Spock :)

De er en smule bøvlede at få derop, men det går da sådan nogenlunde. Jeg starter med at trække dem op, så begge DB hviler med den flade ende på knæene. Så "sparker" jeg dem op en ad gangen, ved at løfte knæene, så de er i udgangsstillingen. Derefter er det bare om at presse skidtet op :) :wave:

Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

To ture, der begge var en smule gumpetunge :lol: Det var lidt svært at komme i en god rytme og så føles det noget mere langsommeligt og træls end ellers. Men de blev begge gennemført og så starter der en ny dag imorgen :)

Overkroppen er ved at se rimelig fornuftigt ud, mens benene, som altid, er bagefter. Man kan dog godt se at der sker noget næsten hver dag, så mon ikke det går ;)

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 4, dag 2:

En god omgang idag, hvor bænken artede sig fornuftigtog resten også fulgte trop. 5'erne i bænken var dog en smule dårligere end sidst, men ikke noget vildt. Fremmødet var stort idag og selv Mass'kinen gjorde comeback efter at have været nede med noget sót. Jeg fik kørt en smule kæwe, men mest i første del af træningen og så måtte den sættes lidt på hold for at det ikke skulle tage for lang tid :lol: Jeg glæder mig efterhånden meget til at være færdig m ed Hepburn og komme igang med mit splitprogram igen. Forandring fryder nu engang :)

Dagens tal:

Bænkpres:

Opv:

60x10

100x1

130x1

150x1

Worksæt:

155x1

160x1

165x1

167½x1

170x1

150x5

145x5

145x5

145x5

145x5

Singlerne var egentlig ganske gode, men røven hang lidt på 5'erne <_< Reps 1-3 er fine nok, men så er det som om at der ikke er mere gas i tanken :cussing: Så er det godt at det var sidste dag på det setup ;)

Pullups:

14

13

14

12

Ikke helt tosset.

Dips:

36

34

30

Øgning igen ;)

Lying sidelaterals:

11x11

11x13

15x8

Svær øvelse rent teknisk, men til gengæld god.

Goodmornings:

130x5

140x5

150x5

150x5

150x5

Yepyep, bedre end sidst :)

Spidercurls:

Stang+25x16

Stang+30x12

Stang+30x11

Stang+35x7

Hell yeah, den brændte sq godt :devil:

Hammercurls:

25x10

27½x8

27½x7

27½x7+1 Faarced af Mass'kinen.

Ok, men undergunz'ne var kaput, så det var grebet der røg før æ gun sagde Klik :cry:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Der bliver sgu gået til den på fyn :devil:

Man må forsøge at oppe sig lidt, når der er hydrauliske patpumper, der tamper onde vægte, på hver side af sundet :)

Cardio & Posering:

Endnu engang to gode ture med godt med smæk på :) Men man må nok konstatere at temperaturen svinger en hel del fra den første tur til den næste. Om morgenen var det forbandet koldt, mens den anden tur kunne tages i T-shirt :) Vægten nærmer sig de 87kg målt om morgenen lige efter cardio. Dvs. ca 88-89kg om eftermiddagen. Godt og vel 4-5kg tilbage at smide :)

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 4, dag 3 (fredag):

Wooohoooo, sidste squatdag med heavyass singler :firebounce: Det gamle CNS føles hvertfald som om det godt kunne trænge til noget nyt, og det får det så fra på mandag :) Der var ellers ikke det store powa' i squatten idag, men det hjalp noget at Bøffen kom hen og råbte lidt af mig :a-okhand: Så lykkedes det at tangere den sidste træning. Resten af vejen var lidt blandet, men overvejende føltes det noget puny. Også i de øvelser hvor det egentlig var ok. Bare en halværwelig træningsdag, hvor BB-curls var det største højdepunkt :lol: Men de sad sq også godt ;)

Da jeg var næsten færdig dukkede TSK gutterne op og jeg fik også hilst på PTPoul. Han trak et yderst nasty DL mens jeg lavede lidt lineup. Jeg plejer at stå i den i ca 45 sekunder og dødløftet tog vist lige så lang tid som min lineup :dropjaw: :lol: Men op kom den og godt trukket :a-okhand:

Dagens tal:

Squat:

Opv:

100x7

130x1

160x1

180x1

Worksæt:

185x1

190x1

195x1

200x1

200x1 Heavyass idag :dead:

160x5

160x5

160x5

160x5

160x5

5'erne var nemme nok, men singlerne var nasty.

OL-Rows:

130x8

140x7

150x6

150x6

150x6

Den kørte egentlig godt, men der var bare ikke ret meget benzin i tanken.

Reverse upright rows:

90x12

100x10

105x8

Også godt nok.

Seated legcurls:

170x13

170x14

190x8

190x7

Tung.

