Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg synes gennemgående du er lidt useriøs i din træning.

Jeg savner noget dedikation, noget "power", noget "go" fra din side. Noget seriøsitet.

Ikke så meget tant og fjas.

:tongue::tongue::tongue:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg synes gennemgående du er lidt useriøs i din træning.

Jeg savner noget dedikation, noget "power", noget "go" fra din side. Noget seriøsitet.

Ikke så meget tant og fjas.

:tongue::tongue::tongue:

:tongue: Jeg ved det, jeg ved det :bawling: :lol: Meeen sådan er det når man er en ærwelig 90kg's Pind :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hva dævlen laver du i squatten.... nu skal du ikk' gå hen og ødelægge dit hjul... :( reservehjul hænger altså ikk' lige på træerne.. :lol:

Ellers go' squaaat... naaah, du kan ikk' tillade dig at blive æææærw'lii' endnu, først når du nærmer er one week out.... :tongue: ellers kommer vi efter dig med faaarced.. :evillaughter:

Maaaa' :upwave:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Hva dævlen laver du i squatten.... nu skal du ikk' gå hen og ødelægge dit hjul... :( reservehjul hænger altså ikk' lige på træerne.. :lol:

Ellers go' squaaat... naaah, du kan ikk' tillade dig at blive æææærw'lii' endnu, først når du nærmer er one week out.... :tongue: ellers kommer vi efter dig med faaarced.. :evillaughter:

Maaaa' :upwave:

Hehe, jeg regner også med at få det lappet her i weekenden :) Reservehjul spiller jo ikke ligefrem, og det duer jo ikke at man slingrer og kører skævt fordi hjulene er alt for forskellige i størrelsen :o

Faarced siger du :cry: Så må jeg vel hellere tage mig sammen :4whistling: :thumbwink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hold da kæft en fysik du har fået opbygget dig. Jeg er målløs - virkelig målløs. Det er fandme sejt, kanon godt gået.

Ikke nok med massen- styrken er jo også fænomenal. Hold da kæft. Er dybt imponeret.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program:

Den generelle awbrændthed, som har fulgt mig hele ugen, var også tilstede i morges. Efter cardio og morgenmad måtte jeg lige ligge lidt på langs, men desværre kunne jeg ikke falde i søvn :cussing: Oven på det, gik jeg ud fra at træningen ville blive en spand lort, men faktisk gik det helt ok :) Der var en god og energisk stemning i centeret, og det varede ikke så længe før der kom lidt mere friskhed over mig :firebounce: Første øvelse var også rigtig god, og så kørte det stille og roligt derudaf ;)

Dagens tal:

Assisted pullups:

-20x19 Whoah, det var vist PR :blink:

-15x16

-15x16

-10x10 Dimsen man knæler på kunne ikke følge ordentligt med, så de var stort set u-supportede.

Langt bedre end frygtet :)

Hacksquat calfraises:

21pladerx19

22pladerx17

23pladerx15

24pladerx13

10pladerx100 Rest/Pause sæt som brændte som bare fanden :devil:

Nasty som det lort brænder :blink:

Seated barbellcurls:

Stang+20x20

Stang+25x17

Stang+30x14

Stang+30x15

Da den nederste del af gunz fik smæk igår, kunne den øverste passende tage slæbet idag ;)

standing wristcurls:

70x33

80x23

80x20

Pullovers:

50x18

56x12

56x13

58x9

Ok.

Bench Crunches:

25

20

16

Udemærket.

Morgencardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutter m 12½kg oppakning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

To gode og hurtige ture med masser af smæk i. Det er blevet en smule køligere om morgenen og det føles lidt som om der er efterår i luften.

Derudover har jeg fået lavet mit poseringsmusik færdigt idag, så nu skal det koreograferes og så øves til hudløshed bagefter :band: :partycrowd:

Morgencardio: ca 50 minutters PW med 12½kgs oppakning.

Eftermiddagscardio: ca 45 minutters PW med 12½kgs oppakning.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for noget musik du skal possere til?

--

grinder

Min prekonkurrenceparanoia forhindrer mig i at sige det offentligt :bblush: Men jeg skal nok sige det næste gang jeg støder på dig :)

Arhh sig det nu kraaaw... det er stadig "Den knald-røøø' gummistang" ik? :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:w00t:

Så den originale version af PokeMon sangen, da? :bigsmile:

"Jeg rejser ud,

på livets vej,

jeg har et enkelt mål:

Pokemoner fanger fanger jeg,

min vilje er af stål...

Jeg vil rejse,

ud i det blå,

leve overalt!

Og jeg vil træne Pokemon!

Det noget jeg har valgt!!!!!"

Indrøm det så, Kragefar ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det for noget musik du skal possere til?