Closegrip BP:

110x10

120x10

130x7

130x5+1 Ramte en skæv bane i den sidste og fik en halvfaarced :angry:

Jeg tror at Closegrip BP er en af de øvelser jeg er gået mest tilbage på :angry:

BB curls:

Stang+20x20

stang+30x15

stang+35x11

stang+40x8

Ren ambrosia til æ Gunz :firebounce:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 4, dag 4:

Wooohoooo, så oprandt den sidste dag på dette program og det er lidt på tide :) Fra på mandag står den på ca 2 muskelgrupper per træning, så det bliver fedt nok at give den hele armen og få brændt godt igennem :devil: Dagens træning var nu heller ikke decideret dårlig, men det var lidt svært at få et ordentligt pump i kroppen og på nogle af øvelserne spillede det bare ikke <_< Overordnet set var det dog ok og især hjalp det at jeg fik sneget noget ekstra træning til gunz'ne med :lol:

Fremmødet var også stort idag, så en anelse kæwe blev det til, under selve træningen, og så noget mere kæwe med Mass'kinen bagefter mens vi ventede på en flok der ikke dukkede op alligevel :) Så var det bare cardio'e hjem og protte den aw ;)

Dagens tal:

Neutral grip pulldown:

10klodserx14

11klodserx11

11klodserx9

12klodserx7

Tjah, pulldown-øvelser har jeg vist aldrig været de store venner med <_<

Hacksquat calfraises:

23pladerx19

24pladerx15

24pladerx14

25pladerx13

Troede ikke den gik, da mine akillessener var helt kaput pga cardio, men efter en god gang varmesalve kørte det fint for kalvene :firebounce:

Bench crunch:

27

23

16

Udemærkede hug til abs'ne.

Standing wristcurls:

70x28

70x20

70x24

LOL, det var satme ringe :smashtard:

Pullovers:

50x19

56x13

56x12

58x10

Langt bedre end forventet og også bedre end sidste gang jeg lavede den for ca 2 uger siden :firebounce:

Unilateral toprange cablecurls:

25x17

30x12

35x10

35x8

Hehehe, den var sq genial for gunz'ne, som kørte derudaf selvom de fik hug igår ;)

Unilateral reverse pressdown:

20x20

25x14

30x9

Tjah, skulle nok have lavet en anden øvelse istedet :lol:

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Syge pullovers idaw' :crazy::blink: :devil2: nasty shit!!

Yep, de var meget gode :)

DocH> Til sidste DM lå de på 41cm :lol: Jeg har ikke målt dem i et stykke tid, men sidst jeg målte var de omkring de 44cm :wave:

Cardio & Posering:

Der var gæster på besøg til Englens fødselsdag, så begge gange cardio blev ordnet inden kl 16. Begge turene var gode og det blev en hyggelig aften, selvom maden var offlimits <_<

På den anden tur røg vægten op til de 20kg i rygsækken og det var ikke helt tosset ;) Der var dog ikke tid til at posere, så det må jeg ordne lige om lidt.

Morgencardio: 50 minutter med 17½kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: ca 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige lige om lidt ;)

Link to comment
Share on other sites

Krøya> Krøyas tlf tager helt ok billeder :)

Simoh> Joh, de er ved at være der hvor de skal. Nu mangler kun resten :lol:

6 Split; Uge 1, dag 1:

Første dag med en gevaldig gang split og det var en rigtig god afveksling til de sidste par månederes fullbody/semi fullbody :firebounce: Der kom rigtig godt pump i rygstykkerne og gunz, så selvom musklerne brændte helt aw efter første øvelse og ikke kunne det sore i de næste, var det fee' ;) En anden fordel var at det var rimelig hurtigt at gennemføre og endda uden at skulle pace sig selv.

Da jeg ankom sad der en låsesmed og var ved at lirke døren til toilettet op. Der var åbenbart en stakkels sjæl, der havde været derude efterfulgt af at låsen gik i baglås :lol: Han nåede vist at sidde derinde i 20 minutter før han kom ud igen :teachingfinger: I starten var jeg alene i centeret, men lidt efter lidt begyndte der at komme folk og jeg nåede at faaarce nogle ekstra reps ud af Svenskeren.

Englen ville også have Faarced, men det fik jeg ikke rigtig fat i og så blev hun noget gnaven da Kragen bare stod og glanede mens hun ville have faaarced :bblush:

Dagens tal; Ryg, biceps & undergunz:

Assisted pullups:

-15x19

-15x16

-15x14

-15x12

Det brændte godt :devil:

High pulley rows:

75x11

75x15

80x12

80x11

Tror lige jeg skal vende mig til den her igen, da den føltes vildt akavet..især i første sæt som var puny.

1-arm cablerows:

klods 3x15

klods 4x13

klods 5x10

klods 5x10

Hmmmm tjah, ok vel, men ryggen var også halvkaput :lol:

Shrugs:

Opv:

120x7

160x5

200x16

220x12

240x11

længe siden sidst.

Short bar-BB curls:

Stang+30x17

Stang+35x12

Stang+35x12

Stang+35x11

Sad udemærket, men ikke lige så godt som sidst. Dog var der flere reps i gunz'ne.

Preacher curls:

stang+25x10

stang+25x8

stang+25x8

stang+20x9

Damn, den første øvelse trak al saft og kraft ud af armene, men selvom det var puny, så sad det meget godt :)

Hammercurls:

22½x9

22½x10

25x6

25x7

Grebet var helt kaput, så der røg ærwelige straps på i sidste sæt :lol: Det hjalp dog ikke det store fordi de var futtet aw :lol: Englen bemærkede også at de var knap så kønne :o

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter med 20kg i rygsækken.

Træningscardio: ca 22 minutter hver vej, til og fra træning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share