--

grinder

Min prekonkurrenceparanoia forhindrer mig i at sige det offentligt :bblush: Men jeg skal nok sige det næste gang jeg støder på dig :)

Jeg ville klart vælge Black Sabbath, for blot at kunne gå ind på senen, som en lee monster robot, og råbe: "I AM IRONMAN!!!" :headbanger:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

:w00t:

Så den originale version af PokeMon sangen, da? :bigsmile:

"Jeg rejser ud,

på livets vej,

jeg har et enkelt mål:

Pokemoner fanger fanger jeg,

min vilje er af stål...

Jeg vil rejse,

ud i det blå,

leve overalt!

Og jeg vil træne Pokemon!

Det noget jeg har valgt!!!!!"

Indrøm det så, Kragefar ;) :lol:

Uhhhh, det er tæt på men nej :lol: Selvom det er en powa'packed lyd, så tror jeg ikke publikummet ville sætte pris på det :lol:

Saintpauli> Når jeg engang bliver stor, har jeg tænkt mig at bruge noget mere brutal musik, men det fungerer nu bedst når man er et stort uhyre :D :wave:

Link to comment
Share on other sites

Hepburn Program; Uge 2, dag 1:

Ganske udemærket omgang idag. Styrkeniveauet ligger ca som i sidste uge, men der var noget mere energi og overskud idag :) Fik et par enkelte sæt hist og her med lidt mere vægt end sidste uge, men ellers har det ikke rykket sig hverken den ene eller anden vej. Vægten rykker sig derimod rimelig godt og nu sigter jeg efter de 89kgs morgenvægt.

Dagens tal:

Dødløft:

Opv:

100x10

140x1

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

220x1

220x1

220x1

180x5

180x5

180x5

180x5

180x5

De fleste af sættene bød på langsomme reps. Styrken er for såvidt fin nok, men der er bare ikke så meget fart i wheels'ne lige nu. Skal lige checke dem og se om jeg har glemt at løsne håndbremsen ;)

Seated dumbellpress:

42x5

44x5

46x5

48x5

50x5

Lidt bedre end sidste gang :)

Flyes:

25x10

25x10

25x10

27½x10

27½x10

Sad forbandet godt i patten idag!!

Unilateral Cybex seated legpress:

150x26

190x25

230x15

Brændte godt :devil:

Incline dumbbellcurls:

20x11

22½x9

25x6

25x7

Ok, men kom ved et uheld til at starte lettere end jeg burde :cussing:

Seated calfraises:

70x17

80x14

80x16

90x11

Hehe, den blev halvtung tilsidst :lol:

Cardio & Posering:

Morgencardio: <50 minutter med 12½kg på ryggen. Da det er ved at blive køligere og de 12½kg er ved at være for lette, ryger der 2½kg mere i posen fra og med imorgen.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Cardio & Posering:

To gode ture endnu engang og så var det første dag med vægtøgning i rygsækken. Den er nu fyldt med 15kg og så kan det igen lade sig gøre at svede lidt når man er er ude at gå :) Det er vist for alvor slut med sommeren, for der er masser af brombær og hasselnødder langs den rute jeg går nogle gange.....bare en skam man ikke kan stoppe op ogprotte den aw, for de ser nu ikke helt dumme ud :lol:

Morgencardio: ca 50 minutters PW med 15kg i rygsækken.

Eftermiddagscardio: ca 50 minutters PW med 15kg i rygsækken.

Posering: 3 gange det sædvanlige.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Hepbrun Program; Uge 2, dag 2:

Helt fin omgang idag, hvor der endda blev plads til en smule forbedringer i bænkpres ift. sidste gang. Udover bænken kørte resten også ganske fint, så noget tyder på at jeg er ved at komme op af mit overrachinghul fra Sheiko :lol: Der var rigeligt med folk i hulen idag, så lidt kæwe blev det også til :)

Dagens tal:

Bænkpres:

Opv:

60x10

100x1

140x1

150x1

Worksæt:

155x1

160x1

162½x1

165x1

167½ FAIL :cussing: Lå en smule forkert og så flyttede den sig ikke ud af stedet!

167½x1 Lå bedre og så var der pludselig fart på og det hele :)

147½x5

147½x5

147½x5

147½x5

147½x4

Singlerne var en smule bedre end sidst og således også 5'erne. Den sidste 5'er blev dog kun til en 4'er da der ikke var mere i patværket :lol:

Pullups:

14

13

12

10

Damn, den kørte sq nemt :blink: Så er der alligevel fordele ved at være lettere ;)

Dips:

34

31

27

Godt at være let :lol:

Cable sidelaterals:

20x12

20x12

25x8

Ok.

Goodmornings:

130x5

130x5

140x5

140x5

150x5

Udemærket.

Preachercurls:

stang+25x15

stang+30x10

stang+30x10

stang+35x6

Ikke for køn stil, men den sad hvor den skulle B)

Hammercurls:

22½x11

25x9

25x9

27½x6

Gik død i sidste sæt, men ellers ok.

Cardio & Posering:

Morgencardio: 50 minutters PW med 15kgs oppakning.

Posering: 3 gange det sædvanlige efter træning.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share